Ben ik zo onzeker???

26-01-2010 20:13 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Ik heb even een vraagje,

Ik heb een hele leuke vriend,echt mijn ware en ik ook voor hem. Het klikt ontzettend goed. Hij is superlief...

Nu heb ik een vraagje: zijn buurvrouw is zijn ex en dat vind ik niet zo leuk, en nu willen we voordat we samen iets moois gaan opbouwen, heel veel sparen. Nu is er maar 1 mogelijkheid, ik zal dan bij hem moeten intrekken. Maar ik weet niet wat ik moet doen.

Er is overigens geen contact meer tussen hem en zijn buurvrouw.

Kunnen jullie mijn adviseren???
quote:nouschi schreef op 26 januari 2010 @ 22:00:

Op welke blz. je zit hangt af van het aantal posts per blz. wat je ingesteld hebt.Ow dankjewel, ik heb echt bijna een topic geopend: Het mysterie van de pagina's
Je wilt graag afhankelijk blijven en je vind het niet erg dat niet zelfstandig bent.

Stel dat de relatie overgaat wil je best wel weer bij je ouders wonen?
quote:Miss_perfect schreef op 26 januari 2010 @ 21:58:

[...]

Zou je antwoord willen geven op deze vraag?Daar heeft ze al antwoord op gegeven. Staat in een quote een paar berichtjes boven jouw bericht.
quote:meisje22 schreef op 26 januari 2010 @ 21:58:

[...]

Lijkt me inderdaad verstandig om iets aan je onzekerheid en zelfbeeld te gaan doen. Echt doen hoor!

En niet onzeker worden van wat hier af en toe geroepen wordt. Niet te lang over blijven malen. Maak van die gedachtes een prop en gooi deze over je schouder.

Ik ben daar druk me bezig, al ik moet geduld hebben.

Dank je wel voor je begrip ..
quote:nouschi schreef op 26 januari 2010 @ 22:00:

Op welke blz. je zit hangt af van het aantal posts per blz. wat je ingesteld hebt.weer wat geleerd
Pagina 19 hier inmiddels.
quote:meisje22 schreef op 26 januari 2010 @ 22:01:

[...]

Daar heeft ze al antwoord op gegeven. Staat in een quote een paar berichtjes boven jouw bericht.Ik zag hem idd nadat ik hem gepost had
en 280 reacties goed hoor
quote:Miss_perfect schreef op 26 januari 2010 @ 22:01:

Je wilt graag afhankelijk blijven en je vind het niet erg dat niet zelfstandig bent.

Stel dat de relatie overgaat wil je best wel weer bij je ouders wonen?Zou je hier ook antwoord op willen geven?
Pffff, eindelijk alles gelezen, loopt het gesprek dood. Jammer hoor.
Nee, dan niet. Het is allemaal best lastig. Ik ga dan hopelijk niet terug naar mijn ouders.. Ik wil graag weg.
quote:evalientje2 schreef op 26 januari 2010 @ 22:13:

Pffff, eindelijk alles gelezen, loopt het gesprek dood. Jammer hoor.

Oh fijn, kan jij dan even een resumé geven van de knelpunten van TO

Behalve het feit dat de de buuf slecht trekt heb ik namelijk nog steeds geen enkel idee wat nou de bedoeling was van 19 pagina's advies
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Pien252 schreef op 26 januari 2010 @ 21:03:

Wat is je probleem? Dat je (samen met je vriend) naast de ex van je vriend woont? Snap het probleem niet zo goed...als er al een probleem zou zijn, zou ik het meer een probleem vinden dat vriend naast haar woont zonder mij.

Meisje22, Snap jij wat pien252 met bovenstaande zin bedoelt??

Als er al een probleem zou zijn etc...

Ik hoop dat jij het mij kan uitleggen??

Of is je probleem dat je niet weet of je moet gaan samenwonen?
quote:Summerdance schreef op 26 januari 2010 @ 22:14:

[...]

Behalve het feit dat de de buuf slecht trekt heb ik namelijk nog steeds geen enkel idee wat nou de bedoeling was van 19 pagina's advies

Ja hoor:

TO is onzeker, woont op haar 29ste (of 19de, ga nog steeds uit van typfout) nog bij haar ouders maar wil daar weg, vriendje = vlucht maar vriendje = ook risico ivm gemene buuf die misschien nog wel achter vriendje aanzit.

Waren idd geen 19 pagina's voor nodig...
quote:Summerdance schreef op 26 januari 2010 @ 22:14:

[...]

Behalve het feit dat de de buuf slecht trekt heb ik namelijk nog steeds geen enkel idee

wat nou de bedoeling was van 19 pagina's advies

Hoezo nou weer het feit dat de buuf slecht trekt??

Waar gaat dit nou weer over??
Pien bedoelt, dat ze in jouw plaats liever met vriend samen daar zou wonen, om een oogje in het zeil te houden. Dat kan namelijk nu niet.

Stel dat het misloopt, waar zou je dan heen kunnen in plaats van je ouders? En waarom kan dat nu dan niet?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 22:17:

[...]

Waar aat dit nou weer over??aanwezigheid van de buuf niet trekken, niet verwarren met aftrekken.....

[...]

Waar gaat dit nou weer over??

Ja inderdaad, hoezo trekt de buuf slecht? Is het daarom uit met vriendje? Was ze niet goed in bed? Waarom ben je dan nog onzeker?

Hilarisch, ik geloof er nu echt niets meer van.
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 22:15:

[...]

ja hoor, dat kan ik wel. Pien zou het erger vinden dat haar vriend in zijn eentje naast zijn ex woont.

Zij zou dan liever samen met hem naast zijn ex wonen.

Maar wat Pien vindt hoef jij niet te vinden, dus haal je nou alsjeblieft niet allerlei dingen en scenario's in je hoofd, omdat jouw vriend nu in zijn eentje naast zijn ex woont. Ze hebben helemaal geen contact meer, dus no stress.
quote:evalientje2 schreef op 26 januari 2010 @ 22:17:

[...]

Ja hoor:

TO is onzeker, woont op haar 29ste (of 19de, ga nog steeds uit van typfout) nog bij haar ouders maar wil daar weg, vriendje = vlucht maar vriendje = ook risico ivm gemene buuf die misschien nog wel achter vriendje aanzit.

Waren idd geen 19 pagina's voor nodig...

Even 1 ding nog.....en het probleem is???

de buurvrouw, de vlucht of het vriendje?

Jajajaja, ga voor het naadje van de kous hier hoor!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ooh dank je wel.

Weet je, nogmaals het is echt geel gevoelig waarom ik niet op mezelf kan wonen. Als ik eenmaal weg ben, dan blijf ik ook weg.

[...]

Waar gaat dit nou weer over??Dat jij de aanwezigheid van de buurvrouw niet trekt. Met niet trekken, wordt niet aankunnen bedoelt en niet aftrekken of andere seksuele handelingen. Niet in paniek raken nu! Dat wordt er niet bedoeld.
quote:meisje22 schreef op 26 januari 2010 @ 22:20:

[...]

ja hoor, dat kan ik wel. Pien zou het erger vinden dat haar vriend in zijn eentje naast zijn ex woont.

Zij zou dan liever samen met hem naast zijn ex wonen.

Maar wat Pien vindt hoef jij niet te vinden, dus haal je nou alsjeblieft niet allerlei dingen en scenario's in je hoofd, omdat jouw vriend nu in zijn eentje naast zijn ex woont. Ze hebben helemaal geen contact meer, dus no stress.Je bent echt een schat. Dank je wel Lieve meid..
quote:Summerdance schreef op 26 januari 2010 @ 22:20:

[...]

Even 1 ding nog.....en het probleem is???

de buurvrouw, de vlucht of het vriendje?

Jajajaja, ga voor het naadje van de kous hier hoor!

Het probleem is nou juist dat ze een probleem heeft!

Ik snap wel dat TO hier niets mee opschiet.
quote:tweety3 schreef op 26 januari 2010 @ 22:21:

Ooh dank je wel.

Weet je, nogmaals het is echt geel gevoelig waarom ik niet op mezelf kan wonen. Als ik eenmaal weg ben, dan blijf ik ook weg.dat is anders de eerste keer ook niet gelukt.... wat als je vriend van jou zijn ex wil maken? Je kan niet naast hem gaan wonen want je kan blijkbaar niet zelfstandig wonen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven