De knoop doorgehakt.

27-04-2009 13:11 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
quote:j_miss schreef op 27 april 2009 @ 13:11:

Ongeveer een half jaar geleden heb ik mijn relatie uitgemaakt van 6 jaar, omdat ik het niet meer zag zitten. Nu de afgelopen maanden hebben we weer contact gehad...maar kwam er bij mij opnieuw de twijfel tussendoor. Het gekke is dat verstandelijk hij heel goed bij me past en alles heeft wat in een partner zoek. Maar toch zegt mijn gevoel iets anders, omdat er steeds een twijfel blijft bij mij. Gister heb ik hem verteld dat ik het niet zag zitten om opnieuw een relatie te beginnen. Een erg moeilijke beslissing voor mij, maar ik kon niet zo blijven doorgaan. Ik vind het ook erg moeilijk om me nu zonder hem op de toekomst te richten. Maar als het gevoel, twijfels veroorzaakt....dan heb ik toch een goede keus gemaakt? Hoe nu verder?

Je verdriet verwerken en wellicht op zoek naar een nieuwe vriend? Ik denk dat je de goede keus hebt gemaakt.

Veel sterkte.
boek een vakantie...ga uit...ga veel werken of zoiets

goed dat je naar je gevoel luistert
Ik denk dat je goed hebt gehandeld, als er iets niet klopt in je gevoel is het niet goed en wordt het denk ik moeilijk daar iets aan te veranderen. Teruggaan voor de veiligheid is ook geen optie en bang zijn alleen achter te blijven al helemaal niet...Maar ik snap je dilemma ontzettend goed!

Ik herken het een en ander in je verhaal...na een hoop ellende zijn mijn ex en ik (nu alweer 10 maanden geleden) uit elkaar gegaan, nadat het al een paar keer geknipperd had. In totaal zijn we 9 jaar bij elkaar geweest en we houden nu nog van elkaar. Ik heb nu een nieuwe vriend waar ik heel gek op ben, maar vind het moeilijk om mijn ex uit mijn hoofd te zetten, zeker nu we contact hebben en hij me terug wilt...ik sta nu ook op het punt dat ik een beslissing moet nemen. Het plaatje klopt en ik hou nog steeds van hem, maar er klopt iets niet in mijn gevoel, maar als ik het niet doe ben ik bang dat het me altijd zal blijven achtervolgen, ook al denk ik gelukkig te kunnen worden met mijn nieuwe liefde. Hoe weet je nou of iets goed is of niet? Het is zo moeilijk om bij een beslissing te blijven in dit geval.....en om verdriet te verwerken, pas op dat je dat niet uitstelt, dat is een beetje wat er met mij aan de hand is....

Sterkte meid!
Hi J_Miss,

Zit nu in precies dezelfde situatie. Alleen niet in die volgorde en lengte van relatie. Maar in de basis komt het op hetzelfde neer. Mijn ex partner (ik heb het eergisteren uitgemaakt) was op papier de ideale partner. Heel zorgzaam, lief, betrouwbaar, eerlijk, had veel voor me over, kon mezelf zijn bij hem etc etc, maar mijn gevoel was de laatste maanden veranderd.

Het kersje van de taart was verdwenen, sort of speak. Ik kon zo misschien nog wel jaren doorgaan, maar ik wilde gewoon de romantiek en de sexuele spanning. Die kwam op een gegeven moment maar niet terug. En daar kan ik dan uiteindelijk toch geen genoegen mee nemen. Call me selfish, bitchy, supersticious.....

Baal er enorm van en heb echt best verdriet!! Gisteren heb ik ook een topic geopend (heet leegte) en daar kan ik mijn verhaal een beetje kwijt.

Ik herken het dus erg goed.

Het is heel dubbel. Je houdt nog van hem, alles zit eigenlijk "goed", maar toch..... dat ene waar je je vinger niet op kan leggen mist..... Heel akelig en rot!!!

Sterkte meis, ik voel met je mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven