betrapt!!

26-06-2011 20:54 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ik heb me speciaal aangemeld omdat ik kapot van verdriet ga!

Afgelopen vrijdag heb ik mijn vriend betrapt terwijl hij een sekschat met haar had in het engels.

Na maandenlang vermoedens te hebben..gevraagd, gecontroleerd, gesmeekt waarom hij al jaren zo weinig seks met mij wilde ben ik er eindelijk achter!!

Hij doet dit een klein jaartje (zegt hij) op amerikaanse website's mede over bdsm met 4 verschillende vrouwen.

Ik voel me bedrogen, altijd onzeker geweest waarom er geen seks was, laat naar bed, geen aandacht als we alleen thuis waren niets...

Vrijdagochtend betrapt en s'avonds na een gesprek zijn spullen laten pakken en niets meer van 'm gehoord!

Voel me vernederd, onzeker, kwaad en erg verdrietig...waarom nou..ik wilde zo graag dat beter ging..wilde graagvmet 'm vrijen maar hij niet met mij, altijd smoesjes..

Hij logde zelfs in onder de naam van een vrouw en hij was dan de onderdanige!!

8 jaar relatie naar de klote..

Bedankt lul!!!!!!
Kijk, dat ik hem de deur heb gewezen, wilt nog niet zeggen dat het volledig over is!

En als ik al een heeeeele poos voor gek werd verklaard er alles aan heb gedaan..gevraagt, gesmeekt etc.

Plus we hebben s'avonds een paar uur lang met elkaar gesproken en daar kwam vrij weinig uit...ik moest alles uit 'm trekken..hij gaf niets toe..zonder mijn harde bewijzen op papier en kwam met mooie verhalen hoe het in de toekomst wel moest gaan...maar dat gesprek zonder het bedrog deze keer hebben we een klein jaar terug ook gehad toen we 2 weken uit elkaar waren!

En toen is het alleen maar erger geworden na 2 maanden.

Ik voel me echt bedonderd en bedrogen en ik heb ook nog zoiets als mijn eigenwaarde..mooie boel..hij rukt zich een end weg en weet ik wat nog meer..en dan moet ik de verstandige vrouw uithangen en gesprekken gaan voeren...dat gaat me voor nu even te ver!

Ik hoop dat hij nu inziet hoe vreselijk het voor mij is en was..ik ben een open boek,heb vragen gesteld, begrip getoond en hij nam er voor mijn gevoel nu misbruik van.

Zoals enkele dames hier boven al hebben gepost..een man die fout is geweest..moet door het stof kruipen..zo zou ik het wel gedaan hebben als ik de schuldige was.

En vind het ook zeker niet netjes dat hij geen een keer heeft gebeld of een berichtje heeft gestuurd.

Ik hoop dat hij zich net zo vreselijk voelt als ik nu doe...maar het gevoel dat hij gewoon stiekem doorgaat met al die ranzigheid..blijft knagen..dus een fatsoenlijk gesprek gaat nu toch niet lukken.

Hij had mooie sprookjesverhalen..en ik trap daar gewoon niet meer in!
quote:koko01 schreef op 27 juni 2011 @ 00:28:

Ik begrijp dat je je trots hebt, maar daar ben je nu wel zelf de dupe van. Je wil weten waarom hij dit gedaan heeft. je wilt uit zijn mond horen of hij wel of niet van je houdt of gehouden heeft.

Om dit te verwerken is een gesprek met hem wel nodig denk ik zo.

Trots is niet verstandig voor jezelf. Het is heel volwassen om eerlijk voor je gevoelens en je teleurstelling uit te komen.

Als ja na 8 jaar op zo´n manier uit elkaar gaat is het helemaal niet gek om je trots te laten varen en gewoon een gesprek met hem aan te gaan. Dat weet je wat er in zijn hoofd omgaat en kan je het beter verwerken.

Hallo,

Nee, ik ben niet de dupe van mijn eigen trots...maar wel van zijn dommigheid!

Als je na 8 jaar relatie en 7 jaar samenwonen..nog steeds niet weet hoe ik me nu bijvoorbeeld zou voelen..tja, dan klopt er iets niet.

Hij had ook niet verwacht dat hij zijn spullen kon pakken...en ik heb ook niet gezegd neem alles mee..ik zei "zoek het uit" hij had ook een weekendtas kunnen pakken..en weer een reden gehad om terug te moeten komen..maar hij nam alles mee..inclusief paspoort..want als ik zou beslissen we kappen ermee..dan kwam hij toch zeker niet met hangende pootjes thuis!?

Ik denk dat hij het gewoon niet inziet dat hij enorm slecht bezig is (geweest?) hij had gewoon een stel mooie woorden verzonnen zodat ik zou zeggen..komt wel goed schatje!

Zo voelde het voormij dat gesprekje..hij zei wel..kan ik nog iets voor je doen? Toen heb ik gezegd..Nee, je hebt al genoeg aangericht..en zijn vertrek verliep zo koud en kil zonder emotie..dat ik zoiets heb...wees jij maar degene die laat zien echt van me te houden..
Laat ik nu eens een knuppel in het hoenderhok gooien.

Natuurlijk is het een treurige zaak dat dit zo uit moet komen en er is nu veel onbegrip en verdriet.

Wellicht heeft topicstarter nadat de eerste teleurstellingen wat gezakt zijn ook tijd om de afgelopen periode te evalueren.

Heeft hij wel eens signalen gegeven dat hij met zijn huidige seksleven niet tevreden was? Is er wel eens gepraat over wat de een fijn vind en de ander? Ik denk dat haar vriend ook een opluchting voelt dat alles er nu uit is, en dat hij er nu even zo luchtig over doet omdat hij ook met een groot geheim rond liep. Zelf denk ik dat als het eerste verdriet gezakt is dat jullie toch nog eens met elkaar goed in gesprek moeten. Wieweet kan er juist iets moois nog uit voortkomen waarin de sexuele gevoelens van beide gerespecteerd worden. Samen meer kinky experimenteren of samen naar een club? Dat zou ook een oplossing kunnen zijn voor Topicstarter haar eigen gemiste seksuele aandacht.

Ik ga ook wel laat maar bed maar dat is meer frustratie omdat er bij ons niks gebeurd.

Bovendien snap ik die man totaal niet, ik zou zo blij zijn met signalen dat mijn vriendin te weinig aandacht/seks krijgt, bijna reden voor een feestje! Nu is dit een vrouwen forum maar toch merk ik dat het probleem van verschil in seksuele behoefte niet iets is wat alleen maar bij de man speelt.
quote:wouter40 schreef op 27 juni 2011 @ 09:41:

Laat ik nu eens een knuppel in het hoenderhok gooien.

Natuurlijk is het een treurige zaak dat dit zo uit moet komen en er is nu veel onbegrip en verdriet.

Wellicht heeft topicstarter nadat de eerste teleurstellingen wat gezakt zijn ook tijd om de afgelopen periode te evalueren.

Heeft hij wel eens signalen gegeven dat hij met zijn huidige seksleven niet tevreden was? Is er wel eens gepraat over wat de een fijn vind en de ander? Ik denk dat haar vriend ook een opluchting voelt dat alles er nu uit is, en dat hij er nu even zo luchtig over doet omdat hij ook met een groot geheim rond liep. Zelf denk ik dat als het eerste verdriet gezakt is dat jullie toch nog eens met elkaar goed in gesprek moeten. Wieweet kan er juist iets moois nog uit voortkomen waarin de sexuele gevoelens van beide gerespecteerd worden. Samen meer kinky experimenteren of samen naar een club? Dat zou ook een oplossing kunnen zijn voor Topicstarter haar eigen gemiste seksuele aandacht.

Ik ga ook wel laat maar bed maar dat is meer frustratie omdat er bij ons niks gebeurd.

Bovendien snap ik die man totaal niet, ik zou zo blij zijn met signalen dat mijn vriendin te weinig aandacht/seks krijgt, bijna reden voor een feestje! Nu is dit een vrouwen forum maar toch merk ik dat het probleem van verschil in seksuele behoefte niet iets is wat alleen maar bij de man speelt.

Hallo Wouter,

Fijn om ook een reactie van het mannelijkgeslacht te lezen.

Tuurlijk wil ik nog gesprekkenmet hem voeren..maar voor nu even niet.

Ik gaf al jaaaaren aan dat ons seksleven vreselijk was..dat ik het zo erg miste om met hem te vrijen..ik was altijd degene die initiatief nam er over begon te praten..of het aan mij lag qua uiterlijk of hij iets miste..heb zelfs aangegeven samen dvd te kijken (ik hou niet van bdsm maar zou me erin kunnen verdiepen) of hem erotische boeken erover te laten lezen..hij zei "Nee, dat was vroeger..heb daar nu niets meer mee!' tja..dat klopt natuurlijk al niet!

Ik weet precies hoe je je voelt, als je partner geen zin heeft..je voelt je zo radeloos, verdrietig en onzeker worden..

Goed als ik signalen gaf dat ik niets van 'm wilde weten..maar ik wilde juist ZO GRAAG!!!!

Ik weet ook niet of hij ooit dewaarheid gaat vertellen..het vreemde vind ik ook nog..dat hij zich voordeed als vrouw op zo'n chat!??

Het moest een zo ver van mijn bedshow worden...nou sorry hoor..ik ga er van alles van denken..en antwoorden zal ik toch niet krijgen..want volgens mij speelt er een hele hoop schaamte bij hem.

Ik zou nooit naar clubs gaan..zou wel willen experimenteren...maar niet als hij zo achterbaks doet met zielige sekschats..

Ik kom misschien soms wat hard over..maar zo voel ik me niet hoor..ben gewoon diep gekwetst.

Ik zie de reden er niet van..dat het mijn schuld moest zijn..open gesprekken proberen te voeren..-zucht-
quote:kitty83 schreef op 27 juni 2011 @ 09:35:

[...]

Hallo,

Nee, ik ben niet de dupe van mijn eigen trots...maar wel van zijn dommigheid!

Als je na 8 jaar relatie en 7 jaar samenwonen..nog steeds niet weet hoe ik me nu bijvoorbeeld zou voelen..tja, dan klopt er iets niet.

Hij had ook niet verwacht dat hij zijn spullen kon pakken...en ik heb ook niet gezegd neem alles mee..ik zei "zoek het uit" hij had ook een weekendtas kunnen pakken..en weer een reden gehad om terug te moeten komen..maar hij nam alles mee..inclusief paspoort..want als ik zou beslissen we kappen ermee..dan kwam hij toch zeker niet met hangende pootjes thuis!?

Ik denk dat hij het gewoon niet inziet dat hij enorm slecht bezig is (geweest?) hij had gewoon een stel mooie woorden verzonnen zodat ik zou zeggen..komt wel goed schatje!

Zo voelde het voormij dat gesprekje..hij zei wel..kan ik nog iets voor je doen? Toen heb ik gezegd..Nee, je hebt al genoeg aangericht..en zijn vertrek verliep zo koud en kil zonder emotie..dat ik zoiets heb...wees jij maar degene die laat zien echt van me te houden..Ik zou me door die uitspraak ontnomen voelen van alle kans om het nog goed te maken. Het lijkt mij totaal niet constructief om het zo aan te pakken. Je zegt eigenlijk letterlijk dat hij niets meer kan doen. Natuurlijk doet hij dan niks, je hebt immers tegen hem gezegd dat het over is.
quote:kitty83 schreef op 27 juni 2011 @ 09:59:

Ik zou nooit naar clubs gaan..zou wel willen experimenteren...maar niet als hij zo achterbaks doet met zielige sekschats..

Vind je het gek dat je man niet met je durft te praten over zijn behoeftes als jij er zo over oordeelt?
Kitty, wat geweldig, een vrouw die erover praat en zelfs voorstelt DVD's te gaan kijken. Dat terwijl vrouwen toch minder visueel zijn ingesteld dan mannen, chappeau!

Allemaal duidelijke signalen en in mijn ogen stom dat hij daar niks mee gedaan heeft terwijl de kansen voor het grijpen lagen.

Zelf ben ik ook in mijn vorige relatie betrapt, omdat ik masturbatie via de webcam had met een vrouw en ik was zo stom om daarvan wat beelden op te slaan op een plek waarvan ik dacht dat ze hem niet kon vinden. Ook die relatie was seksueel gezien slecht, ik schijn er patent op te hebben op vrouwen met seksuele problemen. Had ook nooit zin en kon ook niks velen aan tepels en likken vond ze ook niet fijn. Daarnaast geen initiatieven nemen enzo.

Die relatie was na het betrapt zijn over en ze is haar spullen komen halen met haar moeder. Heb nog geprobeerd te lijmen maar dat was niet mogelijk.
Nou, ik zeggen dingen wat ik op dat moment voel en voelde!

En daar sta ik nu nog achter.

Hij heeft ook toegegeven dat het aan hem lag, dat hij 'lui' was in dat soort dingen.

Hij verklaarde me wekelijks voor gek als ik vroeg of er iets was..en of ik hem kon helpen.

Ik krijg sterk het gevoel dat de meeste van jullie de kant van mijn vriend kiezen..terwijl ik toch al jaaaaren de dupe van zijn tekort komingen ben.

Heb er alles aan gedaan..hij is tegen mij altijd eerlijk geweest, maar ontkende het zelf..heb zelfs weleens een zweepje voor 'm gekocht.om hem uit die evt schaamte te krijgen.

Ik vind dat ik goed heb gehandeld in de relatie en nu ben ik gewoon kapot..moe en gebroken..ik heb ALTIJD aan de relatie gewerkt en hij laatste jaren totaal NIET en daar kwam hij ook achter tijdens het gesprek s 'avonds
Kitty, ik sta aan jouw kant hoor

Zelfs een zweepje? Dus bdsm is wel ter sprake geweest tussen jullie? Aangezien daar zijn interesse en fantasieen lijken te liggen?
Hij over alles is weleens gesproken, maar hij had daar nooit interesse in (om uit te voeren, dat was vroeger zei hij) en ik zou het begrijpen als ik geen interesse in zijn gevoel had getoond, maar dat deed alleen hij.

Ik vind het overigens wel fijn hoor..al die uiteenlopende berichten..zo blijf je wat wijzer
Kitty dus jij hebt wel interesse in die richting van bdsm? Of kwam dat meer door hem?

Wellicht niet leuk om te horen, maar ik denk dat hij gewoon geen interesse meer had in jou als persoon. Als het hem zo weinig doet terwijl de kansen er zat waren om over het seksleven te praten.
Niet uit mezelf interesse, maar wel om hem darin te 'helpen' zeg maar, hij heeft het me vroeger eens verteld, vandaar.

Hij zegt dat hij enorm veel van me houdt, een prachtige vrouw vind, maar hij tekort is geschoten..

Hij was daarin te 'lui' waren zijn woorden..maar wie weet..misschien is het een gebrek aan interesse, zou zo maar kunnen, zal het hopelijk binnenkort wel te horen krijgen.

Kijk als je wilt experimenteren...moet er wel een basis zijn..en zelfs een basis hadden we niet!

Of hij moet echt van bizar, extreme dingen houden..dat een basis seks voor hem niet veel betekend, maar lijkt me sterk.
Nou je klinkt als een jonge frisse meid met heldere ideeën over een relatie dus het komt vast wel goed met jou. [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-06-2011 19:04
Reden: hengelen
% gewijzigd
Tja, ik heb ook vriendjes gehad die gewoon op seks sites en chats enzo gingen. Maar ik zie dat meer als een hobby van ze haha. Zolang ze maar fysiek niets buiten de deur zoeken en het verder allemaal goed zit, ga ik me er niet druk om maken.
quote:wouter40 schreef op 27 juni 2011 @ 10:43:

Nou je klinkt als een jonge frisse meid met heldere ideeën over een relatie dus het komt vast wel goed met jou. Vertel ff waar je gaat stappen wellicht heb ik er in de toekomst nog wat aan

Misschien kan je beter een goed gesprek met je vrouw beginnen, wie weet wat zij allemaal voor je verborgen houdt...positieven dingen of negatieve dingen.

Succes
quote:kitty83 schreef op 26 juni 2011 @ 21:19:

Als hij echt van me houdt zoals hij zegt te doen in het gesprek ( nooit echt iets van gemerkt) dan hang je toch in de telefoon en wil je alles uitleggen??

.

- je hebt nooit gemerkt dat hij van je houdt? Waarom heb je de relatie dan zo lang in stand geouden, en waarom maak je je nu dan zo druk? Kortom, ik vnd dat wat ongeloofwaardig.

- jij zegt dat hij iets zou moeten doen als hij echt van je houdt. Waarom is jouw norm de enige mogelijkheid? Hoe open sta je precies voor hem, zoals hij is, zoals hij zich uit?
quote:kitty83 schreef op 27 juni 2011 @ 09:25:

Zoals enkele dames hier boven al hebben gepost..een man die fout is geweest..moet door het stof kruipen..zo zou ik het wel gedaan hebben als ik de schuldige was.

n!

Als je in dit soort termen praat, kan je een dng zeker weten: dit komt nooit meer goed.

Maar goed, uit alles wat je schrijft is vrij duidelijk dat dit nooit meer goed komt. Je kan vinden dat je alle geljk van de wereld hebt, en de relatie als afgelopen zien. Je kan ook energie steken in de relatie, maar dan moet je ophouden het te benaderen alsof jij de heilige bent en hij totaal fout zit. Veel andere opties heb je niet.
Je hebt het bespreekbaar gemaakt; was bereid mee te doen met iets waar je zelf eigenlijk geen interesse voor had. Meer kan een man niet verwachten. Ik zou me vreselijk belazerd voelen en heel boos en gekwetst zijn, maar....misschien...als er in het echt niets is gebeurd, kunnen jullie deze relatie nog redden.Ik geloof niet dat je met trots verder komt. Het initiatief nemen is één ding, daadwerkelijk praten is aan jullie twee. Je loopt nu alleen maar te piekeren. Ik zou sms-sen dat je er graag over wilt praten en dat je hoopt dat hij dat ook wil. Dan een vraagteken en dan hoor je het wel. Of niet. Zo niet, dan is hij het niet waard.
Wij hadden laatste 2 jaar niet zo'n goede relatie meer, mijn vriend en ik zijn daarom ook een poosje uit elkaar gegaan, we maakte teveel ruzie over het gebrek aan seks en het teveel aan ruzie.

Dit ging toen een poosje goed, maar vrij snel daarna verviel hij in zijn oude gewoontes, alleen aandacht geven als we op feestjes waren..en bij thuiskomst zat hij op de bank met zjin laptop en de TV aan..en wilde niet mee naar bed samen.

Ik probeerde alles te lijmen en het goed te maken..positief alles benaderen, want zo zit ik ook in elkaar..ik heb echt alles gegeven wat ik maar kon.

Maar ik kreeg er heel weinig voor terug..hij heeft dit ook gedeeltelijk toegegeven afgelopen vrijdag.

Hij vind zichzelf een klootzak en vind het erg dat hij me heeft gekwetst..

Misschien is het voor mij ook al te laat...op ten duur kun je niets meer geven..en nooit iets terug verwachten..ik ben langzaam kapot gegaan van binnen..die wist hij ook..want was altijd open en eerlijk over mijn gevoel.

Ik denk dat het voor mij echt de druppel is..gewoon moe van het strijden en mijn best doen...nu ben ik gewoon boos en zo vreselijk teleurgesteld dat ik even niets meer wil.

Ik heb geleerd dat als je echt van iemand houdt je ervoor vecht..je een man of vrouw met ballen moet zijn.

Tuurlijk is ieder ander mens anders..maar zelf bleef hij vrijdag met mooie woorden komen..nee hij had nooit gewebcamt of zichzelf afgetrokken..het was puur gewoon teksten sturen..hij werd er niet eens geil van zei hij.

Maar toch was hij druk bezig met zichzelf te verzorgen...zijn schaamhaar trimmen en scheren..dat deed hij nooit..en toen ik vroeg dat ik het mooi vond maar waarom hij dat deed..werd hij alleen maar boos op me en kreeg ik weer een vaag antwoord.

Ik proefde nog zoveel leugens..en ik begrijp gewoon niet waarom..

Ik begrijp je mening dat als ik mezelf niet volledig openstel na deze daden van hem dat het een afgedane zaak is..maar je moet dit ook kunnen..
quote:kitty83 schreef op 27 juni 2011 @ 10:46:

[...]

Misschien kan je beter een goed gesprek met je vrouw beginnen, wie weet wat zij allemaal voor je verborgen houdt...positieven dingen of negatieve dingen.

Succes
quote:vivaflores schreef op 27 juni 2011 @ 10:45:

Tja, ik heb ook vriendjes gehad die gewoon op seks sites en chats enzo gingen. Maar ik zie dat meer als een hobby van ze haha. Zolang ze maar fysiek niets buiten de deur zoeken en het verder allemaal goed zit, ga ik me er niet druk om maken.

Dat is fijn voor jou en de mannen waar je mee bent.

Ik denk daar anders over. zo zie je maar.
Nou, na 8 jaar relatie vindt ik het heel raar dat je hem gelijk wegstuurt ipv te proberen om een gesprek met hem aan te gaan. Ik zou ontzettend beledigd zijn als ik achter zou komen dat mijn man zoiets doet maar het zou voor mij nooit een aanleiding zijn om hem zijn spullen te laten pakken. Ik vind je reactie echt overdreven. Aan de andere kant, vind ik het ook raar dat hij zomaar weggaat...Misschien was het al lang uit, en hadden jullie gewoon een aanleiding nodig om er definitief een punt achter te zetten...Ga maar bij jezelf na of je nog iets van hem en van jullie relatie wilt/verwacht.
Maar toch was hij druk bezig met zichzelf te verzorgen...zijn schaamhaar trimmen en scheren..dat deed hij nooit..en toen ik vroeg dat ik het mooi vond maar waarom hij dat deed..werd hij alleen maar boos op me en kreeg ik weer een vaag antwoord.

Echt waar? Heb in mijn hele leven geen man gehad die dat zou doen! Als het een vrouw was dan was de reden vrij zeker: zij gaat vreemd...maar een man hoeft op zich niet zijn schaamhaar te scheren en trimmen om vreemd te gaan...maar zijn boze reactie duidt erop dat je met je vragen een terrein betreedt waar hij jou niet wil hebben...
Er zijn wielrenners die zich rondom de schaamstreek scheren, puur om het feit dat het hygiënischer is. Ook de benen, armen en borst worden geschoren.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:kitty83 schreef op 27 juni 2011 @ 11:20:

Ik proefde nog zoveel leugens..en ik begrijp gewoon niet waarom..

Denk je dat hij iemand anders heeft voor wie ie zich zo 'verzorgt'? Ik begrijp uit je verhaal dat ie het niet voor jou doet.

Wat ontzettend rot voor je dat jij zoveel investeert in de relatie en er zo weinig voor terug krijgt, je verdient beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven