date batst nog met ex?!

14-10-2011 15:45 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeftie verteld aan me, dat ie zo af en toe naar dr toe gaat.. het is wel zo dat als ie een relatie heeft niet meer haar naar toe gaat.en gewoon trouw is

is zo iemand het waaard om wat me te beginnen???
quote:_minny schreef op 14 oktober 2011 @ 15:53:

Belachelijk! Als het nog gewoon fleppen was, of ketsen, of kezen, of van wippestein...maar batsen?! Nee, dat gaat te ver...Hahahahahaha!
quote:_minny schreef op 15 oktober 2011 @ 17:14:

[...]

Oh "aangesproken", ga je het echt daar op gooien? Dat is nog goedkoper dan hoe je die meisjes inschat.

Ja, vond je reactie vrij serieus Minny, jij reageert op mijn post en ik ging er wellicht een beetje vanuit dat jij je aangesproken voelde. Maar dat is dus niet zo? Excuus dan.

Er is nog een ander actief topic ( hoeveel exen...) daar vliegen de woorden gebatst en sletjes je om de oren.
laat ook maar
Mijn reactie is ook serieus, ik vraag me namelijk serieus af welk belang jij er bij hebt om andere vrouwen zo af te schilderen, alleen omdat ze met jouw ex naar bed zijn geweest, nog voordat jij hem kende zelfs. Voel je je dan beter over jezelf?
quote:_minny schreef op 15 oktober 2011 @ 17:22:

En waarom noem je een paar specifieke gevallen zo? Er zit echt een hekel achter merk ik bij jou, dat wijst op zijn minst op jaloezie.Ik zal ook nog even op deze post van je reageren. Dat doe ik graag op deze mooie zaterdagmiddag :-) Nou, geen haat of jaloerzie, zo ben ik eigenlijk niet ingesteld. Zijn verleden is ook geen isseu. Het is eerder de onbekendheid van dat terrein. Ik heb zelf nooit een O.N.S gehad. Voorbeeld van een specifiek geval? Wil ik wel geven en hopelijk kom ik dan niet neerbuigend over. Laten we het houden op een meisje uit een bepaald milieu. Die te koop loopt met hun sexualiteit en makkelijk in een auto zich laten nemen.
quote:zoeff83 schreef op 15 oktober 2011 @ 17:30:

[...]

Ik zal ook nog even op deze post van je reageren. Dat doe ik graag op deze mooie zaterdagmiddag :-) Nou, geen haat of jaloerzie, zo ben ik eigenlijk niet ingesteld. Zijn verleden is ook geen isseu. Het is eerder de onbekendheid van dat terrein. Ik heb zelf nooit een O.N.S gehad. Voorbeeld van een specifiek geval? Wil ik wel geven en hopelijk kom ik dan niet neerbuigend over. Laten we het houden op een meisje uit een bepaald milieu. Die te koop loopt met hun sexualiteit en makkelijk in een auto zich laten nemen.Klinkt toch als jaloezie (<-goed kijken hoe dat geschreven wordt graag). En je komt wel neerbuigend over, vraag me af welk belang jij er bij hebt, behalve blijkbaar jezelf boven een ander plaatsen. Leuk ook van je vriend om eerst zijn lul er in te steken en ze later belachelijk te maken. Echt de hufter op een witte Puch gedrag. Zegt ook veel over hem dat hij seks heeft met meisjes die hij blijkbaar minacht.
Hij maakt ze niet belachelijk hoor, en omdat ik 1 in dit geval zo noem in een, voor mij, totaal geen serieus gesprek, maakt mij niet gelijk de jaloeze partner met een belang. In dit geval is dat natuurlijk niet nodig want er werd uberhaupt geen vervolg date gepland, zij was niet zijn type, en zij werd verder ook niet belachelijk gemaakt. Ik merk bij jou een kwaadheid want je slaat denk ik een beetje door; hufter op een witte Puch? minachtende man? Leg uit waar komt je felheid vandaan?
[quote]miss_sparkle schreef op 15 oktober 2011 @ 16:52:

IMO: als hij daar nu nog mee doorgaat dan lijkt hij toch niet echt serieus met je te zijn. En raar dat hij zoiets vertelt... Het zou voor mij niet goed voelen in ieder geval. Laat hem dan lekker zijn ex "batsen" maar ik ben weg.

In het noorden des lands kennen we dit woord ook maar ik heb het nog nooit gebruikt. Het is echt dialect volgens mij.

Kennen jullie ook "eroverheen gaan" .. dan werd er vroeger gezegd "hij is er even overheen geweest" Om nogal plat aan te duiden dat ze het dus gedaan hebben..[/quote]

Ja maar die is alweer uit de mode. Nu zegt iedereen "iemand doen".
Je had het over sletjes, dat is meervoud. En het zou je sieren als je het niet steeds naar mij terug probeerde te schuiven ipv eerlijk antwoord te geven. Mijn felheid? Kom zeg, weer erg goedkoop. Goedkoper dan een snelle wip in de auto, al dan niet met naamketting
Ik laat het forum weer voor wat het is. Fijne dag Minny en succes elders in een topic of in een auto :-)
quote:zoeff83 schreef op 15 oktober 2011 @ 17:30:

[...]

Ik zal ook nog even op deze post van je reageren. Dat doe ik graag op deze mooie zaterdagmiddag :-) Nou, geen haat of jaloerzie, zo ben ik eigenlijk niet ingesteld. Zijn verleden is ook geen isseu. Het is eerder de onbekendheid van dat terrein. Ik heb zelf nooit een O.N.S gehad. Voorbeeld van een specifiek geval? Wil ik wel geven en hopelijk kom ik dan niet neerbuigend over. Laten we het houden op een meisje uit een bepaald milieu. Die te koop loopt met hun sexualiteit en makkelijk in een auto zich laten nemen.Weet je. Mijn probleem is meer dat je het bestaan van vrouwen die seksueel wat vrijer zijn dan jou afkeurd (door ze denigrerend te benoemen), maar vriendlief buiten schot houd. Die dubbele moraal, dat irriteert me de neten.
quote:zoeff83 schreef op 15 oktober 2011 @ 18:04:

Ik laat het forum weer voor wat het is. Fijne dag Minny en succes elders in een topic of in een auto :-)Lekker makkelijk ben jij. En dan nog oordelen over een ander
quote:zoeff83 schreef op 15 oktober 2011 @ 18:04:

Ik laat het forum weer voor wat het is. Fijne dag Minny en succes elders in een topic of in een auto :-)Lekker makkelijk ben jij. En dan nog oordelen over een ander
Ik meen het blijkbaar dubbel...
quote:maximamma79 schreef op 15 oktober 2011 @ 17:53:

Kennen jullie ook "eroverheen gaan" .. dan werd er vroeger gezegd "hij is er even overheen geweest" Om nogal plat aan te duiden dat ze het dus gedaan hebben..[/quote]

Ja maar die is alweer uit de mode. Nu zegt iedereen "iemand doen".Ik stond echt raar te kijken dat ze in Brabant zonder blikken of blozen zeggen dat ze om vijf uur 'afgewerkt zijn'
quote:slowdance schreef op 15 oktober 2011 @ 18:06:

[...]

Weet je. Mijn probleem is meer dat je het bestaan van vrouwen die seksueel wat vrijer zijn dan jou afkeurd (door ze denigrerend te benoemen), maar vriendlief buiten schot houd. Die dubbele moraal, dat irriteert me de neten.Dat is inderdaad ook erg irritant. Maar het is vooral het feit dat ze zichzelf naar boven probeert te trekken door anderen naar beneden te halen, alleen maar omdat ze ooit een keer naar bed zijn geweest met haar inmiddels alweer ex. Volkomen respectloos én onnodig, hoe ze over die vrouwen spreekt. Bah.
quote:slowdance schreef op 15 oktober 2011 @ 18:08:

[...]

Ik stond echt raar te kijken dat ze in Brabant zonder blikken of blozen zeggen dat ze om vijf uur 'afgewerkt zijn'
quote:_minny schreef op 15 oktober 2011 @ 18:07:

Ik meen het blijkbaar dubbel... Soms krijg je het op je heupen en blijf je dingen herhalen
Ja zoiets
quote:_minny schreef op 15 oktober 2011 @ 18:09:

[...]

Dat is inderdaad ook erg irritant. Maar het is vooral het feit dat ze zichzelf naar boven probeert te trekken door anderen naar beneden te halen, alleen maar omdat ze ooit een keer naar bed zijn geweest met haar inmiddels alweer ex. Volkomen respectloos én onnodig, hoe ze over die vrouwen spreekt. Bah.Precies.. hun hoeren, ik bijzonder, speciaal en zo lief en leuk en onschuldig, totaal niet te vergelijken met die andere wijven.
quote:slowdance schreef op 15 oktober 2011 @ 18:12:

[...]

Precies.. hun hoeren, ik bijzonder, speciaal en zo lief en leuk en onschuldig, totaal niet te vergelijken met die andere wijven.Toch wel bijzonder dat zowel de vrouwen voor als na allemaal hoeren en sletten zijn...maar nu net uitgerekend zij niet! Nah...wat een toeval, dat kan toch haast niet?!
Huh?
Wat is er?
quote:maximamma79 schreef op 15 oktober 2011 @ 17:53:

IMO: als hij daar nu nog mee doorgaat dan lijkt hij toch niet echt serieus met je te zijn. En raar dat hij zoiets vertelt... Het zou voor mij niet goed voelen in ieder geval. Laat hem dan lekker zijn ex "batsen" maar ik ben weg.

In het noorden des lands kennen we dit woord ook maar ik heb het nog nooit gebruikt. Het is echt dialect volgens mij.

Ja maar die is alweer uit de mode. Nu zegt iedereen "iemand doen".

Ik zeg altijd bij een man die alleen seks van me wil dat hij enkel "erop en erover" wil...maar heb hem nog nooit door andere gebruikt horen worden...

On topic, als hij met zn ex wil seksen, dan prima...aan jou de keus of je hem wel in je leven wil laten. Wat een ander daarvan denkt doet er eigenlijk niet toe....
Minny wat is jouw probleem? Wat geeft het als zij haar voorgangers sletten noemt? Wat geeft het als zij zich beter voelt dan hen?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven