De rand van het ravijn

31-01-2018 14:45 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas vinden een paar mensen het noodzakelijk om mijn topic te verzieken/kapen met op niets gebaseerde (behalve hun eigen negatieve perceptie) en totaal ongefundeerde aannames.
Om deze reden verwijder ik de OP en verzoek ik de mod's om hier een slotje op te doen.

Dank aan diegene die wel op een positieve wijze hebben willen bijdragen in dit topic, de steun en de objectief kritische spiegel.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2018 10:10
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
93.73% gewijzigd
strikjemetstippels schreef:
01-02-2018 15:23
Misschien vindt niemand het grappig hoor maar ik moet toch wel een beetje gniffelen om op een vrouwen forum posten omdat je daar van empathie verwacht en dat je je vervolgens weg gejaagd voelt.
Empathie genoeg hoor. Maar alleen in de watten gelegd te worden schiet niemand iets mee op. Misschien een idee voor een nieuwe pijler: De Klaagmuur (onderschrift: Verboden voor personen die iets nuttigs willen melden, alleen tissues en schouderklopjes toegestaan).
emmetje2 schreef:
01-02-2018 12:25
Ja hoor, maakt niet uit hoeveel werk of hoevel hij verdient hij is en blijft een sukkel? Je vult echt van alles in.
Ik vraag me af hoe er zou zijn gereageerd als TO een vrouw was geweest.
Jij vult zelf ook dingen in voor zijn vrouw in een eerdere posts. Onder andere de niet al te logische conclusie dat ze alleen met hem ging als zaaddonor, ondanks dat ze al 11 jaar bij elkaar waren voor de baby,

En dat gezeur altijd over: "wat als het een man was geweest?". Ik lees wel eens mee op forums met meer mannen en wat daar allemaal wel niet over vrouwen wordt gezegd: :facepalm: Als ik dan steeds zou moeten zeggen: wat als het andersom was? dan had ik er een dagtaak aan. Om maar te zwijgen over het soort reacties wat je dan terugkrijgt
Ctrl alt delete was een betere naam voor je geweest
laverneb schreef:
01-02-2018 16:52
Empathie genoeg hoor. Maar alleen in de watten gelegd te worden schiet niemand iets mee op. Misschien een idee voor een nieuwe pijler: De Klaagmuur (onderschrift: Verboden voor personen die iets nuttigs willen melden, alleen tissues en schouderklopjes toegestaan).
Ja weet ik hoor maar er stond in de originele OP dat zijn mannelijke maten hem niet goed empathie konden geven en hij het daar om hier probeerde (even samen gevat). Dan is het ironisch dat hij ook hier praktische oplossingen krijgt en vragen. Dat is ook logisch natuurlijk.
Of zijn vrienden wilden blowen met hem, dat heb ik hier nog niemand zien voorstellen. Dus toch winst...
laverneb schreef:
01-02-2018 19:46
Of zijn vrienden wilden blowen met hem, dat heb ik hier nog niemand zien voorstellen. Dus toch winst...
Hahaha wel lekker ontspannend en je slaapt er ook best op :lol:
Had dat gewoon voorgesteld
:there:
:biggrin:
Ik vind het best lullig eigenlijk. Mag ik dat zeggen hier? Je zit je best te doen op een reactie voor iemand en intussen is diegene allang uit de trein gestapt. Niet leuk.
Zeg dan in een reactie wat je wilt zeggen ipv zo’n OP te verwijderen of te veranderen, daar moet je oog maar toevallig op vallen. Hoe weet iemand nu dat een topicopener ineens pleite is...
Ik heb veel maar niet alles gelezen op het topic, ook niet de OP. Maar ik lees alleen maar dat iedereen zich druk maakt TO die blijkbaar (?) Niet veel verdient en de vrouw van TO die om 8 uur naar bed gaat.

Echter hoor ik niemand over hoe deze spanningen in huis voor het 4 jarige meisje (!) zijn.

Mijn ouders hadden ook huwelijksproblemen toen ik nog klein was en ik kan je vertellen, als kind voel je dit aan.

TO tip; zet het welzijn van jezelf, je vrouw en je dochter op nummer 1 door duidelijkheid te creëren in deze vreselijke situatie.
Sinds wanneer mag je alleen maar werken als het genoeg opbrengt? In mijn ogen is een relatie elkaar dingen gunnen, ervoor zorgen dat beide partners gelukkig zijn. Dat betekent dat je elkaar aanvult. Relatie-technisch interesseert me het geen barst hoeveel mijn partner verdient, zolang hij maar het werk doet waar hij zelf achterstaat.
Isolde123 schreef:
02-02-2018 23:26
Sinds wanneer mag je alleen maar werken als het genoeg opbrengt? In mijn ogen is een relatie elkaar dingen gunnen, ervoor zorgen dat beide partners gelukkig zijn. Dat betekent dat je elkaar aanvult. Relatie-technisch interesseert me het geen barst hoeveel mijn partner verdient, zolang hij maar het werk doet waar hij zelf achterstaat.
Heb je het hele topic goed gelezen? Natuurlijk gun je elkaar werk wat je met plezier doet en wat die persoon gelukkig maakt. Maar als 1 vd partners zo'n 60 uur per week in zijn leuke en plezierige baan steekt, en dus hierdoor ook heel veel taken op de schouders van je andere partner komt, terwijl er maar minimaal (lees: een paar honderd Euro hooguit) geld binnenkomt, dan wordt het toch anders. Dan is het namelijk een hobby en daarvan kun je geen gezin onderhouden!
Waarom kunnen modjes de OP niet terugzetten?
Isolde123 schreef:
02-02-2018 23:26
Het maakt je geen barst uit?! Goh. Hopelijk heb je een geldboom in de tuin staan.
Luxuria schreef:
03-02-2018 14:48
Waarom kunnen modjes de OP niet terugzetten?
Dat kan wel. Gewoon even vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven