Beetje eenzaam...

31-08-2010 10:00 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal..

Ik lees altijd trouw mee op het forum en ik wilde graag zelf eens wat schrijven..

Ik ben 10 maanden geleden naar het buitenland verhuisd voor de liefde zullen we maar zeggen!! We zijn erg gelukkig met elkaar en heb ook geen moment spijt gehad. Alles gaat goed tussen ons. Hij helpt me overal bij en is echt ontzettend lief. Heb een erg goede reden gehad om te gaan.

Alleen ik voel me ontzettend eenzaam nu.. Momenteel heb ik even geen werk.. Wel begin ik in oktober een nieuwe cursus wat ik eerder ook heb gedaan. En dat vind ik erg leuk. Maar ik mis mijn fam. heel erg. De vriendschap in NL met mijn vrienden is eigenlijk langzaam aan het overgaan. Zijn erg negatief en als ik terug ben eigenlijk nooit echt geinteresseerd. ''Waarom ik geen werk heb.. Dat ik niet afhankelijk moet worden.'' Maar ik doe echt heel erg mijn best. Ik ben nu best verdrietig en dan denk ik misschien kan ik het allemaal wel niet. Ik probeer hier echt mijn leven op te bouwen en het begint nu ook aardig te komen. Voel me soms gewoon heel erg down.

Ik wil niet sentimenteel overkomen

Mijn vraag is eigenlijk.. Heeft iemand nog wat tips enzo..? Om van mijn eenzaamheid af te komen?

Liefs
quote:petitpoulet schreef op 31 augustus 2010 @ 12:33:

[...]

En op dat punt zit ik nu een beetje!!

Ik woon in de grootste stad van Frankrijk!! Haha Jij toevallig ook?

parijs?? dat is cool... wil ik ook nog eens gaan wonen..

@ Llama: Wat leuk dat je ook in het buitenland woont.. Hoelang woon je er al?

@ Kitty elastic: Lijkt me hartstikke gezellig ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven