Bedrogen

13-02-2017 12:06 174 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een keer eerder een topic geopend en heb daar veel aan gehad.

Ik heb een poos een relatie gehad met een leuke man. Allebei gescheiden, kinderen...we deden t rustig aan, zo'n 4 jaar. Afgelopen december de kinderen langzaam aan bij betrokken en dat ging goed.

Ik voelde me positief, dacht een enorme catch te hebben.

Nou ja...de titel zegt t al;

Hij heeft me bedrogen. Geen seks, geen zoenen maar wel een afspraakje. Om te checken.

Leuke dame tegen gekomen in de zomer (vakantie met kinderen) en daar contact mee blijven houden.

Ik had al een week een raar gevoel. Hij deed wat afstandelijker, geirriteerd en vannacht deed ik het; ik keek in zijn mobiel. En warempel vond ik daar iets.

Flirterige gesprekken met met als resultaat een ontmoeting.

In die gesprekken schrijft hij ook dat hij een relatie heeft maar dat zijn gevoel niet goed zit. Zij biedt natuurlijk meteen een luisterend oor en t is voor haar super herkenbaar! Knipoog knipoog hartje kusje.

Volgens hem is er niets gebeurd en maak ik t groter dan t is. Nou ik heb nieuws voor je, if it walks like a duck...en daar zullen de viva forum dames vast me over eens zijn. Fuck jou met je "er is niets gebeurd" t doet er niet meer toe. Hij wil nog bij mij zijn want ik ben zo lief zo leuk en zo bijzonder. Daar zou niet snel iemand kunnen overtreffen.

Dus hij is eigenlijk bij mij omdat hij nog niemand anders heeft.

Dat geeft een top gevoel!

Dus daar zit ik dan. Relatie loos en een illusie armer. Ik vraag me af welke signalen ik heb gemist en voel me enorm schuldig dat ik mijn zoon heb betrokken.

Ik ga binnenkort verhuizen en t vliegt me allemaal aan.

Zo bewust rustig aan gedaan, ik was zo blij...best gelukkig ook. Maar hij heeft t onherstelbaar kapot gemaakt.

Tuurlijk, t gaat voorbij en hij is t niet waard.

Maar nu overheerst dat gevoel. Dat ik niet genoeg was. Althans...nu wel weer, maar daar ga voel ik me toch echt effe te leuk voor.

Er zijn ontelbare topics over liefdesverdriet maar misschien is er iemand die nu in t zelfde moment zit en kunnen we elkaars schouder onder snotteren.

En anders vond ik t gewoon ff fijn om mijn verhaal te doen!
quote:BWitched schreef op 14 februari 2017 @ 06:54:

Waarom moet die man straf? Hij heeft iets gedaan wat TO niet acceptabel vindt. Daar verbindt ze haar conclusies aan en dat is ook prima. Wel heel pijnlijk uiteraard.

Dat maakt hem niet meteen een lul. We weten verder niets van hem.Vind zo'n songtekst berichtje anders een echte lulhannesreactie.
Hij hoeft geen straf maar hij is wel een lul.

Tuurlijk mag hij twijfels hebben maar zijn actie is gewoon niet ok! Als hij had gezegd; joh, ik heb twijfels! Had ik t meer begrepen dan nu. Nu zoekt hij actief naar een potentiële ander.

Dat is op welke manier dan ook gewoon niet ok!
Heb je na dat appje nog wat gehoord?
Nog een Mail dat hij zich niet schuldig voelt want er niets gebeurd. Hij is wel boos dat ik zo "hysterisch" reageer en heeft nu mijn ware aard gezien.
En jij die van hem.
Wees meester en vormgever van jezelf
Wat een ongelooflijke sukkel. Die verdient geen sterke vrouw als jij lol dat is duidelijk!! Ander en beter, iemand als jij komt er wel.
Nou roberto, daar heb je een punt!

Ik heb geen idee wat dit nou is! We hadden echt 4 fijne jaren!

Ben niet meer super verdrietig. Meer leeg en onwijs moe. Hoop zo dat ik vannacht goed slaap!
quote:Petite_max schreef op 14 februari 2017 @ 19:41:

Nog een Mail dat hij zich niet schuldig voelt want er niets gebeurd. Hij is wel boos dat ik zo "hysterisch" reageer en heeft nu mijn ware aard gezien.Klinkt een beetje als een wanhopige poging om het rotgevoel dat hij heeft omdat jij de relatie verbroken hebt te onderdrukken. Reken maar dat hij zich rot voelt. Het klinkt als iemand die zich heeft laten meeslepen in een spannend spelletje en nu de gevolgen ondervindt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
En anders zijn er vast wel mensen hier op het forum die je een hart onder de riem steken vannacht. Ik niet hoor. Ik slaap over het algemeen heerlijk de laatste jaren, nadat ik doorgepakt heb en we uit elkaar gegaan zijn
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Petite_max schreef op 14 februari 2017 @ 19:41:

Nog een Mail dat hij zich niet schuldig voelt want er niets gebeurd. Hij is wel boos dat ik zo "hysterisch" reageer en heeft nu mijn ware aard gezien.

Oh ....my..... god.

Wát een sukkel hahahaha
Weet je dat ik echt blij met hem was? T is zo'n gedaante verandering
Probeer de jaren dat je wel gelukkig met hem was niet te veel als verspilling te zien, uiteindelijk was je gelukkig toen. Jammer dat je er nu achter moet komen dat hij een idioot is (geworden)...
quote:Petite_max schreef op 14 februari 2017 @ 22:39:

Weet je dat ik echt blij met hem was? T is zo'n gedaante verandering

Weet je,

Als hij écht van de prins geen kwaad wist, en van je hield, dan zou hij er alles aan doen om je te laten zien dat het niet zo bedoeld was en dat hij een fout heeft gemaakt.

Een man die jou niet kwijt wil, noemt jou niet hysterisch en doet ook niet of je overdrijft.
quote:Horror-Clown schreef op 15 februari 2017 @ 09:30:

[...]

Een man die jou niet kwijt wil, noemt jou niet hysterisch en doet ook niet of je overdrijft.

Ja dit!

Hij probeert je te manipuleren. Hij zat fout, en jij hebt groot gelijk dat je ermee kapt. Ik denk dat je gespaard bent: een man die zo achter je rug om gaat en achteraf bovendien doet alsof jouw reactie daarop het probleem is, is op de lange termijn geen deugdelijk relatiemateriaal. Misschien is het maar goed dat je er nu achter komt, nu is je zoontje nog niet aan hem gewend. Ik gun jou van harte dat de volgende kandidaat echt een topper wordt. Je verdient veel beter dan deze lamlul!
pluk de nacht
Amen met wat hierboven staat
Ook amen maar wel confronterend
Wat een sterke vrouw ben jij zeg!
I'm a goal digger.
Mwah...verdrietig en boos vooral! Ik heb niet meer hoeven huilen maar bovenstaande komt wel ff binnen.

Ik had t anders geanalyseerd, maar ik denk dat dit de juiste hypothese is.
Ja stel jij doet iets wat in jouw ogen onschuldig was maar blijkt dat het hem tot op het bot kwetst. Hij, je geliefde, degene waar je alles voor zou doen. Wat doe je dan. Boos doen dat ie niet moet zeiken, of arm om hem heen slaan en duidelijk maken dat je het nooooit zo had bedoeld en jezelf wel kan slaan dat t toch zo is overgekomen.
Raar dat relaties zo kunnen eindigen. Dat is nou eenmaal zo. Jammer dat hij zo natrapt. Zielig eigenlijk dat hij dat nodig heeft. Zegt iets over hem, niet over jou

Een voor joi
quote:Horror-Clown schreef op 15 februari 2017 @ 16:01:

Ja stel jij doet iets wat in jouw ogen onschuldig was maar blijkt dat het hem tot op het bot kwetst. Hij, je geliefde, degene waar je alles voor zou doen. Wat doe je dan. Boos doen dat ie niet moet zeiken, of arm om hem heen slaan en duidelijk maken dat je het nooooit zo had bedoeld en jezelf wel kan slaan dat t toch zo is overgekomen.Tenzij je echt het problem niet begrijpt misschien, maar in dat geval zou dat nog erger zijn.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Horror clown, ik ben t enorm met je eens hoor...

Maar t maakt niet uit, welke reden t is. T feit dat ie het heeft gedaan is belangrijker.

Ik voel me enorm eenzaam vandaag. Genoeg vriendinnen hoor, daar niet van..,maar een leeg gevoel!
Nou ja! Wat laat hij zich kennen zeg. Hij kan het gewoon niet hebben dat jij zo'n sterke vrouw bent, daarom geeft hij jou nog een trap na.

Je hebt echt heel goed gehandeld. Chapeau!
Dit is een kleine citaat uit zijn laatste mail...

"Ik ben niet vreemd gegaan of op een date gegaan.. ik heb in een app gesprek met iemand die me leuk vond even uit nieuwsgierigheid een porretje gedaan...kijken of mn vermoeden klopte. Verder heb ik GEENEENS gereageerd!"

Dat ie met haar heeft afgesproken ie alweer vergeten.

Ik had eerlijk gezegd gehoopt op wat b-witched zegt, maar ik vrees toch t andere verhaal.

Ach...t blijft een sukkel
Man man man, wat wil hij graag gelijk hebben. Een relatie is geen debatwedstrijd. Een goede relatie is een verbintenis tussen twee mensen die samen het beste uit elkaar willen halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven