Bh
maandag 13 april 2020 om 19:29
maandag 13 april 2020 om 19:29
maandag 13 april 2020 om 19:31
Je hebt blijkbaar geen flauw benul waar die dingen voor zijn bedoeld. Lees je eens in!
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beha
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beha
maandag 13 april 2020 om 19:33
maandag 13 april 2020 om 19:34
Hee ken ik jou, ik heb een vriendin die dat ook doet.
On topic - Voor mannen maakt het niet uit, die willen ook iedere keer in mijn borsten knijpen terwijl ze weten dat die zo nep zijn als wat.
fietsen varen vrouwelijk doen
maandag 13 april 2020 om 19:40
Sluit ik mij volkomen bij aan.
Als er tenminste nog eentje bij je in de buurt wil komen. Volgens mij schrik jij ze keihard af.
maandag 13 april 2020 om 20:32
zeefietser1 schreef: ↑13-04-2020 19:34Hee ken ik jou, ik heb een vriendin die dat ook doet.
On topic - Voor mannen maakt het niet uit, die willen ook iedere keer in mijn borsten knijpen terwijl ze weten dat die zo nep zijn als wat.
Ik (v) ben hetero. Maar ik zou ook weleens in aan paar nepborsten willen zitten, gewoon om te voelen hoe dat voelt
maandag 13 april 2020 om 20:45
Nogal offtopic
Ter info: ik heb implantaten (hoezo nepborsten, ze zijn geen sprookje of zo hoor) en je wil niet weten hoe vaak ik die vraag krijg en altijd met de toevoeging “ik ben hetero hoor hihi”
Vreemdgenoeg als ik dan antwoord dat ze aan die van mij mogen voelen als ik ook die van haar mag voelen dan mag dat weer niet.
Iets om over na te denken, het zijn geen objecten en behandel een vrouw dan ook niet als zodanig ok, zal jij ook niet tof vinden.
maandag 13 april 2020 om 20:48
Je gaat zelf al offtopic en noemt je eigen borsten ook nep IPV implantaten. Dan kun je verwachten dat anderen dat ook doen, toch?stellar schreef: ↑13-04-2020 20:45Nogal offtopic
Ter info: ik heb implantaten (hoezo nepborsten, ze zijn geen sprookje of zo hoor) en je wil niet weten hoe vaak ik die vraag krijg en altijd met de toevoeging “ik ben hetero hoor hihi”
Vreemdgenoeg als ik dan antwoord dat ze aan die van mij mogen voelen als ik ook die van haar mag voelen dan mag dat weer niet.
Iets om over na te denken, het zijn geen objecten en behandel een vrouw dan ook niet als zodanig ok, zal jij ook niet tof vinden.
maandag 13 april 2020 om 20:49
Geef dan tenminste volledig advies Seg! Vergeet Charles niet in de cc te zetten. Die kan het van op afstand. Wel zo veilig nu.Maud*de*Braose schreef: ↑13-04-2020 20:03Kom je seks tekort? Dan raad ik je aan forummer Orpheus te pb'en. Dan komt dat helemaal voor de bakker.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras