date,vraag

28-01-2012 19:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hi meiden, een vraag.

wat vinden jullie ervan als iemand je uitvraagt maar geen concreet plan maakt voor de date...

gaan jullie alsnog, help je hem met een idee bv.
Je bedoelt dat hij er nog niet op is teruggekomen? Want een plan zou voor mij niet hoeven, borreltje drinken is meer dan prima voor een 1e date .

Tsja, ik zou het nog even aankijken. Hoe leuk vind je hem om zélf het initiatief te nemen en een datumvoorstel te doen?

En waarom moet iemand een plan hebben trouwens? Oprechte vraag hoor.
Dan neem je zelf het heft in handen en stel je voor om iets te gaan doen wat jij leuk vind.
Heb je nu al eens een assertiviteitscursus gevolgd? Leuk als je een date hebt, kan je de hele date gaan zitten dimdammen wat jullie zullen gaan doen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Tsja, sommige mensen hoeven hun leven nou eenmaal niet van onder tot boven vol te plannen. Die verzinnen spontaan iets als het zo ver is.

En uitgaan is nou niet bepaald iets wat je nou echt hoeft te plannen.

Je spreekt af op een willekeurige locatie, vervolgens stap je het eerste beste café in wat er aardig uit ziet....... en voilá, je bent uit!

Valt het tegen, dan ga je naar één van die ander café's!

Simple as that!
Gewoon ja zeggen als je die persoon een kans wil geven, misschien heeft de persoon wel een idee maar misschien vind ie het leuk om je verassen?

Gewoon zeggen; Ja, ik ben benieuwd wat we gaan doen!

Zoiets?
Misschien hoopt hij dat je eerder ja zegt als je zelf inspraak kunt uitoefenen?
Ik zou ten alle tijden naar een leuke openbare plek gaan. Geen plannen? Dan kan er zowiezo ook niet veel verkeerd gaan. De keuze blijft natuurlijk nog wel bij jullie waar dat eene leuke openbare plekje zich zou bevinden. Een bioscoopje? Café of restaurantje? Zo veel ideën! Ik wens je alvast en graag veel plezier toe!
Ik zou gewoon eerst even ergens wat gaan drinken in een drukke tent. Voor een 1e date is het niet echt handig om dan meteen uit eten te gaan, stel dat het tegenvalt dan zit je dan met je bord eten voor je neus.

Valt de 1e date mee dan kan je naar de bios, uit eten, wandelen langs het strand ofzo iets. Ik zou hem dan nog niet meteen thuis uitnodigen. Dat zeker niet.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven