de buurman wil meer!!

13-11-2009 12:07 945 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta nog te trillen..mijn god zeg...

We wonen nu een paar maanden in een nieuw huis in een leuke wijk..direct goed contact met de buren, een leuk jong stel en vooral mijn man en de buurman kunnen het goed vinden.

Menig avondje samen klussen en daarna een drankje bij hun of ons.Nu het wat kouder is zien we elkaar wat minder omdat iedereen meer binnen is.

Nu ging net de bel..de buurman..ik zeg gedag en hij vraagt of hij binnen mag komen..nou kom binnen.

In de gang probeert hij me direct te zoenen en raaskalt over dat de gevoelens te sterk zijn en bladie bla alsof we allebei gek op elkaar zijn.Heb niet veel gezegd en hem weggeduwd en de deur dicht gedaan..en nu zit ik hier op de bank..wtf???!!!
Mét nootmuskaat!
quote:Wiebenik81 schreef op 13 november 2009 @ 17:03:

[...]

F4 en F6 vallen ook langzaam weg. Mijn ogen zijn gebrand op het scherm, waardoor ik vaak links of rechts misdruk..Wat gebeurt er als je F4 of F6 indrukt?
quote:Bianca40 schreef op 13 november 2009 @ 17:03:

Deze Yas??

[afbeelding]Helemaal goed!
Jeemig krimmele die meid wilde vandaag gewoon een leuk avondje samen en daar zit je dan in een soap die je niet wilt.... pfffff.. chocola wat een gedoe! Succes ermee!
Wodka, iemand? Om de spanning te lijf te gaan?

(Ik hoop idd ook dat dit niet uit de hand loopt...)
Voel me echt een troll nu wat een soap..mn man is terug heeft aangebeld..buurvrouw deed open man heeft gezegd dat hij alleen ff wil laten weten dat als de buurman me nog met een vinger aanraakt hij niet voor de gevolgen instaat. Dat ze hun problemen lekker zelf uit moeten zoeken en ons erbuiten moeten laten.Het eerste wat ik zei toen me man dit vertelde was..dat moet ik ff laten weten en pakte de computer!! Kan me voorstellen dat dit niet te geloven is..geloof het zelf amper..pfff heb een borrel nodig!!
Wowww wat spannend.... in mijn straat is het rustig, ze woont niet hier... !!
DTEEZ!
owww wat zei de buurvrouw??

doe de groeten aan je man, zeg maar dat jullie niet uitgaan vanavond, maar dat je hier moet blijven bij ons.
DTEEZ!
Typisch gevalletje van vrijdag de 13e.
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 17:05:

Voel me echt een troll nu wat een soap..mn man is terug heeft aangebeld..buurvrouw deed open man heeft gezegd dat hij alleen ff wil laten weten dat als de buurman me nog met een vinger aanraakt hij niet voor de gevolgen instaat. Dat ze hun problemen lekker zelf uit moeten zoeken en ons erbuiten moeten laten.Het eerste wat ik zei toen me man dit vertelde was..dat moet ik ff laten weten en pakte de computer!! Kan me voorstellen dat dit niet te geloven is..geloof het zelf amper..pfff heb een borrel nodig!!

Proost!

Kan ik nu rustig naar AH gaan?

Er kan natuurlijk nog van alles gebeuren als Buurman en Buurman een biertje ophebben vanavond.
Proost Choco!!! Fijn dat ie zo rustig is gebleven!!

quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 17:05:

Voel me echt een troll nu wat een soap..mn man is terug heeft aangebeld..buurvrouw deed open man heeft gezegd dat hij alleen ff wil laten weten dat als de buurman me nog met een vinger aanraakt hij niet voor de gevolgen instaat. Dat ze hun problemen lekker zelf uit moeten zoeken en ons erbuiten moeten laten.Het eerste wat ik zei toen me man dit vertelde was..dat moet ik ff laten weten en pakte de computer!! Kan me voorstellen dat dit niet te geloven is..geloof het zelf amper..pfff heb een borrel nodig!!Ik ook.... dus "bottoms up!" dan maar.... en probeer nog te genieten samen, God gloeiende wat een eikel van een buurman.
o en het enige wat de buurvrouw kon zeggen was..dat je haar gelooft zeg..
quote:Sterretjee schreef op 13 november 2009 @ 17:07:

Typisch gevalletje van vrijdag de 13e. Ja!
Wow... en heeft de buurvrouw niet gereageerd? Of heeft je man daar niet op gewacht?
Hahaha dank voor je snelle update, ik ben blij dat je naast je eigen problemen ook nog de tijd neemt om ons hier te entertainen
Djoels, mijn lief zei: wat zit er door die ballen?

Ik zeg: het zijn de ballen van Djoels haar vader, met nootmuskaat.

En onderwijl biggelden de tranen over mijn wangen.

Hij keek me aan alsof ik helemaal wous was.
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 17:08:

o en het enige wat de buurvrouw kon zeggen was..dat je haar gelooft zeg.. wat moet ze anders??? Zei hij: "same to you"
Goede actie van je man chocoladereep. Hij heeft helemaal gelijk, die twee hebben duidelijk een probleem en dat mogen ze samen uitvechten maar laat jou erbuiten.

Veel plezier vanavond, laat je avond er niet door verpesten.
Ah. Zoals Minny al vermoedde dus, de buurman loopt sprookjes te vertellen...
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 november 2009 @ 16:56:

(Ik wil een een uur op mijn eigen topic posten, maar ben hier blijven hangen . De update moet nog maar even wachten)Je bent gespot, dus er is al aan je meldingsplicht voldaan
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
hahaha ja hij vroeg al; jij neemt zeker de laptoptas mee ipv je handtas?
quote:chocoladereep schreef op 13 november 2009 @ 17:08:

o en het enige wat de buurvrouw kon zeggen was..dat je haar gelooft zeg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven