Competitie-angst

01-11-2025 23:06 868 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Drie jaar geleden eindigde mijn relatie met een ex die mij geestelijk mishandelde. Ik deed steeds meer voor hem en hij hield liefde en aanraking bij me weg als ik hem niet zinde. Uiteindelijk ging hij vreemd. Dit gaf zo'n enorme knauw dat ik mezelf minderwaardig ben gaan voelen. Ik denk dat een man nooit voor me zal kiezen, al geef ik hem álles. Ik heb er kort therapie voor gehad maar het heelt niet. Laatst datete ik een man die claimde monogaam te zijn. We hadden gezoend en toen bekende hij toch nog anderen te daten en te twijfelen. Ik ben opgestaan en in paniek weggelopen. Hij zou nooit voor mij kiezen. Ik ben geen model, niet stinkend rijk, succesvol etc. Ook al weet ik dat alle mensen om me heen die getrouwd zijn dat ook niet zijn... natuurlijk appte hij ook later dat ik hem niet overtuigd had...

Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
BuzzieBee schreef:
06-11-2025 15:18
Oh inmiddels al lang niet meer hoor. Het is leuk tijdverdrijf. Met het ritme waarmee de TO topics afvuurt is het meer en roep om aandacht denk ik
Dit ja.
There is always something happening, and it's usually right now
Pioen00 schreef:
06-11-2025 15:16
Ik denk eerlijk gezegd dat een man die alle eisen kan afvinken, waarschijnlijk voor een vrouw kiest zonder issues, zonder gedoe en zonder fakeseks.
Ja, want een vrouw die 1x per jaar seks wil maar geniet is zoveel beter?
ItsMineru schreef:
06-11-2025 14:58
Ik ben ziek deze week. Heb ook een topic waarom.
Ja dat heb je direct na die opmerking even aangevuld in je andere topic. Ook toevallig nietwaar?
Moiren schreef:
06-11-2025 15:07
Zo zo, dat gaat makkelijk. Docenten te over zeker.
Ja, dat gaat makkelijk inderdaad. Je hebt in het VO recht op fte-aanpassing. Shocker,die rechten.
BuzzieBee schreef:
06-11-2025 15:21
Ja dat heb je direct na die opmerking even aangevuld in je andere topic. Ook toevallig nietwaar?
Nee, expres als update. Moeten jullie niet werken? Zie jullie ook non-stop.
BuzzieBee schreef:
06-11-2025 15:09
Weten jullie; Stel nou dat dit echt bloedserieus zou zijn. Even hypothetisch. Stel nou DAT ze eindelijk die parel vindt via daten. Die parel die alles maar dan ook alles op haar lijstje kan afvinken. De man die alles kan. Nou ja, dat wat de TO wil Dat is een extreem unieke man.

Wat denken jullie dan welk gedrag de TO gaat vertonen om er vooral maar voor te zorgen dat hij niet bij haar weg gaat?

Voor een hint zie de OP.

Ben ik de enige die dat denkt?
Hetzelfde gedrag ben ik bang. Alles betalen, regelen, seks wanneer hij wil.
Weekje vrij dus tijd zat.
ItsMineru schreef:
06-11-2025 15:20
Volgens mij schrijft ze nog veel meer dan over sex in die reactie.....

Weet je wat beter is. Een vrouw die niet elke dag van zichzelf sex moet hebben om een man te binden maar het wellicht een keer of 8 per maand doet vol overtuiging, genot en plezier. Er zitten enorm veel mogelijkheden tussen 'elke dag omdat het moet' en '1 keer per jaar willen en genieten'.
ItsMineru schreef:
Geen idee, maar ik zou geen man willen hebben die elke dag seks mij wil ondanks dat ik er geen bal aan vindt, om met jouw woorden te spreken.
Maar hé blijf doen wat je altijd deed en heel misschien komt er ooit wel een ander resultaat.
Grobbekuiken_ schreef:
06-11-2025 15:14
En dan ook nog tijdens je ziekmelding.

TO, je draait echt alle kanten op en het blijft bovendien vasthouden aan je eigen waanideeën.

Nog maar 's dan. Wat wil je nou eigenlijk? Je vraag is 'wat kan ik hieraan doen?', je krijgt adviezen en tips maar blijft overal tegenaan trappen. Het is niet goed of het deugt niet. Het hele topic lang doe je dat al, hetzelfde in je andere leeggehaalde topic.
Als je het allemaal zo goed weet, zo standvastig in je eigen gelijk blijft zitten, waarom dan die vraag?
Omdat mijn vraag niet is "hoe pas ik mijn eisen aan" maar " hoe kom ik van die angst om ingeruild te worden af". Daar heeft misschien 10% op gereageerd.
ItsMineru schreef:
06-11-2025 15:22
Nope, ik heb vrij vandaag. Ik vond dat ik te weinig vrije dagen had opgemaakt voor mezelf (ookal ben ik ZZP-er) en het was toch rustig dus heb ik lekker vandaag en morgen vrij.
BuzzieBee schreef:
06-11-2025 15:23
Volgens mij schrijft ze nog veel meer dan over sex in die reactie.....

Weet je wat beter is. Een vrouw die niet elke dag van zichzelf sex moet hebben om een man te binden maar het wellicht een keer of 8 per maand doet vol overtuiging, genot en plezier. Er zitten enorm veel mogelijkheden tussen 'elke dag omdat het moet' en '1 keer per jaar willen en genieten'.
Mannen hebben dagelijks behoefte aan seks.
ItsMineru schreef:
Yep.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
ItsMineru schreef:
06-11-2025 15:24
Omdat mijn vraag niet is "hoe pas ik mijn eisen aan" maar " hoe kom ik van die angst om ingeruild te worden af". Daar heeft misschien 10% op gereageerd.
Meer dan genoeg mensen. Maar je schiet alles af want je weet zelf wel wat het beste is voor je.
Dat zeg je zelf. Dus dan houdt het op he.
BuzzieBee schreef:
Nope, ik heb vrij vandaag. Ik vond dat ik te weinig vrije dagen had opgemaakt voor mezelf (ookal ben ik ZZP-er) en het was toch rustig dus heb ik lekker vandaag en morgen vrij.
Ok, en ik ben nu ziek.
ItsMineru schreef:

Ik werk niet. Ben daar gek.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
ItsMineru schreef:
06-11-2025 15:25
Die van mij zegt: wat een onzin.
En dat klopt. Mijn libido ligt iets hoger dan dat van hem. Die hoeft niet elke dag. Ook niet elke week. Ik kan er ook niets aan doen dat jij van die kansloze figuren treft.
ItsMineru schreef:
Ok, en ik ben nu ziek.
Dat had je al gemeld.
ItsMineru schreef:
Ok, en ik ben nu ziek.
Dé tijd om je datingapps op te starten en starten met swipen!
ItsMineru schreef:
06-11-2025 15:21
Ja, dat gaat makkelijk inderdaad. Je hebt in het VO recht op fte-aanpassing. Shocker,die rechten.
Ohhh je hebt dus je lesgebonden uren niet aan laten passen? Fucking dom.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
ItsMineru schreef:
Hoogopgeleide mannen toch niet? Die hebben hun tijd wel beter te besteden dan aan zoiets plats als sex.
ItsMineru schreef:
Nope
Ruin it yourself.
Pioen00 schreef:
06-11-2025 15:28
Dé tijd om je datingapps op te starten en starten met swipen!
Oh Leuk Pioen! TO, ga even swipen en laat ons even zien wat je swipet. Ik ben al zo lang uit de 'scene' ik wil zoiets wel eens meemaken. Ik heb nog nooit geswiped
ItsMineru schreef:
Ik denk dat die angst zeer realistisch is.
Ruin it yourself.
ItsMineru schreef:
Je hebt zat adviezen en tips gekregen, jij wil dat alleen niet horen omdat jij zo overtuigd bent van je eigen ideeën dat er niet eens ruimte is voor andere zienswijzen (voor zover je niet gewoon de boel zit te stangen hier want daar lijkt het iig sterk op). Dat is iets heel anders.
Oftewel, bullshit.

Maar goed, doe vooral wat je wil, het maakt mij verder niks uit.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven