De waarheid willen weten...

13-07-2010 12:44 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt...

Ik heb een aantal maanden een 'relatie'. We hadden/hebben een megaklik, sex is ronduit perfect, kunnen samen lachen en huilen en ik voel(de) me echt een prinses. De mooiste woorden had hij. Maar ook een hele donkere wolk boven ons wat mij nu doen heeft besluiten om te stoppen. Hij is een mysterie, ik ben een geheim in zijn leven. Niemand weet van mijn bestaan en dat doet echt zeer. Het verhaal is mij nog steeds niet duidelijk, hij laat er weinig a niets over los. Hij wilde eigenlijk nog even geen relatie in het begin maar hij zegt enorm veel van mij te houden en hoteldebotel in love te zijn, hij zegt heel graag bij me te willen zijn. Hij zit in een situatie waarin hij tegen mij niet open kan zijn over hoe of wat, het schijnt allemaal hartstikke ingewikkeld te zijn maar hij is heel hard bezig om de koe bij de horens te vatten zodat wij echt door kunnen samen. Als ik zo opschrijf kan ik mezelf ook wel voor mn kop rammen eigenlijk. Hij zweert bij hoog en laag dat hij geen relatie heeft. Ik heb nou meerdere alarmbellen horen rinkelen, maar wilde het gewoon niet horen. Kan het me gewoon niet voorstellen dat iemand zo immens lief is, zo eerlijk en oprecht lijkt te zijn, mij zo goed behandelt en mij het gevoel geeft alsof wij echt bij elkaar horen, zo'n ontzettende verborgen agenda heeft.

Wil ook niet te ver in detail treden, wil het gewoon even van me afschrijven en graag een paar schoppen onder mn hol. Run Veerle Run horen enzo..

Ik heb er nou een punt achter gezet maar kan het idee niet zo goed loslaten dat ik MOET weten wat er speelt. Ik wil dan ook leren van de situatie gewoon, heb hem ook gevraagd gewoon eerlijk te zijn. Nu haal ik me van alles in mijn hoofd. Als je echt zo gek op iemand pretendeert te zijn, dan ga je er toch gewoon voor? Wat kan je dan weerhouden? Niets zou mij kunnen weerhouden in ieder geval. T rammelt aan alle kanten. Heb nou wel mn grens getrokken en daar sta ik ook compleet achter, alleen wil zo graag de waarheid...Zou ik die ooit krijgen? Heb zoveel liever dat hij gewoon zegt dat hij eigenlijk toch een relatie had, getrouwd, kinderen, weet ik veel...Maar deze onzekerheid, het niets weten...Bah!
quote:veerle82 schreef op 13 juli 2010 @ 13:10:

ja rider dat sowieso...Nee maar ik moet toch mn grenzen bewaken he. Heb ook nog even aan gedacht om maar door te kabbelen zo en gewoon mn ogen heel goed open houden, maar ik wil niet de vrouw worden die stiekum telefoons gaat lopen doorzoeken snachts enzo...En de behoefte begon al op te komen dus dan maar gewoon kappen meteen.ja, nee, nieuwsgierigheid is goed (mits je de waarheid dan ook hier déélt he ), maar je had het nog niet moeten uit maken. Eerst dreigen het uit te maken als hij de waarheid niet vertelt. Daarna uitmaken.
Bwitched...haha dat heb ik dan wel gedaan ja...Is dat ook heel slecht? Maargoed, daar ben ik wel e.e.a. tegen gekomen, maar niets relevant...Dus heb die zoektocht maar gestaakt.
haha rider...we hebben nog niet alle contact verbroken hoor, hij blijft me contacten, dus misschien moet ik maar n's een klein deurtje open houden dan...En uiteraard deel ik alles met jullie.
Ik moest meteen aan dit liedje denken:

http://www.youtube.com/watch?v=iaysTVcounI

Veerle, je weet het al. Hij heeft meerdere verborgen agenda's, 1 ervan ben jij, en daar heeft hij waarschijnlijk zijn redenen voor. Er zal wel iets zijn dat het daglicht niet kan verdragen, gissen naar wat dat is lijkt me niet zinvol.

Zet je eroverheen of volg hem eens naar of van het werk en naar huis als je het echt persé wilt weten. Hij zal het je niet vertellen.
Is het niet ook je nieuwsgierigheid waarom je hem nog niet helemaal los kunt laten? Juist omdat hij zo gewichtig doet over die dingen die jij zgn. niet mag weten?

Wat voor vermoedens heb je eigenlijk zelf mbt zijn geheimen?
Oja dat bedoel ik Minny
DTEEZ!
haha kicken dat nummer Naomii. Ben er ook bang voor, dat het echt een lelijk verhaal is...
Maar weet je niets over zijn sociale leven?

Nog nooit vrienden ontmoet op straat of in de kroeg?

Weet je waar hij werkt en wat hij precies doet?

Staat hij op hyves?

Heb je hem al eens gegoogeld?

www.wieowie.nl

Vragen, vragen vragen................

Maar in ieder geval: Run run run.........!!
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Moontje, ja alles al gegoogeld...Ik weet een paar kleine dingen, waar hij werkt (via google haha). Ik ken niemand van zijn omgeving, woon ook een ver stuk bij hem vandaan dus ik ken daar ook niets of niemand.
quote:veerle82 schreef op 13 juli 2010 @ 13:34:

haha kicken dat nummer Naomii. Ben er ook bang voor, dat het echt een lelijk verhaal is...

Wel goed luisteren naar Henry Rollins he, hij geeft je een mooie kijkje in het hoofd van een leugenaar

Goed dat je de knoop hebt doorgehakt trouwens, ik hoop dat je snel los komt van hem. Succes
Je weet waar hij werkt via google, dat heeft hij je nooit zelf verteld!?
De moeder van een vriendin heeft ooit gebeld naar werk van nieuwe vriend. Gevraagd naar secretaresse van mr X. Tegen secretaresse gezegd dat ze mr X wilde uitnodigen voor een evenement maar dat ze, heel genant, de naam van zijn vrouw niet meer wist. Die wist ze toen wel.

Uiteindelijk is hij gescheiden en met haar hertrouwd. Dat dan weer wel.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
nee igoneh...en Nukje ik vermoed dat hij gewoon een relatie heeft eigenlijk. Heb ook wel 1 alarmbelletje die daar gewoon ontzettend op wijst...

*
Alles wat je moet weten om van te kunnen leren, weet je al. Daar gaat zijn verhaal niets aan veranderen. Je weet dat je alarmbellen hebt horen rinkelen en daar niet naar hebt geluisterd. Je weet dat je uiteindelijk wel in staat was een grens te trekken. Je weet dat je emotie nog niet helemaal meedoet en dat je daar tijd voor nodig hebt.

Misschien is hij een klootzak, misschien ook gewoon een zwak persoon. Misschien is hij echt wel heel verliefd op je maar heeft hij niet de ballen om datgene te doen waardoor hij bij je kan zijn. Misschien heeft hij je keihard voorgelogen en misbruikt. Het maakt niet uit, jij hebt je beslissing genomen en jij laat je niet zo behandelen. De les die je hieruit kan trekken, is dat je voortaan beter moet luisteren naar je intuïtie. Die kon je blijkbaar al die tijd prima vertrouwen.
Ga in therapie!
Pfff, hij is toch niet toevallig Marokkaans hè? Anders heb je mijn ex te pakken. Ook zo'n vaag verhaal, ik bleef een geheim, nu drie jaar later was ik het zat, klaar mee! Altijd hoop gehad en de alarmbellen genegeerd. Volgende keer begin ik bij een kattebelletje vast te huppelen..
Sommige dingen zal je nooit te weten komen. Zo moeilijk te accepteren, maar het is gewoon zo.

Ik snap je nieuwsgierigheid hoor.

Mijn schoonouders hebben om mysterieuze redenen mij jaren genegeerd en zich vreemd gedragen tov mij, dat was om mij en anderen te beschermen En dat is alles wat ik eruit krijg. Hoevaak ik en vriend geprobeerd hebben om er echt over te praten, ze laten het niet los. "Het is een geheim"

Hoe frustrerend!!!! Maar goed, ik ga gewoon wel door met mijn leven, hoewel ik het nog steeds wel wil weten en er ontzettend nieuwsgierig naar ben.

Maar dit soort rare geheimen erop na houden en er op deze manier mee spelen, dat geeft al aan dat ze behoorlijk gestoord zijn. Ik zal er niet achter komen, zonder dat ze het me zelf vertellen, dus het heeft geen zin om me er druk over te maken. Ik zie ze gewoon eens per jaar en dat is te doen.... Als ik elke dag ga denken wat het nu is, dan heeft dat gewoon geen enkele zin...
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
haha wiebenik, nee geen marokkaan. Ik zit nu op een aantal maanden en ben het al spuugzat...3 jaar had ik nooit volgehouden! Gelukkig maar ook...Die intuitie he...daar moet ik echt maar eens naar gaan luisteren.
Ja luister er alsjeblieft naar Veerle en gooi niet net als ik 3 jaar weg. Alhoewel ik er wel veel van geleerd heb, dus dat is weer het positieve.. Als hij met jou verder wilt, dan gaat hij open zijn! Dat iemand na 6 weken niet alles wilt vertellen snap ik, maar 6 maanden? Dan stinkt het zaakje gewoon....echt!
Is dat niet vreemd, dat je heel close met iemand bent, maar hij vertelt je niet waar hij werkt? Daar zou ik niet overheen kunnen stappen, zou daar heel achterdochtig van worden.Hoezo mag jij dit niet weten? Heb je hem wel verteld dat je erachter bent gekomen via google?

Dat verhaal van de sex, ja dat is een rode vlag. Dat moet voor een man echt geen issue zijn, tenzij je hem echt fysiek pijn doet of hij is model en heeft de volgende dag een ondergoed shoot voor armani. Dan snap ik dat je baalt van bepaalde beschadigingen op bepaalde plekken. Maar als je er zo heftig op gaat reageren, dan zou dat bij mij dezelfde gedachte oproepen als jij hier omschrijft.

Rode vlaggen everywhere, heel kut, maar zijn verhaal is echt dubieus. Dus wegwezen en niet meer omdraaien, droog je tranen, vloek en schreeuw en zorg dat je nooit meer met zo'n soort kerel iets krijgt. Sterkte!
quote:veerle82 schreef op 13 juli 2010 @ 13:46:

Klopt nie he?Nee schat, dat klopt nie .
ja igoneh dat is heel vreemd...hij vertelde wel meer basis dingen niet hoor, zodat hij in den beginne ook heel moeilijk googelbaar was...Maar goed. Inderdaad, kin omhoog en maar weer doorgaan...denk dat ik maar lesbisch ga worden :-)
haha nukje..ja echt hoe dom ook. Ik had hem toen eigenlijk meteen de deur uit moeten schoppen ook. Achteraf is alles altijd zo helder he...
Hoe heb je deze man eigenlijk ontmoet? Omdat je zo weinig van hem weet?
Niets is blijvend, behalve de verandering.
Niet op de 'normale' manier zegmaar, maar ivm herkenning kan ik daar niet zoveel over zeggen. Maar niet in een kroeg o.i.d.
waar woont ie? Krijg net als Spike en Djoels regenjasneigingen (maar dan met iets eronder :-) )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven