Date die afzegt

25-12-2011 14:23 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds een maandje mail ik met iemand via RP. Het klikt enorm goed en we hadden voor volgende week een date gepland. Ik ben nogal nuchter geworden door eerdere ervaringen met internetdaten. Maar het klikte zo goed en vanzelf word je steeds meer enthousiast. Hij was erg van `als het klikt dan en dan` en we werden steeds meer open naar elkaar.

Afijn, vrijdag heeft hij een feest. Gisteren kreeg ik nog allemaal smsjes dat hij zo´n zin heeft in onze date volgende week en ik vertelde dat ik All You Need zat te kijken en stuurt HIJ dingen zoals `misschien hebben wij volgende week wel all we need` etc etc.

En vanmorgen stuur ik hem een sms met `Fijne Kerst` en krijg ik een sms dat hij een meid heeft ontmoet op dat feest en zo hotel de botel is en dat hij hoopt dat ik het goed oppak, maar dat onze date niet doorgaat,

Ik weet ook wel dat hij mij geen enkele verantwoording verschuldigd is en dat het kan gebeuren. Maar ik vind het zo lullig dat hij gisteren dan nog allerlei lieve smsjes loopt te sturen. Dan had ie zich op zn minst kunnen inhouden en eigenlijk gelijk al eerlijk kunnen zijn!!

En dan met de Kerst zo´n sms krijgen vind ik toch wel heel lullig of ligt het aan mij? Ik weet niet, misschien geloof ik dan ook niet meer zo in zijn oprechtheid naar mij, want ik zou denk ik niet eens zo openstaan voor een ander als je zo leuk contact met iemand hebt, zoals hij het voordeed (hij kon echt niet meer wachten hoor om me te ontmoeten)..

Wat vinden jullie?

Fijne Kerst iig allemaal!

Liefs Lilly
Ps het maakt ook niet meer zoveel uit of hij oprecht was, dat weet ik wel, maar toch vraag je je dat af hoe het nou precies zit...

Ik krijg zo visite, dus ik reageer later weer
Vervelend voor je, maar wees blij dat hij eerlijk is (al begrijp ik dat je daar nu niets mee kan).
Ongelofelijk kleute zoiets ja.

Maar inderdaad, zijn eerlijkheid valt ook te waarderen...

Toch fijne kerstdagen gewenst!
Vervelend maar iemand die zo snel hotel de botel van iemand wordt, of 2 lijntjes had uitstaan, wees blij dat hij heeft afgezegd. En gelukkig eerlijk. Nu kan je hem uit je hoofd zetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb overigens zelf ook ooit met dit bijltje gehakt: had een 'fling' die erg leuk was, maar op mijn uitdrukkelijke verzoek niet meer was dan dat: na een relatiebreuk was m'n hart niet vrij om te geven, zoals ik aangaf.

Tot ik een week later wèl hoteldebotel werd van iemand... We zijn nu getrouwd en enkele kids verder, maar nee, dat had ik toen echt, ècht niet verwacht.

Het leven is soms maar een rare bedoening...
Ik vind het wel eerlijk eigenlijk...

Hij kan toch tot 02.00 met jouw hebben zitten smssen en om 02,.01 zijn Kerstengel zijn tegengekomen?

Het siert hem alleen maar dat hij direct afzegt, naar haar maar ook naar jou toe...

Jammer maar helaas,,,

Ik zou er verder een niet al te groot ding van maken.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jawel, tis wel eerlijk op zich, maar hij was pas echt eerlijk geweest in mijn ogen als hij het gelijk gisteren had "gezegd" en niet nog eens allerlei lieve dingen uit zihzelf gaan zitten smsen... Ik weet niet, denk dat het sowieso niet de man is waar ik dan tegenop kan kijken. Het geeft me gewoon een rare nasmaak... Zeker als ie wacht tot de Kerst met zo'n bericht. Maar goed, ik hoef me niet druk te maken of ik er volgende week top uitzie, ik ga me vol eten met de kaasfondue haha
Summerdance, hij heeft haar vrijdag dan ontmoeten en tot gisteravond heel de tijd met mij zitten smsen.

Het is geen groot ding, maar je steekt wel bijna een maand energie in iemand.. Dan is het wel een tegenvaller, ik ben geen koud geval
Klinkt als iemand die heul erg open staat voor een relatie.. Als hij na een ontmoeting op een feest zijn date met jou afzegt omdat hij haar (nog) leuker vindt.. Wel eerlijk van hem maar ik snap dat jij er even de balen van hebt!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier van baalt. Maar helaas gebeuren die dingen. Het hoort er een beetje bij zeg maar. Ik zou overigens met deze jongen geen date meer gaan plannen. Blijkbaar is ie nogal impulsief en makkelijk afgeleid. Op naar de volgende dus
quote:lilly1980 schreef op 25 december 2011 @ 14:42:

Summerdance, hij heeft haar vrijdag dan ontmoeten en tot gisteravond heel de tijd met mij zitten smsen.

Het is geen groot ding, maar je steekt wel bijna een maand energie in iemand.. Dan is het wel een tegenvaller, ik ben geen koud gevalMisschien een idee om de volgende keer niet zo lang met iemand te mailen alvorens je gaat afspreken? Stel dat de date erg was tegengevallen, dan had je ook een maand verspild aan iemand die helemaal niet zo leuk was. Kortom ik zou wat sneller gaan afspreken als ik jou was. Of het klikt moet je toch echt ''live'' gaan ervaren.
quote:lilly1980 schreef op 25 december 2011 @ 14:42:

Het lijkt er op dat hij eerst heeft afgetast of zij hem ziet zitten voor meer.

Dat is inderdaad een klotestreek.
.
He bah! Het verradelijke aan internetdating. Wat een tegenvaller zeg!
.
Misschien was het wel een internet-date-troll die nu de hele dag met een harde piemel rondloopt omdat hij denkt jou een kut-kerst te hebben bezorgd. Dus, next!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Snap dat je baalt, maar wel heel relaxed dat hij het eerlijk heeft verteld. Zou hij afzeggen zonder reden, had je daar weer een tijd over lopen piekeren..
--
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
quote:Iris27 schreef op 25 december 2011 @ 18:14:

Daarom kun je het best ook niet te lang mailen met iemand die je eigenlijk niet kent. Zonde van je tijd. Dus voortaan lekker snel gewoon afspreken.

pcies... een date via internet is geen date maar een blind date

life's like a box of chocolats; you never know what you're gonna get
hij koos eieren voor zijn geld, jou had hij immers nog niet ''meegemaakt''...dat hij open stond voor eem ander is omdat hij er dan toch minder inzat als jij,..het siert hem wel dat hij eerlijk was..klote inderdaad, maar zo gaan die dingen soms. ik zou denken ; next..!
Kan ook een k*tsmoes van de bovenste plank zijn. Heb dat ook een keer meegemaakt. Tijdje zitten chatten sms-en en toen ik vond dat er maar eens een afspraak moest worden gemaakt was hij zo uit beeld verdwenen.

Hoorde misschien wel in de categorie RP-trollen. Daar wemelde het een paar jaar terug van. En dat zal er niet beter op geworden zijn denk ik.

Overigens, als het echt zo is wat hij zegt is het wel iemand die snel voor iemand valt. Of dat nu zo gunstig is...............Volgende week is het misschien weer iemand anders. Wees blij.
Dat had ik een tijd geleden ook. Leuk contact gehad via de mail en sms. Toen kreeg ik twee dagen voor de date een sms dat hij iemand anders had ontmoet het weekend ervoor.

Tja... niks aan te doen, hoe vervelend het ook is.
Hoi allemaal,

Bedankt voor alle reacties!

We hebben ruim drie weken gemaild, ontmoeting had sneller gekund, maar de eerste week hebben we gemaild en kwamen we tot de ontdekking dat het steeds meer klikte. In de tweede week begon hij over ontmoeten en door de decembermaand zaten we allebei een beetje vol dus werd het uiteindelijk volgende week.. Ik zie het ook niet zitten met iedereen met wie ik twee dagen mails uitwissel al een date te plannen, want dan kan ik minder gaan werken denk ik Meeste mailcontacten, is mijn ervaring, verwateren weer naar een paar mails. Op die ene enkele man na waarvan je wel steeds meer wil weten en andersom...

Anyway, het zal best geen eersteklas player/hufter/.. etc zijn, maar dit staat hem niet netjes vind ik.

Het contact wat we hadden was echt wel heel leuk en heeeeeel erg van zijn kant enthousiasme hoor, ik ben meer van het nuchtere. Dat hij dan ineens zo iemand tegen kan komen die ineens veel interessanter is, dat zal best, maar dan is het ook niet echt mijn type. Kan het niet uitleggen, zo zit ik iig niet in elkaar. En dan nog een spelletje te gaan spelen en dan een zgn eerlijk smsje gaan sturen, ik voel geen enkele behoefte nog enige reactie aan hem te geven. Ik wens hem veel succes, ik ben blij dat ik niet eens gedated heb met hem, scheelt me weer een avondje, kan mn schaarse vrije tijd beter besteden.

Ik heb iig een leuke eerste kerstdag gehad en ik zeg op naar de volgende date

Fijne dagen allemaal nog
quote:Fame schreef op 25 december 2011 @ 16:10:

Misschien was het wel een internet-date-troll die nu de hele dag met een harde piemel rondloopt omdat hij denkt jou een kut-kerst te hebben bezorgd. Dus, next!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven