date batst nog met ex?!

14-10-2011 15:45 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
heeftie verteld aan me, dat ie zo af en toe naar dr toe gaat.. het is wel zo dat als ie een relatie heeft niet meer haar naar toe gaat.en gewoon trouw is

is zo iemand het waaard om wat me te beginnen???
quote:-nora- schreef op 15 oktober 2011 @ 23:47:

Minny wat is jouw probleem? Wat geeft het als zij haar voorgangers sletten noemt? Wat geeft het als zij zich beter voelt dan hen?

Ik ben dan geen Minny maar het is toch te triest voor woorden om de vorige vrouwen zo te noemen...

Ik denk dan jeetje ga aan jezelf werken als je het terrecht vind dat je mensen zo moet noemen om je punt? Je gevoel? Je eigenwaarde? om te krikken...Want blijkbaar heeft zij een probleem. Zo niet!? Dan is het toch ook niet nodig om op deze manier over exen te praten.

Ik vind dit vooral veel over Zoeff zeggen dat ze op zo'n kinderachtige manier een benaming geeft aan exen...

Bah!
Volgens mij heeft hier werkelijk niemand een probleem behalve mensen die er zo'n heisa van maken dat zij die meisjes sletten noemt. Wtf nou zou ze gelijk weinig eigenwaarde hebben.

Niemand wordt er door gekwetst = geen probleem
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Oke waarom het is gewoon en komt het in je op om exen van je vriend sletten enz te noemen? Daar ben ik dan wel benieuwd naar.

Want ik kan daar echt niet bij en vind ook echt niet voor iemand spreken als die persoon deze benamingen nodig heeft om exen aan te duiden.
haii kan hier een slotje op? het is op de zwitsal_nijntje manier afgelopen, dat wil dus zeggen relatie

bedankt voor de reacties allemaal!
jeej.. kom je op het internetdate topic nog even bijkletsen over hoe het gelopen is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven