Bedrogen

13-02-2017 12:06 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een keer eerder een topic geopend en heb daar veel aan gehad.

Ik heb een poos een relatie gehad met een leuke man. Allebei gescheiden, kinderen...we deden t rustig aan, zo'n 4 jaar. Afgelopen december de kinderen langzaam aan bij betrokken en dat ging goed.

Ik voelde me positief, dacht een enorme catch te hebben.

Nou ja...de titel zegt t al;

Hij heeft me bedrogen. Geen seks, geen zoenen maar wel een afspraakje. Om te checken.

Leuke dame tegen gekomen in de zomer (vakantie met kinderen) en daar contact mee blijven houden.

Ik had al een week een raar gevoel. Hij deed wat afstandelijker, geirriteerd en vannacht deed ik het; ik keek in zijn mobiel. En warempel vond ik daar iets.

Flirterige gesprekken met met als resultaat een ontmoeting.

In die gesprekken schrijft hij ook dat hij een relatie heeft maar dat zijn gevoel niet goed zit. Zij biedt natuurlijk meteen een luisterend oor en t is voor haar super herkenbaar! Knipoog knipoog hartje kusje.

Volgens hem is er niets gebeurd en maak ik t groter dan t is. Nou ik heb nieuws voor je, if it walks like a duck...en daar zullen de viva forum dames vast me over eens zijn. Fuck jou met je "er is niets gebeurd" t doet er niet meer toe. Hij wil nog bij mij zijn want ik ben zo lief zo leuk en zo bijzonder. Daar zou niet snel iemand kunnen overtreffen.

Dus hij is eigenlijk bij mij omdat hij nog niemand anders heeft.

Dat geeft een top gevoel!

Dus daar zit ik dan. Relatie loos en een illusie armer. Ik vraag me af welke signalen ik heb gemist en voel me enorm schuldig dat ik mijn zoon heb betrokken.

Ik ga binnenkort verhuizen en t vliegt me allemaal aan.

Zo bewust rustig aan gedaan, ik was zo blij...best gelukkig ook. Maar hij heeft t onherstelbaar kapot gemaakt.

Tuurlijk, t gaat voorbij en hij is t niet waard.

Maar nu overheerst dat gevoel. Dat ik niet genoeg was. Althans...nu wel weer, maar daar ga voel ik me toch echt effe te leuk voor.

Er zijn ontelbare topics over liefdesverdriet maar misschien is er iemand die nu in t zelfde moment zit en kunnen we elkaars schouder onder snotteren.

En anders vond ik t gewoon ff fijn om mijn verhaal te doen!
Ik heb je verhaal gelezen en heb veel bewondering voor de kracht en zelfrespect die jij toont.

Ik wilde toch nog even iets zeggen over de bindingsangst.

Waarom had je die? Was dat gevoel achteraf niet gewoon terecht?

Je weet dat ik niet in bindingsangst geloof ? maar dat ik denk dat die angst een gevoel is die je waarschuwt.
quote:BWitched schreef op 14 februari 2017 @ 20:08:

[...]

Klinkt een beetje als een wanhopige poging om het rotgevoel dat hij heeft omdat jij de relatie verbroken hebt te onderdrukken. Reken maar dat hij zich rot voelt. Het klinkt als iemand die zich heeft laten meeslepen in een spannend spelletje en nu de gevolgen ondervindt.+1
Haha Linda! Ik vrees dat je misschien gelijk hebt!

Daar werd ik ook op gewezen door een vriendin
Als hij je al niet het gevoel kan geven dat je belangrijk voor hem bent en je dan ook nog op zo'n manier een trap nageeft, dan is hij je niet eens waard. Ik weet wel, hier krijg je alleen maar woorden, maar hoop dat je het een plekje kunt geven. Volgens mij heeft bijna iedereen je al geknuffeld ondertussen, dus hier mijne ook nog even
Wees meester en vormgever van jezelf
Oh wat een kleuter! Hier kan je toch niets mee? Jouw schuld, jij bent gek. Het is echt een walking talking cliche. Te slecht om te verzinnen dit. Mag hij mooi uithuilen bij zn neukert hoe flauw jij wel niet bent om hem niet te geloven. T is toch wat. Opgepleurt staat netjes.
Zijn neukertje

Hij kan gewoon echt niet alleen zijn.

Kind is een klein beetje op de hoogte. Hij reageerde toch meer verrast dan ik had gedacht. Hij had wel gehoopt dat we zouden trouwen net zoals de ouders van zijn vriendje. De laatste dagen verdrietig geweest (groot gehouden waar hij bij was, maar hij merkt t toch) dus vanmiddag zoonlief als verrassing meegenomen naar de film. Dit werd erg gewaardeerd en ik heb genoten! Heerlijk zo.

Fuck ex met zijn waanideeën
Ook dat heb je weer prima aangepakt. Je zoontje mag best merken dat jij het ook jammer vindt en er verdrietig om bent.

En dat het leven doorgaat en de leuke dingen ook.

Probeer je niet te veel aan te trekken van zijn berichten, want die slaan inderdaad nergens op.

Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.
quote:Petite_max schreef op 15 februari 2017 @ 21:06:

Zijn neukertje

Hij kan gewoon echt niet alleen zijn.

Kind is een klein beetje op de hoogte. Hij reageerde toch meer verrast dan ik had gedacht. Hij had wel gehoopt dat we zouden trouwen net zoals de ouders van zijn vriendje. De laatste dagen verdrietig geweest (groot gehouden waar hij bij was, maar hij merkt t toch) dus vanmiddag zoonlief als verrassing meegenomen naar de film. Dit werd erg gewaardeerd en ik heb genoten! Heerlijk zo.

Fuck ex met zijn waanideeën en dan ben je nog zo voorzichtig geweest om je zoon in de relatie te betrekken. Heb je eindelijk vertrouwen dat het goed zit en dan overkomt het je toch. De lul!
Ja dat doet mij nog t meeste pijn inderdaad. Zoon zei het heel jammer te vinden voor me te vinden en t zielig te vinden. De lieverd.
Hoe oud is je zoon?
6 jaar
Heerlijk eerlijk toch? Kinderen
Weg ermee! Je verdient veel beter, sterkte!
@Jullie allemaal: wat een lieve rake en duidelijke reacties. T viva forum is zo gek nog niet!
Jee, wat ben jij verstandig. Knap dat je direct hebt gehandeld naar dat wat je zag en voelde. Daar is kracht en zelfvertrouwen voor nodig, ook als je dat voor je gevoel nu even niet hebt. Zijn reactie zegt alles; hij voelt zich betrapt. Idd alsof hij meedeed in een spelletje en nu 10 stappen verder is dan hij wilde zijn. Zuur maar beter dat je het nu weet, z'n ware aard is reeds komen bovendrijven.

Sterkte!
Thanks Eloise

Hij stuurt zojuist een mailtje dat ik nog spullen heb staan!
Wil je hem nog wel onder ogen komen? Zo nee dan zou ik een vriendin die spullen laten overhandigen. Durf te wedden als jij hem ontvangt dat hij zich als slachtoffer gedraagt. Jij ziet het allemaal verkeerd, is toch niets gebeurd, waarom doe je zo moeilijk.
quote:Petite_max schreef op 15 februari 2017 @ 23:21:

Thanks Eloise

Hij stuurt zojuist een mailtje dat ik nog spullen heb staan!En anders haal ik het wel voor je. Hoef jij hem niet meer te zien en hoef je niet iemand in je buurt in vertrouwen te nemen. Of heb je wel iemand die je in vertrouwen hebt genomen
Ja genoeg mensen! Mijn hele omgeving.

Slapen gaat kut. Het zou me niets hoeven uitmaken maar vannacht maak ik me druk of hij nu al gezellig app contact heeft met een ander. Het zou niets uit hoeven maken. Deze man kan niets anders.
Lieve schat, hij hád al gezellig app contact met een ander hè? Daarom heb je hem juist de deur uit gezet. Hoef je je dus ook niet druk om te maken, deze lamlul maakt zich ook niet druk om jou immers. Gewoon lekker slapen nu!
Ja dat klopt ook!

Vannacht besefte ik me ook t volgende:

Onze relatie was niet altijd super goed. Hij is heel dominant en bepalend (in sfeer maar wil ook bijv heel graag dat zijn mening de juiste is)

In t begin van onze relatie palmde hij me helemaal in (lieve teksten, hij appte me zo vaak, liet weten helemaal verliefd te zijn, cadeautjes etc) maar dat vervloog na 2 a 3 maanden. Toen werd ik geloof ik meer vanzelfsprekend en hield t inpalmen op. Ik dacht op dat moment dat t meer te maken had met mijn Bindingsangst en mijn vraag om t rustig aan doen. Maar achteraf is t gewoon dat de nieuwigheid er af was. Hij was nog wel heel lief en fijn maar zoals gezegd; bepalend. En zo kwamen we 4 jaar door. Onbewust heb ik waarschijnlijk altijd wel aangevoeld dat dit niet zuiver was, maar gooide ik dat teveel op Bindings - en verlatingsangst. Omdat ik dat ook echt voelde.

Dat inpalmen zag ik ook weer in zijn appjes met die andere dame. Ik herkende zijn manier van schrijven totaal niet met hoe hij de afgelopen jaren naar mij was. Niet respectloos en wel lief maar de buit was binnen zeg maar. Maar hij was ook duidelijk bezig haar binnen te harken.

Een hardloper denk ik. Eentje die verliefd is op een fictief persoon, een vrouw die hij maakt in zijn hoofd als jullie snappen wat ik bedoel.

T voelt zo dubbel; huilen om iemand die t niet verdiend. Maar ik hou mezelf voor dat dit eindig is en dat ik nu beter kan voelen dat t verdriet er is.
quote:Petite_max schreef op 16 februari 2017 @ 07:19:

Ja dat klopt ook!

Vannacht besefte ik me ook t volgende:

Onze relatie was niet altijd super goed. Hij is heel dominant en bepalend (in sfeer maar wil ook bijv heel graag dat zijn mening de juiste is)

In t begin van onze relatie palmde hij me helemaal in (lieve teksten, hij appte me zo vaak, liet weten helemaal verliefd te zijn, cadeautjes etc) maar dat vervloog na 2 a 3 maanden. Toen werd ik geloof ik meer vanzelfsprekend en hield t inpalmen op. Ik dacht op dat moment dat t meer te maken had met mijn Bindingsangst en mijn vraag om t rustig aan doen. Maar achteraf is t gewoon dat de nieuwigheid er af was. Hij was nog wel heel lief en fijn maar zoals gezegd; bepalend. En zo kwamen we 4 jaar door. Onbewust heb ik waarschijnlijk altijd wel aangevoeld dat dit niet zuiver was, maar gooide ik dat teveel op Bindings - en verlatingsangst. Omdat ik dat ook echt voelde.

Dat inpalmen zag ik ook weer in zijn appjes met die andere dame. Ik herkende zijn manier van schrijven totaal niet met hoe hij de afgelopen jaren naar mij was. Niet respectloos en wel lief maar de buit was binnen zeg maar. Maar hij was ook duidelijk bezig haar binnen te harken.

Een hardloper denk ik. Eentje die verliefd is op een fictief persoon, een vrouw die hij maakt in zijn hoofd als jullie snappen wat ik bedoel.

T voelt zo dubbel; huilen om iemand die t niet verdiend. Maar ik hou mezelf voor dat dit eindig is en dat ik nu beter kan voelen dat t verdriet er is.

Ik ga je maar een ding zeggen: rennen en niet meer achter je kijken. Zoek psychologische hulp (niet omdat jij gek ben), zal je goed doen.

Veel liefs.
Ah, spreek niet met hem af, minstens 4 maanden. Doe alles via derden.
Ikhierhuh: wat wordt mijn vraag bij de psycholoog? Gewoon een oprechte vraag want ik heb er namelijk zelf niet over nagedacht. We hadden nooit ruzie, hij deed me geen kwaad. Hij is nooit mijn grenzen over gegaan, althans niet dat ik wist. Maar toen ik er achter kwam was hij gauw weg.

Ik kom hier wel over heen. Echt!
Het is zeker goed om je verdriet toe te laten, dat helpt je bij het verwerken n afsluiten. En het brengt je tot inzichten zoals je vannacht had en dat helpt je ook weer verder.

Het is geen makkelijke weg merk ik ook. Kleine stapjes voorwaarts en grote terugvallen, maar we komen er wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven