Contacten met exen

15-12-2009 10:55 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu dik 3 jaar een relatie met mijn vriendin en we wonen samen. Ik prijs me zeer gelukkig met haar omdat ze in mijn ogen de ideale vrouw is.

In het verleden heb ik een wilder leventje gehad met als gevolg een hele serie exvriendinnen. Nu ben ik van mening dat als je echt van een vriendin hebt gehouden er altijd iets in je hart achter blijft. Daardoor ben ik altijd benieuwd hoe het met ze gaat. Je zal mij ook nooit negatief over een ex horen praten. In het verleden was dat niet zo'n probleem omdat je die exen zelden of nooit tegenkomt. Sinds de komst van al die socialnetworksites als Hyves is dat veranderd. Nadat mijn vriendin op Hyves ging, dacht ik ook maar eens een profiel aan te maken.

En ja, dan ga je een beetje rondgluren.

Binnen no time stond er een serie exvriendinnen in mijn hyves en werd de situatie thuis een stuk gevoeliger.

Doordat je in het verleden een band hebt gehad praat je toch op een andere manier met een ex.

Op één persoon na zijn alle relaties door mij beëindigd en de contacten zijn nu ook zuiver platonisch. Ik heb mijn vriendin nooit bedonderd, dus geen vervelende historie en heb om eventueel wantrouwen weg te nemen haar ook mijn password van Hyves gegeven zodat ze mijn mailwisselingen mag lezen zonder dat ik erbij ben.

Met één oude vriendin wil ik wel eens een bakkie doen. In het begin vond ze dat moeilijk maar ze zeg nu geen probleem meer met haar te hebben.

Nu kreeg ik vorige week via Linkedin een mail van een oude jeugdliefde. Ik was toen 16 jaar oud. Ik heb haar in het verleden ook weleens proberen te vinden maar nu werd ik dus gevonden.

Inmiddels is het 27 jaar geleden en zij woont net als ik samen maar we vonden het leuk om elkaar weer eens te zien en hebben toegezegd dat we ná de feestdagen zullen afspreken en een bakkie zullen gaan doen.

Ik dacht 27 jaar geleden, ze woont ook samen...dus kan niet als gevaar gezien worden.

Maar ja, ik denk blijkbaar anders......het ligt toch gevoelig waardoor de aanwezigheid vande exvriendinnen op Hyves ook weer naar voren kwam.

Wat vinden jullie dames ervan als de man contact heeft met exvriendinnen. Ik denk een ex is voltooid verleden tijd en mijn vriendin hoeft toch niet bang te zijn voor een ex.

Of mag eenman alleen maar mannelijke vrienden hebben?
Dom Naief Mutsje)Waarschijnlijk helemaal fout van mij. (kan iemand mij deze gedachte helpen te corrigeren?)

Ik geloof wel dat een vrouw betrouwbaarder kan omgaan met haar exen, dan een man met zijn exen. Nu zijn er vrouwen die natuurlijk hun exen ook niet hebben losgelaten, maar dat merk je en daar zit een stuk pijn bij. Ik heb het idee bij veel mannen dat ze hun relatie erg leuk kunnen vinden maar het stiekem ook leuk vinden iets te ver te willen gaan met hun exen. Oftewel, ik vertrouw hun beweegredenen minder. Kan uiteraard een gebrek zijn van mijzelf. Sta ik voor open.

Hoe de waard over zijn gasten denkt is hijzelf. Ben jij nog steeds zo'n persoon die denkt dat vrouwenheilig zijn ende mannen allemaal vreemdgaanders...wake up!! De vrouwen zijn net zo erg als de mannen. Toen ik 25 jaar oud was heb ikals fitnessboy ooit bij een sportvereniging op een ladiesnight gewerkt...als je dan ziet hoeveel vrouwen vreemd gaan.

Ik hoef helemaal niet "verder" te gaan met een ex. Ik zeg altijd een ex is een ex en blijft een ex want het is niet voor niets een ex. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf praten maar ik zie toch echt meer mannen die zonder problemen met een ex contact kunnen blijven houden.

De uitspraak van de vrouw die zegt dat mannen onbetrouwbaarder zijn als vrouwen zegt meer over haar dan over de mannen die ze in haar hoofd heeft.
quote:darkman schreef op 15 december 2009 @ 11:43:

Dom Naief Mutsje)Waarschijnlijk helemaal fout van mij. (kan iemand mij deze gedachte helpen te corrigeren?)

Hoe de waard over zijn gasten denkt is hijzelf. Ben jij nog steeds zo'n persoon die denkt dat vrouwenheilig zijn ende mannen allemaal vreemdgaanders...wake up!! De vrouwen zijn net zo erg als de mannen. Toen ik 25 jaar oud was heb ikals fitnessboy ooit bij een sportvereniging op een ladiesnight gewerkt...als je dan ziet hoeveel vrouwen vreemd gaan.

Ik hoef helemaal niet "verder" te gaan met een ex. Ik zeg altijd een ex is een ex en blijft een ex want het is niet voor niets een ex. Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf praten maar ik zie toch echt meer mannen die zonder problemen met een ex contact kunnen blijven houden.

De uitspraak van de vrouw die zegt dat mannen onbetrouwbaarder zijn als vrouwen zegt meer over haar dan over de mannen die ze in haar hoofd heeft.

Ik ben niet zo naief dat ik denk dat vrouwen heiliger zijn. Ik denk wel dat mannen gevoeliger zijn voor egostreling van exen dan vrouwen. Vrouwen zijn beter in staat om af te sluiten en iemand dan als vriendschappelijk te zien. Mannen hebben in mijn optiek meer problemen met man/vrouw relaties dan andersom. In die zin, dat ze minder goed kunnen weerhouden van flirten ed.

Nu zegt dat misschien iets over mij. Wellicht komt dat omdat ik werk met mannen waarvan 9.5 van de 10 op zakenreisjes vreemdgaan (ook degene waarvan niemand het had verwacht) en ben ik ongetwijfeld meer bevooroordeeld. Vandaar dat ik wel opensta voor correctie.
Maar ok, je vriendin heeft er moeite mee. Wat nu?
quote:domnaiefmutsje schreef op 15 december 2009 @ 11:50:

[...]

Ik ben niet zo naief dat ik denk dat vrouwen heiliger zijn. Ik denk wel dat mannen gevoeliger zijn voor egostreling van exen dan vrouwen. Vrouwen zijn beter in staat om af te sluiten en iemand dan als vriendschappelijk te zien. Mannen hebben in mijn optiek meer problemen met man/vrouw relaties dan andersom. In die zin, dat ze minder goed kunnen weerhouden van flirten ed.

Nu zegt dat misschien iets over mij. Wellicht komt dat omdat ik werk met mannen waarvan 9.5 van de 10 op zakenreisjes vreemdgaan (ook degene waarvan niemand het had verwacht) en ben ik ongetwijfeld meer bevooroordeeld. Vandaar dat ik wel opensta voor correctie.En ze gaan ook met de exen op zakenreis
Mijn man heeft ook een reeks exen, twee daarvan zijn echt vriendinnen in onze vriendengroep. Ze accepteren mij, zijn aardig tegen me, komen hier thuis, onze kinderen spelen met hun kinderen. Ik heb zelfs met eentje gesport. Daar zitten echt geen gevoelens meer.

En ik ben toch heel jaloers aangelegd.

De andere exen heb ik iets meer moeite mee, omdat ik weet dat dat nog niet helemaal is uitgepraat of hoe zeg je zoiets, daar zit nog iets van emotie. Hij heeft wel eens met 1 afgesproken en kwam diep in de nacht huilend thuis. Dat trok ik dus niet.

Dus het ligt er helemaal aan hoe mijn man en de ex in kwestie met elkaar omgaan. Of de ex de huidige vrouw accepteert en wil kennen etc.
BE, het geeft alleen maar aan waar een groot deel van mijn wantrouwen vandaan komt en dat het daarom wellicht vertroebelt is...
Maar het gaat ook niet alleen maar of je betrouwbaar bent, of je die andere vrouw leuk(er) zult vinden en misschien zelfs met haar gaat flirten/zoenen/etcetera.

Ook al zou ik mijn man 100% vertrouwen in zo'n situatie (en dat doe ik), dan nog vind ik het niet leuk en vooral nergens voor nodig als hij met een ex afspreekt. Nogmaals, wat is er zo belangrijk aan dat je dat zou doen, terwijl je weet dat je de ander ermee kwetst? Is het je dat waard? Zeker als je zelf al aangeeft dat je 'anders met een ex praat vanwege de band die je hebt gehad'.

Voor mij is seks niet het enige dat exclusief is in een relatie. Dat is ook een bepaalde, intieme manier van met elkaar omgaan. Die er zoals je zelf al aangeeft, ergens nog steeds is met een ex (niet altijd natuurlijk, maar in dit geval wel).

Nieuwsgierig zijn is niets mis mee. Inderdaad, je mailt wat over en weer en je bent weer uitgepraat. Afspreken gaat mij een stap te ver en ik heb er zelf geen enkele behoefte aan. Mocht die behoefte er wel zijn dan zou ik me flink achter de orren krabbelen waarom ik dat zo nodig wil.
Daarom zeg ik ook, vreemdgaan kan ook zonder exen!
Als zoiets je kan kwetsen, zou ik bij mezelf nagaan waarom ik zo labiel ben...
Ikheb zelf geen moeite met exen van haar. Mijn vriendin heeft zelf erg weinig exen waardoor het voor haar misschien wat vreemder terrein is.

Ik simplificeer en maak het zwart wit om het wat makkelijker te beoordelen. Naar mijn mening, maar ik ben maar een man kan ze maar voor 2 dingen bang zijn.

1 Dat ik haar verlaat voor de jeugdvriendin,

2 Dat ik vreemdga met die jeugdvriendin.

Zelf vind ik dat een beetje vreemd voor iemand die ik 27 jaar niet gezien heb, maar het zou een angst kunnen zijn die ik kan weerleggen.

Het punt is dat ze zegt dat ze daar niet zo bang voor is.

Ze ziet die andere vrouwen als "indringers".

Doordat je met een ex lief en leed hebt gedeeld praat je daar minder oppervlakkig mee als tegen een ander. Toen ik daarop vroeg of mijn hyvesmails anders waren als haar gesprekken met haar vriendinnen of dat ik té intiem zou zijn moest ze dat ontkennen. Het probleem is gewoon dat ik dat soort gesprekken kan voeren met iemand waar ik in het verleden wat mee heb gehad.

Het is dus iets ongrijpbaars.....

Het kan ook anders. Mijn broer gaat nog steeds regelmatig met een ex om. In het begin hadden sommige vriendinnen daarna er moeite mee.maar daar werd het opgelost doordat zijn vriendin gewoon de dikste vriendinnen werd met die ex.

Probleem opgelost.

Ik weet best wel dat vriendschappen tussen man en vrouw voor problemen kan zorgen. Ik zeg altijd, het gaat alleen goed als er een feitelijke reden is waardoor er geen spanning meer is.

Bijvoorbeeld, het is de vrouw van een vriend,je vind haar te lelijk voor meer,het is een ex, of welke andere reden dan ook.

In principe vind ik het moeilijk om vrouwelijke vrienden te maken, in de praktijk blijkt dat 90% van de vrouwen die ik niet ken en die met mij in gesprek gaan eigenlijk gewoon meer willen. En nu met de feestdagen lijkt het wel of ze allemaal een warm nestje zoeken. Ik kan daar wel om lachen....en mijn vriendin ook.Omdat ze ziet dat ik daar niets mee doe. Maar exen vindt ze toch een beetje eng.

En ik denk dan gewoon.....Er is toch een reden dat zij een relatie met mij heeft en niet die ex.
quote:darkman schreef op 15 december 2009 @ 11:32:

In de praktijk is het gebleken dat als exen contact zoeken je in het begin wat vaker contact hebt omdat je eigenlijk bijpraat over vroeger, hoe je leven ontwikkeld is enz. Nieuwsgierigheid Zodra je dan upto date bent vervaagt het iets en zie je niet meer dan af en toe een berichtje.

En Hanzie...het is niet dat je iets nieuws opbouwt met een ex van toen. Het is gewoon dat je nieuwsgierig bent hoe het een jeugdvriendin in de afgelopen 27 jaar is vergaan. En ik heb geen zin in stiekemigheid. En ik snap niet waarom je iets met iemand op wilt halen wat dan toch weer verwaterd. Zoals al is gezegd kun je dan ook even heen en weer mailen hoe het is en dan weer laten vervagen. Is je nieuwsgierigheid ook bevredigt. Maar blijkbaar is dat toch niet voldoende.
Ja, zo kijk jij er tegenaan en dat is heel mooi maar ik kan me indenken dat je vriendin het geen fijn gevoel vindt als iemand die je al 27 jaar niet gezien heeft, ineens weer contact wil hebben met jou.

Hoe onschuldig ook, voor je vriendin voelt dat anders.

Aan jou - denk ik - de keuze wat je daarmee doet. Of je gewoon met je ex afpreekt omdat jíj vindt dat dat kan en dat je vriendin dat maar moet accepteren, of dat je er voor kiest om het niet te doen, omdat je vriendins gevoel voor jou belangrijker is dan een ontmoeting met je ex.

Meer smaken zijn er denk ik niet.
Als mijn man zijn hyves vol exen heeft staan en hij wil ook nog koffie met ze drinken dat gaat ie zijn gang maar, maar dan ben ik weg. Wat een gezwam dat je nog van ze houdt en wilt weten hoe het met ze gaat. Dan had je het niet uit moeten maken denk ik dan. Daten met exen is de kat op het spek binden, jij zoekt niet voor niets dat contact
quote:hanZie schreef op 15 december 2009 @ 12:56:

[...]

En ik snap niet waarom je iets met iemand op wilt halen wat dan toch weer verwaterd. Zoals al is gezegd kun je dan ook even heen en weer mailen hoe het is en dan weer laten vervagen. Is je nieuwsgierigheid ook bevredigt. Maar blijkbaar is dat toch niet voldoende.

Precies dat bedoelde ik met even heen en weren op hyves op linkedin. Meestal ben je met een oude bekende snel uitgepraat. Hoe is het? En met jou? En dan het uitwisselen van wat gegevens over het huidige leven en klaar. Dat is alles wat je wil, want meer hoeft niet voor jou, dan kan dat ook via de computer lijkt me.

Wat je doet moet je zelf weten hoor, ik heb er geen oordeel over maar als je verder niks met dat contact wil, waarom zou je het dan aanhalen, terwijl je weet dat je je vriendin er misschien wel mee bezeert?
quote:meds schreef op 15 december 2009 @ 13:01:

Als mijn man zijn hyves vol exen heeft staan en hij wil ook nog koffie met ze drinken dat gaat ie zijn gang maar, maar dan ben ik weg. Wat een gezwam dat je nog van ze houdt en wilt weten hoe het met ze gaat. Dan had je het niet uit moeten maken denk ik dan. Daten met exen is de kat op het spek binden, jij zoekt niet voor niets dat contact En dát is wat zijn vriendin zorgen baart.
quote:Brown_Eyes schreef op 15 december 2009 @ 12:51:

Als zoiets je kan kwetsen, zou ik bij mezelf nagaan waarom ik zo labiel ben...

Als je mij niet eens kent, zou ik maar uitkijken met het plakken van snelle etiketjes over wel/niet labiel zijn.

Ten eerste heb je geen flauw benul van wie of wat ik ben.

Ten tweede is het heel persoonlijk wat een mens raakt of kwetst. Misschien is dat bij jou ook iets waarvan anderen denken: goh, waar maak je je druk over.

Ongelovelijk hoe snel jij je oordeel klaar hebt.
quote:darkman schreef op 15 december 2009 @ 12:52:

Ikheb zelf geen moeite met exen van haar. Mijn vriendin heeft zelf erg weinig exen waardoor het voor haar misschien wat vreemder terrein is.

Ik simplificeer en maak het zwart wit om het wat makkelijker te beoordelen. Naar mijn mening, maar ik ben maar een man kan ze maar voor 2 dingen bang zijn.

1 Dat ik haar verlaat voor de jeugdvriendin,

2 Dat ik vreemdga met die jeugdvriendin.

Zelf vind ik dat een beetje vreemd voor iemand die ik 27 jaar niet gezien heb, maar het zou een angst kunnen zijn die ik kan weerleggen.

Het punt is dat ze zegt dat ze daar niet zo bang voor is.

Ze ziet die andere vrouwen als "indringers".

Ik vind het een beetje raar dat jij voor je vriendin gaat invullen waarom ze hier moeite mee heeft, het lijkt me dat jij eerst voor jezelf de vraag moet beantwoorden waarom jij je exenverzameling wilt uitstallen in je Hyves etalage. ER zijn verschillende mogelijkheden.

1. jij wilt je vriendin laten zien dat je heus zo een ander hebt, dus zij moet inbinden bij een conflict

2. je wilt zelf de opties open houden want je weet maar nooit

3. je wilt weten hoe aantrekkelijk je nog bent voor je exen

4. je wilt weten hoe aantrekkelijk je vroeger was en hoezeer je hun harten hebt gebroken.

5. je wilt dat iedereen (vrienden, familie) ziet dat jij een don juan bent.

Wat ik je duidelijk wil maken is dat dit alles met jou te maken heeft en niet met je exen of je vriendin

Doordat je met een ex lief en leed hebt gedeeld praat je daar minder oppervlakkig mee als tegen een ander. Toen ik daarop vroeg of mijn hyvesmails anders waren als haar gesprekken met haar vriendinnen of dat ik té intiem zou zijn moest ze dat ontkennen. Het probleem is gewoon dat ik dat soort gesprekken kan voeren met iemand waar ik in het verleden wat mee heb gehad.

Het is dus iets ongrijpbaars.....

Wat wil je er mee? Wat vind je in die contacten wat je niet vindt bij je vriendin en je vrienden (zie mijn eerste opmerking) Het heeft mijn inziens alleen maar te maken met EGO

Het kan ook anders. Mijn broer gaat nog steeds regelmatig met een ex om. In het begin hadden sommige vriendinnen daarna er moeite mee.maar daar werd het opgelost doordat zijn vriendin gewoon de dikste vriendinnen werd met die ex.

Probleem opgelost.

Oh jij wilt je broer zijn?

Ik weet best wel dat vriendschappen tussen man en vrouw voor problemen kan zorgen. Ik zeg altijd, het gaat alleen goed als er een feitelijke reden is waardoor er geen spanning meer is.

Bijvoorbeeld, het is de vrouw van een vriend,je vind haar te lelijk voor meer,het is een ex, of welke andere reden dan ook.

In principe vind ik het moeilijk om vrouwelijke vrienden te maken, in de praktijk blijkt dat 90% van de vrouwen die ik niet ken en die met mij in gesprek gaan eigenlijk gewoon meer willen.

Wat ik dus zei het gaat om jouw EGO, dat blijkt wel uit bovenstaande zin. Jij denkt dat je gods' gift to women bent, feitelijk ben je natuurljk gewoon onzeker.

En nu met de feestdagen lijkt het wel of ze allemaal een warm nestje zoeken. Ik kan daar wel om lachen....en mijn vriendin ook.Omdat ze ziet dat ik daar niets mee doe. Maar exen vindt ze toch een beetje eng.

En ik denk dan gewoon.....Er is toch een reden dat zij een relatie met mij heeft en niet die ex.
Of dit zonder moeilijkheden mogelijk is ligt denk ik helemaal aan de situatie. Aan de ex, aan het verleden, maar ook aan jezelf en je nieuwe partner.

Ook ik heb geen goede ervaringen met exen. De ex van mijn exvriend wilde toen weer contact met hem, 9 jaar later. En stuurde hem kaartjes met huilende poppetjes en beestjes erop. Ik mis je etc. Ik zag dat kaartje en had echt zoiets van "what the fuck!!!" Wat een mallotig wijf. Heb mijn ex gezegd (toen nog niet ex) dat ik daar niet van gediend was en dat hij haar maar moest opbellen en zeggen dat wij hier geen zin aan hadden. Dat heeft hij toen gedaan. Overigens na veel gezeur van mij, want hij vond het allemaal niet zo erg. Ben pas tot hem doorgedrongen nadat ik de zaken had omgedraaid. Hoe zou jij het vinden als....

En nu mijn huidige vriend. Hij heeft net weer een mailtje gehad van een 2 night stand. Dat wijf is helemaal verliefd op hem. En nu na zoveel tijd wil ze ineens weer contact. Ook weer "what the fuck". Hij had al gezegd dat hij geen contact meer met haar wilde. Heeft zelfs dat smsje geschreven en aan mij laten zien dat hij hem verstuurde. Ik hoefde er niet eens op aan te sturen, dat kwam puur uit hemzelf. En nu, hoezo wanhopig denk ik dan, wil ze weer contact.

In beide gevallen is het niet zo dat er geen vuiltje aan de lucht is. In het geval van mijn ex, zij wilde hem terug. Anders stuur je geen kaartje met huilende poppetjes en ik mis je.

In het geval van mijn huidige vriend. Het is niet zo dat ze een verleden hebben samen ofzo. Hij zat toen in een voor hem moeilijke periode. (verlies van dierbaren en nog meer narigheid) en heeft zich toen zeg maar uitgeleefd. Zij betekent niets voor hem, dat heeft hij haar laten weten. En toch wil ze weer contact! Onbegrijpelijk voor mij...

Hiermee wil ik dus zeggen dat het maar net aan de situatie ligt. TO, wel goed dat je zo open bent richting je vriendin. Maar ik denk dat je (je zegt zelf al dat ze jaloers is) goed moet afwegen of dit contact je het waard is om je vriendin pijn te doen. Denk daar over na, praat hierover met je vriendin en maak vanuit daar een beslissing wat je wel en niet wilt doen.
Ik vind het nou ook niet bepaald een visitekaartje, je hyves vol exen. Laat toch mooi zien dat je vroeger een mannendel was. Onzeker en niet in staat tot intimiteit.
Het blijft een lastig verhaal.

Ik zou het ook niet leuk vinden als mijn huidige vriend gaat "daten"met zijn ex,komt ook omdat hun relatie niet al zo heel lang over is , en ik dus sneller zou denken dat er bij een van beide nog gevoelens spelen.

In jouwn geval het is al 27 jaar over , dan zou je denken "nee er zijn geen gevoelens meer ", in elk geval is het duidelijk dat er van jouwn kant geen gevoel meer is.

Maar waarom zoekt zij ineens contact ? waarom na 27 jaar ineens de behoefte hebben om met een ex af te willen spreken ??

Misschien twijfelt jouwn vriendin ook helemaal niet aan jouwn beweegredenen maar wel aan die van haar ?

Dat zou maar zo kunnen , ik moet wel gelijk erbij vertellen dat ik net als iemand hier boven mij,niet geloof in man/vrouw vriendschappen ,want hoe vaak zie je niet dat dat uitloopt in/op ellende ?? En misschien is ook mijn beeld vetrekend door de dingen die ik gezien en gehoord en mee gemaakt heb.

Maar ik vind wel dat als je huidige vriendin hier niet mee instemt of zich er helemaal niet prettig bij voelt dat jij niet toch maar moet gaan.
Eigenlijk vind ik het helemaal niet zo'n lastig verhaal

Als mijn lief het moeilijk zou hebben dat ik met exen van 27 jaar geleden af zou spreken (wat gek is want toen was ik 9) dan zou ik het denk ik niet doen

Enerzijds omdat ik geen zin heb in ruzie thuis, het zal me de ruzie niet waard zijn.

En anderzijds omdat die mannen echt geen deel meer uitmaken van mijn leven.

EX staat voor EXIT.

En tuurlijk, kom ik er één tegen zal ik echt mijn hoofd niet omdraaien, maar verder dan een hey hoi hoe is is zal ik toch niet komen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ben het helemaal met meds heen, wat een zielige vertoning zeg, allemaal ego-tripperij.. Denk dat dat is waar je vriendin moeite mee heeft btw.
Nouja ik vind het lastig in de zin van, In zijn ogen steekt er geen kwaad achter en is het alleen maar een kwestie van een keer leuk bij praten.

Maar zij ( zijn vriendin) heeft hier moeite mee en ziet het anders , tja in hoeverre kun je iemand verbieden met iemand af te spreken ??

maar ik zou er net als jij en het grootste gedeelte van wat hier reageert ook moeite mee hebben als mijn partner dat ging doen.

Het zou mij in elk geval ook geen ruzie waard zijn en ik wil zeker mijn vriend niet kwetsen en zou dus niet mijn zin toch maar doordrijven omdat ik vind dat er geen kwaad in steekt ..

* euh vraagt zich af of dit nu wel duidelijk uitgelegt is *
Een man gaat daten met een vrouw om maar 1 reden.
Is ook geen moeilijk verhaal. Tuurlijk is iedereen anders en zullen mensen anders denken dan ik. Maar als je partner er moeite mee heeft, waarom dan toch afspreken/hyves volzetten etc.

Snap dat echt niet! Wat is de waarde ervan? Niets, want ex is idd exit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven