contact zoeken met ex?

27-07-2009 21:18 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Wat verwacht je? Dat hij je in de armen zal springen, zijn huidige vriendin aan de dijk zal zetten en je door zijn moeder weer in het warme nest zal laten opnemen?

Voor alles is een tijd en een plaats. Hij heeft kennelijk een relatie nu, ga daar niet in proberen te stoken. Dat is niet chique. Je kunt die energie beter in jezelf steken en zorgen dat je eigen leven weer leuk wordt.
Ik denk dat jij je kans hebt gehad en dat je hem met rust moet laten. Jammer voor je, maar hij heeft een ander.

Volgende keer niet laten leiden door onzekerheid.
Niet in het verleden blijven hangen. Romantiseer je hem niet een beetje? Hij heeft een vriendin en het is overduidelijk in je post dat je contact op wilt nemen en niet alleen vanuit vriendschappelijke basis. Ga verder met je leven..
Wat heeft het voor zin om contact met hem te zoeken? Er waren toen redenen om het uit te maken, blijkbaar voelde je je toch niet zo veilig en zeker in die relatie. En hij is doorgegaan met zijn leven. Hij heeft een vriendin.

Laat hem met rust, als hij contact met jou had willen houden had hij dat wel gedaan.
Waarom wil je contact zoeken? Wil je weer n vriendschap met hem? Denk dat zn huidige vriendin daar niet zo blij mee zal zijn!

Of ben je ineens weer verliefd op hem? Het is toen niet voor niks uitgegaan. Hij heeft n nieuwe vriendin. Denk eerlijk gezegd niet dat hij zit te wachten op contact.
Ik neem aan dat je terug wil bij je ex..? Of wat is de bedoeling van dit hernieuwde contact?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
het lijkt me voor jou niet erg verstandig om contact te zoeken... je zegt zelf al dat je niet weet of je dit oppervlakkig kan houden.

als je dit van jezelf al weet, is het vooral niet eerlijk tegenover zijn nieuwe vriendin...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven