date batst nog met ex?!

14-10-2011 15:45 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeftie verteld aan me, dat ie zo af en toe naar dr toe gaat.. het is wel zo dat als ie een relatie heeft niet meer haar naar toe gaat.en gewoon trouw is

is zo iemand het waaard om wat me te beginnen???
Hebben jullie ook al gebatst???
Oh oh, ik voorzie opeens een hoop reacties dat jullie geen respect voor elkaar hebben enzo.
Lekker batsuuuuuuh
batsen:

ontopic AUB :P
Ik denk het oosten des lands. Daar zeiden wij vroegah als pubertjes van 15 ook bats'n.
Zeiden we in het midden van het land op mijn middelbare school ook.
ze bedoelt natuurlijk:

quote:zwartrood schreef op 14 oktober 2011 @ 16:15:

ontopic AUB :P

Nee. Lekker puh.

Laat hem lekker batsen, je bent zn vriendin niet. Ik zou het echter wel weten....iemand die met zn ex batst vindt mij blijkbaar niet zo HEUL leuk anders zou hij wel met mij batsen.
Blijkbaar is het nog niet serieus tussen jullie en nog niet serieus uit tussen hen.

(ik verwacht ook t oosten, richting radstake enzo)
Ik zou maar beter stoppen met deze 'meneer' . Je hebt al drie dates gehad en tussendoor neukt ie gewoon zijn ex!
Neuh, voor jou heeft hij dan blijkbaar niet zo de hots. Anders zou die ex 'm gestolen kunnen worden, zeker in bats-opzicht.
Ahh dus ik ben ook raar geweest toen ik mijn scharrels vertelde dat ik op dat moment géén relatie wilde, maar ook mijn ex behoorde tot mijn scharrel. Met mijn ex had ik ook nog seks, met de scharrels niet verder dan zoenen en avonden weg.

Maar ik dacht ik wees zo eerlijk om eerlijk tegen iedereen te vertellen wat er speelt.. Maar nu blijkt dat dus raar te zijn?

Uit eindelijk heb ik met 1 van de scharrels een relatie gekregen Toen ik daar meer voor begon te voelen. En is er nooit meer iets gebeurd tussen mijn ex/scharrels en mij.

Dus het kan gewoon hoor. Maar als hij nog geen zekerheid heeft over wat hij wil, waarom zou hij dan stoppen? Ik zou het gewoon afwachten, het is niet voor niets gewoon daten. Je hebt geen relatie.
quote:thijs72 schreef op 14 oktober 2011 @ 16:18:

Ik zou maar beter stoppen met deze 'meneer' . Je hebt al drie

dates gehad en tussendoor neukt ie gewoon zijn ex!Nee.. Hij batst met zijn ex
quote:Ruza schreef op 14 oktober 2011 @ 16:18:

[...]

Nee. Lekker puh.

Laat hem lekker batsen, je bent zn vriendin niet. Ik zou het echter wel weten....iemand die met zn ex batst vindt mij blijkbaar niet zo HEUL leuk anders zou hij wel met mij batsen.
het is sporadisch contact :-S en nee het is nog niet serieus dat klopt, ik vind t nie erg om af te spreken maaar as ie van plan is om sex te hebben dan wil k eerst dat ie stopt met die snol...of inderdaad maar eens gaat uit zoeken of ie haar echt nog terug wilt ( zij blijkbaar niet)
quote:zwartrood schreef op 14 oktober 2011 @ 16:22:

het is sporadisch contact :-S en nee het is nog niet serieus dat klopt, ik vind t nie erg om af te spreken maaar as ie van plan is om sex te hebben dan wil k eerst dat ie stopt met die snol...of inderdaad maar eens gaat uit zoeken of ie haar echt nog terug wilt ( zij blijkbaar niet)Kun je mijn tekst even lezen, daar vertel ik dat het ook echt wel kan op die manier. in ieder geval ik heb het ook zo gedaan
Iemand hier zei dat als je hem "meneer" gaat noemen dat het dan al klaar is. Zit wat in.

Ik zou het persoonlijk niet leuk vinden als iemand mij date nog neukt met iemand anders. Zo heeft hij toch geen tijd om aan mij te denken. Helemaal in zo'n eerste fase.

Ik zou er klaar mee zijn.
Vraag hem de volgende keer waarom hij zijn ex nog batst en wel met jou date maar niet batst.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 14 oktober 2011 @ 16:21:

Ahh dus ik ben ook raar geweest toen ik mijn scharrels vertelde dat ik op dat moment géén relatie wilde, maar ook mijn ex behoorde tot mijn scharrel. Met mijn ex had ik ook nog seks, met de scharrels niet verder dan zoenen en avonden weg.

Maar ik dacht ik wees zo eerlijk om eerlijk tegen iedereen te vertellen wat er speelt.. Maar nu blijkt dat dus raar te zijn?

Uit eindelijk heb ik met 1 van de scharrels een relatie gekregen Toen ik daar meer voor begon te voelen. En is er nooit meer iets gebeurd tussen mijn ex/scharrels en mij.

Dus het kan gewoon hoor. Maar als hij nog geen zekerheid heeft over wat hij wil, waarom zou hij dan stoppen? Ik zou het gewoon afwachten, het is niet voor niets gewoon daten. Je hebt geen relatie.dat is zo! en hoop stiekem dat het zoals bij jou afloopt, dat hij niets meer van dr moet :-) tot dan komt ie niet in me ( ok het is 1x gebeurd maar toen had ie dat al verteld * i know i know dont get me started*
Ik geloof dat ik echt een ouderwetse trut ben..
Nounounou, snol. Aardig ben jij.
quote:zwartrood schreef op 14 oktober 2011 @ 16:22:

het is sporadisch contact :-S en nee het is nog niet serieus dat klopt, ik vind t nie erg om af te spreken maaar as ie van plan is om sex te hebben dan wil k eerst dat ie stopt met die snol...of inderdaad maar eens gaat uit zoeken of ie haar echt nog terug wilt ( zij blijkbaar niet)

En waarom is zij de snol in het verhaal?

Het beste meiske doet niets verkeerds hoor

Enne,ik denk dat je toetsenbord stuk is, je mist de K en de L
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Maar als jij hem ook alleen maar ziet als scharrel zou ik het geen probleem vinden. Maar ik hoef het niet perse te weten. Dat dan weer niet.
En de T.

En hij is net zo'n snol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven