Relaties
alle pijlers
Contact met andere man
maandag 22 juli 2024 12:13
Stom stom stom, dat is hoe ik het het beste kan omschrijven. Afgelopen vrijdag kreeg ik een appje van een onbekend nummer met wie ik was. Ik heb er op gereageerd dat ik geen idee had wie diegene was. Maar de nieuwsgierigheid nam de overhand en we begonnen wat te appen over hoe het ging, hoe het weekend was. Op zondag begon de meneer seksueel getinte berichtjes te sturen, voor mij was het sowieso al klaar maar toen al helemaal. Dus ik heb het afgekapt. Toch bleef hij seksueel getinte berichten sturen, dus ik dacht die blokkeer ik. Mijn partner had toevallig mijn telefoon in zijn hand om een filmpje te kijken, en ja hoor er kwam een berichtje binnen die hij zag. Nog voordat ik die meneer kon blokkeren. Shit. Ik wil helemaal niks van die man, heb zelf niks seksueels terug geappt. Maar ja mijn partner zag alleen het appje van hem binnenkomen waaruit een conclusie getrokken is. Partner teleurgesteld en ik ook in mezelf. Geen idee waarom ik überhaupt terug appte en hem niet gelijk geblokkeerd heb. Dacht dat doe ik straks, zo onbelangrijk leek het me. Maar nu zit ik in zak en as. Ik wil alles behalve mijn partner kwetsen... Iemand advies?
maandag 22 juli 2024 13:42
Stoppen met reageren kan, maar efficiënter is het om te zeggen 'ik ben hier niet van gediend', dan is het maar duidelijk dat het geen zin heeft voor hem om verder te blijven appen. Maar goed, volgende keer pak je het al anders aan vanaf het begin.
Hele gesprek laten lezen, door het stof, en dan allebei weer door. Zoveel drama ervan maken maakt het veel groter dan het is.
Hele gesprek laten lezen, door het stof, en dan allebei weer door. Zoveel drama ervan maken maakt het veel groter dan het is.
Coffee is never my cup of tea
maandag 22 juli 2024 13:49
Ging het gesprek dan ongeveer zo?
Hij: ‘hey hoe is het?’
Jij: ‘ik herken dit nummer niet, kennen wij elkaar?’
Hij: ‘nee we kennen elkaar niet, maar ik wil je wel leren kennen’
Jij: ‘oke, met mij gaat het goed en met jou?’
Hij: ‘ook goed, hoe is je weekend?’
Jij: ‘prima, lekker weertje’
Hij: ‘zeker, nog plannen?’
Jij: ‘vandaag boodschappen gedaan en morgen de tuin doen, en jij?’
Hij ‘ik zit hier met een stijve janus, kom je me er vanaf helpen’
Of wat zei hij in zijn eerste appje(s) waardoor jij de behoefte had om te reageren? En waarom niet direct blokkeren als iemand dan vervolgt met seksuele praat? Nu lijkt het alsof je het wel spannend vond wat hij stuurde en je benieuwd was wat er nog meer zou gaan komen
Of wat zei hij in zijn eerste appje(s) waardoor jij de behoefte had om te reageren? En waarom niet direct blokkeren als iemand dan vervolgt met seksuele praat? Nu lijkt het alsof je het wel spannend vond wat hij stuurde en je benieuwd was wat er nog meer zou gaan komen
maandag 22 juli 2024 14:06
zakdoek schreef: ↑22-07-2024 13:37Je schrijft: "ik wil alles behalve mijn partner kwetsen".
Dat lukt niet meer, dat is al gebeurd, hij is gekwetst.
Wat je kunt doen is nu hem de gelegenheid geven om gekwetst te zijn (dus niet beginnen over: zo meteen lachen we er samen om).
Het is toch niet gek dat hij hiervan geschrokken is? Dat ben jij eigenlijk ook, begrijp ik uit je posts.
Ik zou beginnen met erkennen dat het inderdaad kwetsend voor hem is, wat je deed en hem de ruimte geven om boos te zijn.
Dat hoeft geen weken te duren, maar spring er niet gelijk bovenop dat jij het zoooooo stom en erg vindt dat je dit hebt laten gebeuren (want dan gaat het over jou en laat het nu eerst even over hem gaan)
Het nummer blokkeren zul je inmiddels wel gedaan hebben.
Ik kan me goed voorstellen dat je hier zelf ook van geschrokken bent, praat daar lekker veel en lang met een vriendin over. Tegen je partner kun je dat ook best benoemen maar houd dat kort, laat hem merken dat het nu even om hem gaat.
De balans, dat jullie het samen delen komt over een poosje wel weer.
Dat is inderdaad gebeurd, ik zou willen dat het niet zo was geweest.
Ik vind het moeilijk om te laten, ik wil het gelijk oplossen en uitpraten. Maar tot nu toe is het gelukt om hem de ruimte te geven. Het is inderdaad niet gek dat hij ervan geschrokken is, dat ben ik inderdaad ook . Bedankt voor de tips. Nummer is zeker nu geblokkeerd.
maandag 22 juli 2024 14:07
Voor mij stelde het niks voor. Zodra het seksueel werd heb ik het afgekapt. Dat is uberhaupt niet had moeten reageren is me nu wel duidelijk. Maar dat is achteraf.
maandag 22 juli 2024 14:08
Marianneke schreef: ↑22-07-2024 13:42Stoppen met reageren kan, maar efficiënter is het om te zeggen 'ik ben hier niet van gediend', dan is het maar duidelijk dat het geen zin heeft voor hem om verder te blijven appen. Maar goed, volgende keer pak je het al anders aan vanaf het begin.
Dit gebeurd me zeker niet nog een keer. Hopelijk wel!
maandag 22 juli 2024 14:11
Cactusjeprik schreef: ↑22-07-2024 13:49Ging het gesprek dan ongeveer zo?
Haha nou nee, niet helemaal. Na het ‘nee we kennen elkaar niet, maar ik wil je wel leren kennen’ ben ik gestopt met reageren. Echter volgde er een eenrichtingsverkeer over dat zijn relatie slecht liep en hij wel eens wat buiten de deur wilde doen. Daar heb ik niet op gereageerd. Maar ik heb ook niks geblokkeerd. Uiteraard had ik dat moeten doen of moeten zeggen dat ik er niet van gediend was. Waarom, geen idee. Berichten heb ik ook niet meer gelezen/geopend. Ze kwamen als pop up binnen toen mijn partner mijn telefoon in zijn hand had. De meneer bleef berichtjes sturen zonder reactie.
maandag 22 juli 2024 14:33
Dan kun jij je man toch ook aanspreken op zijn kinderachtig gedrag?
Er is niks aan de hand en als hij het zo lezen zou hij dat ook zien.
Klaar met dat gekleuter
lorrelies wijzigde dit bericht op 22-07-2024 14:38
1.08% gewijzigd
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
maandag 22 juli 2024 14:37
Dat zou kunnen. Voor nu voel ik me vooral shit omdat ik het gesprek eerder had moeten blokkeren, Nog beter uberhaupt niet had gereageerd, want wat boeit het nou. Maar ik heb anders gehandeld. Ik iets verkeerds gedaan heb. Zeker gezien mijn partner er boos op reageerde en niet begreep waarom ik een gesprek aan ga met een vreemde. Tja touche. De eerdere reacties hier houden ook de spiegel voor dat het inderdaad beter anders aangepakt had kunnen worden. Beter kan mijn partner maar wegrennen bij iemand die zomaar reageert.
Het is vooral jammer dat hij op basis van een inkomend berichtje iets concludeert. Ik heb het uitgelegd zoals hier ook beschreven. Daar is het voor nu bij gebleven.
maandag 22 juli 2024 14:40
Zit je graag in de slachtofferrol?Wndy-99- schreef: ↑22-07-2024 14:37Dat zou kunnen. Voor nu voel ik me vooral shit omdat ik het gesprek eerder had moeten blokkeren, Nog beter uberhaupt niet had gereageerd, want wat boeit het nou. Maar ik heb anders gehandeld. Ik iets verkeerds gedaan heb. Zeker gezien mijn partner er boos op reageerde en niet begreep waarom ik een gesprek aan ga met een vreemde. Tja touche. De eerdere reacties hier houden ook de spiegel voor dat het inderdaad beter anders aangepakt had kunnen worden. Beter kan mijn partner maar wegrennen bij iemand die zomaar reageert.
Het is vooral jammer dat hij op basis van een inkomend berichtje iets concludeert. Ik heb het uitgelegd zoals hier ook beschreven. Daar is het voor nu bij gebleven.
Beter rent je man bij je weg?
Ook wat overdreven voor wat er gebeurd is hè.
Wat een drama om niks!
maandag 22 juli 2024 14:43
maandag 22 juli 2024 14:47
Ik vind dat hij pas boos kan zijn als hij alles weet want nu is hij idd boos om iets wat hij denkt maar wat niet zo is.. je wist toch in eerste instantie niet eens of het een man of vrouw was, hoe oud, de intenties etc
Ik snap ook nog dat je nieuwsgierig was welke appjes er nog zouden volgen. Ik betwijfel wel de eigenlijke reden om niet te blokkeren niet nieuwsgierigheid van was in plaats van luiheid. Als je heel eerlijk bent?
Het ergste wat jij in mijn ogen hebt gedaan is het verzwijgen voor je man. Had je het wel willen vertellen?
Ik snap ook nog dat je nieuwsgierig was welke appjes er nog zouden volgen. Ik betwijfel wel de eigenlijke reden om niet te blokkeren niet nieuwsgierigheid van was in plaats van luiheid. Als je heel eerlijk bent?
Het ergste wat jij in mijn ogen hebt gedaan is het verzwijgen voor je man. Had je het wel willen vertellen?
maandag 22 juli 2024 14:49
Ja die je ter harte neemt en weer aanhaalt. Je reinste onzin natuurlijk.
Geef jezelf een shop onder je kont. Zo erg was het niet je man kan het lezen en stoppen met mokken over tot de orde van de dag
maandag 22 juli 2024 14:55
Het blijft raar dat TO dan gaat reageren gezellig op iemand die haar zomaar gaat appen en ze niet kent, voor aandacht?
Wat denkt ze wat een vent wilt die vreemden gaat zitten appen?
Ik zou me ook afvragen waarom TO denkt dat dat nodig is. Ze geeft hier ook geen echte verklaring.
Dat hij hele gesprek niet wil lezen is raar en hij zou bij mij geen keuze hebben, lees het of stop met zeiken.
Maar ik snap wel dat zelf zonder seksgeapp van TO zelf het nog steeds een beetje shady is, ik vind echt beetje raar gedrag.
maandag 22 juli 2024 15:03
Eigenlijk niet echt. Nadat het de seksuele richting op ging heb ik niet meer gereageerd, toen was de nieuwsgierigheid wel weg. Was er toen wel klaar mee.Hello schreef: ↑22-07-2024 14:47Ik vind dat hij pas boos kan zijn als hij alles weet want nu is hij idd boos om iets wat hij denkt maar wat niet zo is.. je wist toch in eerste instantie niet eens of het een man of vrouw was, hoe oud, de intenties etc
Ik heb het inderdaad verzwegen, dat had ik niet moeten doen. Ik vond het alleen niet belangrijk om te vertellen eigenlijk. Of ik het had willen vertellen? Dat is achteraf makkelijk praten. Ik had denk ik best kunnen zeggen, goh ik kreeg gister zo'n vaag appje binnen. Maar ik kan me ook voorstellen dat ik alles geblokkeerd had en er geen seconde meer over nagedacht zou hebben.
maandag 22 juli 2024 15:05
Rare toestand dit.
Ts: wat maakt dat je hier wat uithaalde? Verveling? Ego-boost? Zegt dit iets over wat je mist elders? Hoeft niet maar wellicht is het zo.
En je vent die om zoiets uit de bocht vliegt, jeetje wat een kleutergedrag. Zou daar ook met hem over praten. Ofwel alles lezen (want het stelt niks voor..) danwel er over ophouden. Zoekt hij iets om ruzie te maken?
Ga samen een middag wandelen en praten over jullie relatie, doe een apk als het ware. Zijn jullie tevreden, wat is fijn en wat is lastig, etc
Is goed voor van alles!
Ts: wat maakt dat je hier wat uithaalde? Verveling? Ego-boost? Zegt dit iets over wat je mist elders? Hoeft niet maar wellicht is het zo.
En je vent die om zoiets uit de bocht vliegt, jeetje wat een kleutergedrag. Zou daar ook met hem over praten. Ofwel alles lezen (want het stelt niks voor..) danwel er over ophouden. Zoekt hij iets om ruzie te maken?
Ga samen een middag wandelen en praten over jullie relatie, doe een apk als het ware. Zijn jullie tevreden, wat is fijn en wat is lastig, etc
Is goed voor van alles!
maandag 22 juli 2024 15:23
maandag 22 juli 2024 15:31
Dit begrijp ik niet zo goed. Waarom van iets kleins direct iets groots maken?zakdoek schreef: ↑22-07-2024 13:37Je schrijft: "ik wil alles behalve mijn partner kwetsen".
Dat lukt niet meer, dat is al gebeurd, hij is gekwetst.
Wat je kunt doen is nu hem de gelegenheid geven om gekwetst te zijn (dus niet beginnen over: zo meteen lachen we er samen om).
Het is toch niet gek dat hij hiervan geschrokken is? Dat ben jij eigenlijk ook, begrijp ik uit je posts.
Ik zou beginnen met erkennen dat het inderdaad kwetsend voor hem is, wat je deed en hem de ruimte geven om boos te zijn.
Dat hoeft geen weken te duren, maar spring er niet gelijk bovenop dat jij het zoooooo stom en erg vindt dat je dit hebt laten gebeuren (want dan gaat het over jou en laat het nu eerst even over hem gaan)
Het nummer blokkeren zul je inmiddels wel gedaan hebben.
Ik kan me goed voorstellen dat je hier zelf ook van geschrokken bent, praat daar lekker veel en lang met een vriendin over. Tegen je partner kun je dat ook best benoemen maar houd dat kort, laat hem merken dat het nu even om hem gaat.
De balans, dat jullie het samen delen komt over een poosje wel weer.
De partner van TO kan het hele gesprek lezen en zien dat een onbekend nummer is begonnen met appen. Op den duur kan hij/zij ook de seksueel getinte berichten van de anonieme persoon lezen. Als TO sinds zaterdag niet meer heeft gereageerd, is er toch niets aan de hand? Ik neem aan dat TO enkele onschuldige berichtjes heeft gestuurd, maar dat is toch hetzelfde als een gesprek voeren met iemand in de bus of op straat?
maandag 22 juli 2024 15:35
Op de momenten dat ik terugappte wist ik nog niet wie het was. Ik was nieuwsgierig wie het was. Toen het seksueel werd heb ik niet meer gereageerd. Het is ondanks dat inderdaad niet netjes, dat geef ik toe. Daar heb ik sorry voor gezegd. Maar de teleurstelling heerst nu vooral.Lucifee2024 schreef: ↑22-07-2024 14:55Het blijft raar dat TO dan gaat reageren gezellig op iemand die haar zomaar gaat appen en ze niet kent, voor aandacht?
Wat denkt ze wat een vent wilt die vreemden gaat zitten appen?
Ik zou me ook afvragen waarom TO denkt dat dat nodig is. Ze geeft hier ook geen echte verklaring.
Dat hij hele gesprek niet wil lezen is raar en hij zou bij mij geen keuze hebben, lees het of stop met zeiken.
Maar ik snap wel dat zelf zonder seksgeapp van TO zelf het nog steeds een beetje shady is, ik vind echt beetje raar gedrag.
maandag 22 juli 2024 15:38
Eigenlijk was ik gewoon nieuwsgierig wie het was. Voor hetzelfde geldt was het een bekende of wat dan ook. Een vreemde vent met bijbedoelingen had ik niet echt door bij de eerste 3 appjes. Toen dat duidelijk werd heb ik niet meer gereageerd.gonniegijsje schreef: ↑22-07-2024 15:05Rare toestand dit.
Is goed voor van alles!
De boosheid/teleurgesteldheid komt bij hem puur op basis van een seks appjes dat oppopte. Zonder dat hij de context weet of gelezen heeft. Ja ik heb het uitgelegd. Maar daar kwam verder weinig reactie op. We hebben vrij weinig ruzies, wel soms wat verschillen van mening. Maar echt grote ruzies minimaal.
Wandelen, goede! Bedankt!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in