datingsite paiq
vrijdag 15 juni 2012 om 11:50
Nog even een vraagje,
Ligt het aan mij, of zijn alle vrouwen in noord nederland op Paiq ontzettend passief? Ze reageren erg kort en soms niet, verder komen ze totaal ongeïnteresseerd over.
Hebben ze allang een scharrel? Verder zijn de antwoorden vaak hetzelfde.
Misschien heb ik de vragen verkeerd beantwoord bij het maken van een profiel
Ligt het aan mij, of zijn alle vrouwen in noord nederland op Paiq ontzettend passief? Ze reageren erg kort en soms niet, verder komen ze totaal ongeïnteresseerd over.
Hebben ze allang een scharrel? Verder zijn de antwoorden vaak hetzelfde.
Misschien heb ik de vragen verkeerd beantwoord bij het maken van een profiel
vrijdag 3 augustus 2012 om 12:39
Laat antwoord Ferrero, maar de vrouwen hebben het vaak druk. Heb gehoord dat de mannen meestal een paar dames hebben en de vrouwen krijgen een hele lijst. Als je als vrouw nog niet weet hoe alles werkt en de matchfunctie niet uit zet dan krijg je het heel druk.
Vandaar misschien dat mensen wat kortaf lijken te zijn.
Vandaar misschien dat mensen wat kortaf lijken te zijn.
vrijdag 3 augustus 2012 om 14:07
Ahaa, dat wist ik niet,
Ik ben sowieso al afgehaakt van Paiq. Het een beetje blind oppervlakkig kletsen tegen iemand waar ik niets van zie, niets van weet. Dat motiveert niet bepaald.
Pepper lijkt me wel wat, visueel en geen eigen verhaal maar antwoorden op zelf bepaalde vragen.
Dan weet ik of iemand een beetje dezelfde denkwijze heeft, er interessant uitziet, voordat ik er een half uur of langer mee ga chatten.
Na zo'n 15 personen begint dat toch een beetje te vervelen.
Voor mij werkt het gewoon niet.
Ik ben sowieso al afgehaakt van Paiq. Het een beetje blind oppervlakkig kletsen tegen iemand waar ik niets van zie, niets van weet. Dat motiveert niet bepaald.
Pepper lijkt me wel wat, visueel en geen eigen verhaal maar antwoorden op zelf bepaalde vragen.
Dan weet ik of iemand een beetje dezelfde denkwijze heeft, er interessant uitziet, voordat ik er een half uur of langer mee ga chatten.
Na zo'n 15 personen begint dat toch een beetje te vervelen.
Voor mij werkt het gewoon niet.