Date help!

25-11-2018 17:00 24 berichten
Hoi!

Ik heb afgelopen week een date gehad het was echt super leuk, klikte goed, spanning en hele leuke gesprekken. zo leuk dat mijn date zei dat hij mij nog eens wilde zien, we schelen wel wat jaartjes maar voor mij maakt dat niks uit als je leuk bent en het klik waarom niet?

Toch dacht ik alleen nu vraag ik mij af omdat ik wel op den duur kinderen wil en samen wonen niet ala minuut natuurlijk met die jongen of het een slimme zet is om te investeren in een jongere man en hij zei dat hij het erg leuk vond en me graag snel weer wilde zien.

Ik word alleen erg onzeker want we appen eigenlijk bijna niet hiervoor ook al niet heel veel van die kansloze appjes van hoe was je dag, goedemorgen, wat doe je bla bla hij zei wel bij het afscheid dat hij niet veel appte....

ooh ik twijfel en weet niet zo goed wat ik er mee moet? en nee is niet de date waar ik eerder een topic over opende die jongen had inderdaad een relatie?! De weirdo Ppfff
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie dan?
minnimouse schreef:
25-11-2018 17:13
Hoe oud zijn jullie dan?
scheelt 7 jr
Ja maar hoe oud zijn jullie?
Maar je hoeft nou toch niet ineens met hem kinderen te krijgen? Ga eerst nou maar eens kijken of jullie elkaar iets langer dan twee dates leuk vinden.
MokThee schreef:
25-11-2018 17:23
Maar je hoeft nou toch niet ineens met hem kinderen te krijgen? Ga eerst nou maar eens kijken of jullie elkaar iets langer dan twee dates leuk vinden.
Daar heb je helemaal gelijk in hoor.. maar ik weet niet haha twijfel dan toch beetje stom genoeg! En betreft t appen word ik ineens ook heel onzeker van terwijl ik echt heel weinig app ben er helemaal niet van en hij dus ook niet.
Zal t maar aannemen dat hij zei dat hij me snel weer wilt zien :) maak me denk ik druk om niks!
huurvrouwtje schreef:
25-11-2018 17:15
scheelt 7 jr
22 en 15 is wat anders dan bijv. 34 en 27.
huurvrouwtje schreef:
25-11-2018 17:25
Daar heb je helemaal gelijk in hoor.. maar ik weet niet haha twijfel dan toch beetje stom genoeg! En betreft t appen word ik ineens ook heel onzeker van terwijl ik echt heel weinig app ben er helemaal niet van en hij dus ook niet.
Zal t maar aannemen dat hij zei dat hij me snel weer wilt zien :) maak me denk ik druk om niks!
Daar zou ik ook maar vanuit gaan. Zoek afleiding, dat helpt. Huis poetsen of zo, hardlopen, kast opruimen.
Wintertime16 schreef:
25-11-2018 17:26
22 en 15 is wat anders dan bijv. 34 en 27.
Ik vind het niet relevant dat te noemen, maar hij is ergens in de twintig ik ergens in de dertig :)
MokThee schreef:
25-11-2018 17:27
Daar zou ik ook maar vanuit gaan. Zoek afleiding, dat helpt. Huis poetsen of zo, hardlopen, kast opruimen.
Je hebt helemaal gelijk, fijn om weer even met de voeten op de grond gezet te worden! dank je :) Hoop dat hij me snel appt met een voorstel!! EN anders doe ik dat en zie ik wel hoe hij reageert dan weet ik het snel genoeg haha!
Je moet niets
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
huurvrouwtje schreef:
25-11-2018 17:29
Ik vind het niet relevant dat te noemen, maar hij is ergens in de twintig ik ergens in de dertig :)
Als jij in de 30 bent en binnenkort kinderen wil dan zou ik het er wel over hebben ja.
Gewoon vragen hoe hij daarin staat. Niet dat het meteen moet gebeuren.
Ik denk niet dat de meeste jonge mannen staan te springen om kinderen.
Met die vraag te stellen zorg je ervoor dat je beiden weet waar je aan toe bent. Het is een belangrijk onderwerp voor je, en je zorgt ervoor dat beide partijen geen tijd verspillen aan een prille relatie met verschillende toekomstvisies.
Begin er maar niet aan.
Gizzmo want?! Ik ga nog niks vragen, maar als we wat verder zijn dan zal ik het hem zeker vragen of hij uberhaupt een kinderwens heeft. leeftijd vind ik echt niet belangrijk.. dus daar laat ik mij niet door leiden.
huurvrouwtje schreef:
25-11-2018 19:53
Gizzmo want?! Ik ga nog niks vragen, maar als we wat verder zijn dan zal ik het hem zeker vragen of hij uberhaupt een kinderwens heeft. leeftijd vind ik echt niet belangrijk.. dus daar laat ik mij niet door leiden.

Het lullige is alleen dat jij leeftijd wel niet belangrijk kunt vinden, maar wanneer je een kinderwens hebt, ís je leeftijd dat wel. Jouw leeftijd in elk geval. En aangezien je in de dertig bent heb je geen decennia de tijd meer dus handig om ook niet al te lang te wachten met hierover praten.
Helemaal mee eens, maar dat kan ook als ik ietsje verder met hem ben dan meteen de 2e date
huurvrouwtje schreef:
25-11-2018 17:00
Hoi!

Ik heb afgelopen week een date gehad het was echt super leuk, klikte goed, spanning en hele leuke gesprekken. zo leuk dat mijn date zei dat hij mij nog eens wilde zien [...]

Ik word alleen erg onzeker want we appen eigenlijk bijna niet hiervoor ook al niet heel veel van die kansloze appjes van hoe was je dag, goedemorgen, wat doe je bla bla hij zei wel bij het afscheid dat hij niet veel appte....
Maar hij heeft überhaupt wel wat van zich laten horen sindsdien? Overigens - en dat zal mijn perspectief als man zijn - wordt mannen vaak aangeraden om niet al te gretig te gaan appen wanneer je iemand leuk vindt. Dat schijnt op veel vrouwen over te komen alsof je te graag wilt en dat is ook weer niet goed. Ik zou vooral een vrouw laten komen met een voorstel.
Ja we hebben geappt en zei einde van de date twee keer dat hij het leuk lijk mij weer eens te zien en het heel erg leuk vond... daarna weer appen dat hij me snel wilde zien, maar voor dat we date was hij ook niet de hele dag door appen en ik ben daar ook niet van... van goedemorgen , hoe was je dag bla bla vind dat echt vreselijk.. ik zei nog ik ben niet zn apper waarop hij zei nee dat is prefect want ik zit zelden op mijn telefoon :) dus ik maak me druk om niks.. maar juist omdat ik hem leuk vindt en best veel nare ervaringen heb met daten en uberhaupt mannen maak ik mezelf nu volledig gek
huurvrouwtje schreef:
26-11-2018 10:16
Ja we hebben geappt en zei einde van de date twee keer dat hij het leuk lijk mij weer eens te zien en het heel erg leuk vond... [...] maar juist omdat ik hem leuk vindt en best veel nare ervaringen heb met daten en uberhaupt mannen maak ik mezelf nu volledig gek
Je beschrijft eigenlijk dus dat je verliefd bent. En heeft niet iedereen nare ervaringen met daten? Wel mooi om te weten dat vrouwen ook helemaal gek kunnen worden: eigenlijk verschillen mannen en vrouwen daarin niet zoveel van elkaar. Behalve dat vrouwen in de meeste gevallen lijken te kiezen.
Bombus-Sylvarum schreef:
26-11-2018 10:25
Je beschrijft eigenlijk dus dat je verliefd bent. En heeft niet iedereen nare ervaringen met daten? Wel mooi om te weten dat vrouwen ook helemaal gek kunnen worden: eigenlijk verschillen mannen en vrouwen daarin niet zoveel van elkaar. Behalve dat vrouwen in de meeste gevallen lijken te kiezen.
Nou ik vind hem wel echt heel leuk haha. Nee je hebt gelijk hoor maar goed onbewust spelen je nare ervaringen op de achtergrond toch mee.Maar aangezien jij een man bent, lijkt mij niet dat hij uit beleefdheid heeft gezegd dat hij me snel weer wilt zien toch toch 3x toe ook nog in een app
huurvrouwtje schreef:
26-11-2018 11:11
Nou ik vind hem wel echt heel leuk haha. Nee je hebt gelijk hoor maar goed onbewust spelen je nare ervaringen op de achtergrond toch mee.Maar aangezien jij een man bent, lijkt mij niet dat hij uit beleefdheid heeft gezegd dat hij me snel weer wilt zien toch toch 3x toe ook nog in een app
Eh, nee. Ik neem aan dat vrouwen dat ook menen als ze dat zeggen. Iedereen begrijpt de complicaties van die woorden toch?
Bombus-Sylvarum schreef:
26-11-2018 13:36
Eh, nee. Ik neem aan dat vrouwen dat ook menen als ze dat zeggen. Iedereen begrijpt de complicaties van die woorden toch?
Daar ga ik wel van uit ja..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven