daten en man actief op DS

18-04-2012 13:06 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een maand whatsappen en eenkeer bellen en vervolgens eenstuk of vier dates die heel erg leuk gingen (van beide kanten) wordt ik nu onzeker. Ik vind de man heel leuk maar hij logt dus dagelijks in op een datingsite en dit voelt niet lekker. Ik heb zelf al maanden niet meer ingelogd maar zie hem dus af en toe als ik even gewoon kijk.

Andere mannen waar ik mee heb gedate haalden netjes tijdelijk hun profiel weg. Ik heb zoiets als je het leuk hebt samen dan is dat verder toch goed hoef je toch even niet meer op zoek of is het gewoon normaal in het begin en moet ik me er niets van aantrekken... Ik wordt er zo onzeker van
Hoe weet je dat hij dagelijks inlogt?

Of het normaal is weet ik niet, maar na 4 date's is hij blijkbaar nog niet zo zeker van zijn zaak dat hij alle optie's openhoudt. Misschien bij de volgende date eens rustig aankaarten.
Ik dacht dat die man tijdens het daten op zn nintendo ds zat te spelen, maar het was dus anders

Heb je het hem al gevraagd?
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 18 april 2012 @ 13:09:

Ik dacht dat die man tijdens het daten op zn nintendo ds zat te spelen, maar het was dus anders

Ik ook
quote:NymphadoraTonks schreef op 18 april 2012 @ 13:09:

Daar d8 ik ook in 1e instantie aan. Nintendo DS gamen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Maar hoe weet je wat hij doet als je niet inlogt?
Delete
Na vier dates kun je nog helemaal niet zeker van elkaar zijn, dus dat hij zijn profiel nog niet heeft verwijderd vind ik niet vreemd. Ik zou het nog even aankijken. En trouwens: zelf kijk je ook nog op die site. Welliswaar minder dan hij, maar je komt er wel.
Misschien kijkt hij wel of jij kijkt?
Tja, ik vind jullie nog eigenlijk best kort aan het daten. Hoe serieus is het? En is dat ook naar elkaar uitgesproken?
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Dalman en ik hebben ons ook pas na een paar maanden afgemeld. Toen we net aan het daten waren, logden we allebei nog wel eens in. Soms ook om elkaar plagerig nog eens een 'ik heb interesse' berichtje te sturen.

Heb er vertrouwen in dat het loopt zoals het loopt. Is moeilijk maar als het echt leuk loopt, doet hij echt niets meer met die site. En het staat hem vrij om zo kort in de start nog te kijken, toch? Je kunt hem zijn aandacht (en mogelijk liefde) echt niet afdwingen door hem (in je hoofd) te verbieden nog te kijken of op een andere manier andere vrouwen te spreken. Nu niet en eventueel later ook niet
Ik dacht ook serieus aan de nintendo
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Soms heb je ook gewoon leuke chatcontacten via een site. Althans, ik heb wel tijden, dat ik op dating/chatsites zit, dat ik mensen dagelijks spreek. En als het contact dan leuk is en over van alles en nog wat gaat (niet alleen over relaties en seks) dan kap je dat niet zo snel allemaal af.

Maarja ik kan hiervandaan niet zien wat de intenties zijn bij jouw meneer.
Kijk het even aan. Je kunt hier niets van zeggen. Als je straks nog een paar leuke dates hebt gehad, zou je eens voorzichtig kunnen vragen hoe hij het contact ziet tussen jullie.

Is het alleen leuk/vriendschappelijk? Of zou het meer kunnen worden? Op een gegeven moment mag je dat best vragen, je zit niet voor niks op een datingsite. Ik neem aan dat je hoopt er een leuke relatie aan over te houden.

Té lang daten zonder duidelijke bedoeling is zonde van je tijd en energie.

Maar laat het nog even zo, kijk wat er gebeurt.
Hij hoeft niet alleen maar in te loggen met het doel om actief te zoeken. Soms krijg je ook een notificatie dat je een berichtje hebt ontvangen en dat is het wel zo netjes om dan degene ook te beantwoorden. Dan moet je echter wel inloggen. Hoeft hij nog niet actief op zoek te zijn naar anderen.

Maar goed, ik zou het wel bespreekbaar maken, eventueel met een subtiele hint. Mijn huidige scharrel vertelde dat ze haar profiel zou uitzetten (dit na 3 dates) en onder het mom van 'het maakt niet uit wat jij doet maar ik schakel mijn profiel uit'. Toen vond ik het wel zo netjes om daarop ook mijn profiel daarop uit te zetten, ik werd er wel er wel door die opmerking op gewezen, zal maar zeggen.

Als je heel achterdochtig bent kun je een fake-profiel aanmaken en hem dan een berichtje sturen. Als hij dan hapt, maak je waarschijnlijk deel uit van een harem

Dit zijn allemaal wel precaire zaken, zo in het begin van een relatie. Heel herkenbaar
De meest mensen jagen zo bezeten het geluk na dat ze er aan voorbijlopen.
quote:Sean_39 schreef op 18 april 2012 @ 13:29:

Hij hoeft niet alleen maar in te loggen met het doel om actief te zoeken. Soms krijg je ook een notificatie dat je een berichtje hebt ontvangen en dat is het wel zo netjes om dan degene ook te beantwoorden. Dan moet je echter wel inloggen. Hoeft hij nog niet actief op zoek te zijn naar anderen.

Dat was het inderdaad bij ons ook.
Ik zou hem gewoon een 'interesse' berichtje sturen en kijken wat hij doet
Ik had ook genoeg gewone vrienden leren kennen via sites.

Een paar daarvan spreek ik nogsteeds wel eens terwijl mijn vriend en ik ondertussen drie jaar bij elkaar zijn en samenwonen.

Ik zou er niks achter zoeken hoor.
Nou wel een geruststelling jullie berichtjes te lezen.. Ik denk dat ik gewoon een beetje teleurgesteld was, maar dat hoeft helemaal niet.

Zodra ik iemand leuk begin te vinden wordt ik gewoon erg onzeker. Brengt hij mij niet helemaal thuis maar twee derde bijvoorbeeld. Dan zit ik alweer te piekeren. Of dat hij me vraagt wat ik wil doen op de volgende date en ik zeg het en hij stelt iets anders voor (wel met een reden). Hoe meer we daten hoe minder en korter hij whatsappt, ook zoiets waar ik me dan meteen zorgen over maak... echt vreselijk is dat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven