cadeau half jaar verkering
maandag 1 november 2010 om 21:39
Over een paar weken heb ik een half jaar verkering met mijn vriendin (17) en daarom gaan we uit eten.
Nu wil ik nog een klein cadeautje erbij geven, dus van ongeveer 20, 30 euro.
Ik had bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om zo'n fotoboek van de kruitvat of etos enz te geven met leuke foto's van ons samen er in. Alleen nou weet ik niet of ze dat wel leuk vind, wat zouden jullie leuker vinden: een sieraad, ring of armband ofzo, of dat fotoboek?
En heeft iemand dan misschien nog een ideetje voor iets in het fotoboek? Want we hebben niet zo superveel foto's en het is denk ik ook leuker als je er nog iets anders bijzet, ik dacht iets van kleine gedichtjes of zoiets?
misschien is het wel een heel raar idee hoor maar het schoot me zo te binnen:P
groetje mij:)
Nu wil ik nog een klein cadeautje erbij geven, dus van ongeveer 20, 30 euro.
Ik had bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om zo'n fotoboek van de kruitvat of etos enz te geven met leuke foto's van ons samen er in. Alleen nou weet ik niet of ze dat wel leuk vind, wat zouden jullie leuker vinden: een sieraad, ring of armband ofzo, of dat fotoboek?
En heeft iemand dan misschien nog een ideetje voor iets in het fotoboek? Want we hebben niet zo superveel foto's en het is denk ik ook leuker als je er nog iets anders bijzet, ik dacht iets van kleine gedichtjes of zoiets?
misschien is het wel een heel raar idee hoor maar het schoot me zo te binnen:P
groetje mij:)
maandag 1 november 2010 om 23:30
quote:danivo schreef op 01 november 2010 @ 22:22:
fotoboek!!
en ik vond dingen erin zetten die je nog met haar wil doen, heel erg leuk.
kleine, gekke dingen.
beschuit met aardbeien en slagroom in bed eten enzo....
Dit vind ik een heel leuk idee!
Gedichtje(s) zou ik persoonlijk heel kriebelig van worden (en niet op de goede manier) tenzij je echt goed bent. Maar misschien vindt ze dat juist wel leuk, dat kun jij zelf beter inschatten.
fotoboek!!
en ik vond dingen erin zetten die je nog met haar wil doen, heel erg leuk.
kleine, gekke dingen.
beschuit met aardbeien en slagroom in bed eten enzo....
Dit vind ik een heel leuk idee!
Gedichtje(s) zou ik persoonlijk heel kriebelig van worden (en niet op de goede manier) tenzij je echt goed bent. Maar misschien vindt ze dat juist wel leuk, dat kun jij zelf beter inschatten.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
dinsdag 2 november 2010 om 09:28
quote:Medatative_rose, 12 uur geleden
ja ik ook, bedacht later pas dat het een halfjaarcadeautje is, dan is een sieraadje toch iets te vroeg.Nou, ik heb wel eens meegemaakt dat een jongen na 1x zoenen al 'subtiel' vroeg wat ik mooier vond: goud of zilver. Toen was het snel afgelopen, ik schrok me rot
ja ik ook, bedacht later pas dat het een halfjaarcadeautje is, dan is een sieraadje toch iets te vroeg.Nou, ik heb wel eens meegemaakt dat een jongen na 1x zoenen al 'subtiel' vroeg wat ik mooier vond: goud of zilver. Toen was het snel afgelopen, ik schrok me rot
dinsdag 2 november 2010 om 09:34
Maar wat betreft je vraag: jij kent haar het beste. Ik zou zelf namelijk helemaal kriebelig (goede omschrijving tyche!) worden van een fotoboek na een half jaar, maar misschien vindt jouw vriendin dat wel heel leuk. Nu ik er over nadenk zou ik me sowieso achter mijn oren krabben als mijn vriend een fotoboek voor me ging maken, maar dat ligt misschien meer aan mij
Ik denk dat het idee heel lief is, maar ik zou het alleen bij het eten houden. Dat vond ik al leuk genoeg toen ik 17 was (vind ik nu nog steeds). Oh jeetje ik help je ook niet echt geloof ik, ben al weg!
Ik denk dat het idee heel lief is, maar ik zou het alleen bij het eten houden. Dat vond ik al leuk genoeg toen ik 17 was (vind ik nu nog steeds). Oh jeetje ik help je ook niet echt geloof ik, ben al weg!
dinsdag 2 november 2010 om 11:48
Wat een super leuk idee... Dat fotoboek... Een sieraadje is ook leuk, maar idd, dit kan je ook geven als je een jaar bij elkaar bent.. Dan geef je vaak iets duurdere kadootjes, dus heb je zelf iets meer keuze bij de juwelier...
Het is ook leuk om eens rond te snuffelen op internet... Het klinkt misschien heel raar, maar je kan ook hele leuke kadootjes kopen bij bijvoorbeeld de pabo, zonder dat het direct erotisch hoeft te zijn... Ik heb bijvoorbeeld mijn vriend eens een hart gegeven met allemaal opgerolde briefjes erin (niet zelf gemaakt hoor) waar kreten opstaan over de liefde. Hij heeft er elke dag 1 uitgehaald.
Dat je er aan denkt is inderdaad ook al een kadootje op zich... Mijn vriend is ook zo'n kadootje...
Heel veel succes en vooral plezier!
Het is ook leuk om eens rond te snuffelen op internet... Het klinkt misschien heel raar, maar je kan ook hele leuke kadootjes kopen bij bijvoorbeeld de pabo, zonder dat het direct erotisch hoeft te zijn... Ik heb bijvoorbeeld mijn vriend eens een hart gegeven met allemaal opgerolde briefjes erin (niet zelf gemaakt hoor) waar kreten opstaan over de liefde. Hij heeft er elke dag 1 uitgehaald.
Dat je er aan denkt is inderdaad ook al een kadootje op zich... Mijn vriend is ook zo'n kadootje...
Heel veel succes en vooral plezier!
woensdag 8 december 2010 om 11:04
Alleen uit eten zou ik ook al leuk genoeg vinden.
Een kado zou dan voor mij niet meer hoeven.
Fotoboek vind ik wel een leuk idee alsje toch een kado wil geven. Als ik jou was zou ik dat dan niet in het restaurant geven want dan zou ik mij opgelaten voelen om daar kado's te ontvangen en ook niet weten waar ik het dan op dat moment zo gauw moet laten. Sieraden zou ik zelf niet zo blij mee zijn. Ik ben nogal kritisch en dan is het al gauw niet mijn smaak.
Een kado zou dan voor mij niet meer hoeven.
Fotoboek vind ik wel een leuk idee alsje toch een kado wil geven. Als ik jou was zou ik dat dan niet in het restaurant geven want dan zou ik mij opgelaten voelen om daar kado's te ontvangen en ook niet weten waar ik het dan op dat moment zo gauw moet laten. Sieraden zou ik zelf niet zo blij mee zijn. Ik ben nogal kritisch en dan is het al gauw niet mijn smaak.