De waarheid willen weten...

13-07-2010 12:44 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt...

Ik heb een aantal maanden een 'relatie'. We hadden/hebben een megaklik, sex is ronduit perfect, kunnen samen lachen en huilen en ik voel(de) me echt een prinses. De mooiste woorden had hij. Maar ook een hele donkere wolk boven ons wat mij nu doen heeft besluiten om te stoppen. Hij is een mysterie, ik ben een geheim in zijn leven. Niemand weet van mijn bestaan en dat doet echt zeer. Het verhaal is mij nog steeds niet duidelijk, hij laat er weinig a niets over los. Hij wilde eigenlijk nog even geen relatie in het begin maar hij zegt enorm veel van mij te houden en hoteldebotel in love te zijn, hij zegt heel graag bij me te willen zijn. Hij zit in een situatie waarin hij tegen mij niet open kan zijn over hoe of wat, het schijnt allemaal hartstikke ingewikkeld te zijn maar hij is heel hard bezig om de koe bij de horens te vatten zodat wij echt door kunnen samen. Als ik zo opschrijf kan ik mezelf ook wel voor mn kop rammen eigenlijk. Hij zweert bij hoog en laag dat hij geen relatie heeft. Ik heb nou meerdere alarmbellen horen rinkelen, maar wilde het gewoon niet horen. Kan het me gewoon niet voorstellen dat iemand zo immens lief is, zo eerlijk en oprecht lijkt te zijn, mij zo goed behandelt en mij het gevoel geeft alsof wij echt bij elkaar horen, zo'n ontzettende verborgen agenda heeft.

Wil ook niet te ver in detail treden, wil het gewoon even van me afschrijven en graag een paar schoppen onder mn hol. Run Veerle Run horen enzo..

Ik heb er nou een punt achter gezet maar kan het idee niet zo goed loslaten dat ik MOET weten wat er speelt. Ik wil dan ook leren van de situatie gewoon, heb hem ook gevraagd gewoon eerlijk te zijn. Nu haal ik me van alles in mijn hoofd. Als je echt zo gek op iemand pretendeert te zijn, dan ga je er toch gewoon voor? Wat kan je dan weerhouden? Niets zou mij kunnen weerhouden in ieder geval. T rammelt aan alle kanten. Heb nou wel mn grens getrokken en daar sta ik ook compleet achter, alleen wil zo graag de waarheid...Zou ik die ooit krijgen? Heb zoveel liever dat hij gewoon zegt dat hij eigenlijk toch een relatie had, getrouwd, kinderen, weet ik veel...Maar deze onzekerheid, het niets weten...Bah!
heb je het hem weleens echt recht voor zijn raap gevraagd?
ja zo vaak, hij blijft zweren dat het allemaal niets ten nadele van mij is maar dat hij nu gewoon niets kan zeggen, dat hij zodra hij uit de shit is open kaart zal spelen. Maar ik kan daar gewoon niet bij...Ik voel me heel erg buitengesloten gewoon en achterdochtig omdat ik niets weet.
Dat wordt wachten tot je een ons weegt.

De hele waarheid doet er toch niet meer toe? Het is over.
quote:veerle82 schreef op 13 juli 2010 @ 12:44:

Wil ook niet te ver in detail treden, wil het gewoon even van me afschrijven en graag een paar schoppen onder mn hol. Run Veerle Run horen enzo..

Run Veerle Run!

Het klinkt inderdaad niet goed. Relatie, strafblad, andere problemen, geen idee. Maar hou afstand en laat hem los! Ik vrees voor je dat het niet makkelijker wordt als je bij hem blijft!
nee het zou er ook niet toe moeten doen inderdaad. Maar wil dan gewoon zo graag weten hoe of wat, zodat ik er weer wat van kan leren...dat ik naïef ben bijvoorbeeld of dat ik juist veel te wantrouwig ben, weet ik veel. Ik moet het misschien ook maar niet eens willen weten, want mijn gevoel zegt me dat het echt geen mooi verhaal is...
Wat voor een enorm goed excuus kan er zijn om jouw bestaan te ontkennen?

Dat excuus is er niet.

Dus.....
ik snap heel goed dat je wilt weten waarom jullie relatie niet naar buiten mocht komen! dat zou ik ook willen weten. Goed dat je er mee bent gestopt!
klinkt verdacht.

'run veerle, run!'
Ik zou hem volgen en de waarheid onthutsen! Succes!
DTEEZ!
Je bent bij hem weg... goedzo veerle! Goedzo!!

Seems like you already got to the running part ...

Of je de waarheid zult krijgen? Misschien.. Misschien niet..

Als het allemaal waar is wat hij zei, dan gaatie door met de spreekwoordelijke koe met die horens... En komt hij daarna bij jou terug met uitleg..

De kans lijkt me klein :S..
haha ja daar voel ik me dan ook weer een beetje te goed voor djoelz.
ja mij ook sweetsummer, denk dat ik gewoon ook veel te veel waarde hecht aan woorden....en hij zegt echt de mooiste dingen, net een sprookje..Maar als de daden achter blijven...Ben bang dat ik er gewoon weer met open ogen in ben getuind. Maar als ik dat nou eens zeker wist...dan weet ik waar ik aan moet werken. Maargoed, k zal het waarschijnlijk nooit weten...
quote:Djoels schreef op 13 juli 2010 @ 13:00:

Ik zou hem volgen en de waarheid onthutsen! Succes!

Eens! En ik bied me aan om het voor je te doen, lijkt me wel spannend

Ik ga vast even een pijp en een krant zoeken, zeg jij me dan even waar ik hem kan vinden.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Al zou hij niet getrouwd zijn, iemand die zo in de shit zit dat hij een relatie geheim moet houden (ga ik er even vanuit dat dat klopt) daar komt alleen ellende van vrees ik. Rennen? Neen, vliegen Veerle vliegen, zo ver als je kan.
haha, zijn inderdaad al een paar mensen geweest die de mooiste plannen hadden om achter hem aan te rijden met een pruik op...Is ook echt wel eens door mn gedachten gegaan hoor, maar how low can you go...
Je bent gewoon nieuwsgierig

Maar heel slim heb je het niet aangepakt he. Eerst relatie beëindigen en dan nog informatie willen hebben, dat is verkeerd om. Nu heb je geen ruilmiddel meer.
quote:Djoels schreef op 13 juli 2010 @ 13:00:

Ik zou hem volgen en de waarheid onthutsen! Succes!Je bedoelt ontfutselen neem ik aan
laaaaag veerle... lááááág
ja rider dat sowieso...Nee maar ik moet toch mn grenzen bewaken he. Heb ook nog even aan gedacht om maar door te kabbelen zo en gewoon mn ogen heel goed open houden, maar ik wil niet de vrouw worden die stiekum telefoons gaat lopen doorzoeken snachts enzo...En de behoefte begon al op te komen dus dan maar gewoon kappen meteen.
Tja, how low can you go? Als je een potje morele limbo wil dansen, dan kun je erg laag gaan, maar wil je dat echt?
Deze man houdt dingen geheim en doet daar heel gewichtig over ook nog. Is typisch voor een leugenaar. Mooie lieve woorden en precies zeggen wat je horen wil ook. Goed dat je hem los hebt gelaten.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
nee minny, dat wil ik ook echt niet. Ik wil het heel graag loslaten allemaal, maar ik heb er zo'n dubbel gevoel bij. Want qua gevoel ben ik nog steeds gek op hem, vind het makkelijker om een relatie te beeindigen op basis van goede argumenten. Vreemdgaan, of dat het gewoon op is ofzo. Nu doe ik ook maar wat puur en alleen omdat mijn geduld op is. Das gewoon een beetje lastig.
Ik vind het aannemelijker dat hij een complete loser is en een beetje interessant wil doen ipv toegeven dat hij een loser is die zich heeft omringd met nog meer losers.
Probeer het eens met google.
Opinions are like assholes. Everybody has one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven