beetje angstig voor hyves/myspace

22-09-2008 17:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
ERG leuk die hyves site....Iedereen zit hier tegenwoordig wel, en er gaan best veel relaties door kapot in america. Gewoon omdat je via die sites heel gemakkelijk contact met andere kunt maken. Mijn man kan urenlang met hyves bezig zijn, wat hij dan doet? Geen idee!! Ik zit ook op hyves, maar zou niet weten hoe ik daar uren mee zoet kan zijn. Jullie wel???

Omdat ik het erg verdacht begon te vinden, had ik zijn myspace een jaar geleden gehackt (erg lullig van mij, ik weet het, maar als ik bovenkom en hij zet het beeldscherm snel uit...dan vertrouw ik het niet zo). Hij had daar wat naakte vrouwensite opgezocht en mailcontact met een russische dame, die hij vroeg of ze met hem wilde msnnen. (Ik heb hem hierop aangesproken, en hij zei dat hij uiteindelijk echt niet met haar zou gaan wezen chatten). Zijn hyves pagina zat echt vol (zo rond de 30 stuks) met allemaal voor mij onbekende vrouwen (dit bleken allerlei exen en vroegere klasgenootjes te zijn waar hij verliefd op was geweest). Hier ben ik erg jaloers om geworden en uit frustratie (omdat ik hier zoveel over wilde praten) had hij zijn hele site verwijderd. Nu heeft hij op zijn site gewoon vrienden en kennissen enzo, gelukkig geen exen meer. Maar wat doet hij dan toch nog al die uren zo achter die hyves...kan iemand mij dit misschien uitleggen, ik wil hem nl. niet met mijn jaloerse gedachten opzadelen als dat niet nodig is...
Oh ik kan ook uuuuuuuren dat stomme balletjesspelletje spelen, of bij anderen neuzen, of mensen van vroeger op zoeken.....er is zat te doen op hyves.
Hyves, tja, uren kan ik er niet mee zoet zijn, maar wel een uurtje. Mensen zoeken, exen, bij vriendinnen kijken etc. Wat hij al die andere uren doet weet ik ook niet. Beetje surfen op internet? Kan ik ook wel lang mee zoet zijn.

Maar goed, als je echt het gevoel hebt dat er iets niet in de haak is, klopt dit meestal wel...
Ik vrees dat je dan niet zozeer bang moet zijn voor Hyves, maar eerder voor je relatie/man....
Peas on earth!
Als jij boven komt zet hij het beeldscherm uit??? Vreemd... Zit hij wel op hyves? Hoewel ik me wel voor kan stellen dat je er erg veel tijd op kan doorbrengen hoor. Maar als ik op hyves zit mag man rustig meekijken met wat ik doe.
Het beeldscherm uitzetten voor je moeder of je broer kan me iets bij voorstellen maar voor je partner?

Hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar zou hem ook niet gelijk op z'n mooie ogen vertrouwen.

Alleen 1 advies, ga niet stiekem lopen zitten spitten, maar heb er een duidelijk en helder gesprek over en laat HEM maar bewijzen dattie niets fout doet.
quote:misschicken schreef op 22 september 2008 @ 17:56:

Oh ik kan ook uuuuuuuren dat stomme balletjesspelletje spelen, of bij anderen neuzen, of mensen van vroeger op zoeken.....er is zat te doen op hyves.

bij yammini gluren

en idd dat stomme balletjes spelletje

hyves doorspitten van je oude basisschool ..

Joh ziet die er nu zo uit die is "leuk opgedroogd"

etc etc ...
maareh ... beeldscherm uitzetten als je aan komt lopen vind ik wel tikkie alarmerend. aldanniet dat er een gigantische bel een het rammelen is !
quote:vivadame schreef op 22 september 2008 @ 17:54:

ERG leuk die hyves site....Iedereen zit hier tegenwoordig wel, en er gaan best veel relaties door kapot in america. Gewoon omdat je via die sites heel gemakkelijk contact met andere kunt maken.

Dit vind ik onzin. Persoonlijk heb ik wel eens gehoord dat Hyves relaties 'stuk maakt', maar zoals ik al zei, ik vind dat onzin.

De enige die een relatie stuk kunnen maken zijn de personen in die relatie, daar staat elk extern gebeuren wat mij betreft buiten.

In het openbaar vervoer maak je namelijk ook makkelijk contact met anderen, maar daar hoor ik nooit over dat het zoveel relaties stukmaakt.

Het ligt er maar net aan hoe je zelf met je Hyves profiel omgaat.

Ik heb heel zelden vriendschapsverzoeken van vreemden en die accepteer ik gewoon niet. Exit met het makkelijk contact maken dus.

Als ik jou was zou ik daarom eerder mijn man niet vertrouwen met zijn wegklikken van sites en het aanpappen met Russische vrouwen, dan Hyves of My Space de schuld geven, omdat het zo makkelijk is om contact te maken.

Ik kan trouwens ook uren zoet zijn met Hyves...
Hyves is een Nederlandse site die vooral Nederlandse leden heeft dus het enige America waar er relaties door stukgaan ligt in Limburg.

Volgens mij ben jij helemaal niet zo bekend met Hyves dat je er bang van bent. Als je man geheime berichten wil sturen naar een vrouw kan dat nog makkelijker met een geheim mailadres van Gmail of Live dan via Hyves....dus ik zou zeggen stop ermee een onschuldige site de schuld te geven van het gedrag van je man.
Ach heerlijk toch, lekker lang rondsurfen en krabbels lezen van bekenden en onbekenden. Beetje foto's kijken van mensen die je nauwelijks kent...maargoed, mijn vriend heeft wel hyves maar doet er weinig mee dus ik deel je angst niet. Ik zou het ook niet leuk vinden als hij via hyves veel contact had met andere vrouwen maarja, het is mijn vriend en die vertrouw ik gewoon. Denk niet dat je bang moet zijn dat hyves zorgt dat hij vreemdgaat (ik bedoel, dat kan ie vast wel doen, maar dan komt het waarschijnlijk niet door hyves).
Wat je ook doet, vraag het NIET aan je man zelf. Stel je toch eens voor dat je antwoord op je vragen zou krijgen.
Sjuust... daarom heb ik die onzin niet. En mijn vriend ook niet.
Ik kan hier een voorbeeld geven dat hyves je relatie inderdaad stuk kan maken... nou ja... hyves was in mijn geval 'de druppel'.

Ook al een tijdje gauw beeldscherm uitzetten of dingen wegklikken, smsjes van 'oooo, gewoon een vriend', en net iets teveel vreemde dames in de hyvesvriendjes waarvan hij toegaf dat hij ze alleen van hyves kende.

Heb (net zo slecht als jij) zijn hyve gehacked en bleek 'ie met een van die meiden te hebben afgesproken terwijl 'ie tegen mij al weken zei dat hij met een vriend ergens heen zou gaan.

Druppel. Exit. Klaar.

Uiteindelijk zat er al gewoon teveel mis, zoveel dat ik me 'verlaagde' tot het hacken van zijn hyve. En geloof me, er zijn echt heeeeel veel serieuze gesprekken gevoerd, ook ruzies etc... Dus hyves was niet de echte oorzaak... maar heeft de dingen wel verergerd.

Dus als je hem niet vertrouwt... staar je niet blind op hyves... Hij is zelf de oorzaak dat jij zo achterdochtig bent geworden, en zo achterdochtig zijn is geen fijn gevoel. Ik ben erg 'blij' dat ik uit deze relatie ben gestapt, want dat wantrouwen maakte me tot iemand die ik niet was. Misschien helpt praten bij jou nog wel. Maar luister echt naar je gevoel. Vertrouwen is iets dat moeilijk te herstellen is, is mijn ervaring. Het kan wel, maar het moet van twee kanten komen.
Bedankt voor de snelle reacties!

Het was niet zo mijn bedoeling om Hyves af te kraken hoor, sorry hiervoor, ik baal er gewoon een beetje van dat ik niet weet wat mijn man daar avonden lang op hyves uitspookt. Ik kan het hem natuurlijk zeker gewoon gaan vragen, maar als hij daar echt iets "uitspookt" gaat hij dat natuulijk echt niet toegeven....

Mijn vertrouwen moet inderdaad nog een beetje herstellen van dat mailen met die halfnaakte russische vrouw...
Mozzarella, dan nog is het toch nog niet zo dat hij gedwongen wordt om via Hyves met andere vrouwen af te spreken?

Hyves is slechts een manier om mensen te ontmoeten, net zoals het openbaar vervoer dat is, of een club, een bar, de bushalte, de sigarenboer en Albert Heijn.

Ok via Hyves kan je dan priveberichten naar elkaar sturen, waardoor het lekker anoniem kan, maar het is toch echt jouw vriend die dat uit eigen wil doet.

Volgens mij zit het 'met andere vrouwen' afspreken dan gewoon in de aard van het beestje en ligt dat niet zozeer aan Hyves.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, meisje22... Dat het niet door hyves komt, maar inderdaad door de aard van het beestje.

Beestjes die zo in elkaar zitten kunnen hun voelsprietjes niet goed thuis houden, dus ook niet op hyves.
verveelend zeg

ik weet wel in begin toen ik net met me vriend ging had die facebox en daar zat die achter me rug om met andere aftespreek ik heb hem toen gehackt en mee geconfronteerd op mijn manier dan erg aggresief .

ik heb nu met hem afgesproken dat we allebei elkaar passworden mogen weeten aangezien in je relatie niks voor elkaar verborgen houdt .

hij hoeft geen contact telegge met vrouwe als die geile plaatjes ofziets wil zien koopt die maar een boekje .

dat was mijn oplossing

owja en we hebbe een hyves same dus niet apart haha
tjee Jessja ik zeg er normaal echt nooit wat van maar meisje wat spel jij beroerd zeg.

Poe hee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven