date met lange man..?!?!?

01-12-2010 10:40 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb gister weer eens gedate....het was leuk en gezellig en zeker een klik van beide kanten..

Hebben dit ook gezegd tegen elkaar.....en komt een vervolg date..

Er is alleen 1 dingetje die ik wat minder vindt, hij is erg lang, 2.0 m, ik wilde wel graag een lange man want ik ben 1.80 maar hij is dan wel weer erg lang hahah...

Ik heb soms t idee dat ik altijd wel wat negatiefs zie in een man, de ene keer dit en dan weer dat...

Misschien moet ik wat opzij zetten en er doorheen kijken als t verder wel leuk is...

Groetjes nemo
Ik ben 1.68 en mijn vriend is 2.02.

Heb nog geen 1 moment gedacht dat hij te lang is .. Soms is t een kus geven wat lastig als we beide rechtop staan moet hij wat bukken en ik op mijn tenen staan.. Ziet er eigenlijk heeeeel schattig uit.
Hoe oppervlakkig kan je zijn......
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Echt waar gaat dit over
Mijn moeder zei altijd dat kleine mannen niet te vertrouwen zijn . Overcompensatie enzo.... Heb een tijdje een relatie gehad met een kerel van bijna 2 meter. Hij heeft de theorie weerlegd. Onbetrouwbaar als de pest. Kortom: wat is het probleem. Als ie leuk is, is ie leuk. Of ie nu 2 meter is of 1 meter 50. Als zou ik het op David de Kabouter niet kunnen.
Waarom open je zoveel topics hierover? (Wat moet je aan? Wat moet je gaan doen? Vindt hij je wel leuk of niet? Is het erg dat hij te lang is/te ver weg woont?)
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven