de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
quote:Franck schreef op 13 november 2009 @ 15:23:

@ HoiPippiLangkous: ja, dat zou ik zeker vreemd vinden, als het waar is....Ik vind het ook vreemd als mensen sex hebben in de sauna, maar toch zijn er mensen die dat doen. Dus.
Grief is just love with nowhere to go
Misschien was buuf uit op een kwartetje en voelt ze zich nu gepasseerd.
frank heeft sex in de sauna??? Geeft niet frank, ik ook maar wel in onze eigen sauna..haha
quote:Feesie schreef op 13 november 2009 @ 15:20:

Ik ben het dan weer met Franck eens. Het zou in mijn brein niet opkomen om dat meteen, in live-action op het forum te gooien. Hangt er denk ik vanaf wat voor soort gebruiker je bent, ik ben niet zo van lief en leed delen.

Geen kritiek hoor, maar de mogelijkheid zou gewoon echt niet bij me opkomen.

Erge rare buurman trouwens, dus sterkte. Niet leuk.En dat weet je dus niet. Hoe jij zult reageren wanneer jou iets soortgelijks overkomt.
@Franck: Volgens mij is de regel hier dat als je denkt dat iemand een trol is, dat je dat aan de angels meldt. En dat je dus niet het topic gaat vervuilen met een discussie hierover.
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 15:23:

Keiharde muziek nu hiernaast..dertigers hebben tegenwoordig toch ook al last van de peno pauze????

Ze willen vast niet dat jij hoort dat ze knallende ruzie hebben

BTW als deze ongein tot vanavond laat voortduurt kun je nog altijd een melding maken van geluidsoverlast .
De buurvrouw zelf is nog aan het werk.

Ik ga me lekker douchen en optutten voor een leuke avond!

Heel erg bedankt allemaal!! En die katten maffia hou ik in gedachten..
Veel plezier vanavond!

De firma Biereco/The Mob geeft je een lekker kopje en een ferme klauw. Ze staan voor je klaar, zeker voor wat extra natvoer, vis of kalkoen
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 15:36:

Heel erg bedankt allemaal!! En die katten maffia hou ik in gedachten..Inderdaad, gewoon lekker doorgaan met je eigen leven! Veel plezier vanavond, en niet al te lang bij buurman stil blijven staan.
Ik zit echt te wachten op een topic 'de buurvrouw beweert dat mijn man haar wil, wat nu?'

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:traincha2 schreef op 13 november 2009 @ 15:29:

[...]

En dat weet je dus niet. Hoe jij zult reageren wanneer jou iets soortgelijks overkomt.Inderdaad, ik weet niet hoe ik zou reageren. Maar ik durf er toch echt mijn hand voor in het vuur te steken dat ik hier niet zou posten. Misschien wel omdat ik zo oud ben dat ik computers stiekem nog zie als uitgebreide typmachines, en niet als onderdeel van mijn sociale omgeving. Ik heb ook geen hyves, facebook, msn en al die andere sociale dingen die zich online afspelen.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:Feesie schreef op 13 november 2009 @ 15:49:

[...]

Inderdaad, ik weet niet hoe ik zou reageren. Maar ik durf er toch echt mijn hand voor in het vuur te steken dat ik hier niet zou posten. Misschien wel omdat ik zo oud ben dat ik computers stiekem nog zie als uitgebreide typmachines, en niet als onderdeel van mijn sociale omgeving. Ik heb ook geen hyves, facebook, msn en al die andere sociale dingen die zich online afspelen.

Het forum is ook een sociaal ding online. Anders zou je hier niet zijn en meepraten.

Anyways, het was en is vervelend voor TO, echter, ik heb wel een paar stuipen van het lachen gehad vanmiddag.

Gelukkig heeft TO zelf ook humor.

Nu moet ik me weer even bemoeien met de ballen van Djoels haar vader, in mijn persoonlijke ruimte.
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 14:33:

Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan!! De kinderen zijn logeren zodat wij vanavond lekker weg kunnen en dan moet ik me op me vrije avond bij de buren uit een belachelijke situatie praten!! Ik ga vanavond lekker dansen en de buren vechten het maar uit!! Hoop dat mijn man het ook zo ziet.

Ga lekker op stap samen!

Ik ben nog niet bijgelezen, maar het lijkt me dat je deze dag al genoeg niet-leuke-shit gehad hebt, het wordt tijd voor wat lol vanavond!

Het lijkt me nu ook niet het moment om met de buren te praten.
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 15:36:

Heel erg bedankt allemaal!! En die katten maffia hou ik in gedachten..

Nou, choco, als jij je gaat douchen, ga ik dat ook doen; ben ik weer lekker schoon en fris.

http://www.youtube.com/watch?v=ubJG5TtxIsU
Uitlokkert!
quote:Feesie schreef op 13 november 2009 @ 15:49:

[...]

Inderdaad, ik weet niet hoe ik zou reageren. Maar ik durf er toch echt mijn hand voor in het vuur te steken dat ik hier niet zou posten. Misschien wel omdat ik zo oud ben dat ik computers stiekem nog zie als uitgebreide typmachines, en niet als onderdeel van mijn sociale omgeving. Ik heb ook geen hyves, facebook, msn en al die andere sociale dingen die zich online afspelen.Je vergeet het Viva forum.......en nu niet roomser zijn dan de paus, want je bent hier nog steeds actief.
quote:yasmijn schreef op 13 november 2009 @ 16:01:

Uitlokkert!

Ja, zo ben ik. Altijd maar op zoek naar geile buurmannen. Come to think of it: Choco, waar woon je?
hoi chocoladereep,

Eigenlijk kan ik het je buurman niet eens kwalijk nemen, ik vergrijp me ook geregeld aan chocolade Je hebt met je topic mijn saaie poetsmiddag veel leuker gemaakt, ff een raam zemen f5-en nog een raam f5-en. Nog bedankt hiervoor.

Geniet van je avondje uit met je eigen vent die je gelijk gelooft, zijn verstand gebruikt (niet gaat meppen)en er ook nog de humor van kan inzien.

Laat de buren het lekker uitzoeken (al vind ik de buuv wel sneu), ik denk dat de buurman zich nou wel gedeisd houdt. Zou wel erg stom zijn over jou te gaan roddelen, toch.

Ik ga vanavond ook nog even checken op topics over versierende buurvrouwen ;)
quote:Artemis schreef op 13 november 2009 @ 14:53:

[...]

En waarom niet? Nee heb je en... daar blijft het ook bij.

Idd, hij had geen vriendin meer. En eigenlijk was het natuurlijk ook mijn schuld, had ik maar niet zo schoon en fris moeten zijn.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
DS is lichtelijk moutarde
Heb ff niet alles bijgelezen (wel de sms van de buurvrouw, je zou bijna denken dat het afgesproken werk is van je buren ofzo), maar wat zei je man nou toen hij thuiskwam? Of komt daar het idee van om vanavond even lekker eruit te gaan?
quote:yasmijn schreef op 13 november 2009 @ 16:21:

DS is lichtelijk moutarde Welnee, hij blijft grappig, die buurman van mij.
update:

Buurvrouw is thuisgekomen en het is nu heel erg gezellig naast ons..not
Jemig wat een debiel van een vent zeg! Groot gelijk dat je je avondje niet laat verpesten door zo'n knurft.

Ik vind het op zich niet zo heel raar dat de buurvrouw haar man gelooft, net zoals jouw man gelijk jou gelooft. Alleen, jij weet wel beter natuurlijk! Wat een griezel zeg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven