Date die afzegt

25-12-2011 14:23 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds een maandje mail ik met iemand via RP. Het klikt enorm goed en we hadden voor volgende week een date gepland. Ik ben nogal nuchter geworden door eerdere ervaringen met internetdaten. Maar het klikte zo goed en vanzelf word je steeds meer enthousiast. Hij was erg van `als het klikt dan en dan` en we werden steeds meer open naar elkaar.

Afijn, vrijdag heeft hij een feest. Gisteren kreeg ik nog allemaal smsjes dat hij zo´n zin heeft in onze date volgende week en ik vertelde dat ik All You Need zat te kijken en stuurt HIJ dingen zoals `misschien hebben wij volgende week wel all we need` etc etc.

En vanmorgen stuur ik hem een sms met `Fijne Kerst` en krijg ik een sms dat hij een meid heeft ontmoet op dat feest en zo hotel de botel is en dat hij hoopt dat ik het goed oppak, maar dat onze date niet doorgaat,

Ik weet ook wel dat hij mij geen enkele verantwoording verschuldigd is en dat het kan gebeuren. Maar ik vind het zo lullig dat hij gisteren dan nog allerlei lieve smsjes loopt te sturen. Dan had ie zich op zn minst kunnen inhouden en eigenlijk gelijk al eerlijk kunnen zijn!!

En dan met de Kerst zo´n sms krijgen vind ik toch wel heel lullig of ligt het aan mij? Ik weet niet, misschien geloof ik dan ook niet meer zo in zijn oprechtheid naar mij, want ik zou denk ik niet eens zo openstaan voor een ander als je zo leuk contact met iemand hebt, zoals hij het voordeed (hij kon echt niet meer wachten hoor om me te ontmoeten)..

Wat vinden jullie?

Fijne Kerst iig allemaal!

Liefs Lilly
quote:h_l_g schreef op 17 januari 2012 @ 18:42:

BTW is dit soort eerlijkheid zeldzaam? Is al veelzeggend, dat is wel het minste wat ik van een persoon verwacht...

Precies! Dat bedoel ik nou te zeggen... Het schijnt tegenwoordig al heel bijzonder te zijn als iemand eerlijk is. Sorry, maar dat vind ik heel logisch dat je dat bent en niet bewonderenswaardig ofzo. Dus omdat hij eerlijk is geweest, moet ik maar alsnog met hem afspreken? Ik ben ook niet boos op hem ofzo... Maar goed, als ik echt zo arrogant ben had meneer vervolgens ook niet nóg een mail gestuurd gisteravond of ik echt niet nog een keer wil afspreken. Dan had ie anders toch ook gedacht "ja doei" met haar! En hij ligt heus niet wakker ervan hoor dat ik alsnog niet wil afspreken, het siert hem dat ie het alsnog probeert en het valt altijd te proberen. Als ik echt zo'n bitch was geweest, had ik óf niet gereageerd óf een rot reactie gestuurd in de trant van "zoek jij het lekker ff uit". Ik heb het gewoon respectvol gehouden en correct.. Maar dat dan zo eerlijk is geweest, dat hoor ik dan niet

Het heeft grotendeels inderdaad te maken met HOE het is gegaan. Hij had het gewoon beter eerlijk gelijk kunnen zeggen, dan had het wellicht nog anders geweest..
Lily, je moet helemaal niets

Jouw leven, jouw date, jouw beslissing

Maar vind je het zelf niet leuk om verschillende invalshoeken te krijgen dan?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 17 januari 2012 @ 18:58:

[...]

Tuurlijk het is niet bijster slim om de dag nadat je een leuke dame hebt ontmoet op een feest nog leuk en lief te smssen naar een andere dame, maar jezus, het is ook maar een mens hoor

En mensen staan er om bekend soms niet zulke hele slimme dingen te doen.

Ik kan er alleen van de domme date dingen van mezelf al een topic vullen.

Maar ik vind niet dat dat van mij een slecht mens maakt

Hoogstens een wat onhandig mens..dat dan weer wel

Ben ik helemaal met je eens, als ik hem een slecht mens had gevonden (en dat vind ik iemand echt niet zo snel hoor) dan had ik niet eens de moeite genomen te reageren nog...

Ik ben ook niet boos op hem oid, ik ken hem niet eens, dus in die zin kan hij mij niet eens zozeer hard raken, maar ik mag toch wel gewoon niet leuk vinden en deze beurt voorbij laten gaan?

Dat was de gok die hij nam door voor haar te gaan ( het klinkt getypt ook zwaarder dan bedoelt, lastig te omschrijven) dat is prima, maar dan is het mijn goed recht toch om het als afgelsoten te zien en te blijven zien
quote:Summerdance schreef op 17 januari 2012 @ 19:06:

Lily, je moet helemaal niets

Jouw leven, jouw date, jouw beslissing

Maar vind je het zelf niet leuk om verschillende invalshoeken te krijgen dan?

Heel leuk, meen ik echt, waarom zou ik anders posten en ook nog het vervolg hier neerzetten..

Arrogant en moeilijk doen kwam gewoon rot over, omdat het nou precies niet is wat ik ben (vind ik dan ) maar goed die mening mag iemand over mij hebben. Wellicht ben ik wat genuanceerder in het uiten van mn mening.. Iedereen ervaart dingen anders, ik oordeel dan wat minder snel vind ik. Maar sta echt zeker open voor opbouwende kritiek of hoe je het noemen wilt..
Ik zou het hetzelfde gedaan hebben Lilly!
Natuurlijk heb je dat recht. Maar prinsessengedrag blijft het wel, en als je met deze insteek gaat internetdaten zul je nog vaak teleurgesteld worden, ben ik bang. internetdaten is vrijblijvend, vaak zelfs ALS je al date. Als iemand voor de date verliefd blijkt te zijn geworden op iemand anders en jij geeft m dan geen tweede kans..-klinkt zwaar want ik vind het eigenlijk niet eens een tweede kans, jullie hadden elkaar nooit gezien!!! - dan vraag ik me oprecht af waar je dan naar op zoek bent. Een man die meteen alles laat vallen voor jou als jullie 3x heen en weer hebben gemaild/smst? Die zijn er wel hoor, alleen is de vraag of je daarop zit te wachten. Dat ie zaterdag nog smste is idd wat raar, maar misschien wist ie het ook even niet precies en heeft hij die dag erop besloten om er eerlijk over te zijn.
Ik vind het geen prinsessengedrag en snap (gevoelsmatig) TO prima.

Ook al heb je elkaar nog niet gezien; je hebt veel contact gehad, je voelt een (digitale) klik, leuke sms-jes over en weer en dan wordt je 'gedumpt' voor iemand anders.

En ja, dan heb je elkaar nog niet gezien, en ja, je bent elkaar niks verschuldigd, maar toch voelt het rot als de ander blijkbaar een mindere klik met jou voelde en de date afzegt omdat hij iemand anders heeft leren kennen.

En ik merk dat ik dit rationeel niet goed kan uitleggen, maar ik zou dus ook zeker 'nee dank je' hebben gezegd op die uitnodiging. Met feestmeisje is het niks geworden dus nu gaat die man het weer bij jou proberen.

Nu ik erover nadenk, ik zou me denk ik vooral beledigd voelen door de afzeg-actie en vanuit dat gevoel nu ook bedanken voor de date. Nou ja, misschien is dat dan toch prinsessengedrag ;)
quote:Marsepeintje schreef op 17 januari 2012 @ 19:16:

Natuurlijk heb je dat recht. Maar prinsessengedrag blijft het wel, en als je met deze insteek gaat internetdaten zul je nog vaak teleurgesteld worden, ben ik bang. internetdaten is vrijblijvend, vaak zelfs ALS je al date. Als iemand voor de date verliefd blijkt te zijn geworden op iemand anders en jij geeft m dan geen tweede kans..-klinkt zwaar want ik vind het eigenlijk niet eens een tweede kans, jullie hadden elkaar nooit gezien!!! - dan vraag ik me oprecht af waar je dan naar op zoek bent. Een man die meteen alles laat vallen voor jou als jullie 3x heen en weer hebben gemaild/smst? Die zijn er wel hoor, alleen is de vraag of je daarop zit te wachten. Dat ie zaterdag nog smste is idd wat raar, maar misschien wist ie het ook even niet precies en heeft hij die dag erop besloten om er eerlijk over te zijn.

Mag je vinden, dat prinsessengedrag, ik denk daar toch anders over en daar komen we denk ik niet uit...

Alles laten vallen als je contact hebt met elkaar is het andere uiterste misschien, maar wellicht ben ik nog van de oude stempel dat ik gewoon 1 voor 1 op het gemakjdate. Ik heb geen haast en ga ook gewoon voor een inhoudelijk contact, dan een date met die, een paar dagen later weer met een ander (wat deed hij ook alweer voor werk shit, Hoi Paul euh shit Marco was jij )

Ik hoef niet zozeer allerlei lijntjes uit te hebben staan. Het zal wel weer onderdeel zijn van mijn prinsessengedrag maar ik kan me heel moeilijk met meerdere dates tegelijk bezighouden. Ik denk dat ik ook een beetje af zou knappen op mannen die allerlei contacten hebben lopen tegelijk en verschillende dates hebben elke keer.
quote:hekje schreef op 17 januari 2012 @ 19:37:

Nu ik erover nadenk, ik zou me denk ik vooral beledigd voelen door de afzeg-actie en vanuit dat gevoel nu ook bedanken voor de date. Nou ja, misschien is dat dan toch prinsessengedrag ;)Kunne we elkaar dus een hand geven?
quote:lilly1980 schreef op 17 januari 2012 @ 19:52:

[...]

Kunne we elkaar dus een hand geven? Denk het wel, ik blijk eindelijk een prinsesje
Met "eerlijkheid" bedoelde ik het niet meerdere mensen tegelijk aan het lijntje houden. Of meerdere projectjes/lijntjes uit hebben staan, zoals sommige mensen dat noemen.

Ben toch vooral benieuwd wat je dan wel had gewild Lilly, en wanneer je je geen 2e keus had gevoeld. Als hij jou niets had verteld over haar, en zowel met haar aan het flirten en daten was als met jou tegelijk? En jullie allebei leuke sms'jes stuurde?

Dat is namelijk wat de meeste mensen doen (vandaar de zeldzaamheid), en daar zou ik zelf meer op tegen hebben dan iemand die volgordes aanhoudt en daar eerlijk in is; er later achter komen dat iemand in de beginfase op dezelfde manier met meerdere vrouwen aan het daten was.

Dat was vraag 1 ;), wat had hij dan moeten doen (of was het per definitie klaar vanaf dat hij voordat hij jou kende naar iemand anders keek?), prima als je hoe jij reageert geen prinsessengedrag vindt, maar wat had hij dan wel moeten doen?

Vraag 2 blijft of je echt van hem had verwacht dat hij naar niemand keek voor hij jou zou ontmoeten, en de 3e naar of je zeker weet dat ze elkaar niet op zaterdag weer hebben gezien, want dat verandert je hele boze sms-verhaal.

Leuk dat je het blijft volgen iig ;)

Edit: Oh ik ben mosterd zie ik, met meerdere lijntjes uit hebben staan ben je het ook niet eens. Maar dan blijft wat hij vanaf vrijdagavond anders had moeten doen?
quote:hekje schreef op 17 januari 2012 @ 19:55:

[...]

Denk het wel, ik blijk eindelijk een prinsesje Ja ik ook, nooit gedacht Vanavond eerst maar eens kijken of er geen erwt onder mn matras ligt
quote:Hydrofilia schreef op 17 januari 2012 @ 19:57:

Met "eerlijkheid" bedoelde ik niet meerdere mensen tegelijk aan het lijntje houden. Of meerdere projectjes/lijntjes uit hebben staan, zoals sommige mensen dat noemen.

Ben toch vooral benieuwd wat je dan wel had gewild Lilly, en wanneer je je geen 2e keus had gevoeld. Als hij jou niets had verteld over haar, en zowel met haar aan het flirten en daten was als met jou tegelijk? En jullie allebei leuke sms'jes stuurde?

Dat is namelijk wat de meeste mensen doen (vandaar de zeldzaamheid), en daar zou ik zelf meer op tegen hebben dan iemand die volgordes aanhoudt en daar eerlijk in is; er later achter komen dat iemand in de beginfase op dezelfde manier met meerdere vrouwen aan het daten was.

Dat was vraag 1 ;), wat had hij dan moeten doen (of was het per definitie klaar vanaf dat hij voordat hij jou kende naar iemand anders keek?), prima als je hoe jij reageert geen prinsessengedrag vindt, maar wat had hij dan wel moeten doen?

Vraag 2 blijft of je echt van hem had verwacht dat hij naar niemand keek voor hij jou zou ontmoeten, en de 3e naar of je zeker weet dat ze elkaar niet op zaterdag weer hebben gezien, want dat verandert je hele boze sms-verhaal.

Leuk dat je het blijft volgen iig ;)

Goeie vragen !

Natuurlijk had dat niet eerlijk geweest als ie dat had gedaan en ik vind het ook fijn dat ie het eerlijk heeft gezegd. Dat wel, maar nog steeds als iemand eerlijk is geweest kan je toch een bepaalde teleurstelling ervaren? Ik bedoel, dat is misschien een stukje eer ook hoor deels en ook dat je iets na drie weken gewoon ook afgesloten heb.

Of ie haar niet op zaterdag nog een keer had gezien kan, maar dat weet ik niet en ik beoordeel op basis van wat ik weet, wat hij dus vertelt... Ik heb hem nog wel gezegd dat ik jammer vond dat hij nog die dingen naar mij gestuurd heeft terwijl hij haar al ontmoet had. Dat was voor hem dan toch een mooi moment om te zeggen "nee wacht, ik wist zaterdag pas toen ik haar weer zag dat ik haar leuker dan gewoon leuk vond" ..

Anyway er speelt ook een beetje mee dat hij blijkbaar eerst zooooo in de wolken was van haar (smste hij met kerst) na drie weken is ze niet de persoon die hij dacht. En daarvoor was hij ook nog niet lang vrijgezel. Het zijn allemaal dingen waarvan ik op een gegeven moment denk dat ie niet echt stabiel over kom in mijn ogen hoor. Hij gaat blijkbaar heel snel van de een naar de ander, het komt gewoon niet evenwichtig over, ik ben gewoon voorzichtig...

En ja tuurlijk mag hij naar een ander "kijken " ik vind het allemaal prima, maar nogmaals bij mij is er dan een bepaalde charme af en als het dan zo vrijblijvend allemaal is date ie toch gewoon lekker de volgende vrouw op RP? Dan is dat toch ook allemaal lekker vrij, makkelijk etc
quote:Summerdance schreef op 17 januari 2012 @ 18:58:

[...]

Maar Dib, wat had de beste man dan moeten doen?

Gewoon gaan daten met TO?

Omdat het was afgesproken?

En dan?

Op maandag een sms sturen, sorry ik mis de klik?

Dan was het ook niet goed geweest

Tuurlijk het is niet bijster slim om de dag nadat je een leuke dame hebt ontmoet op een feest nog leuk en lief te smssen naar een andere dame, maar jezus, het is ook maar een mens hoor

En mensen staan er om bekend soms niet zulke hele slimme dingen te doen.

Ik kan er alleen van de domme date dingen van mezelf al een topic vullen.

Maar ik vind niet dat dat van mij een slecht mens maakt

Hoogstens een wat onhandig mens..dat dan weer wel

Sum,

Wat hij had kunnen doen? In het meest correcte geval/gedrag had hij TO op zaterdag kunnen laten weten dat hij iemand had ontmoet, dat hij nog helemaal niet weet of er überhaupt een date inzit maar bereid is om het risico van een ‘nee’ te nemen en om die reden toch de date met TO afzegt. Dát had hem in mijn ogen pas écht gesierd.

Nu weet ik ook wel, in (internet) datingland is zo’n beetje veel geoorloofd en dit gedrag is ongeveer inherent eraan.

Verder vind ik dat hij de inhoud van zijn sms-jes had kunnen wijzigen in iets neutraler en al zeker niet meer had moeten aangeven dat hij zo uitkeek naar de date, omdat hij (al) zo (straal) verliefd was geworden. Op mij komt dat over alsof hij zich er eerst van wilde vergewissen dat er überhaupt een date met feestdame in zou zitten alvorens TO te cancellen.

Vanuit TO gezien (klopt dat Lilly?) vind ik het een ‘huh, en dat had je niet eerder kunnen laten weten dan? verhaal. Ik val ook niet zozeer over het feit dat hij er eerlijk over is geweest. Hij is inderdaad zeer onhandig geweest in zijn timing van het vertellen tegen TO.

Gedrag staat overigens niet gelijk aan hoe iemand dan IS, dat weet jij ook wel. Slecht zal ik hem daarom ook zeker niet noemen.

Wat ik zélf in dit geval echt nooit zou doen is opnieuw contact opnemen als ik iemand heb gezegd verliefd (ook een utopie trouwens ) te zijn geworden op iemand anders, wat uiteindelijk niets is geworden.
Nah...ik vind wel dat de man in jouw geval wel een soort van Ubermensch moet zijn hoor Dib.

Maar goed,het heeft misschien ook wel te maken met mijn insteek van daten

Ik date niet om er nou zo nodig een relatie uit te trekken

Ik date omdat ik een man interessant vind

En die vind ik dus ook interessant als hij eerst met een andere dame date..

Pas als ik een aantal dates met dezelfde meneer heb gehad, dan gaat het me storen als hij ook nog met anderen date

Als je zeg maar de "klik" ook echt hebt...

Heel eerlijk gezegd, ik zou vreselijk afknappen op potentiële dates die zonder mij ooit gezien te hebben al smssen dat ze me zo leuk vinden en zo bijzonder...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ook eens met het laatste wat Summerdance zegt wat mensen schrijven en hoe ze live zijn kan zoooooo anders zijn....

Dat heb ik omgekeerd met sommige goede vrienden ook; de beste gesprekken en gewoon vlekkeloos NL's in het echt, maar in een mail komt er nog geen normale zin uit.

En dat kan andersom ook, vaker zelfs.

Maar leuk dat je de vragen goed oppakt Lilly . En ik snap je nu wel wat beter. Maar wees niet gelijk te streng voor evt. a.s. dates, of te idealiserend, dan maak je het jezelf een stuk makkelijker!
quote:Summerdance schreef op 17 januari 2012 @ 21:38:

Nah...ik vind wel dat de man in jouw geval wel een soort van Ubermensch moet zijn hoor Dib.

Haha, ja zo klinkt het wel hè. Nee hoor, zeker niet. Vandaar dat ik zei, in het meest correcte geval/gedrag, waarvan ik natuurlijk ook wel weet dat dat een verwachting is waaraan zelden tot nooit iemand aan kan voldoen. Dat is irreëel ook. Het is meer het gemak waarmee men met elkaar soms omgaat

Maar goed,het heeft misschien ook wel te maken met mijn insteek van daten

Ik date niet om er nou zo nodig een relatie uit te trekken

Ik al helemaal niet, relatie-wise gezien dan

Ik date omdat ik een man interessant vind

En die vind ik dus ook interessant als hij eerst met een andere dame date..

Jawel, date idd. Alleen, dit contact was zo'n beetje tegelijkertijd. Hoe zou je reageren als hij vertelt op diegene verliefd te zijn geworden, jullie date afzegt en dan toch weer na een aantal weken contact opneemt om opnieuw proberen af te spreken?

Pas als ik een aantal dates met dezelfde meneer heb gehad, dan gaat het me storen als hij ook nog met anderen date

Als je zeg maar de "klik" ook echt hebt...

Daar zijn we het sowieso over eens. Geen klik is bij mij iig geen date.

Heel eerlijk gezegd, ik zou vreselijk afknappen op potentiële dates die zonder mij ooit gezien te hebben al smssen dat ze me zo leuk vinden en zo bijzonder...Wat dat laatste betreft, ja, volmondig. Daar hou ik ook niet van.
Mwah...na enkele reacties te hebben gelezen moet ik mijn reactie misschien wat afzwakken (ja, zo ben ik dan ook wel weer..:-). Hij had idd wat minder enthousiast kunnen doen, nu is het inderdaad net alsof ie eerst wilde weten of een vervolg met dat feestmeisje erin zat en toen dat het geval was, was ie *ineens* eerlijk naar jou.

Maar toch blijf ik er wel bij dat je bij het internetdaten niet te zwaar zou moeten tillen aan dit soort dingen, omdat, hoe lang je ook met iemand chat/mailt/smst/whatsappt/twittert/faxt of telext, je elkaar nooit hebt gezien. Een ontmoeting IRL zegt zoveel meer, dus je kunt toch zomaar ondanks dat contact online, verliefd of gek op iemand anders worden. En hoe vervelend ook, dan "verliest" de online fling het toch. Dat hij het daarna wel weer probeert vind ik hem juist sieren. Maargoed, iedereen zit anders in elkaar en het was bij jou ook meer dan dat alleen, het was een optelsom van dingen. Ondanks dat ik het toch wat "arrogant" en prinsesjesachtig (sorry:-) blijf vinden omdat er geen sprake is van een "tweede keus" zoals jij dat beschreef, begrijp ik je nu wel wat beter.

Nou, zo zie je maar weer dat zo'n uitwisseling van inzichten soms toch zin heeft..:-)
Marsepeintje,

En jouw reactie siert je ook!.

Met je eens ook dat internetdaten niet al te zwaar moet worden opgepakt/opgenomen. Ieder zijn/haar eigen insteek/mening erover tenslotte.

Je geeft aan dat je het hem wel vindt sieren dat hij opnieuw contact opneemt.

Ik ben dan wel benieuwd hoe jij over dat opnieuw contact opnemen denkt, als het jou zou gebeuren.

Waarmee ik bedoel: eerst te horen krijgen dat je date ernaar uitkijkt, vervolgens wordt afgezegd omdat hij verliefd is geworden, wat (nogmaals idd kan), na een aantal weken is dat toch niets geworden en vervolgens jou weer contact, alsof je uit de duck-out wordt gehaald. Er IS misschien geen sprake van tweede keus, het VOELT als tweede keus. Eerst aantrekken, vervolgens afstoten en dan weer aantrekken.

Dat is wat ík in ieder geval bedoelde met, dan bedank ik ervoor.
Dames morgen reageer ik nog, duik mn bed in. Bedankt iig voor alle reacties tot zover.

Prinses Lilly gaat slapen :-):-) (klinkt eigenlijk ook nog ha ha)
Je geeft aan dat je het hem wel vindt sieren dat hij opnieuw contact opneemt. Ik ben dan wel benieuwd hoe jij over dat opnieuw contact opnemen denkt, als het jou zou gebeuren.

Ik zou hem, mits ik hem heel leuk vond (of dacht te vinden-immers alleen online) zoals TO, toch het voordeel van de twijfel geven. Hij is (iets te laat maar toch) eerlijk geweest, heeft zich misschien halsoverkop in iets gestort dat meer met lust te maken had dan met enige diepgang, en beseft nu dat hij TO toch wel heel leuk vond maar omdat hij haar nooit had gezien en die ander wel, hij meer voor de "op dat moment zekerheid" ging. TO kan immers qua uiterlijk tegenvallen of er kan IRL toch geen klik zijn (gebeurt vaak genoeg).

Misschien vindt hij zichzelf wel een oppervlakkige hannes nu. en baalt hij als een stekker van zichzelf. Hij probeert het dus nog eens bij TO en daarmee stelt hij zich kwetsbaar op. En daar hou ik wel van..:-)

Dus ondanks dat ik de gevoelens van TO nu wel beter begrijp, zou ik er misschien toch wel 1 date aan wagen. Maar wel wat afstand houden..dat dan weer wel...
Oke Marsepeintje, helder en duidelijk zoals jij er tegenaan kijkt.
Het klinkt zoals koken. Je hebt honger en bent bezig met een instant soep waarvan je niet eens weet wat erin zit en opeens springt de lasagne in jouw nek waarop je besluit de soep van het vuur te zetten en je zelf verheugt op de lasagne die je in de oven zet en alsnog verkoold eruit haalt. Hierop besluit je om dan toch maar de vage instant soep te nuttigen maar je beseft dat je die al door de gootsteen hebt gekieperd onder het mom van "ik heb nu toch mijn lasagne".

Ik heb honger :(. En toch is mijn metafoor niet zo gek want het illustreert wel wat er gebeurt: die man kwam ogenschijnlijk iets leukers (lasagne) tegen dan to (soep), maar wanneer het toch niet blijkt te werken, dan is to wel weer "leuk/interessant" genoeg.

Kan prima hoor, net zoals TO's reactie ook even gerechtvaardigd is als zijn actie. Heeft imo niets met prinsessengedrag te maken, ik snap best dat het gewoon zo niet hoeft voor haar.

Niet alleen TO had normaal gezien een kans bij hem (tot de ander er kwam), hij had ook een kans bij haar en die heeft hij simpelweg verspeeld door haar geen kans "live" te geven in de eerste plaats.
Ach, die knul is gewoon desperate. Wordt t niks met die nieuwe, dan haalt hij wat oude koeien van stal.

Ik zou ook bedanken voor ' de eer', TO. Goed gedaan! Dadelijk zeg je JA, gaat hij dit weekend weer stappen en krijg je weer een mail dat ie je afzegt.

Dan erbij... een man die met uitgaan iemand tegen komt en METEEN verliefd is... vind ik ook al dubieus!
quote:Marsepeintje schreef op 17 januari 2012 @ 19:16:

Natuurlijk heb je dat recht. Maar prinsessengedrag blijft het wel, en als je met deze insteek gaat internetdaten zul je nog vaak teleurgesteld worden, ben ik bang. Ze 'wil' ook een prins en geen stalknecht ;).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven