Date met strafblad

31-10-2012 00:06 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
(wegens greute herkenbaarheid in mijn eerdere topics/reactiesheb ik toch even een nieuwe nick aangemaakt)



Ik heb een date, nouja, een "paar-keer-date" hij is mooi, amerikaans (en dus nouja...exotisch? lol) en hij heeft iets "gevaarlijks"



dat gevaarlijke in zijn uiterlijk blijkt correct.. hij heeft namelijk een (amerikaans) criminal record, zo zegt google, (met fototje en al...)

wat hij precies gedaan heeft ben ik nog niet te weten gekomen...

het kan iets kleins zijn, maar krijg je dan zo een links-rechts-fototje? in nederland niet...in Amerika wel?

ik ben eigenlijk een beetje ontdaan, iedereen verdient tweede kansen maar dan licht er toch ook een beetje aan wat die persoon gedaan heeft in mijn ogen...



ik haal me ramp scenarios in mijn hoofd, en vraag me af, hoe nu verder (stiekem was/ben ik best verliefd geworden..) moet ik dit bij hem aankaarten waardoor hij weet dat ik gegoogled heb naar zijn naam en criminal record (anders vindt je hem nmlk niet)

moet ik ineens alle contract verbreken...?



Zijn er speurders( in het kleine greute investigation topic?) die erachter kunnen komen wat hij op zijn kerfstok heeft? of weet iemand waar ik die gegevens wel kan vinden?



wanhopig de nacht maar in... pfff
Ik heb net op de site die NymphadoraTonks plaatste een willekeurige naam gezocht. Daar vond ik een persoon bij, waar inderdaad alleen foto en verder niets bij stond. Vervolgens het offender nummer + 'utah' gegoogled en toen vond ik hier: http://mugshots.com/US-Counties/Utah/Unsorted-UT/ wel het vergrijp waar deze persoon voor vastgezeten had. Kan je zoiets proberen?
Alle reacties Link kopieren
quote:beter.laat schreef op 31 oktober 2012 @ 15:19:

Denk vanavond nog even aan Joran van der S, die ontzettend kwaad werd toen zijn 'vriendin' ontdekte wat zijn verleden was....



Zij heeft het niet kunnen navertellen.





Sjezus, dit meen je toch niet?! Iemand anders zei het net ook al, maar ik vind het ook behoorlijk paranoia om iemand zo te gaan googelen. Overigens wordt je in Amerika bij een verkeersovertreding of ander relatief vergrijp al zo op de foto gezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:aaaanne schreef op 31 oktober 2012 @ 20:26:

Ik heb net op de site die NymphadoraTonks plaatste een willekeurige naam gezocht. Daar vond ik een persoon bij, waar inderdaad alleen foto en verder niets bij stond. Vervolgens het offender nummer + 'utah' gegoogled en toen vond ik hier: http://mugshots.com/US-Counties/Utah/Unsorted-UT/ wel het vergrijp waar deze persoon voor vastgezeten had. Kan je zoiets proberen?



Ik heb ook even op die site gekeken. Zelf Yogi Bear staat erop.



http://mugshots.com/US-Co ... UT/Yogi-Bear.7594421.html
quote:Poof schreef op 31 oktober 2012 @ 20:45:

[...]





Ik heb ook even op die site gekeken. Zelf Yogi Bear staat erop.



http://mugshots.com/US-Co ... UT/Yogi-Bear.7594421.html



....

....





Wat een mafketels

Hoe kom je die tegen trouwens, Yogi googlen? Arme Yogi.
Alle reacties Link kopieren
Nee, als je op die site kijkt kan je willikeurige mensen aanklikken.



Ook leuk: een mugshot van een hond.

http://mugshots.com/Historical/Pep-the-Dog.4217355.html
Alle reacties Link kopieren
quote:Poof schreef op 31 oktober 2012 @ 20:19:

[...]





Ik moet het vragen: 'hun'?Fonetische (phonetische?) afkorting van 'Honey'.
Alle reacties Link kopieren
Weet ik. Maar ik ken hier op het forum maar 1 ander die dat ook gebruikt. En die was niet echt.
quote:Poof schreef op 31 oktober 2012 @ 23:05:

Weet ik. Maar ik ken hier op het forum maar 1 ander die dat ook gebruikt. En die was niet echt. Ik zeg haaai Babette..
Alle reacties Link kopieren
Ja verder gebruikt niemand dat in Amerika of een ander Engelstalig land.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 01 november 2012 @ 10:03:

Ja verder gebruikt niemand dat in Amerika of een ander Engelstalig land.



Nou he?

Zo apart...



Niet dus
Alle reacties Link kopieren
Oh God..krijgen we hier weer dat moralistische toontje...zucht.



Enfin. Je hebt hem gegoogled. Je bent erachter gekomen dat hij een criminal record heeft. Beetje suf om hier te vragen of iemand erachter kan komen wat hij op zijn kerfstok heeft natuurlijk. Dat kan niet, en als iemand het al zou kunnen is het verre van verstandig (voor beide partijen).



Ik vind het overigens helemaal niet raar dat je hem hebt gegoogled. Lijkt me heel normaal zelfs, maar dat terzijde.



Maak voor jezelf een afweging of je eventueel verder wilt met iemand met een strafblad. Ik denk dat iemand altijd een nieuwe kans verdient, en misschien is hij voor jou wel de beste man die je je kan wensen. Uiteindelijk kom je er waarschijnlijk zelf wel achter wat het is geweest waarvoor hij heeft gezeten.

Om het nu meteen af te breken vind ik persoonlijk wat ver gaan. Je kunt ook niet opzoeken of iemand een klootzak is geweest tegen zijn vriendin of kinderen of aan de lopende band vreemdgaat en daar kom je na verloop van tijd dan ook wel achter. Waarom verdient déze man dan geen eerlijke kans?



Vergelijkingen met Joran slaan kant noch wal.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sssenta schreef op 01 november 2012 @ 10:13:

[...]





Nou he?

Zo apart...



Niet dus



Ik lees jou link over and over again en denk: HUH, ik heb toch gelijk? Maar pas daarna zag ik dat jij hetzelfde bedoelde als ik. Mijn post was sarcastisch bedoeld namelijk, ik was alleen ff een smiley vergeten.



Ik heb een hekel aan dat trollenjagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 01 november 2012 @ 10:27:

[...]





Ik lees jou link over and over again en denk: HUH, ik heb toch gelijk? Maar pas daarna zag ik dat jij hetzelfde bedoelde als ik. Mijn post was sarcastisch bedoeld namelijk, ik was alleen ff een smiley vergeten.



Ik heb een hekel aan dat trollenjagen.Heb het inderdaad beetje onhandig opgeschreven, maar was het dus met je eens (het sarcastische was duidelijk )
Alle reacties Link kopieren
quote:Sssenta schreef op 01 november 2012 @ 10:56:

[...]





Heb het inderdaad beetje onhandig opgeschreven, maar was het dus met je eens (het sarcastische was duidelijk )Oh, hahahahaha! Lekkere communicatiestoornis hebben wij (die dan blijkbaar geheel aan mij ligt, maar toch ).
Alle reacties Link kopieren
Dankje Marsepeintje! je hebt gelijk... ik vind hem te leuk om te laten lopen, en als het echt iets heel ergs was geweest dan zou hij nu nog wel vastzitten..



ik heb geprobeerd het gesprek aan te gaan maar ik wil hem niet afschrikken door mijn paranoia google behaviour..

Ik geef hem eerst nog een beetje de kans, elkaar nog net wat berter leren kennen..



ik heb trouwens 3 mugshots als in 3 vergrijpen gevonden, daterend uit 2006-07 en 08.. ik denk dat het iets kleins is, of iets als rijden onder invloed of whatever (niet dat dat goed te praten is..) maar minder erg dan een kassa ontvoeren of een kind stelen toch..?!
Alle reacties Link kopieren
Geprobeerd? En toen?
Alle reacties Link kopieren
@frizzy... een paar hints gemaakt in de hoop dat hij er iets over los zou laten, verhaal van vriendin verteld, iets gezegd over dat mensen bij mij altijd 3 kansen krijgen (en dat is ook echt zo)

Maar omdat hij er zelf niet over begon heb ik het gelaten... ik durfde toch niet goed.

Maar ik heb nu wel een gesprek waar ik naar terug kan gaan, ("weetje nog dat ik laatst iets zei over die vriendin blabla heb jou ook gegoogled en wilde toch het eea vragen")



Zo iets... ik vind het gtewoon moeilijk...
Alle reacties Link kopieren
Poeh. Ik had eerder voor de directe manier gekozen. Nu maak je het jezelf wel lastig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizzy schreef op 01 november 2012 @ 14:27:

Poeh. Ik had eerder voor de directe manier gekozen. Nu maak je het jezelf wel lastig!Valt vast mee want ik vermoed dat mr mugshot niet bestaat
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hierin denk ik niet uitgaan van de Nederlandse standaard. Als hij in Amerika drie keer gepakt is voor rijden onder invloed, openbare dronkenschap en in bezit hebben van vijf gram wiet, dan kan het daar misschien wel zo zijn dat hij drie MugShots heeft, terwijl hij dan in de Nederlandse systemen niet met een foto eruit zou komen. Je kunt de Nederlandse manier dus niet als norm nemen hierin.

Als je aan het daten bent, kun je het toch ook gewoon ter sprake brengen? Zonder hem dan te hoeven vertellen dat je hem gegoogled hebt?
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom zou je niét gewoon kunnen zeggen dat je hem hebt gegoogled?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, wat mij betreft zou ik het ook gewoon zeggen Frizz, maar TO gaf aan dat ze daar moeite mee had, vandaar.

Ik zou gewoon vragen of hij een seriemoordenaar is. Kam t alleen maar meevallen
Alle reacties Link kopieren
quote:sunlight schreef op 01 november 2012 @ 14:46:



Ik zou gewoon vragen of hij een seriemoordenaar is. Kam t alleen maar meevallen
Alle reacties Link kopieren
of te laat komen onder het mom van, sorry ik ben wat laat, ik was aangehouden... zegggggg, ben jij wel eens aangehouden?:P
Alle reacties Link kopieren
quote:gypsygirl-1 schreef op 01 november 2012 @ 06:01:

[...]





Ik zeg haaai Babette..+ 1 Ook een big hello van mij Babette

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven