De mokerslag.....

22-08-2008 07:14 2568 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu gaat het licht echt uit bij mij.

Middenin een moeilijke tijd voor mij,waarbij ik langzaam de strijd weer op wilde pakken tegen mijn problemen.

Vertelt mijn vriend mij vanacht nadat ik een paniekaanval had,

Dat het over is tussen ons.

Hij houdt niet meer van mij.

Na 8 jaar alle lief en leed te hebben overwonnen.

Ik ben kapot.

Ik heb geen enkele kracht meer.

Dit zag ik niet aankomen.

Ik ben verdrietig,maar ook ontzettend kwaad omdat hij dit lang voor zich heeft gehouden en daarmee geen enkele kans gaf om het tij te keren.

En ik...ik houd verschikkelijk veel van hem.

Houdt het een keer op voor mij....
Fijn dat jullie inzien wat er ontbreekt. Dat geeft hoop.

(En nu écht naar bed, met mij wil je ook niet vechten! )
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Jaja,dan eet ik iets extra's (poe hee die bgb wordt steeds strenger)

laatste sigaretje en dan ben ik off!

Ik klink misschien relaxed overigens maar ik zit hier te shaken als hell.

Wel al drie uur traanvrij,maar ik ga zo slapen dus laat de mascara toch maar zitten.
Oei daf ook nog...run and hide!
quote:iry schreef op 23 augustus 2008 @ 00:41:

Kort door de bocht: ik ben eigenlijk niet meer zo lief tegen vriend(afreageren op diegene die het dichts bij je staat)

En vriend moet eens vaker boos worden op mij.

Can you love someone who cannot love themselves?

Yes. And they will hate you for it.

Iry ik wens je echt echt alle goeds, maar ik denk dat het goed is je hiervan bewust te zijn. Alleen dan kan je jezelf niet verliezen in deze strijd.

Zeg het als ik te confronterend ben....
Nou word je dus nog steeds geen sloerie Iry...

En nou lekker slapen, trusten alvast!
Meid , ik snap best dat je zo bang als de pest bent , je hebt ook wel wat voor je kiezen gehad vandaag . Maar hé ...........élk nadeel heb zun voordeel . Je weet weer waar je het allemaal voor doet , en ik kreeg de indruk dat je wel dééd alsof je het wist maar alsof het je niet echt - meer - raakte .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lieve lieve Iry

Ik heb net pas dit topic gezien en schrok me echt het leplazerus!

Maar ik heb alles gelezen en gelukkig kwam na alle wanhopige tranen uiteindelijk het bericht dat vriend en jij gepraat hebben en hij de handdoek niet in de ring gooit.

En daar ben ik echt wel zó ongelooflijk blij om!!

Ik hoop van harte dat dit alles uiteindelijk een positief gevolg zal hebben.

Soms is zo'n heftige uitbarsting nodig om de boel letterlijk weer even 'open te breken' en te beseffen waarvoor je het allemaal doet, het harde werk waar je al mee bezig was.

En ik lees ook al in één van je laatste berichten dat je ondanks je angst ook strijdvaardig bent.

Er straalt zó'n enorme kracht uit jouw postings, ik voel 'm zo ongeveer door het beeldscherm heen.

En die innerlijke kracht gaat jou hier doorheen helpen.

Maar als je anderen nodig hebt durf die hulp dan ook te vragen en te ontvangen.

Mocht je er behoefte aan hebben mag je me mailen of bellen.

Absoluut geen verplichting uiteraard, maar puur als vangnet voor als je het nodig mocht hebben.

Ik stuur je m'n e-mailadres even in een persoonlijk berichtje.

Veel sterkte lieverd!
Dank je lieve nachtpaars.

Ik voel mij idd heel strijdvaardig.

Dit is wel een echte wake up call.

Heftig,dat wel.

Maar het verrast mij ook dat ik, in plaats van in zak en as te gaan zitten,juist alle vechtlust naar boven komt.

Het is tijd om te gaan leven!

Het zal zeker niet zonder slag of stoot gaan,als ik de eindstreep maar haal.

Bedankt voor je aanbod,dat is lief van je.
Bgb , je hebt gelijk.

Ik weet ik heel goed hoe het allemaal moet,hell,ik ben daarin de beste adviseur voor anderen.

Maar mijn angst heeft mij er altijd van weerhouden het zelf ook te gaan doen.

En die angst is er nog steeds,echt ik ben doodsbang voor alles wat komen gaat.

Maar van die angst zal ik niet kapot gaan,wel van het verliezen van mijn vriend.

Mijzelf was ik allang verloren,en eigenlijk was ik daarvan al kapot aan het gaan. Maar als de liefde voor jezelf ver te zoeken is hecht je daar niet zoveel waarde aan.

Dubbele strijd voor liefde dus.

Het heeft mij nu diep in de kern geraakt.
Moge Iry, dat je gister vroeg ging slapen, heeft dat je ook wat energie gegeven? Heel positief je verhaal van gister. Maar alleen haalbaar als je lichaam daar energie heeft, dus pas extra op met eten en slaap. Tuurlijk voor buitenstaanders makkelijk gezegd maar anders wil jij wel maar je lichaam niet. Goed dat je maandag contact hebt met je hulpverlener. Maak met hem een plan wat haalbaar is. Wat ik al eerder zei, je kan de lat te hoog leggen, dan is het alleen maar frustrerend dat het niet lukt.

Maar je instelling is goed. Ga ervoor!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
He mv,

Dat is idd wel mijn valkuil , de lat te hoog te leggen.

Dit eist dan ook een goed stappenplan en daar zal ik wel hulp van buitenaf in moeten krijgen.

Ik voel mij door de mangel gehaald,nog niet echt fit.

Maar het was dan ook een slopende dag gisteren.
Dat was het zeker...

Jeetje meis, wat heftig. Ik hoop heel hard dat jullie er uit gaan komen.

Iry, hee lieverd, weet eigenlijk niks te zeggen, maar geef je een enorme knuffel, en sterkte voor jullie beidjes
Dat zeg je heel treffend Iry: een dubbele strijd voor liefde.

Maar wel met de liefde voor jezelf voorop, hoop ik.

Dat je niet fit bent nu is niet meer dan logisch na zo'n dag als gisteren, zeker gezien je algehele gestel en conditie.

Ik sluit me aan bij wat mylenevalerie ook al zegt: let goed op je eten en je slaap, dat is nu extra belangrijk.

Wel binnen je mogelijkheden natuurlijk.

Maar net dat beetje extra eten dat je normaal zou laten staan en een uurtje of wat eerder naar bed lijkt misschien niet veel, maar helpt allemaal mee om je lichamelijke kracht weer wat op te bouwen.

Vele kleine stapjes vooruit maken samen ook een grote.

Dus leg de lat idd niet te hoog maar steeds een heel klein stukje hoger.

Heel goed dat je daar hulp van buitenaf bij gaat vragen.

Dat je bang bent kan ik me helemaal voorstellen maar zo te lezen leidt het juist tot meer strijdbaarheid i.p.v. lamgeslagen te zijn en dat klinkt heel hoopvol.

Ik kan me zo via het forum met woorden niet helemaal uitdrukken zoals ik zou willen maar ik leef enorm met je mee.

Zet 'm op meid!
Hoi lieverds.

Kom jullie wederom bedanken en ook een dikke smakkerd geven.

Wat hebben jullie berichtjes mij geholpen,ik lees het nog steeds een beetje door (Julus,goede inzichten, dubio ,mooie post, Minny haha! ik vertel jou geen geheimen meer,moest wel erg lachen door mijn tranen heen)

Even update.

Vandaag houd ik mij redelijk kranig.

Af en toe wat flinke huilbuien.

Vooral vanmiddag,vriend ging vanavond naar een concert.

Ik heb er nooit problemen mee dat hij op stap gaat,maar nu voelde het klote.

Hij stelde voor om dan gewoon thuis te blijven,heel lief.

Maar uiteraard is het onzin dat hij voor mij zijn pleziertje opgeeft omdat het nu rot voelt voor mij.

s'middags naar een verjaardag,ook moeilijk.Ik heb het gevoel dat iedereen ineens ziet dat vriend niet meer van mij houdt.

Ik heb dat ook besproken met hem en ben toch mee gegaan. Hij was trots op mij, ja en ik eigenlijk ook wel een beetje daarop.

Normaal zou ik moeilijke situaties ontlopen.

Ik ben wel de hele dag nerveus,zo'n zenuwachtig gevoel in je lijf.

Hij knuffelt mij veel en heeft al een paar keer gezegd dat we hard gaan vechten.

Geeft mij hoop.

Net kreeg ik een smsje.

Hij staat erg achter zijn keuze en vertrouwd erop dat er licht aan het eind van de tunnel is.

I hope so!!!

Ik heb heerlijke muziek opgezet en dans mijn emoties van mij af.

Ik weet het,het klinkt debiel een volwassen vrouw die door de kamer danst,maar ik voel mij even vrij.

Ik zit zelfs aan de drank......nou ja

Dat doe ik nooit,het moet niet gekker worden
Drank en dans, klinkt helemaal goed! Ga maar even lekker los Iry. Ontdek maar dat jij eigenlijk een heel leuk, gek, spontaan mens bent en heel leuk gezelschap voor jezelf. Drink maar net genoeg om flink de slappe lach te krijgen om jezelf, izz erg zleuk. (Maar niet te veel drinken dus hè.)
Ga in therapie!
Lieve Iry,

Ik zie nu pas je topic en schrik ervan!

Alvast een hele dikke , maar ik ga eerst even het topic doorlezen. Ik had al gereageerd, maar lees dat er alweer nieuwe ontwikkelingen zijn.

Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Het klinkt belachelijk in deze situatie, maar ik heb idd best lol met mijzelf nu duub.

Ik excuseer mij maar vast mocht ik straks wartaal uitslaan op het forum.
Way to go courage ! je hebt je nick mee dus gaan!!

Lieve lieve soleil!

Meid wat mis ik je,maar het zal waarschijnlijk voor mij ook gaan aflopen dat nachtbraken.
Lieverd,

Wat een verhaal, ik heb de tranen over mijn wangen biggelen. Maar ik ben blij om te lezen dat er weer wat licht aan het eind van de tunnel is gekomen en dat jullie er samen nog voor willen vechten. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie er samen uit komen.

Lieve Iry, vecht voor je jonge god, maar vecht ook voor jezelf. Ik weet dat je het allemaal eigenlijk wel weet, maar toe, probeer het allemaal nog een keer. Je bent zo krachtig, je kunt het echt!

Ik mis jou ook enorm! En alle andere lieverds van LOHF. Maar ik kan het me momenteel niet veroorloven om daar mijn neus te laten zien, want ook ik vecht nog steeds, om mijn leven weer op orde te krijgen. Vaak gaat dit niet van harte, maar ik heb voor mezelf besloten dat ik geen keus heb en dat dit de enige manier is om ooit weer wat positiefs te zien/hebben. Ik moet weer vooruit.

Ik weet verder even niet wat ik moet zeggen, ik ben emotioneel geworden van je topic.

Ik wil je wel nog heel veel kracht toewensen en je een enorme dikke knuffel geven. Weet, dat je altijd je verhaal bij me kwijt kan en dat je me altijd om hulp kan vragen, bij me mag zeuren, zielig doen of wat je dan ook nodig hebt. Je hebt mijn mailadres toch? Wees niet bang om hem te gebruiken hoor

Hoe meer lol, hoe beter!

(Ik neem mijn woorden over schaamte terug!)

Hoe is je zoon eronder? Heeft hij door dat er iets speelt? En zijn je oudste twee al terug?
@ soleil,

Och lieverd,ik ben zo trots op je!

Je moet door meid,en je doet het.

Ik zal je deze week een persoonlijk berichtje sturen.

En ja ik vecht voor jonge god.

Zolang jonge god meedoet natuurlijk want vechten doen we samen.

Dank je lieverd.

@ daf

Poe hee,ik was vergeten dat je van drinken ontzettend moet piesen.

En geloof mij ,je zou je rot schamen om mij nu,haha!

Zoon is er prima onder,hij ziet zijn moeder wel vaak huilen en dat vind ik lastig.Hij komt mij iedere keer troosten ,het manneke.

Andere kids komen morgenavond terug,middelste zoon weet van niets en dat hou ik maar zo.

Dochter heeft er wel moeite mee.

Pff...ik sta van drie glazen al op mijn kop.
Haha, tja, als je niks gewend bent, komt het hard aan.

Zo lang de alcohol je maar vrolijk houdt en je (even) niet gaat somberen...
Eet er ook wat bij , anders ben je straks als een paard als je vriend thuiskomt .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven