Betrapt via verkeerde mail, hoe grappig maar ook triest
vrijdag 18 december 2009 om 16:37
Hoi,
Het volgende moet ik even kwijt.
Puur uit verbazing en misschien wel herkenbaar, gebeurd het meer dan ik denk?
Van de week kreeg ik mail via hyves. Het kwam van een kennis en eerst dacht ik dat het een grap was maar na 3x lezen en wat onderzoek kwam ik erachter dat het moeilijk een grap kan zijn.
Het was een gesprek via hyvesberichten heen en weer tussen haar en een man (steeds RE-mail). Maar degene die ik dus kreeg was niet alleen naar die man gestuurd maar (per ongeluk?) ook naar mij...... (mijn naam staat wel vaak bovenin vriendenlijst dus kan best per ongeluk aangeklikt zijn).
Het was nogal sexueel getint en kwam op een sex-date neer.
Afijn, allemaal leuk en aardig en moeten ze lekker zelf weten, maar toch vind ik het wel triest. Zij is (zover ik weet) getrouwd en heeft 2 kinderen en bij zijn profielfoto stond een vrouw en ook 2 kinderen, dus neem aan dat beide een gezin hebben.
Nu wil ik niet ingaan op de discussie of vreemdgaan moet kunnen (genoeg topics erover), maar wilde het enkel dus even kwijt.
Je gaat toch met hele andere ogen die kennis aankijken!
Heb overigens haar een luchtig bericht gestuurd met de vraag hoe ik dit moet opvatten (grapje of foutje?), vond ik wel zo eerlijk.
Kreeg ik een antwoord terug dat ik denk: jaaaaaaaaaaa hoor, dus niet! Ze had als antwoord dat een vriendin van haar die middag had opgepast en ws via haar mail had gebruikt en dat ze niet begreep hoe het bij mij terecht kwam. Plus dat ze haar vriendin ermee zou confronteren dus bedankte ze me voor het melde.
En ik denk alleen maar: jaja "vriendin".......... leuk bedacht maar geloof er niks van. Aangezien toch echt bij de mails haar naam stond en profielfoto, zoiets kun je niet zomaar gebruiken (paswoord en lef voor nodig lijkt mij).
Heb besloten het hierbij te laten, ze doet maar. Maar toch kan ik het niet begrijpen dat mensen zoiets kunnen doen. Ben bang dat het vaker voorkomt dan wij allemaal denken......
Het volgende moet ik even kwijt.
Puur uit verbazing en misschien wel herkenbaar, gebeurd het meer dan ik denk?
Van de week kreeg ik mail via hyves. Het kwam van een kennis en eerst dacht ik dat het een grap was maar na 3x lezen en wat onderzoek kwam ik erachter dat het moeilijk een grap kan zijn.
Het was een gesprek via hyvesberichten heen en weer tussen haar en een man (steeds RE-mail). Maar degene die ik dus kreeg was niet alleen naar die man gestuurd maar (per ongeluk?) ook naar mij...... (mijn naam staat wel vaak bovenin vriendenlijst dus kan best per ongeluk aangeklikt zijn).
Het was nogal sexueel getint en kwam op een sex-date neer.
Afijn, allemaal leuk en aardig en moeten ze lekker zelf weten, maar toch vind ik het wel triest. Zij is (zover ik weet) getrouwd en heeft 2 kinderen en bij zijn profielfoto stond een vrouw en ook 2 kinderen, dus neem aan dat beide een gezin hebben.
Nu wil ik niet ingaan op de discussie of vreemdgaan moet kunnen (genoeg topics erover), maar wilde het enkel dus even kwijt.
Je gaat toch met hele andere ogen die kennis aankijken!
Heb overigens haar een luchtig bericht gestuurd met de vraag hoe ik dit moet opvatten (grapje of foutje?), vond ik wel zo eerlijk.
Kreeg ik een antwoord terug dat ik denk: jaaaaaaaaaaa hoor, dus niet! Ze had als antwoord dat een vriendin van haar die middag had opgepast en ws via haar mail had gebruikt en dat ze niet begreep hoe het bij mij terecht kwam. Plus dat ze haar vriendin ermee zou confronteren dus bedankte ze me voor het melde.
En ik denk alleen maar: jaja "vriendin".......... leuk bedacht maar geloof er niks van. Aangezien toch echt bij de mails haar naam stond en profielfoto, zoiets kun je niet zomaar gebruiken (paswoord en lef voor nodig lijkt mij).
Heb besloten het hierbij te laten, ze doet maar. Maar toch kan ik het niet begrijpen dat mensen zoiets kunnen doen. Ben bang dat het vaker voorkomt dan wij allemaal denken......

vrijdag 18 december 2009 om 16:45
Je zegt dat t een kennis is.Als ik dat van een goede vriendin onder ogen zou krijgen zou ik het er wel met haar over hebben. Aangezien het "slechts "een kennis betreft zou ik het er verder gewoon bij laten. Laat ze maar doen dan, je kunt er niets aan veranderen dat sommigen zo in elkaar steken. Maar ik begrijp wel dat het iets met je doet, zou t ook niet prettig vinden als ik zoiets onder ogen zou krijgen van iemand die ik ken en al helemaal niet als ik die persoon regelmatig zou tegenkomen/ zien.

vrijdag 18 december 2009 om 17:03
Lekker discreet dus als jij ineens ingekopieerd wordt. Sneu mens. Persoonlijk zou ik er wel klaar mee zijn, helemaal omdat ze zo reageert. Als ze nou even belt idd. Je weet niet hoe hun relatie in elkaar zit, mss vindt haar vent het allemaal prima. Maar toch vreemd dat ze er zo;n vaag verhaal van maakt. Wat moet jij daar nou mee?
Ik zou niet echt meer luchtig met haar aan tafel kunnen zitten en haar man ofzo met een etentje bij jullie thuis, maar misschien zijn jullie niet zo hecht hoor.
Het is idd niet jouw pakkie an, maar toch... je weet er nu wel van en er zijn kinderen in het spel. Veranderd mi toch wel de situtatie. Maargoed, je kan er dus niet echt wat mee denk ik.
Ik zou niet echt meer luchtig met haar aan tafel kunnen zitten en haar man ofzo met een etentje bij jullie thuis, maar misschien zijn jullie niet zo hecht hoor.
Het is idd niet jouw pakkie an, maar toch... je weet er nu wel van en er zijn kinderen in het spel. Veranderd mi toch wel de situtatie. Maargoed, je kan er dus niet echt wat mee denk ik.
vrijdag 18 december 2009 om 17:12
Kreeg op een gegeven moment ook best vaak sms'jes van een vriendin aan haar minnaar. Bleek dat mijn naam boven die van haar lover zat. Minder als je om twee uur nachts sms'jes krijgt hoe graag zij hem wou pijpen! Na aantal sms'jes, zaten steeds weken tussen, heb ik toch gezegd dat ze gevaarlijk spel speelde! Haar schoonmoeders naam begint ook met mijn voorletter. Moet eerlijk zeggen dat ik na dit incident toch ook wel een beetje anders naar haar keek, maar het is haar leven haar weg dus tja
vrijdag 18 december 2009 om 17:16
Ja weet ik... kan en wil er ook niks meer mee, maar het verbaast me gewoon. Dat ze die fout heeft gemaakt en dat het gebeurd, plus niet eerlijk durven toegeven. Ach... trek het me denk ik extra aan nu omdat ik hoogzwanger ben.... hormoontjes
Oja, ze is een nicht van me, komen niet bij elkaar over de vloer ofzo hoor. En wat ik al zei: ze doet maar!
En wie weet ligt idd de situatie wel anders als ik meer zou weten. Nogmaals: verbaas me er dus enkel over.
Oja, ze is een nicht van me, komen niet bij elkaar over de vloer ofzo hoor. En wat ik al zei: ze doet maar!
En wie weet ligt idd de situatie wel anders als ik meer zou weten. Nogmaals: verbaas me er dus enkel over.

vrijdag 18 december 2009 om 17:21

vrijdag 18 december 2009 om 17:24
Tuurlijk ga je met hele andere ogen naar deze persoon kijken. Ook al wil je dat niet, er is toch iets veranderd.
Vind het wel goed van je dat je gelijk een mailtje hebt gestuurd met de vraag of het een grapje of een foutje was. Nu is het in ieder geval niet iets wat aan jou knaagt en weet zij dat jij het weet.
Ja, er zijn heel wat dingen die men niet van elkaar weet en dat is in de meeste gevallen maar goed ook
Vind het wel goed van je dat je gelijk een mailtje hebt gestuurd met de vraag of het een grapje of een foutje was. Nu is het in ieder geval niet iets wat aan jou knaagt en weet zij dat jij het weet.
Ja, er zijn heel wat dingen die men niet van elkaar weet en dat is in de meeste gevallen maar goed ook

vrijdag 18 december 2009 om 17:55
Beetje dom van haar om er zo laks mee om te gaan, en al helemaal een domme smoes. Neem dan even de moeite een goede te bedenken. Ze moet het maar lekker zelf weten, maar ergens vind ik het wel sneu voor haar man als het buiten hem om zou gaan.
Zeg heb jij haar man ook op je Hyves? Je zou per ongeluk ....
Zeg heb jij haar man ook op je Hyves? Je zou per ongeluk ....
vrijdag 18 december 2009 om 19:57
Ik kan me voorstellen dat je haar nu anders bekijkt, maar weet jij veel of hun mannen dit misschien wel ok vinden? Ik heb ook zo iemand in mijn buurt die van haar man volop met vrouwen vreemd mag gaan. Vind die man nog leuk ook. Misschien heeft ze gewoon geen zin om het jou uit te leggen. Lach er gewoon om en laat het erbij. Als het nou echt een hele goede vriendin was dan vind ik het wat anders.
vrijdag 18 december 2009 om 21:30
TO, ben je bang dat het vaker voorkomt dan we allemaal denken, of had je gewoon nog niet bedacht dat het ook wel eens in jouw omgeving plaats zou kunnen vinden?
Verder lijkt dit me typisch een gevalletje "leven en laten leven" trouwens. Het is een kennis en een vage ook, als je niet eens weet of ze getrouwd is of niet...
Verder lijkt dit me typisch een gevalletje "leven en laten leven" trouwens. Het is een kennis en een vage ook, als je niet eens weet of ze getrouwd is of niet...
vrijdag 18 december 2009 om 22:39
Ik vind het netjes dat TO haar op de hoogte heeft gesteld, maar verder hoeft ze er niks mee. Als iemand "voor zover ik weet" getrouwd is, dan is het echt geen goede kennis hoor. Van goede kennissen weet ik zéker of ze getrouwd zijn of niet. En bij vage kennissen zou ik me er verder niet mee bemoeien.