Daten

14-07-2008 22:22 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe gedraag je je tijdens een date?

Do's

&

Dont's voor succesvol daten op een rij!
Gosh allemensen, wees toch gewoon lekker jezelf! Iedereen is onderhand zo moe van al die regeltjes en niemand weet meer waar die écht aan toe is. Al die how-to-date-zelfhulpboeken met hun tips voor man en vrouw: als een meid nee zegt, bedoelen ze eigenlijk ja (leren mannen) maar dat is ook 5 van de 10 x niet waar , dus wat wil je nu? mannen niet te snel bellen want dan ben je een stumper, vrouw: speel hard-to-get jaja, dus zit vrouw dagenlang bij de telefoon te wachten onder het mom van laat de man maar jagen terwijl de man denkt dat ze geen interesse heeft. hoe moest die vent dat weten dan? uit die 1003 subtiele tekens die vrouwen geven maar mannen echt niet kunnen lezen?

er worden hier elke dag topics geopend over dit soort onderwerpen, boeken vol geschreven, terwijl de vraag zo simpel kan zijn: vind je me leuk of niet?

Gooi die hele date-etiquette eens overboord, het helpt niet, het klopt niet en het maakt dingen alleen maar gecompliceerder.

Dus mond open en zeg eens wat je denkt!

geen seks op de eerste date? onzin, als het klinkt dan klikt het toch? als ik een vent zou treffen die op basis daarvan gaat lopen lekken dat ik daarom misschien weleens easy-to-get zou zijn, is niet mijn droompartner want die had niet hetzelfde gevoel als ik die avond.misschien in ieder geval lol gehad met hem als een one-night-stand.

Maar goed draaf door, het irriteert me gewoon nogal en vind het gewoon zonde, want denk dat door dit soort gesodemieter er nogal wat (leuke) relaties (in spé) op zijn stuk gelopen.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens Miessteph, behalve over het sex-op-eerste-date/ gedeelte.

Ik pleit voor geen sex op de eerste date, of eigenlijk geen sex voordat je iemand echt een beetje kent. Niet omdat je dan easy bent ... maar gewoon uit zelf bescherming. Als je iemand echt heel leuk vindt, dan is het gewoon niet verstandig om daar direct mee naar bed te gaan... vooral vanuit positie van de vrouw. Je moet niet alleen je gevoel volgen maar ook wel echt je verstand. Ik spreek vooral vanuit mijzelf maar ik weet dat dit bij meer vrouwen zo is... Nadat je met iemand naar bed geweest bent, voel je heel kwetsbaar en stel je jezelf al snel afhankelijk op. Dan verwacht je wel dat hij belt ... en dan is de 'pijn' alleen maar groter als dit niet het geval is, dan voelen vrouwen zich gauw 'gebruikt'. Die topics heb ik hier ook vaak voorbij zien komen.
"Bedenk U goed wat U met Uw pussy-power doet"

Niet alle mannen willen direct seks op de eerste date hoor...
Beter gezegd: zien seks als absolute noodzaak voor een geslaagde eerste date.

Hard-2-get kan leuk zijn, maar maak er geen sport van aub
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 14 juli 2008 @ 23:17:

[...]

hmm waarom mag hij de rekening niet betalen?

Ik vind het eigenlijk wel kunnen dat mannen dat doen,,,,

ja, sex ok,,,maar ja ligt er ook maar aan hoe het gaat,,,toch?Natuurlijk betalen wij mannen de rekening. Ik zou me nogal lullig voelen als ik de vrouw liet betalen. Zeker de eerste keer!
quote:Rubina schreef op 15 juli 2008 @ 01:22:

Ik ben het gedeeltelijk met je eens Miessteph, behalve over het sex-op-eerste-date/ gedeelte.

Ik pleit voor geen sex op de eerste date, of eigenlijk geen sex voordat je iemand echt een beetje kent. Niet omdat je dan easy bent ... maar gewoon uit zelf bescherming. Als je iemand echt heel leuk vindt, dan is het gewoon niet verstandig om daar direct mee naar bed te gaan... vooral vanuit positie van de vrouw. Je moet niet alleen je gevoel volgen maar ook wel echt je verstand. Ik spreek vooral vanuit mijzelf maar ik weet dat dit bij meer vrouwen zo is... Nadat je met iemand naar bed geweest bent, voel je heel kwetsbaar en stel je jezelf al snel afhankelijk op. Dan verwacht je wel dat hij belt ... en dan is de 'pijn' alleen maar groter als dit niet het geval is, dan voelen vrouwen zich gauw 'gebruikt'. Die topics heb ik hier ook vaak voorbij zien komen.Mooi verwoord. Helemaal mee eens
Hard2get: als ik zo'n dame tegenkom denk ik dat ze me niet wil.
Dan speelt ze het niet goed. Nou ben ik ook tégen spelletjes spelen om het spel. Maar een beetje teasen is okay.

Je merkt echt wel het verschil tussen niet willen of later willen.
Normaal had ik het grootste woord op een date totaal zelfverzekerd.. Maar de date die ik met mijn vriend had klapte ik helemaal dicht.. Durfde hem niet aan te kijken keek de hele tijd naar tafel, naar buiten of wat dan ook.. Superverlegen was ik.. En toen zijn voet onder de tafel de mijne zocht werd ik vermoedelijk nog roder.. Waardoor dit kwam geen idee maar nog steeds krijgt hij mij aan het blozen na bijna 2,5 jr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven