date met lange man..?!?!?
woensdag 1 december 2010 om 10:40
Hoi,
Heb gister weer eens gedate....het was leuk en gezellig en zeker een klik van beide kanten..
Hebben dit ook gezegd tegen elkaar.....en komt een vervolg date..
Er is alleen 1 dingetje die ik wat minder vindt, hij is erg lang, 2.0 m, ik wilde wel graag een lange man want ik ben 1.80 maar hij is dan wel weer erg lang hahah...
Ik heb soms t idee dat ik altijd wel wat negatiefs zie in een man, de ene keer dit en dan weer dat...
Misschien moet ik wat opzij zetten en er doorheen kijken als t verder wel leuk is...
Groetjes nemo
Heb gister weer eens gedate....het was leuk en gezellig en zeker een klik van beide kanten..
Hebben dit ook gezegd tegen elkaar.....en komt een vervolg date..
Er is alleen 1 dingetje die ik wat minder vindt, hij is erg lang, 2.0 m, ik wilde wel graag een lange man want ik ben 1.80 maar hij is dan wel weer erg lang hahah...
Ik heb soms t idee dat ik altijd wel wat negatiefs zie in een man, de ene keer dit en dan weer dat...
Misschien moet ik wat opzij zetten en er doorheen kijken als t verder wel leuk is...
Groetjes nemo
zaterdag 11 december 2010 om 01:11
zaterdag 11 december 2010 om 09:18
Mijn moeder zei altijd dat kleine mannen niet te vertrouwen zijn . Overcompensatie enzo.... Heb een tijdje een relatie gehad met een kerel van bijna 2 meter. Hij heeft de theorie weerlegd. Onbetrouwbaar als de pest. Kortom: wat is het probleem. Als ie leuk is, is ie leuk. Of ie nu 2 meter is of 1 meter 50. Als zou ik het op David de Kabouter niet kunnen.