Daten met een christen
dinsdag 4 januari 2022 om 14:04
In september ontmoette ik een hele bijzondere man. Hij blijkt christelijk te zijn, maar niet heel streng. Ik ben niet gelovig. Sinds eind oktober zijn we aan het daten en we hebben het erg gezellig. Al van meerdere mensen heb ik gehoord dat we goed bij elkaar passen.
Echter, hij wil alleen met mij naar bed als hij verliefd is. Ik ben dat wel, maar hij vindt mij erg leuk en denkt dat het kan groeien. Ik ga steeds meer naar hem verlangen en heb dat vorige week met hem besproken. Hij wil me vaker zien en heeft ook zijn ouders al over mij verteld, dus ik heb goede hoop dat hij wel voor me wil gaan.
Zijn enige -korte- relatie strandde 15 jaar geleden. Dit is schijnbaar zijn enige moment van ervaring met zoenen en seks geweest. Ik heb een lange relatie gehad en veel gedatete en dat weet hij. Ik vermoed dat hij bang is om me te zoenen.
Qua geloof is hij niet streng en het voelt -buiten het gemis van intimiteit- op alle vlakken erg goed. Ik denk dat hij de liefde van mijn leven is en hoop dat hij verliefd op mij wordt.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Echter, hij wil alleen met mij naar bed als hij verliefd is. Ik ben dat wel, maar hij vindt mij erg leuk en denkt dat het kan groeien. Ik ga steeds meer naar hem verlangen en heb dat vorige week met hem besproken. Hij wil me vaker zien en heeft ook zijn ouders al over mij verteld, dus ik heb goede hoop dat hij wel voor me wil gaan.
Zijn enige -korte- relatie strandde 15 jaar geleden. Dit is schijnbaar zijn enige moment van ervaring met zoenen en seks geweest. Ik heb een lange relatie gehad en veel gedatete en dat weet hij. Ik vermoed dat hij bang is om me te zoenen.
Qua geloof is hij niet streng en het voelt -buiten het gemis van intimiteit- op alle vlakken erg goed. Ik denk dat hij de liefde van mijn leven is en hoop dat hij verliefd op mij wordt.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
donderdag 6 januari 2022 om 09:54
Hahahahhaah christus te paard ik moest gewoon bijkomen van het lachen
Maar serieus zelfs in het gesprek geeft hij aan haar niet echt leuk te vinden na al die tijd "denk dat er wel liefde inzit" zou daar echt voor passen TO
donderdag 6 januari 2022 om 11:22
donderdag 6 januari 2022 om 11:36
Zelfs als gelovige moest ik hier heel erg hard om lachen..
Welk ander topic?
In the end everything will be okay, if it's not, it is not the end!
donderdag 6 januari 2022 om 11:50
En je bent dat nu weer aan het doen.
Ik herken het wel hoor, het continu blijven herbeleven van het trauma uit je kindertijd. Het is een koude kermis, maar moeilijk om mee te stoppen, toen ik in therapie zat deed ik het ook nog steeds. Blijkbaar is die praktijkervaring noodzakelijk om ervan te leren.
donderdag 6 januari 2022 om 16:35
Die waar de TO een spannend verhaal van 3000 woorden had geschreven over hoe ze twintig jaar lang zich seksueel heeft ingehouden en nu eindelijk zich had laten gaan en is vreemdgegaan en iedereen met popcorn klaar zat om te weten hoe het zou aflopen en TO toen is gevlogen en de OP met zich heeft meegenomen en wij met de popcorn achterbleven.Rachel-Green schreef: ↑06-01-2022 11:36Zelfs als gelovige moest ik hier heel erg hard om lachen..
Welk ander topic?
donderdag 6 januari 2022 om 16:40
Wij willen ook wel een spannend verhaal DinaDina1980 schreef: ↑06-01-2022 16:35Die waar de TO een spannend verhaal van 3000 woorden had geschreven over hoe ze twintig jaar lang zich seksueel heeft ingehouden en nu eindelijk zich had laten gaan en is vreemdgegaan en iedereen met popcorn klaar zat om te weten hoe het zou aflopen en TO toen is gevlogen en de OP met zich heeft meegenomen en wij met de popcorn achterbleven.![]()
donderdag 6 januari 2022 om 17:02
Als jij dit al ziet als een one in a million, dan vraag ik me af wat voor andere mannen je ooit hebt gedate?!
Serieus, je ziet in hem de liefde van je leven? Al 2 maanden aan het daten en nog niet het eelt op elkaars kin gezoend?
Ik vind dat je vooral veel voor hem invult, maar erg onaantrekkelijk die zgn onzekerheid voor een 46-jarige man……..
Live Life to the fullest