date met lange man..?!?!?

01-12-2010 10:40 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb gister weer eens gedate....het was leuk en gezellig en zeker een klik van beide kanten..

Hebben dit ook gezegd tegen elkaar.....en komt een vervolg date..

Er is alleen 1 dingetje die ik wat minder vindt, hij is erg lang, 2.0 m, ik wilde wel graag een lange man want ik ben 1.80 maar hij is dan wel weer erg lang hahah...

Ik heb soms t idee dat ik altijd wel wat negatiefs zie in een man, de ene keer dit en dan weer dat...

Misschien moet ik wat opzij zetten en er doorheen kijken als t verder wel leuk is...

Groetjes nemo
Je kunt natuurlijk ook altijd nog een keukentrapje meenemen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
waarom is dat negatief dan? mijn man is 2 meter, ik 1,75 ik zie het probleem niet hoor

als je al een heel compleet plaatje in je hoofd hebt inclusief hoe lang hij wel of niet mag zijn dan valt er wel heel veel af, lijkt me lastig zoeken als je ook nog op lengte moet "selecteren"
waarom is dat negatief dan? mijn man is 2 meter, ik 1,75 ik zie het probleem niet hoor

als je al een heel compleet plaatje in je hoofd hebt inclusief hoe lang hij wel of niet mag zijn dan valt er wel heel veel af, lijkt me lastig zoeken als je ook nog op lengte moet "selecteren"
2 meter? ik teken daar voor, ja graag! (ben 1.78)
quote:sugarmiss schreef op 01 december 2010 @ 10:44:

Echt als je hier al een probleem van maakt dan denk ik serieus dat je nooit aan de man komt.Inderdaad! Wat jammer dat je over z'n lengte valt.. als het nou een vervelende karaktertrek zou zijn, maar nee, hij is 1.80. Misschien zegt hij de date wel af, omdat hij jou a) te lang vindt b) oppervlakkig vindt (sorry, beetje lullig misschien, maar zo komt het wel over..)
Tja, je kunt maar ergens een probleem van maken...

Jezus, waar praat je over, 20 cm verschil!!! Dit is idd echt ZOEKEN.

Is nie echt toch???

En als het wel echt is....

Sorry, verder geen enkele zinvolle bijdrage
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben zelf 1.57, mijn vriend is 1.84, dat is dus 27 cm groter, allebei absoluut geen probleem mee.

Mijn ex was 1.95 ben ik 10 jaar mee samen geweest dus lengte is voor mij nooit een issue geweest.

En als je zelf al 1.80 bent dan is het toch alleen maar leuk als die man langer is. Het is maar 20 cm vrij normaal hoor.
quote:peecee schreef op 01 december 2010 @ 10:50:

Dit noem ik dus zeuren om het zeuren.

Het is nooit goed...dan zijn ze te klein...dan te dik dan te mager dan weer te lang.

Twee keer in mijn leven heb ik dus een relatie gehad met een man die 5 cm kleiner was. En tóch geeft me dat geen pretig vevoel. Alsof ik neerkijk op mensen, ik kan dit niet uitleggen.

Ik droeg toen dus nooit hakken (helaas) en begon zelfs een beetje krom te lopen. Een relatie met een man die dus veel langer is, voelt gewoon beter voor me.
Ik heb ook gedate met een langere man, ik ben nog geen 1,70 en hij was 2 meter. Dus ik denk dat je inderdaad een excuus zoekt. Een langere man is niet erg tenzij hij een hernia heeft anders bukt hij wel.
TO, ik weet niet of dit op jou van toepassing is; ik las een artikel waarin gesteld werd dat, met name vrouwen, geen man goed genoeg vinden voor zichzelf. Niet vanuit bindingsangst, maar omdat zij zichzelf te goed vinden voor de meeste mannen, het komt voort uit egocentrisch/narcistisch gedrag.

Misschien herken jij jezelf erin, als je eerlijk bent (durft te zijn?)?
This is not kosher!
Dit vind ik dus echt GEZEUR op niets af!
Nou, ik ben 1.72 en mijn vriend bijna 2 meter!

Vind het juist leuk zo'n lange vent

Maar heb ook wel gedate met mannen van mijn lengte , je kan je overal wel druk om maken!
Heerlijk, een lange man!
Je verdient duidelijk geen lange man, schuif maar door naar mij! (Ben 1.85 en date gráág met een lange man )
Jezus wat oppervlakkig. Jij bent op zoek naar de man met het perfecte uiterlijk? Nu heb je een leuke vent gevonden waarmee het klikt en nu staat zijn lengte je niet aan?

Dit komt op mij over als "ik heb de perfecte man gevonden, maar hij heeft blauwe ogen, en ik wil iemand met bruine ogen".

Ik ga op een dergelijke OP niet eens reageren met opmerkingen dat een lange man ook leuk kan zijn, of dat het lengteverschil niet zo groot is. Echt, ik zou me kapot schamen als ik jou was en zo in zou zitten over iemands uiterlijke kenmerken.

Maar goed, ik ben in een erg slechte bui vandaag (slecht nieuws gehad), dus waarschijnlijk reageer ik veel te heftig...
Lengte maakt zeker uit.

Vroeger in de kroeg zag ik die ogen naar boven kijken, en werd ik gelijk genext. Ik ben 2.00 m lang.

Ik val zeker op lange vrouwen.
quote:dreamlogic schreef op 01 december 2010 @ 10:49:

Lijkt me ook heerlijk. Ik ben 1m82 en draag ook graag hakken. Vind het niks om boven hem uit te torenen. Dan liever wat langer (2 meter is ook prima) dan even lang of kleiner.

Zou er als ik jou was dus geen probleem van maken. Leuke mannen zijn zeldzaam tegenwoordig!

Vroeger waren er veul meer, je struikelde er over!
Beter dan die kleine kereltjes van 1.75.
quote:quattro35 schreef op 01 december 2010 @ 17:55:

[...]

Vroeger waren er veul meer, je struikelde er over! Wat is er gebeurd? Was het de zure regen? het broeikaseffect?
Wat vond je van hem, leuk, gezellig oid. Als je een man leuk vind maakt het toch niet uit hoe hoog hij is? Hij is langer als jij. Wat wil je dan, een dwerg of iemand die precies 9.8765cm langer is als jij ?

Maar laat hem maar gaan, lange vrouwen die zo'n lange vent waarderen zijn er genoeg.
Ik heb een ex die nog langer dan 2 meter was. Heerlijk!

Ben zelf ook niet bepaald de kleinste dus ik vind dat geweldig.

En ik val ook echt op lange mannen.
Een lange man is m.i. juist aantrekkelijk. En 20 cm langer is niet zo heel veel langer. Mijn man is 17 cm langer dan ik, en ik vind dat heerlijk. Als ik tegen hem aan sta in knuffelmodus pas ik precies onder zijn kin.
Aanstelleritis.

Ernstige kwaal, moet je mee oppassen - kan besmettelijk zijn.

*grijpt de telefoon om huwelijk met aanstaande van 35cm langer af te blazen, wat zullen de buren eigenlijk wel niet denken, zeg!*
Hihi, wat een klote smoes zeg....

Ik ben als een blok gevallen voor mn vriend en toevallig is hij 2m en ik ben 1.65

Enne als we staande zoenen ga ik gewoon ff op mn tenen staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven