Ben ik zo onzeker???

26-01-2010 20:13 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Ik heb even een vraagje,

Ik heb een hele leuke vriend,echt mijn ware en ik ook voor hem. Het klikt ontzettend goed. Hij is superlief...

Nu heb ik een vraagje: zijn buurvrouw is zijn ex en dat vind ik niet zo leuk, en nu willen we voordat we samen iets moois gaan opbouwen, heel veel sparen. Nu is er maar 1 mogelijkheid, ik zal dan bij hem moeten intrekken. Maar ik weet niet wat ik moet doen.

Er is overigens geen contact meer tussen hem en zijn buurvrouw.

Kunnen jullie mijn adviseren???
quote:Dreamglasses schreef op 26 januari 2010 @ 21:41:

Nee meisje22, daar is ook helemaal niks mee, maar dan schiet je natuurlijk ook niks op met heel vlotte en andere dubbelzinnige posts. En inderdaad, ik ben er dus niet op uit om TO te kwetsen. Ik vond het op een gegeven moment wel erg pijnlijk worden, dat er veel post onsamenhangend werden voor TO.

Oh vandaar. Alleen snap ik niet zo goed waarom je dan wel de suggestie wekt, of zogenaamd een tipje van de sluier oplicht, maar het dan niet afmaakt.

Als je dan eenmaal de opzet geeft, kan je hem er net zo goed inkoppen. Maar goed, nu heb ik het voor je gedaan.
pien252?

volgens mij begrijp je je eigen tpoic niet

wil je advies of je vanwege financiele redenen bij je vriend moet intrekken, dan zou ik zeggen lees vooral even terug want dat is al tig x gegeven.

wil je advies of je bij hem wilt wonen met ex naast de deur. ik zou zeggen doen, kan je ze in de gaten houden want dat is het enige waar ik van kan bedenken dat je daar onzeker over bent
quote:AnneAnna schreef op 26 januari 2010 @ 21:44:

[...]

Ben ik nou de enige die het gevoel heeft dat hier iemand aan het dubbelnicken is?even verduidelijking het was een geintje, hoe kan ik dubbelnicken als TO en ik tegelijk posten?
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:44:

[...]

Mss wel om met die ex gecronfronteerd te worden?je komt nu nooit bij je vriend dus?
quote:Miss_perfect schreef op 26 januari 2010 @ 21:45:

Lieve schat

Iedereen vraagt wat is je probleem. Zou je dit kunnen omschrijven zodat we je kunnen helpen?

Nou, dat probeer ik uit te leggen. Moet ik die ex die naast mijn vriend woont een rol laten spelen in mijn beslissing om bij hem in trekken.??

Maar goed, ik ben denk ik die enige die hier een probleem van maakt.
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:44:

[...]

Mss wel om met die ex gecronfronteerd te worden?

Aha....dat kan

Maar de laatste keer dat ik in de Atlas keek was er nog geen eiland waar exen naar verbannen werden....dus.....get used to it!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ik geef het op... ik snap het ook niet meer.....

het is geen probleem dat je 29 bent nog steeds niet op jezelf woont en financiel afhankelijk bent....

Het is een probleem dat je vriend waar je mee wilt gaan samen wonen, om financiel afhankelijk van hem te worden, naast zijn ex woont waar jij geen contact meer mee heeft ....
Geen idee? Misschien twee computers, om en om typen en in de war raken? Als t niet zo is, no offense, maar t leek even zo...
quote:Miss_perfect schreef op 26 januari 2010 @ 21:47:

[...]

even verduidelijking het was een geintje, hoe kan ik dubbelnicken als TO en ik tegelijk posten?2 vriendinnetjes die samen een topic openen bijvoorbeeld.
[quote]dopey155 schreef op 26 januari 2010 @ 21:48:

[...]

je komt nu nooit bij je vriend dus?[/quote

Jawel, maar dat is toch anders dan naast haar gaan wonen tijdelijk.
ik word hier een beetje SIMPEL van
mmmm...vreemd...eerst volop spelfouten en dan ineens keurige spelling...nja....*eet nog wat popcorn*
quote:AnneAnna schreef op 26 januari 2010 @ 21:48:

Geen idee? Misschien twee computers, om en om typen en in de war raken? Als t niet zo is, no offense, maar t leek even zo...Ik vind het heel knap bedacht Anna maar nee!
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:46:

Maar wil iemand nu zeggen wat bedoeld wordt met die zin die niet afgemaakt kan worden??Doen we als jij antwoord geeft op onze vragen...goed?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:50:

[quote]dopey155 schreef op 26 januari 2010 @ 21:48:

[...]

je komt nu nooit bij je vriend dus?[/quote

Jawel, maar dat is toch anders dan naast haar gaan wonen tijdelijk.

want? ik zie mijn buren zelden

en je weet wat ze zeggen beter een goede buur
quote:liselore schreef op 26 januari 2010 @ 21:48:

ik geef het op... ik snap het ook niet meer.....

het is geen probleem dat je 29 bent nog steeds niet op jezelf woont en financiel afhankelijk bent....

Het is een probleem dat je vriend waar je mee wilt gaan samen wonen, om financiel afhankelijk van hem te worden, naast zijn ex woont waar jij geen contact meer mee heeft .... Dus jij vindt het wel een probleem om naast een ex van je vriend te gaan wonen??
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:48:

[...]

Nou, dat probeer ik uit te leggen. Moet ik die ex die naast mijn vriend woont een rol laten spelen in mijn beslissing om bij hem in trekken.??

Maar goed, ik ben denk ik die enige die hier een probleem van maakt.

Nee, natuurlijk moet je dat niet! Het is al jaren uit en ze hebben geen contact meer, dus je zou wel gek zijn als je haar bij jouw keuze (en die van je vriend) betrekt.

Maak je er niet zo druk om, echt niet. Nergens voor nodig.
Nee, je moet je beslissing niet van de buurvrouw af laten hangen. Je hebt niks met haar te maken.
quote:Summerdance schreef op 26 januari 2010 @ 21:50:

[...]

Doen we als jij antwoord geeft op onze vragen...goed?Ik geef antwoord op de vragen.
quote:mirre67 schreef op 26 januari 2010 @ 21:50:

mmmm...vreemd...eerst volop spelfouten en dan ineens keurige spelling...nja....*eet nog wat popcorn*Ik neem een broodje met ontbijtspek.. Eet ze!
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:51:

[...]

Dus jij vindt het wel een probleem om naast een ex van je vriend te gaan wonen??Nee, ze spreekt voor jou.
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:51:

[...]

Dus jij vindt het wel een probleem om naast een ex van je vriend te gaan wonen??Jij bent de enige die daar een probleem mee heeft.
TO

Vind jij het een probleem om de ex van je vriend tegen te komen? Of om je vriend een praatje te zien maken met zijn ex?
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:52:

[...]

Ik geef antwoord op de vragen.Mwa
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 21:52:

[...]

Ik geef antwoord op de vragen.ja dat heeft welgeteld 16 pagina's geduurd pffffffffffffffffffffffffffffffff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven