Bh

13-04-2020 19:23 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dragen jullie voorgevormde BH's? Is dat niet voor een man als hij er over hen wrijft dat het voelt als nep of opgevuld? Dat het minder natuurlijk

Mannen hoe ervaren jullie dit?
Hou nou es op met die stomme topics en ga neuken.
:steam:

Je hebt mijn advies opgevolgd zie ik :facepalm:
anoniem_277465 wijzigde dit bericht op 13-04-2020 19:27
78.46% gewijzigd
ik bewaar altijd mijn sleutels, telefoon, broodtrommel en laptop in mijn decolleté. Ik krijg daar soms wel eens vragen over, niet aleen van mannen
S-Meds schreef:
13-04-2020 19:27
ik bewaar altijd mijn sleutels, telefoon, broodtrommel en laptop in mijn decolleté. Ik krijg daar soms wel eens vragen over, niet aleen van mannen
:proud:
Lady*Voldemort schreef:
13-04-2020 19:25
:HA:
Lady*Voldemort schreef:
:rofl:
Probeer het eens op het Fok forum. Ik weet zeker dat je daar goede antwoorden krijgt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je hebt blijkbaar geen flauw benul waar die dingen voor zijn bedoeld. Lees je eens in!

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Beha
Moet je dan persé een beha dragen?

Gewoon puur natuur zonder.
Want is dit nou weer voor onzin

Beter 1 tiet in de hand dan 10 in de lucht
Lady*Voldemort schreef:
:proud:
Had je deze exacte vraag niet al eerder gesteld?
Marnamai schreef:
13-04-2020 19:32
Moet je dan persé een beha dragen?

Gewoon puur natuur zonder.
Postcorona weet geen vrouw meer waar ze ze heeft gelaten.
S-Meds schreef:
13-04-2020 19:27
Hee ken ik jou, ik heb een vriendin die dat ook doet.

On topic - Voor mannen maakt het niet uit, die willen ook iedere keer in mijn borsten knijpen terwijl ze weten dat die zo nep zijn als wat.
fietsen varen vrouwelijk doen
yette schreef:
13-04-2020 19:33
Postcorona weet geen vrouw meer waar ze ze heeft gelaten.
Pcies. Eén voorgevormde beha is toch weer twee mondkapjes.
Ik denk dat dat alle mannen aan hun ex doet denken, ik zou het niet doen als ik jou was
Lady*Voldemort schreef:
Sluit ik mij volkomen bij aan.
Als er tenminste nog eentje bij je in de buurt wil komen. Volgens mij schrik jij ze keihard af.
Kom je seks tekort? Dan raad ik je aan forummer Orpheus te pb'en. Dan komt dat helemaal voor de bakker.
Do you know why the call the wonder bra the wonder bra?
When she takes the bra off, you wonder where the boobs are.
zeefietser1 schreef:
13-04-2020 19:34
Hee ken ik jou, ik heb een vriendin die dat ook doet.

On topic - Voor mannen maakt het niet uit, die willen ook iedere keer in mijn borsten knijpen terwijl ze weten dat die zo nep zijn als wat.

Ik (v) ben hetero. Maar ik zou ook weleens in aan paar nepborsten willen zitten, gewoon om te voelen hoe dat voelt :$
Ik maak me eigenlijk echt geen zorgen over hoe mijn borsten voelen voor een man als ik een bh aantrek.
leeg
Barnsteen schreef:
13-04-2020 20:32
Ik (v) ben hetero. Maar ik zou ook weleens in aan paar nepborsten willen zitten, gewoon om te voelen hoe dat voelt :$
Nogal offtopic
Ter info: ik heb implantaten (hoezo nepborsten, ze zijn geen sprookje of zo hoor) en je wil niet weten hoe vaak ik die vraag krijg en altijd met de toevoeging “ik ben hetero hoor hihi”
Vreemdgenoeg als ik dan antwoord dat ze aan die van mij mogen voelen als ik ook die van haar mag voelen dan mag dat weer niet.
Iets om over na te denken, het zijn geen objecten en behandel een vrouw dan ook niet als zodanig ok, zal jij ook niet tof vinden.
stellar schreef:
13-04-2020 20:45
Nogal offtopic
Ter info: ik heb implantaten (hoezo nepborsten, ze zijn geen sprookje of zo hoor) en je wil niet weten hoe vaak ik die vraag krijg en altijd met de toevoeging “ik ben hetero hoor hihi”
Vreemdgenoeg als ik dan antwoord dat ze aan die van mij mogen voelen als ik ook die van haar mag voelen dan mag dat weer niet.
Iets om over na te denken, het zijn geen objecten en behandel een vrouw dan ook niet als zodanig ok, zal jij ook niet tof vinden.
Je gaat zelf al offtopic en noemt je eigen borsten ook nep IPV implantaten. Dan kun je verwachten dat anderen dat ook doen, toch?
Maud*de*Braose schreef:
13-04-2020 20:03
Kom je seks tekort? Dan raad ik je aan forummer Orpheus te pb'en. Dan komt dat helemaal voor de bakker.
Geef dan tenminste volledig advies Seg! Vergeet Charles niet in de cc te zetten. Die kan het van op afstand. Wel zo veilig nu.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven