date met lange man..?!?!?

01-12-2010 10:40 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb gister weer eens gedate....het was leuk en gezellig en zeker een klik van beide kanten..

Hebben dit ook gezegd tegen elkaar.....en komt een vervolg date..

Er is alleen 1 dingetje die ik wat minder vindt, hij is erg lang, 2.0 m, ik wilde wel graag een lange man want ik ben 1.80 maar hij is dan wel weer erg lang hahah...

Ik heb soms t idee dat ik altijd wel wat negatiefs zie in een man, de ene keer dit en dan weer dat...

Misschien moet ik wat opzij zetten en er doorheen kijken als t verder wel leuk is...

Groetjes nemo
Onverwerkt verdriet? Minderwaardigsheidscomplex? Ik zou me lekker even op mezelf en mijn kind richten. Pak het probleem aan. (Ja, makkelijk gezegd) Al aan een psycholoog gedacht? Lijkt erg radicaal, maar als dit echt een probleem voor je is, lijkt het mij een goede stap. Helemaal als je zelf niet echt weet waar het nu mis gaat.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:nemo123 schreef op 01 december 2010 @ 10:54:

Heb je ook gelijk in, er is idd steeds wat....

Misschien ben ik er idd nog niet klaar voor...

Maar aan de andere kant als ik dan weer alleen op de bank zit denk ik zou toch leuk zijn als ik weer een leuke man tegenkom, maar dan kom ik iemand tegen en dan is dat t toch weer niet...Dan zit er dus een onvrede in je, waar een relatie niet bij helpt. Probeer uit te zoeken wat dat is. Opleiding? Werk? Gemiste kansen? Stomme jeugd? Vind je jezelf wel leuk? Ik roep maar wat. Ik ben geen therapeut, dus ik heb verder geen advies. Ik wens je wel sterkte toe.
Ik had die twintig centimeter dan liever ergens anders gehad, maar evengoed zou ik er voor tekenen.
pluk de dag
Ja is ook zo....

Van binnen denk ik dat ik een man in mijn leven mis maar als ik steeds zo denk denk ik toch dat er iets anders is waardoor die negatieve gevoelens steeds terug komen...
Thanks voor de snelle berichtjes...
Na je eerder berichten te hebben gelezen, denk ik ook dat een relatie op dit moment misschien geen goed idee is.

Belangrijk om eerst goed in je vel te zitten. Ik krijg de indruk dat dat nu niet echt het geval is.
Ik denk dat je gelijk hebt Nemo. Zoek uit wat je mist of wat je dwars zit. Dan komt de leuke man vanzelf. En zo niet, dan vind je jezelf in ieder geval een leuk wijf en goede moeder met een fijn leven. Hoef je ook niet meer op de bank te sippen.
Heb je gelijk in denk ik...moet t eerst weer heel leuk gaan hebben met mezelf en mijn kind en dan komt de rest vanzelf wel denk ik...

Maar is lastig als je steeds denkt dat je iets mist, en denk dat dat dat die man is maar dus blijkbaar is dat t niet..
beetje overtrokken. ik ben zelf 1.62 vriend 1.94. Kan je juist heeeeeerlijk in wegkruipen
Mag ik zo, gewoon uit interesse, wat je verder van de man in kwestie vond? Waar ben je naar op zoek?
M'n man is 40 cm langer dan ik ben.

Heb er nooit over nagedacht of dat een probleem is eigenlijk.

Ik vind het wel makkelijk, hij kan wel de lampen verwisselen, of de chips voor mij uit de kast halen.
Nope. Want stel nou dat je een leuke man tegenkomt en je voelt je hartstikke gelukkig. Dan gaat de relatie uit, om welke reden dan ook.... Zit jij weer op die bank te sippen en iets te missen. Tot de volgende zich aandient.

Vind je dat je een goede opleiding gedaan hebt? Leuk werk hebt? Kun je je kindje bieden wat je wil bieden? Heb je een sociaal leven? Heb je hobbies? Wat kun je nog bereiken? Wat wil je nog bereiken? Allemaal vragen die je echt even na moet lopen. En zo kunnen we er nog duizend bedenken. Zit je in een sleur? Kun je die sleur doorbreken? Feit blijft dat jij dat even moet verzinnen voor jezelf. En nogmaals, ik ben geen therapeut en ik roep maar wat.... maar ik denk wel dat je er meer aan hebt om eerst gelukkig te zijn, zonder relatie.
Ik snap absoluut niet wat het probleem is met die 20 cm lengteverschil.
Beetje zeiken om het zeiken zeg.

Whoeps, beetje dubbel met post hierboven.
Ik vind het ook een onzin-probleem. Je zoekt gewoon naar iets om over te zeuren. Als je zelf nou 1.50 was geweest had ik mer nog iets bji voor kunnen stellen, maar 20cm lengteverschil is toch ook weer niet zo heel veel?
Ik probeer je overigens geen complex aan te praten hoor. Maar je geeft zelf al aan dat je steeds een excuus verzint, iets mist en dat dat niet opgevuld kan worden door een relatie, of dates. Ik hoop dat je er een beetje uitkomt. Dan ga ik nu de kou trotseren.
Tip van een vriendin van 1m60 met een vriend van bijna 2 m op onze vraag: hoe doe je dat nou bij het zoenen? Antwoord: meteen erbij gaan liggen ;)

Prima toch?

Met mijn 1m83 heb ik alles tussen 10 cm korter en 15 cm langer gehad en geloof me, de leukheid van een man zit niet in zijn lengte!
Je kunt overal iets negatiefs in ontdekken inderdaad.

Zo wilde ik graag een lange man (tegen de 2 m.). Ik ben zelf 1.74 en mijn broertje is 1.96. Ik vond dat wel een perfecte lengte eigenlijk. Niet dat ik nou op mijn broertje val ofzo... maar die lengte vind ik wel mooi.

Ook wilde ik graag een man die strak in zijn vel zat en geen borsthaar had...

Je raadt het al: Mijn vriend is 1.84 (ofzo... precieze lengte weet ik niet. Weet wel dat ik net zo lang ben als hij als ik niet eens zo heel hoge hakken aan heb), dus eigenlijk te kort.

Mijn vriend heeft een buikje, zit dus niet zo strak in zijn vel als eigenlijk mijn wens was... en men... hij heeft borsthaar (en hoe).

Maar verder is ie lief, kan ik lezen en schrijven met hem, ben ik gewoon gek met hem.

Tja... en als er dan wat dingetjes wat minder zijn... so be it.

Ik ben ook niet het playboymodel dat volgend jaar met de kerst op de cover staat...
quote:hans66 schreef op 01 december 2010 @ 10:45:

Ik had bijna een maffe opmerking geplaatst... iets met een ladder of zo. Een ladder hoeft nou ook weer niet, maar zij op de stoep en hij (wat lager dus) op straat kan voor fijn zoenen handig zijn. Weet ik van mijn 2 meter lange broer.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik ben 1.53 en mijn man is 1.89. Ik vind het geweldig.

Als ik in de keuken sta te koken dan tilt ie me vaak op het opstapje om me te zoenen. Vind het wel wat hebben.
Heerlijk joh, zo'n lange man! Ik ben 1.75 en heb een vriend gehad van 2.03. Ik vind kleine mannen niet leuk, als ik ze boven het hun hoofd kan kijken...ik draag graag hakken.

Gek genoeg krijg ik dus vaak reacties van mannen van 1.70 of zo...dat vind ik dus te kort.
Oh, qua lengte zou ik dus overigens wel afknappen op een man die duidelijk korter is dan ik. Hoe leuk hij verder ook is... Daar zou ik wel moeite mee hebben...
Ik dacht eerst serieus dat je een grapje maakte. Wat een onzin excuus! Mijn man is ook zeker 30 cm langer dan ik. Juist makkelijk als ik ergens niet bij kan.
Wat een gezeur zeg...

ik ben zelf 1.76 en heb een vriend gehad van 1.68. Mijn echtgenoot is 1.90. Prima toch, als ze maar leuk zijn !
Waar maak je je druk om zeg.... Ik ben ook erg lang 1.89 en (oei!) mijn man is een cm of 3-4 korter dan ik ben... Moet ik nu maar gelijk gaan scheiden???

Heb ook gedate met nog kortere mannen en veel langere... Als je het gaat zoeken in het uiterlijk, word het nooit wat...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven