Bipolaire exvriendin

13-07-2018 02:53 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-07-2018 09:53
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Godallemachtig, heb jij gedronken??
Is dit eigenlijk 1 lange zin?
Laat me raden.. jullie ruzies gingen over interpunctie?
Tering, wat een toestand man!
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Waar hadden jullie ruzie over?
Wat is nu je punt? Of beter gezegd, waar?
I’m all about the fairytail baby
Hoezo was/is je ex bipolair?
Adem in, adem uit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat heeft het bipolair met je ex te maken? Je noemt het in de titel, maar in je verhaal speelt het geen enkele rol.
Hoe zit dat?

Waarom wil je je ex terug? Wat aan haar mis je?
Man, wees blij dat je ervan af bent, je bespaart je een hoop ellende. Tegenover die hoge pieken staan ook diepe dalen.
Kersje33 schreef:
13-07-2018 06:31
:-D
RikM schreef:
13-07-2018 08:39
Man, wees blij dat je ervan af bent, je bespaart je een hoop ellende. Tegenover die hoge pieken staan ook diepe dalen.
Wat een trieste reactie!
Altijd dat eeuwige harde schaamteloze geoordeel over diagnoses.
Denk je dat het voor mensen die deze stoornis hebben, leuk is?
Dat geldt voor meerdere diagnoses die op het forum altijd de nog negatievere lading krijgen!
Als je zelf zo gezond bent dan zou je je wel kunnen bedenken wat het met iemand doet die deze diagnose heeft en dit te lezen krijgt, omdat iemand weer eens een zwart/ wit mening heeft over een diagnose.

En als het nou nog een duidelijke OP was met duidelijke uitleg..
Dit is gewoon wat gebrabbel..Er staat niet eens in wat haar stoornis ermee te maken heeft of misschien wilde TO hiermee reacties zoals de jouwe, zoals wel vaker het geval is.
Tja, ik reageer vanuit m'n eigen ervaring. Ik heb iemand met deze stoornis van dichtbij meegemaakt en ervaar daar nu nog de gevolgen van. Voortaan als ik bipolair hoor dan ren ik heel hard de andere kant op, en dat raad ik andere mensen ook aan. Of beter gezegd, mensen die duidelijk niet sterk genoeg in hun schoenen staan om hiermee om te gaan. De OP was kort maar je kon nu al de pijn lezen bij TO en dan denk ik, waar begin je aan want het wordt nog veel erger.
Diaanopviva, je moet maar zo denken; mensen met zo'n ernstige, levensontwrichtende diagnose zijn beter af zonder RikM. Die hebben wel wat anders aan hun hoofd dan het tevreden stellen van zo'n Jan Doedel. Hij lost het probleem dus al op door zelf te gaan. Beste wat ie kan doen.
Kersje33 schreef:
13-07-2018 06:31
:applause:
RikM schreef:
13-07-2018 09:55
Tja, ik reageer vanuit m'n eigen ervaring. Ik heb iemand met deze stoornis van dichtbij meegemaakt en ervaar daar nu nog de gevolgen van. Voortaan als ik bipolair hoor dan ren ik heel hard de andere kant op, en dat raad ik andere mensen ook aan. Of beter gezegd, mensen die duidelijk niet sterk genoeg in hun schoenen staan om hiermee om te gaan. De OP was kort maar je kon nu al de pijn lezen bij TO en dan denk ik, waar begin je aan want het wordt nog veel erger.
Ik heb het ook van dichtbij meegemaakt maar ik ren er zeker niet voor weg.
Iemand afwijzen of uit de buurt bij blijven puur vanwege een diagnose vind ik meer voor zwakke mensen die het te hoog in hun bolletje hebben.

En de pijn lezen? Dit was een soort drokenmans gebrabbel waar niks uit te halen viel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven