Boos om kleding

13-09-2020 16:34 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje.
Onlangs is mijn partner ontzettend boos op mij geworden om het volgende.
Ik had de kleren aan naar het werk die hij mij erg mooi vond staan. Thuis gekomen kleed ik me meestal gelijk om in mijn thuiskleren. Hij is toen ontzettend ontploft om het feit dat ik wel zulke kleren aan doe naar het werk en me “voor hem niet mijn best doe”. Ik loop er trouwens nooit onverzorgd bij. Wat vinden jullie hiervan?

Ook is hij onlangs ontploft om het volgende.
Ik was op whatsapp online op mijn verjaardag en hij stelde voor om te gaan uiteten. Ik was op het werk en had wel onder andere zijn berichtjes binnen gekregen en ik was ook online op whatsapp maar ik had niet gelijk gereageerd. Na 10 min heeft hij het berichtje verwijderd en geschreven dat hij dat berichtje voor iemand anders had bedoeld. Niet veel later kon ik wel reageren en toen was hij helemaal ontploft, hij vond dat ik hem respectloos behandel omdat ik wel online was en niet de moeite nam om op tijd te reageren, het maakt niet uit voor hem dat ik op het werk was en normaal wilde reageren (we hadden de dag ervoor al onenigheid over waar we zouden gaan uiteten) en daar geen tijd voor had terwijl ik wel mijn verjaardagsappjes checkte (zonder te reageren overigens).
Wat vinden jullie hiervan?

Ik hoor het graag,

Een verwarde vriendin
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
13-09-2020 17:08
Waarom zou je een relatie willen met iemand die om de haverklap om niets ontploft?
Dit dus. Dumpen die hap, wat een engerd..
Alle reacties Link kopieren
All-is-one schreef:
13-09-2020 16:34
Het lijkt mij zeeeer vermoeiend en zou niet mijn relatie zijn!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-09-2020 12:44
Reden: OP gequote
82.71% gewijzigd
Bbqviva, het quoten van de OP is verboden. Ik zou het snel weghalen voordat je een ban krijgt.
Het gaat inderdaad mis bij het ontploffen.

Ik weet van vriend dat hij niet zo'n fan is van spijkerbroeken. Dan ga ik als wij uiteten gaan of een feestje hebben samen niet gauw een spijkerbroek aantrekken, maar iets anders. Uiteraard doe ik mijn best voor hem en hij voor mij. Maar ik ga niet uit mijzelf in mijn zakelijke kleding op de bank zitten de hele avond. Als hij dat zou willen moet hij niet gaan ontploffen van woede, maar in mijn oor fluisteren dat hij mij ontzettend sexy vind in deze kleding. Dan is de kans 1000 x groter dat ik het aan laat tot de kleine slaapt.
Alle reacties Link kopieren
die man is niet goed bij zijn hoofd!
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
14-09-2020 11:29
Het gaat inderdaad mis bij het ontploffen.

Ik weet van vriend dat hij niet zo'n fan is van spijkerbroeken. Dan ga ik als wij uiteten gaan of een feestje hebben samen niet gauw een spijkerbroek aantrekken, maar iets anders. Uiteraard doe ik mijn best voor hem en hij voor mij. Maar ik ga niet uit mijzelf in mijn zakelijke kleding op de bank zitten de hele avond. Als hij dat zou willen moet hij niet gaan ontploffen van woede, maar in mijn oor fluisteren dat hij mij ontzettend sexy vind in deze kleding. Dan is de kans 1000 x groter dat ik het aan laat tot de kleine slaapt.
Eens. Communicatie is key en boos worden werkt zo averechts.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn beslissing genomen, mede dankzij de reacties hier. Weg, over en uit, herstellen en mijn lessen leren om te voorkomen dat dit weer gebeurt.

Het is gewoon van de zotte dat hij probeert mijn leven te bepalen, laatste discussie (van zijn kant dan) ging over de afstand tot mijn werk, moet bijna lachen als het niet te triest is voor woorden. De afstand/reistijd voor een leuke functie die ik had gezien, is te ver/lang....
Alle reacties Link kopieren
Goed voor jou!
Want OMG, weer te triest voor woorden.
Echt dominant en dat is om te kotsen🤮
Alle reacties Link kopieren
Knap van je, goed doorzetten :)

Een mogelijk leuke functie vinden moet iets zijn om aan te moedigen zou je denken.
Alle reacties Link kopieren
Ben jij met mijn ex? Dat was ook zoń draak. En het maakt niet uit hoe goed je je best doet voor hem, hij vindt altijd wel iets wat je niet goed gedaan hebt en als je wel alles goed doet, begint hij wel over iets uit het verleden. Hoe langer je bij deze engerd blijft, hoe kleiner je wordt en hoe meer tijd het je gaat kosten om je zelfrespect terug te vinden. Er is niets leuks aan deze man, en zijn uiterlijk of wat ook maar maakt dat je van hem houdt compenseert dit achterlijke gedrag en de schade die het aanricht echt niet. Maak zo snel mogelijk dat je wegkomt voor hij je in elkaar slaat.
Alle reacties Link kopieren
All-is-one schreef:
14-09-2020 11:55
Ik heb mijn beslissing genomen, mede dankzij de reacties hier. Weg, over en uit, herstellen en mijn lessen leren om te voorkomen dat dit weer gebeurt.

Het is gewoon van de zotte dat hij probeert mijn leven te bepalen, laatste discussie (van zijn kant dan) ging over de afstand tot mijn werk, moet bijna lachen als het niet te triest is voor woorden. De afstand/reistijd voor een leuke functie die ik had gezien, is te ver/lang....
Ik wou nog een hele post typen over dat dit gedrag nooit beter wordt en heel tekenend is voor wat voor persoon hij is en hoe hij in een relatie staat, maar dat had je zelf ook al door.

Het ga je goed! Ik denk dat je leven een stuk leuker wordt nu je je niet meer zo klein moet maken voor hem. Dit overkomt je vast niet nog een keer.
Joanjett schreef:
14-09-2020 10:37
Hij is niet onzeker, hij is gewoon een engerd. Door hem onzeker te noemen zwak je zijn achterlijke gedrag af endenk je er nog iets aan te kunnen veranderen. Neen! Deze man is gewoon eng.
Inderdaad. Alles wat hij doet moet positief benaderd worden. Alles wat to doet is met lelijke bedoelingen en om hem te kwetsen.
Hij zou to de ruimte moeten geven die hij zelf neemt.
' ach ze doet wat makkelijks aan, ze is vast moe' (dat denkt mijn man)
'ach, ze appt niet gelijk terug, ze heeft het vast druk'
Vs: 'hij loopt te mokken e te dreigen, hij is vart onzeker'
Het staat niet eens in verhouding.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet denken aan een oud topic over een man die het ook niet ok vond dat zijn vrouw wel haar benen scheerde voor een feestje op werk ivm panty, maar nooit voor hem :rolling:
All-is-one schreef:
14-09-2020 11:55
Ik heb mijn beslissing genomen, mede dankzij de reacties hier. Weg, over en uit, herstellen en mijn lessen leren om te voorkomen dat dit weer gebeurt.

Het is gewoon van de zotte dat hij probeert mijn leven te bepalen, laatste discussie (van zijn kant dan) ging over de afstand tot mijn werk, moet bijna lachen als het niet te triest is voor woorden. De afstand/reistijd voor een leuke functie die ik had gezien, is te ver/lang....

Goed zo! En niet in mooie praatjes en beloftes trappen nu he. :rose:
Goed zo!

En nu snel een lekkere man versieren in dat sexy zakenpakje van jou!
Alle reacties Link kopieren
Succes ! 💪
Liara schreef:
14-09-2020 12:40
Goed zo! En niet in mooie praatjes en beloftes trappen nu he. :rose:
Nee niet doen, hij heeft 2 jaar de tijd gehad. Lang zat. Goede beslissing.
Libelle44 schreef:
14-09-2020 08:04
Reageer alleen even op eerste stukje over kleding. Ik vind het ook niet fijn als mijn man de hele avond ongeschoren in zijn werkkleding (ook al is dat wel schoon..maar met logo werrk en gewoon lelijk) blijft rondlopen. Soms laat ik hem maar soms vraag ik hem ook eens zijn normale..leuke kleren aan te trekken en even te scheren. Als je elkaar net kent wil je er toch ook goed voor elkaar uit zien. Joggingpak is af en toe wel lekker..ook hier..maar niet bepaald sexy. Man houdt er ook van als ik er een beetje leuk uitzie. Hop hop het sluipt er zo snel in..snel in joggingbroek uit het werk. Mag..maar soms ook gewoon eens niet doen.
Dat is toch totaal niet het zelfde?
Alle reacties Link kopieren
All-is-one schreef:
14-09-2020 11:55
Ik heb mijn beslissing genomen, mede dankzij de reacties hier. Weg, over en uit, herstellen en mijn lessen leren om te voorkomen dat dit weer gebeurt.

Het is gewoon van de zotte dat hij probeert mijn leven te bepalen, laatste discussie (van zijn kant dan) ging over de afstand tot mijn werk, moet bijna lachen als het niet te triest is voor woorden. De afstand/reistijd voor een leuke functie die ik had gezien, is te ver/lang....
Goedzo en nu vooral ook volhouden.
Hij zal waarschijnlijk met nog heel veel mooie verhalen komen om jou over te halen maar laat je niet meer ompraten.

Over een tijdje zal je een veel beter gevoel hebben en opgelucht zijn.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
All-is-one schreef:
14-09-2020 11:55
Ik heb mijn beslissing genomen, mede dankzij de reacties hier. Weg, over en uit, herstellen en mijn lessen leren om te voorkomen dat dit weer gebeurt.

Het is gewoon van de zotte dat hij probeert mijn leven te bepalen, laatste discussie (van zijn kant dan) ging over de afstand tot mijn werk, moet bijna lachen als het niet te triest is voor woorden. De afstand/reistijd voor een leuke functie die ik had gezien, is te ver/lang....
:cheer:
Afscheid nemen is niet leuk. Hij zal het je ongetwijfeld niet makkelijk gaan maken, maar zet hem op! Uithuilen en doorpakken!
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
14-09-2020 12:43
Goed zo!

En nu snel een lekkere man versieren in dat sexy zakenpakje van jou!
Hahaha en dan een selfie in dat geyle mantelpakje naast een kantoorhunk naar hem sturen. "Je had gelijk! Ik dee het expres!"

(Niet echt doen hoor, TO :P )
Ik zou er klaar mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heel goed en om het doorzetten wat makkelijker te maken: schakel een goede vriendin in die je even weer met de voeten op de grond zet als je in zijn mooie beloften dreigt te trappen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
abracadabra schreef:
13-09-2020 23:21

Mijn huidige vriend vind het juist heerlijk als ik mijn makkelijke kleding aantrek... hij ziet het als compliment en maakt zich nergens druk om.
Dat vindt mijn man dus ook🥰
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig TO. Heel veel succes en sterkte komende tijd.
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven