Date die afzegt

25-12-2011 14:23 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds een maandje mail ik met iemand via RP. Het klikt enorm goed en we hadden voor volgende week een date gepland. Ik ben nogal nuchter geworden door eerdere ervaringen met internetdaten. Maar het klikte zo goed en vanzelf word je steeds meer enthousiast. Hij was erg van `als het klikt dan en dan` en we werden steeds meer open naar elkaar.

Afijn, vrijdag heeft hij een feest. Gisteren kreeg ik nog allemaal smsjes dat hij zo´n zin heeft in onze date volgende week en ik vertelde dat ik All You Need zat te kijken en stuurt HIJ dingen zoals `misschien hebben wij volgende week wel all we need` etc etc.

En vanmorgen stuur ik hem een sms met `Fijne Kerst` en krijg ik een sms dat hij een meid heeft ontmoet op dat feest en zo hotel de botel is en dat hij hoopt dat ik het goed oppak, maar dat onze date niet doorgaat,

Ik weet ook wel dat hij mij geen enkele verantwoording verschuldigd is en dat het kan gebeuren. Maar ik vind het zo lullig dat hij gisteren dan nog allerlei lieve smsjes loopt te sturen. Dan had ie zich op zn minst kunnen inhouden en eigenlijk gelijk al eerlijk kunnen zijn!!

En dan met de Kerst zo´n sms krijgen vind ik toch wel heel lullig of ligt het aan mij? Ik weet niet, misschien geloof ik dan ook niet meer zo in zijn oprechtheid naar mij, want ik zou denk ik niet eens zo openstaan voor een ander als je zo leuk contact met iemand hebt, zoals hij het voordeed (hij kon echt niet meer wachten hoor om me te ontmoeten)..

Wat vinden jullie?

Fijne Kerst iig allemaal!

Liefs Lilly
Mannen zijn nu eenmaal van de verschillende opties.....nooit je pijlen richten op 1 vrouw maar altijd zorgen dat je nog wat achter de hand hebt.
quote:Suy schreef op 18 januari 2012 @ 09:30:

Mannen zijn nu eenmaal van de verschillende opties.....nooit je pijlen richten op 1 vrouw maar altijd zorgen dat je nog wat achter de hand hebt.

Niet alleen mannen hoor

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik desperate ben.

Maar ik heb in het verleden ook wel met meer dan 1 man tegelijk gedate!

En ik zie nog steeds niet in wat daar nou verkeerd aan is.

Ik ging een drankje doen hoor, geen verlovingsringen kopen met die mannen.

Ik date toch ook met meerdere vriendinnen?

Daar heb ik er toch ook meer van dan 1?

En op het moment dat ik een man downloade van het wereld wijde web dan is het toch alleen een man?

Geen relatie, geen echtgenoot, niet iemand aan wie ik een belofte had gedaan...

Maar nogmaals, mijn date insteek ik altijd heel anders geweest.

Ik was nooit verliefd zonder iemand ooit gezien te hebben, ik had nooit de kriebels van iemand na weken mailen

Simpelweg omdat ik dat nooit deed.

Ik was een snelle dater zeg maar

Mailen, bellen, daten en dat altijd wel binnen een week...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Suy schreef op 18 januari 2012 @ 09:30:

haha amen to that, ben zelf ook zo (vrouw)

altijd wat achter de hand hebben neukertje ofzo..
Ik vind het knap dat je tijd hebt om zoveel te daten. Ik heb een druk leven, ik ben al blij als ik ergens een date kan plannen binnen twee weken ergens. Als ik dan daarnaast ook nog met andere mannen contacten heb en ook mee ga afspreken kan ik wel de helft minder uren gaan werken per week (of sociaal leven dusdanig inkrimpen, kan ook nog)
quote:Summerdance schreef op 17 januari 2012 @ 21:38:

Nah...ik vind wel dat de man in jouw geval wel een soort van Ubermensch moet zijn hoor Dib.

Heel eerlijk gezegd, ik zou vreselijk afknappen op potentiële dates die zonder mij ooit gezien te hebben al smssen dat ze me zo leuk vinden en zo bijzonder...Brrrr dat vind ik ook helemaal niks... Hou het liever nuchter en als je elkaar ziet en het klikt dan, ok dan vind ik het wat oprechter om dat soort dingen tegen elkaar te gaan zeggen wat meer..
Serieus?

Een kop koffie kost je hooguit een uurtje.

Kost mij nooit zo heel veel tijd hoor.

Of maak jij er altijd gelijk hele avondvullende programma's van dan?

Daar zou ik persoonlijk weer geen zin in hebben.

Tegenwoordig date ik ook niet meer zoveel hoor.

En al helemaal niet meer via een datingsite.

Kom in het wild eigenlijk genoeg leuke mannen tegen...
Doe ik ook meestal een kop koffie, maar werk best veel en drukke baan en redelijk een stuk en veel file tijden naar mn werk dus doordeweeks 's avonds weinig behoefte om af te spreken met een onbekende kerel.

In het weekend heb je toch je leuke dingen, doe er naast vrijwilligerswerk en je vrienden/vriendinnen heb je nog.. Het gaat dan vanzelf dat je agenda al snel vol zit.
In het "wild" is ook veel leuker. Werk alleen met veel vrouwen en stap niet meer zo vaak, dus dan wordt het wat beperkter. Vandaar dat ik soms via internet date en op zich leuk alternatief!
quote:h_l_g schreef op 18 januari 2012 @ 07:39:

[...]

Ze 'wil' ook een prins en geen stalknecht ;).Ik wil iemand waar ik me goed bij voel, that's all. En dat dat voor mij dan een prins is tja...
quote:lilly1980 schreef op 18 januari 2012 @ 12:26:

Doe ik ook meestal een kop koffie, maar werk best veel en drukke baan en redelijk een stuk en veel file tijden naar mn werk dus doordeweeks 's avonds weinig behoefte om af te spreken met een onbekende kerel.

In het weekend heb je toch je leuke dingen, doe er naast vrijwilligerswerk en je vrienden/vriendinnen heb je nog.. Het gaat dan vanzelf dat je agenda al snel vol zit.

Ik heb daar dus helemaal geen last van

Ik werk zo'n 60 uur per week, ik sport elke dag, en in het weekend zie ik inderdaad mijn vrienden en vriendinnen.

Maar goed, die staan ook niet om 09.00 zaterdagochtend op de stoep.

Daar komt bij dat ik een hekel heb aan agenda's en de bijbehorende planningen.

dat doe ik op mijn werk al genoeg.

Mijn sociale leven laat ik dan ook altijd een beetje afhangen van het toeval.

Gelukkig hebben mijn vrienden dezelfde insteek.

Voor mij werkt dat heel lekker, ik word er namelijk zenuwachtig van als ik in het weekend ook steeds op mijn klok moet kijken omdat ik naar een afspraak moet.

Verjaardagen, bruiloften en andere partijen zijn daar de uitzondering op.

Maar die heb ik ook niet elke week
Zo zie je maar, dat iedereen anders is, grappig is dat .... Ik ben wat meer van organisatie en structuur en uiteraard sommigen dingen spontaan zijn ook heeeel leuk hoor, niet alles is gepland enzo, maar ik ben wel meer van het afspreken van tevoren, waarschijnlijk omdat mijn v rienden en vriendinnen ook zo zijn dus dan moet je wel anders zie je elkaar niet
Lilly, goed gedaan van je. Iemand die al zo snel hoteldebotel is van jou, zonder je gezien te hebben, klinkt bij mij al verdacht.

En niks mis met prinsessengedrag
Ik denk dat we gewoon te maken hebben met twee verschillende visies. Als ik date met iemand, dan date ik met 1 iemand, niet meerdere tegelijk. Dat verwacht ik ook van de ander. Of mensen daar eerlijk in zijn is natuurlijk een tweede. Kom ik daar later achter, dan kap ik het alsnog af.
quote:Summerdance schreef op 18 januari 2012 @ 12:22:

Tegenwoordig date ik ook niet meer zoveel hoor.

En al helemaal niet meer via een datingsite.

Kom in het wild eigenlijk genoeg leuke mannen tegen...Nou SD, ik vraag me dan werkelijk af waar jij uithangt. Ik kom ze namelijk al jaren niet meer tegen. Althans, niet van rond mijn eigen leeftijd. Écht niet.
quote:Marsepeintje schreef op 18 januari 2012 @ 15:04:

[...]

Nou SD, ik vraag me dan werkelijk af waar jij uithangt. Ik kom ze namelijk al jaren niet meer tegen. Althans, niet van rond mijn eigen leeftijd. Écht niet.Gek genoeg, op straat, tijdens het hardlopen, op de ijsbaan, tijdens het schaatsen, op een beurs, ik moest daar spreken, en maar laatste verovering in de Skihut op zoek naar een snowboard...
quote:Summerdance schreef op 18 januari 2012 @ 17:55:

[...]

Gek genoeg, op straat, tijdens het hardlopen, op de ijsbaan, tijdens het schaatsen, op een beurs, ik moest daar spreken, en maar laatste verovering in de Skihut op zoek naar een snowboard...Tja...misschien wel. Maar je gaat mij echt niet vertellen dat al die mannen vrijgezel zijn (rond de veertig). Als ze een beetje leuk zijn, zijn ze veelal bezet.
quote:Marsepeintje schreef op 18 januari 2012 @ 18:24:

[...]

Tja...misschien wel. Maar je gaat mij echt niet vertellen dat al die mannen vrijgezel zijn (rond de veertig). Als ze een beetje leuk zijn, zijn ze veelal bezet.

Nope, allemaal single vrijgezel en rond de 40, en leuk ook anders zou ik niet met ze daten.

Ik woon denk ik in een goeie single mannen omgeving.

En ik heb een, naar hert schijnt, een nogal aanspreekbaar hoofd!

Had het er laatst over met mijn beste vriend, dat ik zo graag een tikje mysterieus zou zijn

Na 20 minuten was hij uitgelachen en hij heeft me verzekerd dat dat echt never nooit niet zal gaan gebeuren...
hahahaha..wat grappig. Nou ja, als dat aanspreekbare hoofd werkt bij mannen..prima toch..? Ik woon niet in een goeie single mannen omgeving blijkbaar (Randstad) of ik zie het gewoon niet, dat kan ook. Of je ziet ze wel maar er gebeurt niks. Dat is ook nogal de tendens tegenwoordig namelijk. Wel 100x kijken, maar wat doen, ho maar.
Haagse Regio hier.

Toch is het soms vervelend hoor

Een aanspreekbaar hoofd.

Zit ik midden in een loodzware hardlooptraining (ik train voor de RoPa run) sta ik net uit te hijgen tegen een boom en mijn hartslag in de gaten te houden, begint er ineens een wild vreemde kerel tegen me aan te blaten..

Ja zeg...nu even niet
Mhja..als je t zo omschrijft..best vervelend eigenlijk.

Was je toch maar wat mysterieuzer he...haha

Ik denk dat ik naar Den Haag verhuis. :-)
Nou, ook weer leuke ontwikkelingen!

Sinds vorige week heel leuk contact met een man via RP en we hebben gisteren ook gebeld en het klikte dus we gaan volgende week vrijdag afspreken.. Spannend, heb er zin in, hij klinkt iig gezellig, dus een leuke avond wordt het sowieso wel denk ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven