de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
quote:Franck schreef op 13 november 2009 @ 15:10:

Ik vind het alleen vreemd dat het eerste wat je doet na zoiets is om het op het forum hier te zetten en de tijd te nemen om er uitgebreid over door te praten... Nog voordat je je vriend/man of een vriendin ofzo belt....En een buurman die de buuf meteen vol op de bek pakt vindt je niet vreemd????
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Inderdaad, Djoels!
quote:Djoels schreef op 13 november 2009 @ 15:12:

Waar had ze binnen 10 minuten zoveel meer steun kunnen vinden dan Franck?Daarom dus
Waarom is het vreemd, Franck? Soms is het prettiger om eerst even anoniem je verhaal te kunnen doen. Bovendien kan ik me voorstellen dat je behoorlijk van slag bent.
ja dat snap ik..vond ik ook altijd raar als iemand dat deed..maar toch gedaan als reactie..ik zat ook op het forum toen de bel ging en wist daarna echt ff niet of ik me man wel wilde bellen.snap je?
quote:Wiebenik81 schreef op 13 november 2009 @ 14:04:

Lekker hoor, loop ik in de kalverstraat, krijg ik een sms van een vriendin dat ik snel naar het forum moet gaan, spannend topic! Ik mis ook altijd alles...

(heb wel al lopend op mijn mobiel de eerste pagina's gelezen...het is toch te erg?)

Wauw, ik wou dat ik zo'n vriendin had!

Oproepje: vriendin gezocht die mij op spannende topics wijst!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 13 november 2009 @ 15:13:

[...]

En een buurman die de buuf meteen vol op de bek pakt vindt je niet vreemd????Hear, hear HPL. Dat je je daar niet drukker over maakt Franck, dat vind ik nogal vreemd.
Gelijk vertellen aan je vriend!
ik vind jullie wel heel erg lief hoor!!! De volgende keer roep ik de knokploeg van het forum!
quote:alice33 schreef op 13 november 2009 @ 15:15:

[...]

Hear, hear HPL. Dat je je daar niet drukker over maakt Franck, dat vind ik nogal vreemd.Ja, ik ook.
We komen direct langs en de firma Biereco / the Mob heeft ook al hulp toegezegd.
quote:leefjeleven schreef op 13 november 2009 @ 15:16:

Gelijk vertellen aan je vriend!
Waar is Fleur eigenlijk met haar Joego's?
We nemen wel een Joego mee
Ik ben het dan weer met Franck eens. Het zou in mijn brein niet opkomen om dat meteen, in live-action op het forum te gooien. Hangt er denk ik vanaf wat voor soort gebruiker je bent, ik ben niet zo van lief en leed delen.

Geen kritiek hoor, maar de mogelijkheid zou gewoon echt niet bij me opkomen.

Erge rare buurman trouwens, dus sterkte. Niet leuk.
mahna mahna tuduuuudududu
Hahahahahaah MissC
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 15:06:

maleficent, denk je dat echt?? haha

Nou ja, ik hoop het niet natuurlijk

Is gewoon kut, problemen met de buren. Vooral als je er echt niks aan kunt doen. Wonen jullie koop of huur? Kan je er snel vanaf als je er klaar mee bent?
Grief is just love with nowhere to go
@ HoiPippiLangkous: ja, dat zou ik zeker vreemd vinden, als het waar is....
Keiharde muziek nu hiernaast..dertigers hebben tegenwoordig toch ook al last van de peno pauze????
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 15:23:

Keiharde muziek nu hiernaast..dertigers hebben tegenwoordig toch ook al last van de peno pauze????Wat heeft keiharde muziek te maken met de penopauze?
quote:Franck schreef op 13 november 2009 @ 15:23:

Waarom moet dat 'als het waar is' er achter? Omdat iemand niet reageert zoals jij 'normaal' vindt is het niet waar?

Dat is nou precies de houding waar veel vrouwen na een dergelijke ervaring tegenaan lopen. Ze hebben niet gedaan wat de ander zou doen en 'dus' liegen ze. Meestal gaat dit samen met opmerkingen over zelf uitlokken enzo.

Keiharde muziek nu hiernaast..dertigers hebben tegenwoordig toch ook al last van de peno pauze????Agossie, is ie zo verdrietig dat ie een blauwtje heeft gelopen?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Keiharde muziek nu hiernaast..dertigers hebben tegenwoordig toch ook al last van de peno pauze????Ik denk eerder verlengde puberteit, dat ze je uitdagen.
Het is een koophuis waar we toch wel ong 15 jaar wilden blijven. Met een beetje geluk staat er hiernaast binnenkort een te koop bord in de tuin. Tja en wie denkt dat ik dit verzin..zou wel heel sneu zijn.
quote:Franck schreef op 13 november 2009 @ 15:23:

Ik vind dergelijke verdachtmakingen bijzonder ergelijk, waarom zou het volgens jou niet waar zijn?

Wat een bijzonder kinderachtige posting, zeg.
anoniem_20062 wijzigde dit bericht op 13-11-2009 15:29
Reden: aanvulling
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven