daten

24-03-2011 10:27 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben nieuw in de dating markt. Iemand goede tips voor online daten?

gr Charlotte
nee helaas.

ben ermee gestopt, ontmoette alleen vreemde mannen.
wij slapen nooit.
ik heb mijn account wel op RP laten staan.

kreeg vanochtend een berichtje van een 27 jarige. hij wil een bus slagroom halen bij de dichtstbijzijnde winkel waar we daten.

dan in een steegje mij onder de slagroom spuiten en dat aflikken.

maar niet teveel slagroom, anders wordt hij misselijk......
wij slapen nooit.
paiq.nl vind ik zelf wel leuk én is gratis
by the way, mijn laatste internetdate droeg een felgroene ribbroek met golfende pinguins er op. Dit gecombineerd met een blonde afro blowout (stond NIET op de foto) en 10 cm minder lengte dan hij had beweerd. Hij was aardig maar kon daarbij geen fatsoenlijk gesprek op gang houden behalve als het over hemzelf ging.
hahaha, golfende pinguins!!

ik had ooit een date met een cokesnuiver, was nog steeds bang voor zijn ex van 10 jaar geleden. na die ex was hij weer getrouwd, kind en gescheiden.

die 1e ex had hem gebruikt als kok en huisman, zo,n 12 jaar lang.

daar ging het gesprek de hele tijd over.

en dan dat akelige gesnuif als hij weer van de wc kwam, helemaal vol van zichzelf.

wat na ong 20 min afzakte naar klaagzangen.....
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 24 maart 2011 @ 10:45:

ik heb mijn account wel op RP laten staan.

kreeg vanochtend een berichtje van een 27 jarige. hij wil een bus slagroom halen bij de dichtstbijzijnde winkel waar we daten.

dan in een steegje mij onder de slagroom spuiten en dat aflikken.

maar niet teveel slagroom, anders wordt hij misselijk......