Cadeau vader 65 jaar

03-05-2011 12:34 10 berichten
Mijn vader word binnenkort 65 jaar en ik wil hem iets voor z\ijn verjaardag geven.

Onze band is niet geweldig door gebeurtenissen in 't verleden maar ook niet zo slecht dat ik het af wil doen met een geurtje ofzo.

Hij heeft weinig hobby's, rijd veel in zijn scootmobiel rond en speelt wat keyboard. Verder zong hij tot kort mee in een zeemanskoor, maar is daar nu mee gestopt om gezondheidsredenen.

Hij is gek op mijn zoontje, zijn enige kleinzoon en vind het helemaal geweldig als hij die weer ziet.

Ik hoop dat iemand wat tips heeft. Ik weet niks namelijk...
Alle reacties Link kopieren
Een opa kleinkind dag. neem ze allebei mee naar de dierentuin ofzo
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Een dagje weg met kleinzoon en jou naar bijv een dierentuin?
Je kunt natuurlijk een leuk foto-cadeau geven van zijn kleinkind. Of het boek "Pap, vertel eens". Moet er wel bij zeggen dat ik mijn vader dit voor zijn 60ste verjaardag heb gegeven en al bijna drie jaar aan het wachten ben op het ingevulde boek.
Wat een leuk idee, dat van dat dagje dierentuin! Ga ik onthouden, voor als mijn ouders volgend jaar 40 jaar getrouwd zijn!
Neem 'm lekker mee uit eten.
Fotoboek met foto's van die kleine.

Kind een slinger laten inkleuren/verven.

Dagje uit.

Theather kaartjes voor een voorstelling voor hem of voor hem en je zoontje.
Een mooie foto van je zoontje op een groot canvasdoek?
- Beker met foto van zoontje

- Puzzel met foto van zoontje.

- Wat ik heel leuk vind is een kalender maken met elke maand een andere foto, veel van je zoontje natuurlijk maar misschien ook van hemzelf, van jou, van vakanties (of andere herinneringen) die jullie samen delen of hebben gedeeld. Er gaat wel wat werk inzitten natuurlijk omdat je de foto;s moet uitzoeken maar het is een blijvend cadeau. Een kalender kan je via de Hema bestellen bijvoorbeeld.

- Horloge met eventueel een inscriptie.

- Maak een verrassingspakket met allerlei spullen die je vader leuk of lekker vindt (bepaalde biersoorten bijvoorbeeld)

- Straatnaambord met zijn naam of bepaalde naam waar hij herinneringen aan heeft (bijvoorbeeld 'zeemanskoorplein')

Succes!
allerlij kadootjes zijn prima....maar ik denk dat een mooie tekening van zijn kleinzoon (wete niet hoe oud zoontje is) leuk is....mooi ingelijst en wel.

Misschien kan je ook nog een leuk lied maken op bekende melodie...hoeft geen hoogstandje te zijn maar het geeft aan dat je moeite voor hem hebt gedaan. over paar dingen in zijn leven. Wat leuke herrineringen aan hem ...ondanks alles zullen er die toch ook zijn.

Verder afgemaakt door iets kleins materieel....misschien mooie cd met liederen uit changre dat koor zong?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven