De waarheid willen weten...

13-07-2010 12:44 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt...

Ik heb een aantal maanden een 'relatie'. We hadden/hebben een megaklik, sex is ronduit perfect, kunnen samen lachen en huilen en ik voel(de) me echt een prinses. De mooiste woorden had hij. Maar ook een hele donkere wolk boven ons wat mij nu doen heeft besluiten om te stoppen. Hij is een mysterie, ik ben een geheim in zijn leven. Niemand weet van mijn bestaan en dat doet echt zeer. Het verhaal is mij nog steeds niet duidelijk, hij laat er weinig a niets over los. Hij wilde eigenlijk nog even geen relatie in het begin maar hij zegt enorm veel van mij te houden en hoteldebotel in love te zijn, hij zegt heel graag bij me te willen zijn. Hij zit in een situatie waarin hij tegen mij niet open kan zijn over hoe of wat, het schijnt allemaal hartstikke ingewikkeld te zijn maar hij is heel hard bezig om de koe bij de horens te vatten zodat wij echt door kunnen samen. Als ik zo opschrijf kan ik mezelf ook wel voor mn kop rammen eigenlijk. Hij zweert bij hoog en laag dat hij geen relatie heeft. Ik heb nou meerdere alarmbellen horen rinkelen, maar wilde het gewoon niet horen. Kan het me gewoon niet voorstellen dat iemand zo immens lief is, zo eerlijk en oprecht lijkt te zijn, mij zo goed behandelt en mij het gevoel geeft alsof wij echt bij elkaar horen, zo'n ontzettende verborgen agenda heeft.

Wil ook niet te ver in detail treden, wil het gewoon even van me afschrijven en graag een paar schoppen onder mn hol. Run Veerle Run horen enzo..

Ik heb er nou een punt achter gezet maar kan het idee niet zo goed loslaten dat ik MOET weten wat er speelt. Ik wil dan ook leren van de situatie gewoon, heb hem ook gevraagd gewoon eerlijk te zijn. Nu haal ik me van alles in mijn hoofd. Als je echt zo gek op iemand pretendeert te zijn, dan ga je er toch gewoon voor? Wat kan je dan weerhouden? Niets zou mij kunnen weerhouden in ieder geval. T rammelt aan alle kanten. Heb nou wel mn grens getrokken en daar sta ik ook compleet achter, alleen wil zo graag de waarheid...Zou ik die ooit krijgen? Heb zoveel liever dat hij gewoon zegt dat hij eigenlijk toch een relatie had, getrouwd, kinderen, weet ik veel...Maar deze onzekerheid, het niets weten...Bah!
Zo zeg dat heb je snel uitgevonden! Wat een klootzak van een kerel overigens. Hoe ben je nu dan toch zo snel achter deze info gekomen?
Zo, dus meneer is gewoon getrouwd? Mooi is dat....

Veerle, hier kun je niks aan doen, je bent voorgelogen en niet zo'n beetje ook. Je bent er nu mee gekapt en meer kun je niet doen. Denk dat vrouw inderdaad wel vraagtekens heeft, en hij heeft nu het zwaard van Damocles boven zijn hoofd hangen, dat jij elk moment kan loslaten....dat is alvast een flinke straf
quote:minny schreef op 14 juli 2010 @ 15:20:

.., en hij heeft nu het zwaard van Damocles boven zijn hoofd hangen, dat jij elk moment kan loslaten....dat is alvast een flinke straf Dit vind ik wel een goeie. Hij weet nooit wat en wanneer jij kan gaan praten, oeiiii, spannnenddddd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
wat heb je er aan om 'haar' te bellen en alles te vertellen? het is haar schuld toch niet? je bereikt er niets mee, alleen maar meer ellende. de situatie ligt nu bij hem en haar. jij hebt er niets meer mee te maken.

het is niet haar schuld en de jouwe ook niet. deze man is een foute man. and karma is a bitch. wees blij dat je er niet mee getrouwd ben.

ga lekker op je vakantie en probeer te genieten. laat hem gewoon dood vallen.
Ik had ook nog zo gehoopt voor je dat het iets onbenulligs zou zijn...maar goed.

Het is luid en duidelijk...het is een eikel!

Jij gaat nu lekker op vakantie en genieten.

Zijn huwelijk verpesten doet hij zelf al, ik zou niet zijn vrouw inlichten maar dat voorlopig nog niet aan hem melden.

Mocht zij nou toch op een of andere manier aan jou nummer komen dan zou ik niet ontkennen.

Sterkte met het verwerken maar je hebt wel een les geleerd. Op je intuitie kan je vertrouwen.
Veerle, wat een bizar verhaal !! Ga jezelf niets verwijten. Je wist het niet. Ook jij bent slachtoffer.

Zielige en enge figuur, die vent. Er zit iets behoorlijk scheef in/bij hem.

Wellicht dat hij vaker "succes" heeft gehad op deze manier.

Ik zou ook voorzichtig zijn met wat je doet/onderneemt.

Hij heeft bewezen niet te sporen. Hem in het nauw drijven door je affaire bekend te maken bij zijn vrouw kan een nare afloop hebben.

Niet doen dus !

Ik heb zelf iets vergelijkbaars meegemaakt. Was superverliefd op iemand die bleek samen te wonen. Zij benaderde mij (had zijn mail onderschept en wilde weten wat er gaande was). We hadden toen nog niet echt iets gedaan, wel al afgesproken op een neutrale plek dus geen adres bekend gemaakt). Hij stond op een datingsite met een profiel !!

Vervolgens begon hij mij te bedreigen want ik zag spoken en hij ontkende alles. Ik moest het verhaal terugdraaien en aangeven dat ik fout zat. NOT !

Er lopen helaas veel verknipte types rond. Kies voor jezelf en laat het/hem rusten. Hij is het niet waard en jij verdient beter !!
quote:moniekk schreef op 14 juli 2010 @ 19:48:

Vervolgens begon hij mij te bedreigen want ik zag spoken en hij ontkende alles. Ik moest het verhaal terugdraaien en aangeven dat ik fout zat. NOT !

Er lopen helaas veel verknipte types rond. Kies voor jezelf en laat het/hem rusten. Hij is het niet waard en jij verdient beter !!
Ik zou hem een brief sturen met van die uitgeknipte krantenletters:

I know what you did last summer....

En hem zo heeeeeeeeeeeeeeel rot laten voelen.
quote:veerle82 schreef op 14 juli 2010 @ 11:42:

ja jufdoortje, daar zit ik ook aan te denken. Of ik het nou zou doen om hem te pakken of dat het mij echt voor de 100% om haar gaat. Zij zal ongetwijfeld wel vraagtekens hebben nu maar ik weet daar verder niets van. Ik denk dat ik maar eens op vakantie ga, lang ga nadenken over wat ik hiermee moet en of het wel mijn plek is om me hier verder in te mengen. Daar zit ik ook wel mee inderdaad, als ik zijn leven kapot maak..wat gaat hij dan doen? Een kat in het nauw maakt rare sprongen, geen zin om me dalijk daar druk over te moeten gaan maken eigenlijk. Maar toch he...Ik ga ook eerst zelf maar even wennen aan het hele idee, ik moet ook voor mezelf echt even nadenken, hoofd koel houden en alles relativeren.

Dank allemaal!Deze uitkomst lag voor de hand dus zo verrassend kan het niet zijn. Ik zou inderdaad op vakantie gaan en proberen geen seconde tijd en energie meer aan hem te verspillen. Je hebt tenslotte wel iets beters te doen. Laat hem en zijn gezin verder voor wat ze waard zijn en maak iets van je eigen leven. Dat is altijd de beste vorm van wraak. Fijne vakantie!
quote:veerle82 schreef op 14 juli 2010 @ 10:34:

Nou, mystery is solved hoor! Met een klein beetje info, beetje hulp en een hoop bluf is de aap uit de mouw. Wil verder ivm herkenning niet teveel kwijt over hoe alles naar boven is gekomen, maar mooi ist niet.

Getrouwd, 2 prachtige kinderen, leuke eengezinswoning, hele mooie vrouw.he, wat jammer, dat het dan toch de meest voorspelbare uitkomst was. Ik had een verhaal over russische spionage, een ontvoerde raketgeleerde uit Zimbabwe en pakweg iets met een container vol sportsokken, toch leuker gevonden.

Maar ja, dit lag wel zo enorm voor de hand, dat zat er aan te komen.

quote:En ik voel me zo schuldig t.o.v haar...Ach, hoewel je jezelf misschien kan verwijten dat je dit niet van mijlenver zag aankomen, moet je jezelf toch niet te hard vallen, hij heeft jou ook belazerd he. Mensen vertrouwen is soms naief, maar beter naief, dan cynisch, denk ik.

Wat je kan doen, is alles aan haar vertellen en je excuses maken. Ik voorspel dat ze daar best heel, ehm, uitbundig op zal reageren
Jemig wat een verwikkelingen. Nou ja, je weet nu in ieder geval de waarheid. Sterkte met het verwerken van deze ervaring, laat het niet je vertrouwen in mannen/mensen verpesten. Dit soort hufters zijn er te veel maar het is nog altijd een kleine minderheid.

En voel je alsjeblieft niet schuldig. Zijn huwelijk verklooien kan deze man duidelijk heel goed zelf, daar heeft hij jou niet voor nodig. Daarbij, waarschijnlijk ben je niet de eerste en ook niet de laatste waarmee hij dit truukje uithaalt. Helaas hebben vreemdgangers en leugenaars nogal de neiging in herhaling te vallen.

Sterkte Veerle en geniet van je welverdiende vakantie
Ik zou het zelf zeker willen weten als mijn schurk mij

Bedriegd dus ja ik zou zo'n vrouw zeker willen aanhoren.

Je topictitel zegt het zelf al'De waarheid willen weten'dat wil ik al

Jaren en al evenlang ben ik er nog steeds niet achter of ik daadwerkelijk

Bedrogen ben(2jr terug had ie via msn contact met een meid , dan is hij

Stiekem naar vrienden toegereist die in haar land woonden, zij zei dat

Hij al een jaar met haar chatte en verliefd op haar was maar hem niet

Kon ontmoeten omdat zij bij haar ouders woonde,hij zei dan achteraf

Dat hij haar alleen op msn sprak en dat zij aan 'fantasien 'leed en wat

Een 'psyc gestoorde ' ik was want hoe haalde ik me zo een wantrouwen

In mijn hoofd ik moest dus wel ziek zijn (volgens hem).Dan ging het weer

Jaartje goed en daarna waren er weer 'vage verdwijningen' die hij dan als

'Belangrijke missies met beroepsgeheim' noemde waarover hij aan

Niemand dus ook niet aan mij wat mocht zeggen.

Bewijzen kunnen een redding voor een bedrogen vrouw zijn, want zolang

Je niet zeker bent heb je toch nog hoop, de hoop dat hij nu eenmaal

Zich onbewust wantrouwenopwekkend gedraagd.

Dingen zijn soms heel moeilijk te duiden, mijn schurk bevoorbeeld

Soms als ik hem bel hangt hij op:aan de ene kant is dat

Verdacht maar anderzijds is dat 'gewoon' gedrag van hem mensen

Plots zonder reden op te hangen, dat doet ie ook als ie thuis is

En als onze gemeenschappelijke vrienden of familie bellen...dus

Zo blijf je met vragen zitten...wie weet zit die vrouw daar ook met die

Vragen en kan jij haar een antwoord aanreiken: want geloof mij

Als je harde bewijzen hebt is de stap naar buiten veel gemakkelijker gezet
Veerle, een vriendin van mij heeft precies hetzelfde meegemaakt. Hij nam haar mee naar dure restaurants, weekendje parijs, dure kado´s. En jaloers dat ie was! (boos worden om een foto van haar ex die zelfmoord heeft gepleegd, foto moest opgeborgen worden

Zij mocht zijn adres niet weten en daar had hij ook een hele gewichtige reden voor; hij vetrouwde haar niet omdat zij in een blote tieten baar had gewerkt(ze is nu advocate en wel gelukkig in de liefde) en hij vertrouwde dat schimmige wereldje van list en bedrog niet (hij was haar op die plek tegengekomen, dat dan weer wel).

Anyway, ik kende iemand die hem kende en het bleek dat hij ook getrouwd was met 2 kinderen. Hij bleef ontkennen en suggereerde zelfs dat ik jaloers was en daarom leugens over hem verspreidde.

Tip; zet hem op DontDateHimGirl.com. Dit kan anoniem, het is een database van overspelige en anderzins ondeugdelijke mannen. Harstikke handig! vrouwen die elkaar waarschuwen voor dit soort oplichters.
Hier staan voornamelijk Amerikaanse mannen op, maar er is ook al een aantal Nederlandse mannen doorgedrongen tot deze database. Je hoeft niet bang te zijn dat de websitehoudster jouw IP/nummer doorgeeft, het blijft anoniem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven