Bedrogen

13-02-2017 12:06 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een keer eerder een topic geopend en heb daar veel aan gehad.

Ik heb een poos een relatie gehad met een leuke man. Allebei gescheiden, kinderen...we deden t rustig aan, zo'n 4 jaar. Afgelopen december de kinderen langzaam aan bij betrokken en dat ging goed.

Ik voelde me positief, dacht een enorme catch te hebben.

Nou ja...de titel zegt t al;

Hij heeft me bedrogen. Geen seks, geen zoenen maar wel een afspraakje. Om te checken.

Leuke dame tegen gekomen in de zomer (vakantie met kinderen) en daar contact mee blijven houden.

Ik had al een week een raar gevoel. Hij deed wat afstandelijker, geirriteerd en vannacht deed ik het; ik keek in zijn mobiel. En warempel vond ik daar iets.

Flirterige gesprekken met met als resultaat een ontmoeting.

In die gesprekken schrijft hij ook dat hij een relatie heeft maar dat zijn gevoel niet goed zit. Zij biedt natuurlijk meteen een luisterend oor en t is voor haar super herkenbaar! Knipoog knipoog hartje kusje.

Volgens hem is er niets gebeurd en maak ik t groter dan t is. Nou ik heb nieuws voor je, if it walks like a duck...en daar zullen de viva forum dames vast me over eens zijn. Fuck jou met je "er is niets gebeurd" t doet er niet meer toe. Hij wil nog bij mij zijn want ik ben zo lief zo leuk en zo bijzonder. Daar zou niet snel iemand kunnen overtreffen.

Dus hij is eigenlijk bij mij omdat hij nog niemand anders heeft.

Dat geeft een top gevoel!

Dus daar zit ik dan. Relatie loos en een illusie armer. Ik vraag me af welke signalen ik heb gemist en voel me enorm schuldig dat ik mijn zoon heb betrokken.

Ik ga binnenkort verhuizen en t vliegt me allemaal aan.

Zo bewust rustig aan gedaan, ik was zo blij...best gelukkig ook. Maar hij heeft t onherstelbaar kapot gemaakt.

Tuurlijk, t gaat voorbij en hij is t niet waard.

Maar nu overheerst dat gevoel. Dat ik niet genoeg was. Althans...nu wel weer, maar daar ga voel ik me toch echt effe te leuk voor.

Er zijn ontelbare topics over liefdesverdriet maar misschien is er iemand die nu in t zelfde moment zit en kunnen we elkaars schouder onder snotteren.

En anders vond ik t gewoon ff fijn om mijn verhaal te doen!
quote:Gebruna schreef op 16 februari 2017 @ 13:28:

Hulde TO!

Ik hoop dat je dit/hem snel achter je kan laten.

Nog even over dit berichtje... ik begrijp nooit zo dat iemadn dit als excuus probeert aan te voeren.

Natuurlijk spreekt de aard van de teksten (die blijkbaar over een weer gingen tussen hem en die kennis) voor zich, dus dat is al genoeg. Maar dan aanvoeren "alleen maar" iemand die hem misschien leuk vond te willen "porren"? Mijn hemel, dan zou iedereen met gezond verstand toch moeten beseffen dat hij op dat moment met de gevoelens van twee vrouwen tegelijk aan het sollen is....

[...]

Klopt, het is gewoon huftergedrag en nogal zwak om de schuld bij een ander neer te leggen i.p.v. toe te geven wat hij heeft gedaan en de gevolgen daarvan te accepteren.

Niet leuk om dit mee te maken, TO maar wie weet voel je je over een tijdje zelfs beter dan dat je je tijdens de relatie voelde.. De bindingsangst die je voelde in het begin en het zo lang wachten van hem voorstellen aan je kind.. klinkt alsof je voorzichtig was en daar misschien ook reden toe voelde?
Ik denk t wel. Sowieso ben ik erg voorzichtig hierin en dat gaat hierna niet beter worden hoor
quote:Petite_max schreef op 16 februari 2017 @ 19:12:

Ik denk t wel. Sowieso ben ik erg voorzichtig hierin en dat gaat hierna niet beter worden hoor Dat geeft niet. Je bent voorzichtig met een reden. Soms komt dat uit een bepaald gevoel wat iemand je geeft, soms door concrete eigenschappen/omstandigheden rondom de ander en soms omdat je op dat moment niet aan een relatie toe bent..
En daar lig ik weer...wakker en huilend! S nachts gaat t beter, dat huilen, dan overdag. Ik mis hem nu zo.
Dat is logisch Petite. Natuurlijk heb je verdriet.

Het was geen 4 jaar kommer en kwel.

Over een tijd komen er geen tranen meer om hem, maar nu nog wel.

Een welgemeende troostknuffel voor jou, sterke vrouw.
quote:Petite_max schreef op 16 februari 2017 @ 19:12:

Ik denk t wel. Sowieso ben ik erg voorzichtig hierin en dat gaat hierna niet beter worden hoor

Je was voorzichtig en je ging toch gewoon op je bek met deze man. Voorzichtig zijn voorkomt niks, biedt geen enkele garantie.

Het is heel goed dat je je zoon er niet meteen in betrokken hebt maar verdere was het eindresultaat niet anders geweest als je gewoon genoten had.

Ook dit gaat over. Je bent een ervaring rijker, misschien een illusie armer, maar ook dit komt wel goed.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Vannacht eindelijk een keer goed geslapen. Maar super kut wakker geworden.

Morgen ben ik jarig en ik voel me absoluut niet in een juich stemming. Verre van. Heb mezelf 1 depressieve dag toegestaan maar heb niet t idee dat t hierdoor beter wordt. Ga maar eens wat ondernemen. Zinnen verzetten. Zorgen dat die stomme gedachtes uit mijn hoofd gaan.
Hoi, alvast gefeliciteerd. En wat er echt gebeurt is dat dit gevoel slijt. Heeft tijd nodig!
Je bent wel streng voor jezelf vind ik.

Natuurlijk wil je je niet zo kloten voelen, maar als je je wèl kloten voelt gaat het eerder weg als het rotgevoel er volledig mag zijn i.p.v. het zo hard mogelijk proberen weg te drukken.

Dat is tenminste mijn ervaring.

Als je je nu al maandenlang zo zou voelen zou ik zeggen: oké, probeer je zinnen te gaan verzetten.

Maar het is nog zo vers allemaal.

Gun jezelf een beetje tijd.

Ondanks je niet-juichstemming: gefeliciteerd met je verjaardag.
Gefeliciteerd Petite_Max, hoop dat je ondanks alles een mooie dag kunt hebben! Een nieuw begin van een prachtig jaar!
Gefeliciteerd met je verjaardag!

Je had het graag een beetje anders gezien en dat is volstrekt logisch. Sterkte
Gaat het beter?
quote:Petite_max schreef op 17 februari 2017 @ 04:26:

En daar lig ik weer...wakker en huilend! S nachts gaat t beter, dat huilen, dan overdag. Ik mis hem nu zo.
En nog gefeliciteerd. Koop wat leuks (en duurs) voor jezelf, je verdient het
Mwah...ik heb écht liefdesverdriet. Kan hem in mijn hoofd moeilijk loslaten.

Ik pijnig me met stomme gedachtes en mijn verjaardag heb ik redelijk in stilte gevierd. Maar toch komt er soms een klein mini tevreden gevoelletje naar boven.
Lieverd, het is gewoon kut, ik weet het als geen ander. Die van mij had DRIE jaar een ander. Ik ging kapot. En rationalistisch zeg je, hij is het niet waard om verdriet over te hebben, maar eh 20 jaar.
Niet geschoten is altijd mis
Wauw 3 jaar! Wat een hufter!
@bitje: wat een mooie tulpen! Roze is helemaal mijn kleur!
Gefeliciteerd meissie. Hoop dat je iig jezelf getrakteerd hebt op iets moois
Wees meester en vormgever van jezelf
Dat is niet niks maar je bent hem liever kwijt dan rijk hoor. Begrijp ik het nou goed dat hij zich niet schuldig voelt? Ben benieuwd hoe hij zich voelt nu.....
Bam!!!!
Vaak is het lastige als het niet binnenkomt bij de ander. Begrip en acceptatie van de andere partij helpt bij de verwerking.

Mijn vriend had niet door hoeveel pijn hij me doet met dingen verzwijgen. Hij praat het dan op zo'n manier goed, dat ik nog denk de schuldige te zijn..

Dat lijkt jouw ex ook te doen. En dat is zo ontzettend evil!

Ik waardeer je kracht. Loslaten kan heel moeilijk zijn. Hij maakt het niet makkelijk voor je. Toch blijf je bij je punt, dat vergt veel moed...want je weet ook hoe mooi het kon zijn..toch zet je door.

En niet zo streng zijn hoor! Geen dagen vastzetten hoelang je down mag zijn...laat het gevoel er maar gewoon zijn. Het eenzame gevoel zal echt geheeld worden. En vooral met jouw kracht!
Ga je niet schuldig lopen voelen.

Jij hebt alles netjes gedaan, hij niet.

Bovendien was je slim genoeg om er snel achter te komen toen er echt wat was. Vind het juist knap dat je zo gehandeld hebt
quote:emmetje2 schreef op 16 februari 2017 @ 11:42:

TO wat ben jij een ontzettend sterke vrouw. Dat heeft iedereen al gezegd maar ik moet het ook even kwijt. Je bent een voorbeeld voor ons vrouwen.

Het klinkt cliche maar de tijd heelt alle wonden. ( Niet alle maar wel veel).

Vind ik ook en ze heeft zelfs nog een gevoel voor humor erbij (zusje van Smeagol ).

Zou hem inderdaad negeren. Hij zit nu alleen aandacht te trekken en kan het waarschijnlijk niet uitstaan dat hij niet meer voor TO kan bepalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven