Date met strafblad

31-10-2012 00:06 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
(wegens greute herkenbaarheid in mijn eerdere topics/reactiesheb ik toch even een nieuwe nick aangemaakt)



Ik heb een date, nouja, een "paar-keer-date" hij is mooi, amerikaans (en dus nouja...exotisch? lol) en hij heeft iets "gevaarlijks"



dat gevaarlijke in zijn uiterlijk blijkt correct.. hij heeft namelijk een (amerikaans) criminal record, zo zegt google, (met fototje en al...)

wat hij precies gedaan heeft ben ik nog niet te weten gekomen...

het kan iets kleins zijn, maar krijg je dan zo een links-rechts-fototje? in nederland niet...in Amerika wel?

ik ben eigenlijk een beetje ontdaan, iedereen verdient tweede kansen maar dan licht er toch ook een beetje aan wat die persoon gedaan heeft in mijn ogen...



ik haal me ramp scenarios in mijn hoofd, en vraag me af, hoe nu verder (stiekem was/ben ik best verliefd geworden..) moet ik dit bij hem aankaarten waardoor hij weet dat ik gegoogled heb naar zijn naam en criminal record (anders vindt je hem nmlk niet)

moet ik ineens alle contract verbreken...?



Zijn er speurders( in het kleine greute investigation topic?) die erachter kunnen komen wat hij op zijn kerfstok heeft? of weet iemand waar ik die gegevens wel kan vinden?



wanhopig de nacht maar in... pfff
Alle reacties Link kopieren
Heeft ie een verblijfsvergunning?



En hoe serieus is het tussen jullie? Als er sprake is van een relatie, of het gaat serieus die kant op, kan ik me voorstellen dat je vraagt of er nog dingen zijn die je over hem moet weten.

Maar als jullie pas een paar dates gehad hebben, kan ik me zo voorstellen dat hij (mocht hij iets serieus misdaan hebben) daar geen openheid over gaat geven. Hoewel ik het zélf ook heel graag meteen zou willen weten. Lastig.



Wat is er precies zo 'gevaarlijk' aan hem/zijn uiterlijk? Ik bedoel, intuïtie spreekt ook niet voor niets..

Kwam je daardoor op het idee te Googlen naar zijn criminal record?

.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 31 oktober 2012 @ 00:16:

Wat dacht je van het hem zelf vragen? Of ben ik nu erg ouderwets?Precies wat ik ook dacht!
Ik vind het wel bijzonder dat je je dates googlet op hun justitieverleden. Waarom doe je dat? Ik werk notabene bij justitie en dat is nog nooit bij me op gekomen. Sowieso zal je wat betreft je Nederlandse dates dan niet ver komen of date je alleen Amerikaanse types?
Alle reacties Link kopieren
Hmm in sommige staten is het al strafbaar om met ontbloot bovenlijf te grasmaaien. Let wel dat een mugshot al bij de kleinste "overtreding" gemaakt wordt. De politie werkt daar ook wat anders als de nederlandse oom agent.



Ik denk dat het allemaal wel meevalt maar vragen is het eerlijkst.



Trouwens wel een rare actie jou screening!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist verstandig dat je je dates googelt; zeker als je via internet date weet je nooit met wat voor weirdo je aan tafel komt te zitten.
quote:Natonco schreef op 31 oktober 2012 @ 07:44:

Ik vind het juist verstandig dat je je dates googelt; zeker als je via internet date weet je nooit met wat voor weirdo je aan tafel komt te zitten.





En je weet nooit wat voor prachtkerel je laat lopen omdat je in paniek raakt over een mugshot.



Een mugshot kán van alles betekenen, maar het hóeft helemaal niks te betekenen. Je kan een mugshot krijgen voor iets waar je hier nog geeneens een bekeuring voor krijgt.
quote:Natonco schreef op 31 oktober 2012 @ 07:44:

Ik vind het juist verstandig dat je je dates googelt; zeker als je via internet date weet je nooit met wat voor weirdo je aan tafel komt te zitten.Helemaal mee eens. Dat zouden meer vrouwen moeten doen. En kunnen natuurlijk. Maar bij mijn weten kan je gewoon bij de politie navraag doen. Ooit eens gehoord, geen idee of het waar is.
Alle reacties Link kopieren
quote:ginevra schreef op 31 oktober 2012 @ 07:50:

En je weet nooit wat voor prachtkerel je laat lopen omdat je in paniek raakt over een mugshot.



Een mugshot kán van alles betekenen, maar het hóeft helemaal niks te betekenen. Je kan een mugshot krijgen voor iets waar je hier nog geeneens een bekeuring voor krijgt.

Dat kan TO ook bedenken.

En ik krijg niet bepaald de indruk dat ze van plan is een 'prachtkerel' te laten lopen omdat ze nu in paniek is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Natonco schreef op 31 oktober 2012 @ 07:44:

Ik vind het juist verstandig dat je je dates googelt; zeker als je via internet date weet je nooit met wat voor weirdo je aan tafel komt te zitten.Zeer eensch.
quote:Ratteke schreef op 31 oktober 2012 @ 08:04:

[...]



Helemaal mee eens. Dat zouden meer vrouwen moeten doen. En kunnen natuurlijk. Maar bij mijn weten kan je gewoon bij de politie navraag doen. Ooit eens gehoord, geen idee of het waar is.Euh. Natuurlijk is dat niet waar.
Iemand googlen is natuurlijk slim, maar dan kom je echt niets te weten over z'n justitieverleden hoor. Tenzij het dus kennelijk een Amerikaan is. Maar als het je idee is om een Nederlander te checken, dan kan je er wel vanuit gaan dat je er qua justitiële contacten niks wijzer van wordt.
Tuurlijk is dat niet waar Ratteke, zou wat zijn zeg...
Alle reacties Link kopieren
quote:astrape schreef op 31 oktober 2012 @ 08:15:

Iemand googlen is natuurlijk slim, maar dan kom je echt niets te weten over z'n justitieverleden hoor. Tenzij het dus kennelijk een Amerikaan is. Maar als het je idee is om een Nederlander te checken, dan kan je er wel vanuit gaan dat je er qua justitiële contacten niks wijzer van wordt.Maar het gaat hier toch ook om een Amerikaan? Dus wie zegt dat TO speciaal zijn criminele verleden heeft gegoogled. Misschien enkel zijn naam, en kwam die site er ook als hit uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Twinkle1001 schreef op 31 oktober 2012 @ 06:02:

Heeft ie een verblijfsvergunning?



En hoe serieus is het tussen jullie? Als er sprake is van een relatie, of het gaat serieus die kant op, kan ik me voorstellen dat je vraagt of er nog dingen zijn die je over hem moet weten.

Maar als jullie pas een paar dates gehad hebben, kan ik me zo voorstellen dat hij (mocht hij iets serieus misdaan hebben) daar geen openheid over gaat geven. Hoewel ik het zélf ook heel graag meteen zou willen weten. Lastig.



Wat is er precies zo 'gevaarlijk' aan hem/zijn uiterlijk? Ik bedoel, intuïtie spreekt ook niet voor niets..

Kwam je daardoor op het idee te Googlen naar zijn criminal record?

.



Ja hij woont enw erkt in NL, ik heb hem hier leren kennen, de mugshot foto's dateren van 2008-2011 er staan er 3 op.

Het begon wel wat serieuzer te worden, zoals je aan mijn naam kan zien ben ik ook geen Nederlandse, we hadden gelijk een klik.



Hij is (please dont get me wrong) mijn eerste "donkere" jongen, met veel tatoo's en heul heul gespierd, ik kwam daardoor niet op het idee te googlen, maar meer omdat een vriendin van mij ooit eens haar meneer gegooged heeft (met justitie) en hij bleek een veelpleger in nasty shit te zijn..

Ik google de hele wereld sinds dien ;)

Hij komt vnvnd, ik ga maar eens met hem praten...
Alle reacties Link kopieren
quote:astrape schreef op 31 oktober 2012 @ 08:15:

Iemand googlen is natuurlijk slim, maar dan kom je echt niets te weten over z'n justitieverleden hoor. Tenzij het dus kennelijk een Amerikaan is. Maar als het je idee is om een Nederlander te checken, dan kan je er wel vanuit gaan dat je er qua justitiële contacten niks wijzer van wordt.



zoals ik in mijn eerdere post zei, mijn vriendin heeft dus een jaar iets gehad met een man die vrouwen onder invloed van alles aan deed (een dok notabene!) pas toen ze zelf ziek werd en hij haar medicijnen gaf waarvan ze zich toch wat vreemd ging voelen (ze dacht pijn stiller... naief!) heeft ze hem gegoogled, en pas toen ze zijn naam MET justitie (oid) googlede kwamen er hele stukken uit de krant te voorschijn..

hij was gewoon Nederlands...
Alle reacties Link kopieren
Deze link al geprobeerd?



http://www.inmate-search. ... gshot-records-search.html



http://bustedutah.com/city/
Alle reacties Link kopieren
Niks mis mee om te googelen, better be safe then sorry! Wat een naar verhaal betreffende je vriendin pfffffff
quote:toronto schreef op 31 oktober 2012 @ 10:28:

[...]





zoals ik in mijn eerdere post zei, mijn vriendin heeft dus een jaar iets gehad met een man die vrouwen onder invloed van alles aan deed (een dok notabene!) pas toen ze zelf ziek werd en hij haar medicijnen gaf waarvan ze zich toch wat vreemd ging voelen (ze dacht pijn stiller... naief!) heeft ze hem gegoogled, en pas toen ze zijn naam MET justitie (oid) googlede kwamen er hele stukken uit de krant te voorschijn..

hij was gewoon Nederlands...



Ja, maar een gemiddelde "vrouwenmepper" of notoire cocainedealer rolt er echt niet uit met google.



Waarmee ik dus maar wil zeggen dat het over-,overgrote deel van mensen met een strafblad echt niet via google op die manier te achterhalen is.
quote:Sssenta schreef op 31 oktober 2012 @ 10:20:

[...]





Maar het gaat hier toch ook om een Amerikaan? Dus wie zegt dat TO speciaal zijn criminele verleden heeft gegoogled. Misschien enkel zijn naam, en kwam die site er ook als hit uit.Ze zegt dat ze al haar dates met "justitie + naam" googlet.
Alle reacties Link kopieren
quote:astrape schreef op 31 oktober 2012 @ 10:52:

[...]





Ze zegt dat ze al haar dates met "justitie + naam" googlet.



Je hebt gelijk, helemaal overheen gelezen.

Oke... dat vind ik (ondanks ervaring die haar vriendin had) ook wel erg bizar en inderdaad zeker als het een Nederlandse man is.
Alle reacties Link kopieren
Als ik een date google (wat ik eigenlijk al niet meer doe) voel ik me al een beetje stom. Maar om nou dates naam + justitie te googlen is nog nooit ook maar in me op gekomen. Ik vind het wel erg paranoia. Ik kan er wel inkomen maar vind het toch ver gaan. What's next, speeksel afnemen met een wattenstaafje, dna laten testen en kijken of 'ie aanleg heeft voor vroegtijdige ziektes?quote:toronto schreef op 31 oktober 2012 @ 00:23:

okey okey, gewoon vragen dus?



Nog een idee om dat leuk in te kleden? ;)



"say hun, you stole my heart you know that right... well talking of wich..."





Goed dat je het gaat vragen. Je kunt gewoon eerlijk zeggen dat je sinds dat verhaal van je vriendin je dates googlet?
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
quote:toronto schreef op 31 oktober 2012 @ 10:25:

[...]





Ja hij woont enw erkt in NL, ik heb hem hier leren kennen, de mugshot foto's dateren van 2008-2011 er staan er 3 op.

Het begon wel wat serieuzer te worden, zoals je aan mijn naam kan zien ben ik ook geen Nederlandse, we hadden gelijk een klik.



Hij is (please dont get me wrong) mijn eerste "donkere" jongen, met veel tatoo's en heul heul gespierd, ik kwam daardoor niet op het idee te googlen, maar meer omdat een vriendin van mij ooit eens haar meneer gegooged heeft (met justitie) en hij bleek een veelpleger in nasty shit te zijn..

Ik google de hele wereld sinds dien ;)

Hij komt vnvnd, ik ga maar eens met hem praten...Drie verschillende mugshots? Als in: drie arrestaties?
Denk vanavond nog even aan Joran van der S, die ontzettend kwaad werd toen zijn 'vriendin' ontdekte wat zijn verleden was....



Zij heeft het niet kunnen navertellen.





Trouwens wat een bizarre site is dit :



http://bustedutah.com/cit ... 2-in-salt-lake-county-ut/



Corresponderen met een gevangene, wiens hele 'hebben en houwe' open en bloot op internet staat....

Kennen ze in de USA het woord privacy niet?
anoniem_28780 wijzigde dit bericht op 31-10-2012 15:23
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Oi, nu wil ik helpen googlen, maar je was hier vanmiddag zag ik, dus nu gegevens doorgeven via de mail werkt vast niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:toronto schreef op 31 oktober 2012 @ 00:23:

okey okey, gewoon vragen dus?



Nog een idee om dat leuk in te kleden? ;)



"say hun, you stole my heart you know that right... well talking of wich..."Ik moet het vragen: 'hun'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven