Daten met een christen
dinsdag 4 januari 2022 om 14:04
In september ontmoette ik een hele bijzondere man. Hij blijkt christelijk te zijn, maar niet heel streng. Ik ben niet gelovig. Sinds eind oktober zijn we aan het daten en we hebben het erg gezellig. Al van meerdere mensen heb ik gehoord dat we goed bij elkaar passen.
Echter, hij wil alleen met mij naar bed als hij verliefd is. Ik ben dat wel, maar hij vindt mij erg leuk en denkt dat het kan groeien. Ik ga steeds meer naar hem verlangen en heb dat vorige week met hem besproken. Hij wil me vaker zien en heeft ook zijn ouders al over mij verteld, dus ik heb goede hoop dat hij wel voor me wil gaan.
Zijn enige -korte- relatie strandde 15 jaar geleden. Dit is schijnbaar zijn enige moment van ervaring met zoenen en seks geweest. Ik heb een lange relatie gehad en veel gedatete en dat weet hij. Ik vermoed dat hij bang is om me te zoenen.
Qua geloof is hij niet streng en het voelt -buiten het gemis van intimiteit- op alle vlakken erg goed. Ik denk dat hij de liefde van mijn leven is en hoop dat hij verliefd op mij wordt.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Echter, hij wil alleen met mij naar bed als hij verliefd is. Ik ben dat wel, maar hij vindt mij erg leuk en denkt dat het kan groeien. Ik ga steeds meer naar hem verlangen en heb dat vorige week met hem besproken. Hij wil me vaker zien en heeft ook zijn ouders al over mij verteld, dus ik heb goede hoop dat hij wel voor me wil gaan.
Zijn enige -korte- relatie strandde 15 jaar geleden. Dit is schijnbaar zijn enige moment van ervaring met zoenen en seks geweest. Ik heb een lange relatie gehad en veel gedatete en dat weet hij. Ik vermoed dat hij bang is om me te zoenen.
Qua geloof is hij niet streng en het voelt -buiten het gemis van intimiteit- op alle vlakken erg goed. Ik denk dat hij de liefde van mijn leven is en hoop dat hij verliefd op mij wordt.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
vrijdag 7 januari 2022 om 18:04
vrijdag 7 januari 2022 om 18:20
Hij kan goed acteren: dat geloof ik meteen. Jammer dat jij hem niet gelooft op de schaarde momenten dat hij je wel de waarheid vertelt. Straks ben je 1-3 jaar verder en dat zegt hij: maar je wist toch dat wij geen afspraken over een relatie met elkaar hebben en dat ik nooit verliefd op je ben geweest.
Wanneer ga je het wel snappen?
Wanneer ga je het wel snappen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 7 januari 2022 om 20:05
Ik weet niet of TO nog terugkomt.
Volgens mij had ze niet verteld wat ze bij dat appen voelde.
Het klinkt wel raar, een dood Christelijk paard dat haar niet aanraakt en zegt dat hij misschien ooit wellicht liefde voor haar voelen, maar dat wel erotisch appt.
Dan is hij misschien inderdaad alleen maar een hele goede toneelspeler die TO alleen maar lekker zit te maken en alleen maar woorden laat zien en nooit daden zal laten zien.
Volgens mij had ze niet verteld wat ze bij dat appen voelde.
Het klinkt wel raar, een dood Christelijk paard dat haar niet aanraakt en zegt dat hij misschien ooit wellicht liefde voor haar voelen, maar dat wel erotisch appt.
Dan is hij misschien inderdaad alleen maar een hele goede toneelspeler die TO alleen maar lekker zit te maken en alleen maar woorden laat zien en nooit daden zal laten zien.
vrijdag 7 januari 2022 om 21:20
We weten nog niets over zijn geloof,greeneyedcoco schreef: ↑07-01-2022 21:18Bidden vooraf en om genade vragen na afloop? Of is dat te katholiek?