daten

24-03-2011 10:27 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben nieuw in de dating markt. Iemand goede tips voor online daten?

gr Charlotte
nee helaas.

ben ermee gestopt, ontmoette alleen vreemde mannen.
wij slapen nooit.
ik heb mijn account wel op RP laten staan.

kreeg vanochtend een berichtje van een 27 jarige. hij wil een bus slagroom halen bij de dichtstbijzijnde winkel waar we daten.

dan in een steegje mij onder de slagroom spuiten en dat aflikken.

maar niet teveel slagroom, anders wordt hij misselijk......
wij slapen nooit.
paiq.nl vind ik zelf wel leuk én is gratis
by the way, mijn laatste internetdate droeg een felgroene ribbroek met golfende pinguins er op. Dit gecombineerd met een blonde afro blowout (stond NIET op de foto) en 10 cm minder lengte dan hij had beweerd. Hij was aardig maar kon daarbij geen fatsoenlijk gesprek op gang houden behalve als het over hemzelf ging.
hahaha, golfende pinguins!!

ik had ooit een date met een cokesnuiver, was nog steeds bang voor zijn ex van 10 jaar geleden. na die ex was hij weer getrouwd, kind en gescheiden.

die 1e ex had hem gebruikt als kok en huisman, zo,n 12 jaar lang.

daar ging het gesprek de hele tijd over.

en dan dat akelige gesnuif als hij weer van de wc kwam, helemaal vol van zichzelf.

wat na ong 20 min afzakte naar klaagzangen.....
wij slapen nooit.
quote:valentinamaria schreef op 24 maart 2011 @ 10:45:

ik heb mijn account wel op RP laten staan.

kreeg vanochtend een berichtje van een 27 jarige. hij wil een bus slagroom halen bij de dichtstbijzijnde winkel waar we daten.

dan in een steegje mij onder de slagroom spuiten en dat aflikken.

maar niet teveel slagroom, anders wordt hij misselijk......

Ik adviseer je om eerst een tijdje te mailen/chatten. Dan krijg je al een eerste indicatie of het zou kunnen klikken. En dan na een tijdje (je bepaalt zelf hoe lang) wat afspreken (openbare gelegenheid uiteraard..). Er zal waarschijnlijk een heleboel tussen zitten waarvan je denkt: dit wordt hem niet. Maar hij kan er zomaar tussen zitten. Ik ben mijn verloofde ook bij een datingsite tegengekomen. (paiq, heel leuk, want je gaat niet meteen op de foto af. Je ´dismissed´een heleboel mannen op hun uiterlijk bij sites als RP, was mijn ervaring in ieder geval.) We hebben eerst rustig gedate, zonder verwachtingen (ik had al best wel veel dates gehad toen ik met hem ging daten dus mijn verwachtingen waren al behoorlijk naar beneden bijgesteld ), en opeens was daar de vonk en nu gaan we trouwen!

Succes met het daten, enjoy!
mijn 1e date was natuurlijk de klassieke, iemand met een relatie. wat hij niet gezegd had.
wij slapen nooit.
daarna een date met iemand die tot mijn grote schrik 2.10 was ipv 192m, oerlelijk, rijk en verwaand (sjaaltje, manchetknopen aan een gewoon overhemd)

hij bleef maar nootjes eten en besproeide mij daar rijkelijk mee tijdens ons gesprek.

had al een hotelkamer besproken en daar een paar flessen champagne neergezet.

ik had daar geen zin in, en ben vertrokken

kreeg ik nog een smsje;,, t was heel amusant, maar je bent te opportunistisch.,,

heb maar niks teruggestuurd/.
wij slapen nooit.
was heel raar trouwens, ik had 2 weken met hem gemaild, gesmst en gevbeld. wat heel leuk was.

een totaal andere man in het echt.
wij slapen nooit.
en begin niet aan lexamore.

hartstikke duur, en de matchende profielen zijn ineens geen lid meer wanneer je wilt reageren.
wij slapen nooit.
hmm tips niet echt wel waarschuwing veel kerels zitten er alleen om makkelijk een wip te scoren,en veel leugenaars

Maar pas gewon goed op
Eens met het bovenstaande. Kritisch blijven, eerst een poosje mailen/bellen om te zien of de man in kwestie een gesprek kan gaande houden en dezelfde interesses heeft als jij (of uberhaupt interesses heeft, want er zitten nogal wat kleurloze figuren tussen).

Eerste keer ergens op een openbare plaats afspreken, liefst voor een activiteit die niet te lang duurt (kopje koffie op een terras of zo), zodat je snel weg kunt als het een afschuwelijke misser blijkt te zijn.

Genoeg gevoel voor humor houden om te kunnen lachen om alle vreemde types die je ongetwijfeld zult ontmoeten. Maar er zitten zeker ook leuke mannen op dat soort sites. Succes!
Even een beetje tegengas:

Als man moet je ook op je hoede zijn.

Datingsites worden ook bevolkt door uiterst onaantrekkelijke vrouwen. Vaak zonder enige schoonheid of zelfs vruchtbaarheid.

De meeste eisenlijsten zijn ellenlang. Vaak wordt er meer gevraagd dan geboden. Iedereen wil erop vooruit.
een vriend van mij klaagt daar ook over henk-jan.

op een gegeven moment hadden we bijna wedstrijden; wie heeft de meest hilarische dates?

we hebben in elk geval wel veel gelachen.
wij slapen nooit.
quote:Henkjan41 schreef op 24 maart 2011 @ 14:05:

De meeste eisenlijsten zijn ellenlang. Vaak wordt er meer gevraagd dan geboden. Iedereen wil erop vooruit.Uiteraard wil je erop vooruit. De eisenlijstjes moet je ook als indicaties zien van waar je naar op zoek bent, wat je leuk vindt in iemand. Je moet toch ergens beginnen? Maar dat is wel het leuke van een site als Paiq. Je begint gewoon met chatten zonder dat je die eisenlijstjes voorgeschoteld krijgt. Je wordt wel gematched aan de hand van een vragenlijst. Ik matchte 98% met mijn verloofde en dat klopte ook! Ze kunnen er natuurlijk ook hopeloos naast zitten, maar dat terzijde..
Ben ook al een tijdje actief op paiq en heb met veel 97% matches gechat. Een paar keer gedate, maar liep op niets uit. Tijdje terug heb ik er een jongen (nou ja man als je ouder dan 30 bent haha) leren kennen. Langere tijd gechat met elkaar en nu .....joehoe! Kan natuurlijk nog niet zeggen dat dit de vader van mijn kinderen zal worden, maar het voelt echt heel goed!

Hoe langer je met iemand chat hoe meer je schift, is mijn idee. Op een gegeven moment haken de vreemde mannen en die meteen iets van je willen af. En tuurlijk is niet iedere eerste date bij voorbaat je toekomstige man en moet je geduld hebben.

Heb meerdere vrienden en familieleden die hun partner op internet hebben leren kennen en dat zijn allemaal normale mensen hoor, haha.
quote:Henkjan41 schreef op 24 maart 2011 @ 14:05:

Datingsites worden ook bevolkt door uiterst onaantrekkelijke vrouwen. Vaak zonder enige schoonheid of zelfs vruchtbaarheid.

.

Tsja maar op ieder potje past een dekseltje en ben ik blij dat niet alle mannen alleen (of in eerste instantie) afgaan op uiterlijk. (Helaas ben ik niet een van de slanksten en haken veel mannen daarop af, maar neemt niet weg dat ik verder echt een leuke persoon ben, al zeg ik het zelf ;). Nou ja ik bedoel innerlijk speelt toch gelukkig ook wel mee voor bepaalde mannen.)

En dat wat je zegt over vrichtbaarheid begrijp ik niet helemaal geloof ik. Dat weet je toch nooit? (Ook niet van die knappe slanke blondine met een bul op zak die over alles kan meepraten en nooit zeurt en gewoon het huishouden doet?)
Goede tip voor online daten:

Maak een emailadres aan met een fictieve naam. En gebruik dat adres ook voor MSN.

Zo kun je geheel anoniem met iemand mailen of chatten en op die manier een idee krijgen of je leuk kunt praten met diegene.

Ik was in het begin zo naief om een emailadres te gebruiken met mijn achternaam erin. Terwijl ik mijn hyves gewoon openbaar heb. Dan kunnen mensen van alles over je vinden en dat is niet prettig.

Qua woonplaats ook altijd iets noemen dat in de buurt ligt ipv je eigen plaats. Tenzij je in grote stad woont.
quote:Moonlight82 schreef op 24 maart 2011 @ 16:48:

Qua woonplaats ook altijd iets noemen dat in de buurt ligt ipv je eigen plaats. Tenzij je in grote stad woont.Goeie. En als je op foto zoekt, iemand kan HEEL voordelig op de foto staan. Beter als je meer foto's van dezelfde persoon bekijkt, voor een betere indruk.
*zucht*

On line daten, the good old days

Ik heb het altijd superleuk gevonden!

Hele leuke dates gehad, minder leuke dates gehad maar nooit vage mannen.

Was ook nooit zo van het ellenlang mailen en/of chatten

Ik denk alleen dat je insteek een leuke avond moet zijn, en niet op stap met de toekomstige vader van je kinderen

Haalt een hoop stress op voorhand weg denk ik.

2 van mijn beste vrienden ken ik via RP

Met een aantal dates een beetje gescharreld, een keer echt verliefd geweest en uiteindelijk mijn grote liefde tegen gekomen op een sportevenement

(o ja, ik was ook zo'n dare devil blijkbaar want ik nodigde dates gewoon bij mij thuis uit hoor.....)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En regel 1: nooit bij jou of hem thuis
Ik vond het ook een hele leuke tijd.

De spanning van het mailen. Afspreken. Er naar toe leven. Soms een tegenvaller. Soms een leuke avond, maar niet meer dan dat. Een paar keer vaker afgesproken met iemand.

En nu.... ken ik mijn vriend alweer bijna 2jaar via RP.

Gewoon niets verwachten en genieten van het mailen en de afspraakjes.

TO, heb jij je al ingeschreven ergens?
quote:Moonlight82 schreef op 24 maart 2011 @ 20:45:

En regel 1: nooit bij jou of hem thuis *kijkt onschuldig*

Maar ik heb een hele enge hond hoor...

Weet je, ik heb dat echt nooit begrepen

Als ik een kerel zou oppikken voor een ONS, dan neem ik hem toch ook gelijk mee naar huis?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ik was in t begin ook zo dom om geen 2e msn aan te maken.

gauw afgeleerd na tijdje gemaild te hebben met iemand die behoorlijk begon te stalken.

op een gegeven moment stuurde hij een foto met ontbloot bovenlijf, zonder gezicht. prachtig lijf, alleen was de sukkel vergeten de reclame van diesel erbij weg te halen.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven