cadeau half jaar verkering
maandag 1 november 2010 om 21:39
Over een paar weken heb ik een half jaar verkering met mijn vriendin (17) en daarom gaan we uit eten.
Nu wil ik nog een klein cadeautje erbij geven, dus van ongeveer 20, 30 euro.
Ik had bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om zo'n fotoboek van de kruitvat of etos enz te geven met leuke foto's van ons samen er in. Alleen nou weet ik niet of ze dat wel leuk vind, wat zouden jullie leuker vinden: een sieraad, ring of armband ofzo, of dat fotoboek?
En heeft iemand dan misschien nog een ideetje voor iets in het fotoboek? Want we hebben niet zo superveel foto's en het is denk ik ook leuker als je er nog iets anders bijzet, ik dacht iets van kleine gedichtjes of zoiets?
misschien is het wel een heel raar idee hoor maar het schoot me zo te binnen:P
groetje mij:)
Nu wil ik nog een klein cadeautje erbij geven, dus van ongeveer 20, 30 euro.
Ik had bedacht dat het misschien wel leuk zou zijn om zo'n fotoboek van de kruitvat of etos enz te geven met leuke foto's van ons samen er in. Alleen nou weet ik niet of ze dat wel leuk vind, wat zouden jullie leuker vinden: een sieraad, ring of armband ofzo, of dat fotoboek?
En heeft iemand dan misschien nog een ideetje voor iets in het fotoboek? Want we hebben niet zo superveel foto's en het is denk ik ook leuker als je er nog iets anders bijzet, ik dacht iets van kleine gedichtjes of zoiets?
misschien is het wel een heel raar idee hoor maar het schoot me zo te binnen:P
groetje mij:)
maandag 1 november 2010 om 21:41
Leuk idee! En dan met gedichtjes is ook leuk. Of gekke kreten die tussen jullie bestaan. Of de songtekst van dat ene liedje waar je samen op zoende. Of een plaatje van de bios/ film waar je samen bent geweest etc. Ik vind het een leuk idee. sieraad is leuker voor als je een jaar samen bent zou ik vinden.
maandag 1 november 2010 om 21:43
Ik vind het een heel lief cadeau zo'n fotoboek. Het leukste is natuurlijk om er dan ook wat bij te schrijven, over de momenten waarop de foto's genomen zijn.
Maak het niet te "gemaakt" je bent waarschijnlijk geen echte dichter o.i.d. hou het gewoon dicht bij jezelf. Het idee, het feit dat je dit tpoic opent, het plan om haar mee uit eten te nemen, etc. is al SUPERROMANTISCH.
Heel veel plezier binnenkort en ik wens je een leuke verkering.
Maak het niet te "gemaakt" je bent waarschijnlijk geen echte dichter o.i.d. hou het gewoon dicht bij jezelf. Het idee, het feit dat je dit tpoic opent, het plan om haar mee uit eten te nemen, etc. is al SUPERROMANTISCH.
Heel veel plezier binnenkort en ik wens je een leuke verkering.
maandag 1 november 2010 om 21:43
maandag 1 november 2010 om 21:44
wat ben jij een lieverd!!!
Je vriendin mag blij zijn met zo'n jongen, niet om het cadeau maar omdat je attent genoeg bent om eraan te denken.
Ik zou een klein sieraadje geven, vinden meiden toch heel bijzonder. Als ze al een kettinkje draagt van haar ouders etc of waar ze aan gehecht is, doe dan een leuk armbandje, mooie oorbellen. Vraag even in de winkel of ze ermee kan douchen enz.Ik zit ineens te bedenken dat het pas een halfjaartje is, dan is een sieraad leuker bij een jaar.
Dan zou idd het fotoboek doen, geen spannende gedichten maar bij iedere pagina iets liefs over haar schrijven.
Je vriendin mag blij zijn met zo'n jongen, niet om het cadeau maar omdat je attent genoeg bent om eraan te denken.
Ik zou een klein sieraadje geven, vinden meiden toch heel bijzonder. Als ze al een kettinkje draagt van haar ouders etc of waar ze aan gehecht is, doe dan een leuk armbandje, mooie oorbellen. Vraag even in de winkel of ze ermee kan douchen enz.Ik zit ineens te bedenken dat het pas een halfjaartje is, dan is een sieraad leuker bij een jaar.
Dan zou idd het fotoboek doen, geen spannende gedichten maar bij iedere pagina iets liefs over haar schrijven.
maandag 1 november 2010 om 21:48
quote:heleen1234 schreef op 01 november 2010 @ 21:46:
Sjonge, ik vind juist zo'n fotoboek véél leuker, een poll zou hier wel goed zijn denk ik.
ja ik ook, bedacht later pas dat het een halfjaarcadeautje is, dan is een sieraadje toch iets te vroeg.
Dat hij er aan denkt is een cadeautje op zich, leuk dat er zulke jongens nog bestaan:-)
Sjonge, ik vind juist zo'n fotoboek véél leuker, een poll zou hier wel goed zijn denk ik.
ja ik ook, bedacht later pas dat het een halfjaarcadeautje is, dan is een sieraadje toch iets te vroeg.
Dat hij er aan denkt is een cadeautje op zich, leuk dat er zulke jongens nog bestaan:-)
maandag 1 november 2010 om 21:57
Fotoboek. Zoek een mooie dikke uit waar veel in kunnen maar die wel in haar tasje past en doe de fotos links erin en schuif rechts een blaadje met gedichtje of wat regels met lieve herinnering aan die foto en schrijf bij de laatste er bij dat je hoopt dat er nog duizenden fotos bij komen van jullie! Je bent romantisch en dat zal we waarderen, mijn complimenten! Succes en veel plezier.
maandag 1 november 2010 om 22:56