Competitie-angst
zaterdag 1 november 2025 om 23:06
Drie jaar geleden eindigde mijn relatie met een ex die mij geestelijk mishandelde. Ik deed steeds meer voor hem en hij hield liefde en aanraking bij me weg als ik hem niet zinde. Uiteindelijk ging hij vreemd. Dit gaf zo'n enorme knauw dat ik mezelf minderwaardig ben gaan voelen. Ik denk dat een man nooit voor me zal kiezen, al geef ik hem álles. Ik heb er kort therapie voor gehad maar het heelt niet. Laatst datete ik een man die claimde monogaam te zijn. We hadden gezoend en toen bekende hij toch nog anderen te daten en te twijfelen. Ik ben opgestaan en in paniek weggelopen. Hij zou nooit voor mij kiezen. Ik ben geen model, niet stinkend rijk, succesvol etc. Ook al weet ik dat alle mensen om me heen die getrouwd zijn dat ook niet zijn... natuurlijk appte hij ook later dat ik hem niet overtuigd had...
Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
donderdag 6 november 2025 om 14:47
Mannen die seks hebben ondanks dat de vrouw er geen bal aan vindt zijn denk ik vooral met zichzelf bezig.
Waarom je überhaupt dagelijks niet leuke seks hebt begrijp ik echt niet.
donderdag 6 november 2025 om 14:48
Ik denk dat constructief reageren niet zoveel zin meer heeft hier. Je leeft echt in een andere realiteit TO.
En ja, mannen hebben (bewust of onbewust) echt wel door of seks voor een vrouw een moetje is, of dat ze er echt plezier in hebben. En een vrouw met maat L die geniet van seks is veel aantrekkelijk dan een maat S waarvoor het een verplichting is.
En ja, mannen hebben (bewust of onbewust) echt wel door of seks voor een vrouw een moetje is, of dat ze er echt plezier in hebben. En een vrouw met maat L die geniet van seks is veel aantrekkelijk dan een maat S waarvoor het een verplichting is.
donderdag 6 november 2025 om 14:49
donderdag 6 november 2025 om 14:53
Ik krijg geen orgasme bij seks met anderen. Voelt voor mij ook als frustrerend. Maar geen seks is einde relatie.
donderdag 6 november 2025 om 14:57
donderdag 6 november 2025 om 14:59
Maar eerder zei je dat je helemaal geen leuke relaties had gehad. Nou ja eentje misschien die eerste die uitging vanwege de afstand. De rest was ruk (coke, zei dat hij ging emigreren maar deed het niet, er gingen er twee vreemd, een verkrachte en mishandelde je). En de rest waren stomme datemannen. Dus welke leuke relaties had je met die maat dan? Je hebt maar een leuke relatie gehad.
donderdag 6 november 2025 om 15:00
Ik wil geen vrouw die alleen maar seks met mij heeft om mij te binden. Ik wil seks met een vrouw die daar doorgaans van geniet. Bij mij zou je dus met die eis zelf zorgen voor het einde van de relatie.
donderdag 6 november 2025 om 15:03
Maakt niet uit wat je zegt Gib. Ook wij vrouwen zeggen het dat een man het echt wel merkt als een dame niet van sex geniet en alles 'speelt'. Ook als jij het zou zeggen als man zou ze zeggen dat jij het verschil echt niet zou merken. En geloof me, ik geloof je meteen als jij zegt dat je dat zou merken.
donderdag 6 november 2025 om 15:04
Beterschap en gefeliciteerd met je -5kg in ieder geval.
Nu nog focussen op je echte problemen en niet de mannen de schuld geven. Maar zoals iemand zei: mannen die al wat hebben meegemaakt in het leven hebben vaak een haarfijne radar voor probleem-, chaos- en dramagevallen.
donderdag 6 november 2025 om 15:09
Weten jullie; Stel nou dat dit echt bloedserieus zou zijn. Even hypothetisch. Stel nou DAT ze eindelijk die parel vindt via daten. Die parel die alles maar dan ook alles op haar lijstje kan afvinken. De man die alles kan. Nou ja, dat wat de TO wil Dat is een extreem unieke man.
Wat denken jullie dan welk gedrag de TO gaat vertonen om er vooral maar voor te zorgen dat hij niet bij haar weg gaat?
Voor een hint zie de OP.
Ben ik de enige die dat denkt?
Wat denken jullie dan welk gedrag de TO gaat vertonen om er vooral maar voor te zorgen dat hij niet bij haar weg gaat?
Voor een hint zie de OP.
Ben ik de enige die dat denkt?
donderdag 6 november 2025 om 15:14
En dan ook nog tijdens je ziekmelding.
TO, je draait echt alle kanten op en het blijft bovendien vasthouden aan je eigen waanideeën.
Nog maar 's dan. Wat wil je nou eigenlijk? Je vraag is 'wat kan ik hieraan doen?', je krijgt adviezen en tips maar blijft overal tegenaan trappen. Het is niet goed of het deugt niet. Het hele topic lang doe je dat al, hetzelfde in je andere leeggehaalde topic.
Als je het allemaal zo goed weet, zo standvastig in je eigen gelijk blijft zitten, waarom dan die vraag?
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 6 november 2025 om 15:16
Ik denk eerlijk gezegd dat een man die alle eisen kan afvinken, waarschijnlijk voor een vrouw kiest zonder issues, zonder gedoe en zonder fakeseks.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in