date batst nog met ex?!

14-10-2011 15:45 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeftie verteld aan me, dat ie zo af en toe naar dr toe gaat.. het is wel zo dat als ie een relatie heeft niet meer haar naar toe gaat.en gewoon trouw is

is zo iemand het waaard om wat me te beginnen???
Zo lang je geen relatie hebt mag je batsen met wie je wil.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
batst? Als in sex met elkaar hebben?

* zo oud ben ik niet maar, moest er toch even over nadenken *
Het gras aan de overkant is niet groen.
Dus als je date mag je niets meer? Heb je wel eens naar de bachelor gekeken?
Batsen = neuken?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 14 oktober 2011 @ 15:48:

Batsen = neuken?Gelukkig ben niet de enige. maar ja volgens mij wel
Het gras aan de overkant is niet groen.
Eens met very cherry, maar zou het aan de andere kant ook wel vreemd vinden dat hij nog met zijn ex sex heeft. Blijkbaar zit daar nog iets, ze vinden elkaar iig nog steeds aantrekkelijk. Dat is bij mij wel het eerste wat verdwijnt als iemand mijn ex is.
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Ik vind het vooral merkwaardig dat hij de behoefte voelt om deze informatie met jou te delen.
batsen is zoooo 2008.

On topic, seks met een ex is makkelijk en zolang er geen sprake is van een nieuwe relatie maakt het toch niet uit.
Ideaal toch (voor hem).

Zolang jij geen relatie met hem hebt moet dat kunnen.
Ik bats, jij batst, wij batsen?

Uit welke provincie komt dit?
Computer says nooooo
Belachelijk! Als het nog gewoon fleppen was, of ketsen, of kezen, of van wippestein...maar batsen?! Nee, dat gaat te ver...
Tsja, wat al niet kan. Maar ik neem aan dat je date om daar eventueel een relatie aan over te houden. En een leuke relatie bouw je niet op als je met je hoofd(en andere lichaamsdelen) nog bij/in je ex zit.

Een vent die nog zo met zijn ex bezig is, is geen leuk toekomstig relatiemateriaal.
Had je er minder moeite mee gehad

Als ze geen ex was geweest?
quote:karen28 schreef op 14 oktober 2011 @ 15:49:

Eens met very cherry, maar zou het aan de andere kant ook wel vreemd vinden dat hij nog met zijn ex sex heeft. Blijkbaar zit daar nog iets, ze vinden elkaar iig nog steeds aantrekkelijk. Dat is bij mij wel het eerste wat verdwijnt als iemand mijn ex is.ja he! ze zijn gewoon goeie vrienden blijkbaar :-S naja prima zolang dat maar over is mocht het goed gaan tusse ons..
Een bats is een schop in dialect....dus batsen is schoppen? Mag van mij hoor...
Hij mag batsen wat hij wil. Hij heeft immers geen relatie met je.

'date heeft nog seks met ex' had ik persoonlijk een betere titel gevonden en het rijmt ook nog eens.
quote:liebling schreef op 14 oktober 2011 @ 15:53:

Had je er minder moeite mee gehad

Als ze geen ex was geweest?dat had wel iets gescheelt ja!,want ze hebbe natuurlijk een verlden met mekaar, alleen zij had het uitgemaakt omdat ze er geeen toekomst in zag...
Als je iets met hem begint heeft het als voordeel dat je niet gelijk droog staat als het uit is.

Ik zie alleen maar pluspunten !
Als ie nu met jou aan het daten is en hij heeft net als jou serieuze bedoelingen, zou hij daar nu wel mee moeten stoppen lijkt me.
mja zou die ** wel een bats willen geven dan hahaha...

maar idd batsen=sex
Maar waar dan?

Overijssel?

drenthe?
Computer says nooooo
Volgens mij de zuidelijke regionen.
Als ik met iemand zou daten en het zag er naar uit dat het méér zou worden dan daten, zou ik het a) vreemd vinden dat hij me dat vertelt (alsof hij goedkeuring vraagt?) en b) zou ik hem niet meer hoeven...want als hij nog steeds seks met ex heeft, is er nog steeds een band en dan kom je moeilijk(er) los van elkaar. Laten ze dan eerst maar uitzoeken samen wat er nog speelt tussen hen.

Bij mij is een ex ook echt een ex.

http://www.joostdevree.nl/bouwkunde2/sc ... eelden.htm
quote:Nammma schreef op 14 oktober 2011 @ 16:10:

Als ik met iemand zou daten en het zag er naar uit dat het méér zou worden dan daten, zou ik het a) vreemd vinden dat hij me dat vertelt (alsof hij goedkeuring vraagt?) en b) zou ik hem niet meer hoeven...want als hij nog steeds seks met ex heeft, is er nog steeds een band en dan kom je moeilijk(er) los van elkaar. Laten ze dan eerst maar uitzoeken samen wat er nog speelt tussen hen.

Bij mij is een ex ook echt een ex.zie meneer morgen, en het is 4e keer dus dan kan ik zoiets toch wel gaan vragen toch? hoe hij mij ziet, want vind het idd niet echt een fris idee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven