Contact met andere man

22-07-2024 12:13 152 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Stom stom stom, dat is hoe ik het het beste kan omschrijven. Afgelopen vrijdag kreeg ik een appje van een onbekend nummer met wie ik was. Ik heb er op gereageerd dat ik geen idee had wie diegene was. Maar de nieuwsgierigheid nam de overhand en we begonnen wat te appen over hoe het ging, hoe het weekend was. Op zondag begon de meneer seksueel getinte berichtjes te sturen, voor mij was het sowieso al klaar maar toen al helemaal. Dus ik heb het afgekapt. Toch bleef hij seksueel getinte berichten sturen, dus ik dacht die blokkeer ik. Mijn partner had toevallig mijn telefoon in zijn hand om een filmpje te kijken, en ja hoor er kwam een berichtje binnen die hij zag. Nog voordat ik die meneer kon blokkeren. Shit. Ik wil helemaal niks van die man, heb zelf niks seksueels terug geappt. Maar ja mijn partner zag alleen het appje van hem binnenkomen waaruit een conclusie getrokken is. Partner teleurgesteld en ik ook in mezelf. Geen idee waarom ik überhaupt terug appte en hem niet gelijk geblokkeerd heb. Dacht dat doe ik straks, zo onbelangrijk leek het me. Maar nu zit ik in zak en as. Ik wil alles behalve mijn partner kwetsen...:( Iemand advies?
Wat reageert je partner onvolwassen.
Zie je zelf ook dat dit niet logisch en raar is? Hij wil dat vervelende onderbuikgevoel dus vasthouden, ook al zegt hij van niet.
Zijn woorden komen niet overeen met zijn gedrag en daarmee maakt hij je machteloos. Opeens is het jouw schuld dat hij last heeft van negatieve energie. Van die negatieve energie kan hij zich heel simpel ontdoen: door de appgeschiedenis te lezen en dat wil hij niet?!?!
Er zou nu niets meer aan de hand kunnen zijn, waarom kiest hij daar niet voor?
Zie je wat een raar en onvolwassen gedrag dit is?
zakdoek wijzigde dit bericht op 22-07-2024 21:41
37.85% gewijzigd
Larosa schreef:
22-07-2024 21:35
Andersom zou ik ook ff gedacht hebben wat is dit nu? En waarom gaat hij überhaupt het gesprek aan met een vreemde?! Geef hem even de tijd.
Nou als hij 24u later nog niet 1 zin inhoudelijk hierover wil uitwisselen, dan heeft deze relatie een communicatie van niks
VanTrooi schreef:
22-07-2024 21:37
Nou als hij 24u later nog niet 1 zin inhoudelijk hierover wil uitwisselen, dan heeft deze relatie een communicatie van niks
Goede communicatie is m.i. ook dit soort dingen met je partner delen. Betreft toch iemand die haar telefoonnummer heeft en vage berichten loopt te versturen. Vind ik toch ff wat anders dan een random gesprek met iemand in de supermarkt.
Larosa schreef:
22-07-2024 21:48
Goede communicatie is m.i. ook dit soort dingen met je partner delen. Betreft toch iemand die haar telefoonnummer heeft en vage berichten loopt te versturen. Vind ik toch ff wat anders dan een random gesprek met iemand in de supermarkt.
Communiceren doe je samen. Ik vraag me ook wel een beetje af of TO bewust of onbewust schroom had om dit te vertellen aan haar man vanwege zijn mogelijke reactie.
Dat iemand haar nummer had, daar weten we niets van. TO zegt zelf totaal geen idee te hebben hoe die vreemde bij haar terecht kwam. Dat kan op allerlei manieren. Wie weet probeert hij het met random nummers.
Ik zou eerder verwachten dat het zo gaat:
‘Hee Wndy-99 wat zie ik nou voor raars op je telefoon? Wtf is dit?’
‘O ja sorry dat is een of andere mafkees die gisteren begon te appen. Verkeerd nummer. Sorry ik heb nog een keer hallo teruggezegd in een rare bui maar nu doet hij wel echt idioot. Moet je zien.’
‘O ja inderdaad. Joh ik vind dit eigenlijk niet zo fijn.’
‘Nee snap ik, ik ook niet, ik ga hem meteen blocken. Ik wist nog niet eens dat het een man was toen we hallo zeiden.’

Je man wil nu dat jij je klein voelt om vrijwel niks. Oplossingen gaat hij uit de weg en vermijdt hij zelfs, zodat jij je nog kleiner voelt. Waarom wil hij dat zo graag?
VanTrooi schreef:
22-07-2024 22:11
Communiceren doe je samen. Ik vraag me ook wel een beetje af of TO bewust of onbewust schroom had om dit te vertellen aan haar man vanwege zijn mogelijke reactie.
Dat iemand haar nummer had, daar weten we niets van. TO zegt zelf totaal geen idee te hebben hoe die vreemde bij haar terecht kwam. Dat kan op allerlei manieren. Wie weet probeert hij het met random nummers.
Doet er ook weinig toe hoe hij eraan komt. Zo iemand blokkeer je toch meteen. Vraag mij af waar To precies zo nieuwsgierig naar was..
Ik denk dat je je man een groot plezier hebt gedaan door een “ fout” te maken die hij je eindeloos kan nadragen.
Was je door blijven praten met diegene als het niet meteen seksueel getint werd, maar pas later? Of helemaal niet? Ik blijf het vreemd vinden dat je een vreemde niet gelijk blokkeert.
Assiral schreef:
22-07-2024 22:31
Was je door blijven praten met diegene als het niet meteen seksueel getint werd, maar pas later? Of helemaal niet? Ik blijf het vreemd vinden dat je een vreemde niet gelijk blokkeert.
Ik ook. En daarom begrijp ik haar vriend dus wel. Maar als ik hem was zou ik niet zo in de slavhtofferrol blijven zitten maar gewoon besluiten dat t.o. kan vertrekken. Ja, óók als ik dat gesprek wel had gelezen. Ik vind het over de schreef. Maar dat vind ik. Ik denk zomaar dat zij er niets over gezegd zou hebben tegen hem als hij het niet per ongeluk gezien had.
Assiral schreef:
Idd. Zelfs nadat de seksueel getinte berichten binnen kwamen heeft ze hem niet meteen geblokkeerd. En niets tegen vriend gezegd erover. Dan laat je toch een aantal serieuze steken vallen.
Assiral schreef:
.
larosa wijzigde dit bericht op 22-07-2024 23:03
Reden: dubbel
26.42% gewijzigd
Larosa schreef:
22-07-2024 23:02
Idd. Zelfs nadat de seksueel getinte berichten binnen kwamen heeft ze hem niet meteen geblokkeerd. En niets tegen vriend gezegd erover. Dan laat je toch een aantal serieuze steken vallen.
Hoezo? “Moet” je dit dingen tegen je vriend zeggen dan? Waarom? Er niet op ingaan is op zich toch prima. Blokkeren is vooral handig voor jezelf omdat je dan van de lastpak af bent, maar toch niet iets wat je verplicht bent aan je partner ofzo?
Maar zijn jullie 7 jaar bij elkaar of is er 7 jaar geleden iets heel traumatisch gebeurd, met appjes van een vreemde of zo?
You're not wrong, you're an asshole
Vriend mag zich hier toch een tijdje naar door voelen?
Hij wil het niet verder lezen, wil zich niet gaan afvragen waar ze zit als ze ergens naartoe is en wil dat ze weer gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen.
Hoezo slechte communicatie?
Die komt van TO, ik had meteen mijn partner ingelicht, vent geblokkeerd en gesprek verwijdert.
TO vond het precies wel spannend...
Ik begrijp vriend dat hij zich hier niet goed bij voelt. Hij dacht waarschijnlijk dat ze een goede relatie hadden en over zo'n dingen open waren naar elkaar.
Hij is gekwetst, en haalt nu uit. Hij pijn, dan jij ook.

Laat het bij hem. Hij zal dit zelf voor zichzelf moeiten oplossen. Ga niet kruipen, wring je niet in bochten. Wat je deed was naïef en onhandig. Zijn interpretatie is voor zijn eigen rekening.

Je hebt uitgelegd hoe het zat, aangeboden dat hij het gesprek kan lezen. Je verontschuldigd. Laat het daarbij.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Attraverso schreef:
23-07-2024 06:27
Vriend mag zich hier toch een tijdje naar door voelen?
Hij wil het niet verder lezen, wil zich niet gaan afvragen waar ze zit als ze ergens naartoe is en wil dat ze weer gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen.
Hoezo slechte communicatie?
Die komt van TO, ik had meteen mijn partner ingelicht, vent geblokkeerd en gesprek verwijdert.
TO vond het precies wel spannend...
Ik begrijp vriend dat hij zich hier niet goed bij voelt. Hij dacht waarschijnlijk dat ze een goede relatie hadden en over zo'n dingen open waren naar elkaar.
Dingen gaan zeggen als: “ ik wil me niet afvragen waar jij vanmiddag was” vind ik eerder passief agressief en impliceert dat ze ineens totaal onbetrouwbaar is geworden. Als je dat zegt: doe je dus niet normaal. Raar om daarna te zeggen dat je normaal tegen elkaar wil doen. Overigens vind ik wat to heeft gedaan, geen teken dat ze geen goede relatie hebben.
Dubbel
zakdoek schreef:
22-07-2024 21:37
Wat reageert je partner onvolwassen.
Zie je zelf ook dat dit niet logisch en raar is? Hij wil dat vervelende onderbuikgevoel dus vasthouden, ook al zegt hij van niet.
Zijn woorden komen niet overeen met zijn gedrag en daarmee maakt hij je machteloos. Opeens is het jouw schuld dat hij last heeft van negatieve energie. Van die negatieve energie kan hij zich heel simpel ontdoen: door de appgeschiedenis te lezen en dat wil hij niet?!?!
Er zou nu niets meer aan de hand kunnen zijn, waarom kiest hij daar niet voor?
Zie je wat een raar en onvolwassen gedrag dit is?
Geen idee, het is inderdaad niet heel logisch. Als hij het gesprek leest zou alles in een klap duidelijk zijn. Maar nee, hoeft niet van hem.
Sappho schreef:
22-07-2024 22:16
Ik zou eerder verwachten dat het zo gaat:
‘Hee Wndy-99 wat zie ik nou voor raars op je telefoon? Wtf is dit?’
‘O ja sorry dat is een of andere mafkees die gisteren begon te appen. Verkeerd nummer. Sorry ik heb nog een keer hallo teruggezegd in een rare bui maar nu doet hij wel echt idioot. Moet je zien.’
‘O ja inderdaad. Joh ik vind dit eigenlijk niet zo fijn.’
‘Nee snap ik, ik ook niet, ik ga hem meteen blocken. Ik wist nog niet eens dat het een man was toen we hallo zeiden.’

Je man wil nu dat jij je klein voelt om vrijwel niks. Oplossingen gaat hij uit de weg en vermijdt hij zelfs, zodat jij je nog kleiner voelt. Waarom wil hij dat zo graag?
Zo had het eigenlijk moeten gaan, dat zou ook gewoon kunnen. Maar in het moment niet over nagedacht en ben verder gegaan met de orde van de dag. Hoe stom dat ook klinkt. Ik weet niet waarom hij ermee rond wil blijven lopen en het gevoel wil behouden?
Assiral schreef:
Nee ik was er met 3 berichtjes al wel klaar mee. Daarna ook niet meer een gereageerd. Alleen het blokkeren heb ik te laat gedaan.
Larosa schreef:
22-07-2024 23:02
dat had ik ook moeten doen, had ik dat maar gedaan..
Murgatroyd schreef:
22-07-2024 23:13
Maar zijn jullie 7 jaar bij elkaar of is er 7 jaar geleden iets heel traumatisch gebeurd, met appjes van een vreemde of zo?
7 jaar samen
Attraverso schreef:
23-07-2024 06:27

Ik denk dat daar inderdaad het pijnpunt zit. Hij dacht dat als ik zo'n appje zou krijgen we wel een dusdanige relatie hadden dat ik dat gewoon zou zeggen. Van kijk nou wat ik krijg. Maar dat heb ik niet gedaan. Maar betekent dat gelijk dat we geen goede en open relatie hebben? Ik heb het niet benoemd omdat het me op dat moment niet belangrijk leek. Ik heb gehandeld door niet verder te reageren, blokkeren heb ik niet gedaan. Wat ik wel in gedachten had om te doen, maar bij die gedachte is het gebleven op dat moment.
Hexopbezemsteel schreef:
23-07-2024 07:41
Hij is gekwetst, en haalt nu uit. Hij pijn, dan jij ook.

Laat het bij hem. Hij zal dit zelf voor zichzelf moeiten oplossen. Ga niet kruipen, wring je niet in bochten. Wat je deed was naïef en onhandig. Zijn interpretatie is voor zijn eigen rekening.

Je hebt uitgelegd hoe het zat, aangeboden dat hij het gesprek kan lezen. Je verontschuldigd. Laat het daarbij.
Het was gewoon heel stom. Het is een groot ding geworden wat gewoon niks betekende. Het was naief om niet gelijk te blokkeren.
Iamback71 schreef:
22-07-2024 13:10
Als dit waar is , zou ik als ik jouw man was meer dan teleurgesteld zijn en zo snel en zo hard mogelijk bij jou weglopen.
Zeker als ik de hele conversatie zou hebben mogen lezen.
Als mijn partner op zo’n trieste manier geniet van de aandacht, dan zou ik me ernstig zorgen maken als er irl iemand zijn interesse toont of aandacht schenkt.
Als jij iemand zo keihard diskwalificeert na een foutje wil ik niet weten hoe jouw eventuele partner op eieren moet lopen. Wat kort door de bocht zeg, allemachtig.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven